Keresés

Részletes keresés

Alexander Pistoletov Creative Commons License 4 napja 0 0 5962

Helytállóak-e az alábbi BDt-átszámozások?

 

350" ex. 274

351 ex. 275

352 ex. 279

353 ex. 091

354 ex. 092

355 ex. 093*

356 ex. 095

357 ex. 096*

358 ex. 097

359 ex. 098*

360 ex. 099

361 ex. 061*

362 ex. 062

363 ex. 063

364 ex. 281

365 ex. 065

366 ex. 066

367 ex. 067*

368 ex. 068

369 ex. 069*

370 ex. 080

371" ex. 081

372" ex. 136 ex. 036

373" ex. 083

374 ex. 084

375 ex. 124 ex. 024

376 ex. 131 ex. 031

377 ex. 122 ex. 022

378 ex. 150 ex. 070

 

(A *-gal jelöltekben nem vagyok biztos, de a sorozatok alapján úgy sejtem, ennek kell kijönnie.)

GaGe Creative Commons License 5 napja 0 1 5961

Ez esetben viszont a műszaki tartalom és a kocsikon látható jelzés nincs összhangban...

Előzmény: Ashi Valkoinen (5960)
Ashi Valkoinen Creative Commons License 5 napja -1 0 5960

No, pont került az ügy végére, a bizonytalanság okán megkerestem egy GySEV-es ismerőst, aki tudta továbbítani a kérdést a műszaki személyzethez.

 

A RaaberCity-s és a dunakeszis kocsikkal is működik a dolog, mindegyiken megvan a szükséges UIC-kábel.

Előzmény: GaGe (5958)
Ashi Valkoinen Creative Commons License 6 napja -1 0 5959

Ez a videó (a nem hivatalos GySEV-csoport zárt):

 

https://www.facebook.com/groups/244730188916492/permalink/7860560620666706/

 

De ma is raktak ki képeket a 470-502, 8076-102 párosról, tolt üzem, a vezérlő és gép között dunakeszis kocsikkal. A 20-33-ak oldalán az általad jelzett bekeretezett szám: 2.

Előzmény: GaGe (5958)
GaGe Creative Commons License 2024.07.09 0 0 5958

A dunakeszis IC kocsikon is 13 eres kábel van, szóval azzal sem menne.

Előzmény: Ashi Valkoinen (5957)
Ashi Valkoinen Creative Commons License 2024.07.09 -1 0 5957

Akkor jó eséllyel maradnak a vezérlőkocsik az IC-vonatokban kerékpárszállító járműként. Ha jól emlékszem, akkor a Ventus-szal kiadott Fertő-táj vonatokhoz pofozták ki őket, hogy Budapestről is napon belül, kerékpárszállítással elérhető legyen az osztrák részre közlekedő vonat.

 

Viszont akkor a régebbi típusú IC-kocsikkal, Taurus mozdonnyal vígan tudnának akár IC-fordát is járni vezérlőként az 1-esen, vagy esetleg további gátak is vannak még?

Előzmény: GaGe (5956)
GaGe Creative Commons License 2024.07.09 0 1 5956

Igen, én is így emlékeztem.

Vectronokkal fő gond, hogy nem tud 1000V feszültséget adni 25kV alatt, a vezérlőkön a fűtés és az akkutöltés ugyan megy 1500V-ról, de a távvezérlés csak 1000V esetén eléd fel.

Előzmény: Ashi Valkoinen (5955)
Ashi Valkoinen Creative Commons License 2024.07.09 -1 0 5955

Köszi, akkor ez eldőlt:

 

http://www.vonatosszeallitas.hu/gysev_ventus_raabercity.html

 

Oldal közepén van egy kép a kocsifeliratokról, ott sajnos [3] szerepel.

Előzmény: GaGe (5954)
GaGe Creative Commons License 2024.07.09 0 1 5954

"Meg tudod mondani, mi ez a jel, kb. hol van a kocsi oldalán?"


Főkereten van, bekarikázott vagy bekeretezett szám, wtb távvezérléshez 4 vagy annál nagyobb kell.
Teknőn 7-es, Traxxon 6-os van, Railjet kocsikon meg 9-es.

Előzmény: Ashi Valkoinen (5953)
Ashi Valkoinen Creative Commons License 2024.07.09 -1 0 5953

Meg tudod mondani, mi ez a jel, kb. hol van a kocsi oldalán? Nekem viszonylag közel van a keleti, ellenőrizném magam akkor.

 

A Vectront sejtettem, az tűnt a legvalószínűbb oknak.

 

A RaaberCity-kocsikat akkor biztos infó híján csekkolni kell.

 

Tolt üzemmel kapcsolatos korlátozások vannak-e esetleg, pl. sebesség, ami miatt esetleg nem mehet?

Előzmény: GaGe (5952)
GaGe Creative Commons License 2024.07.08 0 0 5952

Vectronnal sem megy, meg az ex öbb kocsik oldalán is emlékeim szerint 13 eres uic kábelre utaló jel van, wtb-hez meg 18 eres kell.

Előzmény: Ashi Valkoinen (5951)
Ashi Valkoinen Creative Commons License 2024.07.08 -1 0 5951

GySEV Schlieren vezérlők, ismét.

 

Most helyre lettek pofozva, meg a Ventus-szal kiadott Fertő-táj vonatokhoz csatlakozó IC-ken járnak is, kerékpárszállítóként. Keletiben viszont ugyanúgy tilitoli van, tehát nem vezérlőként járnak.

 

A GySEV és a vasúti személykocsik Facebook-csoportokba is bekerült egy július 7-én készült felvétel, ahol 1 db vezérlő + 2 db 20-33 kocsi érkezik, Taurussal tolva.

 

A budapesti IC forgalomban a Vectronok miatt nem használják (nem kompatibilis), esetleg a RaaberCity kocsikon nem lehet átvinni a vezérlés jelét, vagy esetleg más okból nincs tolt IC az 1-esen?

Alexander Pistoletov Creative Commons License 2024.07.04 0 0 5950

Üdv, urak!

Csak életszomorítónak tennék fel pár kérdést, ami még mindig nem tiszta nekem a régi Bat/BDat-kkel kapcsolatban:

- 1975-ig mennyire volt képlékeny, hogy mi mikor mit vezérel, mennyire volt rendszeres átdobni egy vezérlőt az egyik kalapból a másikba?

- kezdetben mennyire törekedtek valamifélre rendező elvre, avagy olyasmire, hogy egy helyre kerülő, illetve egyfélét vezérlő kocsik folytonos pályaszámcsoportokban legyenek?

- volt-e olyan eredetileg indirekt (gőzös/Púpos), később viszont a Szilihez átalakított vezérlő, amelyik egészen az említett átépítéséig csak másodosztályú volt, poggyásztér nélkül?

424 215 Creative Commons License 2024.06.25 -10 0 5949

Kioktatás helyett leírhatnád a kocsk pálya számait!Köszönöm!

Zsivany3 Creative Commons License 2024.06.03 -1 9 5948

Követelőzés helyett megpróbálhatnád megkeresni a Keresés funkcióval a megfelelő topicban.

Előzmény: 424 215 (5946)
C50 Creative Commons License 2024.06.02 0 6 5947

Mindegyik zöld az ablak alatt és a végfalon körben sárga sávval.

Előzmény: 424 215 (5946)
424 215 Creative Commons License 2024.06.02 -12 0 5946

Most miért nem irod fel a kocsikat?

Ez aza vasutas forum nem ér semmit hiába kérdezek

sehol nincs válasz!

 

Előzmény: 424 215 (5945)
424 215 Creative Commons License 2024.05.31 -6 0 5945

Paksi Atom erőmü kocsikat letudjátok írni! Köszönettel!

Előzmény: RhB (5940)
turntable Creative Commons License 2024.04.09 0 3 5944

Az ahhoz az eddigieknél is, ugrik.

Előzmény: FeNegyerek93 (5943)
FeNegyerek93 Creative Commons License 2024.04.08 0 0 5943

Papagáj Szili lehetőség megmarad, vagy ezzel elveszik?

Előzmény: turntable (5942)
turntable Creative Commons License 2024.04.06 0 3 5942

Úgy néz ki a 405-ös vezérlő is megkapja a Selectron-os WTB távvezérlést, ezáltal alkalmassá válik az átalakított remot M41-esekkel való közlekedésre.

Törölt nick Creative Commons License 2024.01.06 0 1 5941

Igen, sajnos. A 104-es 2021. májusában, a 114-es 2021. júniusában állt le. 

Előzmény: C50 (5939)
RhB Creative Commons License 2024.01.05 0 5 5940

A Paksi Atomerőmű vonatában is minden kocsi 55 55...

 

 

Előzmény: dieter (5931)
C50 Creative Commons License 2024.01.04 0 0 5939

104, 114 már off?

Előzmény: dieter (5919)
C50 Creative Commons License 2024.01.04 -1 0 5938

Három ilyet találtam novemberben a Nyugatiban ha ezekre gondoltál, ezek 51-esek.

Előzmény: Zsoltikarus (5936)
Zsoltikarus Creative Commons License 2024.01.04 0 0 5937

Ráadásul - emlékeim szerint - eredetileg "75 55" volt.

Előzmény: dieter (5931)
Zsoltikarus Creative Commons License 2024.01.04 0 0 5936

Ha jól rémlik, a tavaly fővizsgáztatott Bc 59-80-asok is.

Előzmény: C50 (5933)
MTU-890 Creative Commons License 2024.01.04 0 1 5935

"... 55-ös forgalmi csererendszer kód."

 

Az E.12. Ut-ban lévő táblázat:

Előzmény: dieter (5931)
zut2020 Creative Commons License 2024.01.04 0 2 5934

IKJ mit jelent?

Előzmény: Komlósfecskés (5921)
C50 Creative Commons License 2024.01.04 0 0 5933

Az indigókék vékony csíkos győri kocsik is IKJ-sek mégis naponta járnak Pest-Szeged között.

Előzmény: LoviGabi (5932)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!