Tallinban a troliközlekedés hamarosan bekövetkező leãllításával 13db szóló, és 14db csuklós cegelec hajtású, III.generãciós Solaris troli szabadul fel.
A maradék Ikarus-Skoda trolik felújítására pályázat lett kiírva, es egy pesti konzorcium nyerte el. Korábbi önkormányzati előterjesztésBen vagy a pályázatban szerepelt, egyszerre 2db trolit tud nélkülözni a forgalomból Az Szkt. Emiatt egyesével vagy kettesével fognak menni. Nem tudom van-e elég működő 15Tr es Ik-Sk csuklós, hogy meg indulhasson a felújítás. Tehãt azt nem tudom vittek-e már el trolit.
Arc: úgy tudom szkt saját maga újítja fel. Igaz, valami váz ãttervezésre külső partnert kellett bevonni. Ez is mintha önkormányzati előterjesztésBen lett volna.
... két hete valamelyik példányt láttam hasítani a Házgyári úton, meg is lepődtem. Nem volna rossz, ha augusztus utolsó két hetére már be tudnának állni, hogy szeptembertől minden flottul menjen.
A 453 és 455 után vittek már el újabbakat vagy van olyanunk, amin épp dolgoznak Pesten?
A T-660-at is alvállalkozó csinálta/csinálja vagy az házon belül újul meg?
Azért jó volna, ha még a tanszünet utolsó 2 hetében sikerülne mind a 4et alaposan be járatni, hogy utána már lehetőleg Minél kevesebb gond legyen velük.
A T-660 ARC troli is az 1 év (vagy talán több?) állás, felújítás utãn lassan forgalomba állhatna újra. Kiváncsi vagyok, milyen színnel jön ki majd.
Fogadjátok szeretettel legújabb írásomat, melyben megpróbáltam összeszedni az egykori szegedi telkes járatok történetét a 75/V-stől az utolsó hírmondó 7F-esig. Ha bármivel ki tudjátok egészíteni, vagy javítani, ne tartsátok vissza magatokat!
Nem vigyáz rá szerintem nem egyenlő azzal, hogy nekimegy pl. egy út széli oszlopnak. Ez neki sem érdeke. Nem vigyáz rá, mondjuk inkább az a kategoria lehet, hogy nem fényesíti ki a fülkét, vagy nem szól a műszzaknak, ha valahol hallja, hogy picit szökik a levegő, vagy észleli, hogy picit mozog egy kapaszkodó. Egyébként meg nem. A munka az munka. Sajnos egy idő után annak is aki szereti, ami nagyon szerencsés eset.
Na most, nem gondolnám, hogy a sofőr célja az, azért okoz ilyen és hasonló eseményt szándékosan, mert örül neki, hogy talán végre összejön, hogy részkártérítést kell, hogy fizessen.
A topicneved épp most tett meg egy reggeli szegedi IC-fordás kitérőt. Természetesen csak egyetlen körről van szó állítólag, véletlenül sem valami rendszerességről... Gondolom megy is vissza nyíregyibe, ott nagyon nagy szükség van rájuk az 5-6 kocsis ic-k élén..
Honnan veszed Te ezt olyan biztosra, hogy hibázott a járművezető?! Rosszullét fel sem merül benned?! Így abszolút árad a rosszindulat a hozzászólãsodból.
Persze, biztos úgy ébred a trolivezetők 10-20%-a reggel, hogy na, ma is direkt tönkre teszek egy trolit. Ráadásul nem is olyat, ami 33 éves leharcolt Skoda 15Tr, hanem valami újabbat. Szerintem valami nem stimmel a gondolkodásmódoddal!
Mivel Uniós forrásból épülne, és most alakult a munkacsoport, a tervezés, engedélyek, kisajátítások, tendereztetések miatt, az első kapavágásokat talán a második ötéves terv közepére lehet előirányozni. XD
"Magyarcsanád polgármestere, Farkas János tavaly úgy becsülte, öt éven belül lehet számítani a Szent Gellért híd megépülésére. Most azt mondta, valószínűleg több időre lesz szükség, hiszen eredetileg két
forgalmi sávval, járdával és kerékpársávval épült volna meg a híd – sínekről nem volt szó. Így új tervekre és több pénzre lesz szükség."
Nekünk az ex-ÖBB Amz/Bmz és azoknak különböző kivitelei lettek volna a legjobbak még a 2010-es évek közepén, amik a cseheknél landoltak nagyrészt, mert mi természetesen csesztünk kapni az osztrákok ajánlatán.