A labanc csak nyomja a rizsát a levegőbe. Ha szar dolgozni a hungarocontrollnál, akkor keressen jobbat az ott dolgozó. Ha meg már nem lesz elég dolgozó, mert mindenki külföldre ment, akkor majd vakarja a fejét az illetékes.
Most is hülyeséget mutat az általam kérdezett járat, de ha nem a járatszámot, hanem a lajstromjelet írom látom a gépet, csak nem onnan jött szerintük. LCA honlapja szerint a gép még nem is szállt fel.
Na mindegy, akkor indulok a reptérre az emberekért
Ettől függetlenül még mindig fennáll ez a zavaró helyzet a flightradaron, hogy ugyanazon gépre két járatot jelez. Aggódom. Köszönöm, ha valaki látja és megosztja a valós helyzetet.
Hétfőn 18:25-kor kellett volna felszállnia a Wizz Air W6 2353 számú Budapest – Catania járatának, ami 21:00-kor indult volna vissza Budapestre. A járatot azonban törölték, az utasok pedig azt az információt kapták, hogy kedd reggel 8-kor indulnak csak. Ezt végül este 19:30-ra módosították, majd 23:20-ra, de a járat akkor sem indult el. Eközben a Szicíliából Budapestre tartó utasok szintén azt várják, hogy végre elindulhassanak.
Ma hajnalban éjfél után nem sokkal elindult, vissza pedig még most is jön. (9H-WDF)
Itt nyaralunk épp LCA közelében, a navigáció többször azt mutatta, hogy Bejrutban vagyunk és a közeli strandra onnan akart útvonalat tervezni. Lehet a repülő is így jart.😁
Nem rossz, de ha csak szóban hangzott el, kb. esélytelenek bármit elérni.
Más: Antalyában működik az online check? Csak mert tanácsként hangzott el a prio, de ha van online chech, ellenben nincs feladott csomag, akkor nem látom, mitől gyorsítana. Tudtommal biztonsági ellenőrzésnél nincs külön sor. (de tévedhetek is)
Késett, végül a beígértnél hamarabb elindult a Wizz Air Budapestről Lárnakára tartó járata hétfőn, így sokan lemaradtak róla, számolt be róla egy utas az Utazómajomnak.
Szerencsések voltatok. Tegnap délután több járatot törölt be a Wizzair. Voltak akik ajtózárás után 3 órát várakoztak a forró gépen majd a kapitány elhagyta a gépet a többi személyzettel, az utasok vissza lettek szállítva. Fél 6-kor indultak volna, este 9 ig vártak majd crew csere. 6 órás késéssel el tudtak menni végül, de lincs hangulat volt.
Tegnap törölték a LTN, CTA, TGM, BRU járatokat, a szerencsések 4-6 óra késéssel el tudtak utazni.
Nézd meg a flightradart, áthaladók is bőven kerülik az időjárást. Egyrészt felmegy odáig is, másrészt magasabb zivatarfelhő fölött sem egészséges átrepülni.
Csütörtöki BUD-RMO 19.15 helyett 22.55-ös indulással állt ki, amire még felszedett 45 percet a parkolóban, nem engedték felszállni a vihar miatt. A kártérítési igényemet (a viharra hivatkozva) elutasították. Csakhogy, nem lett volna 3 órán túli késés, ha időben ott a gép, de hát előtte (egész nap) sikeresen összeszedte azt a pár órát.
Van értelme nekimenni a kártérítésnek ilyen esetben?