Van egy E46-om(M54B22, 170LE), ami 5hengerezik, mikor hidegen indítom. Ilyenkor mindig hallom, hogy a kipufogókönyök felől kipufog, ha gázt adok, nagy valószínűséggel el van repedve a leömlő. Emiatt arra gondoltam, hogy összekötöm a kellemeset a hasznossal, és veszek a gyári helyett hengerenkénti leömlőt.
Két kérdésem lenne ezzel kapcsolatban:
1. Ha az 5hengerezés az eltört kipufogó leömlő miatt van(lambda szondának bekavar a fals levegő), akkor a hengerenkénti leömlővel elvileg megoldódna a probléma, viszont! A hengerenkénti leömlőben nincs katalizátor. Az lenne a kérdésem, hogy ki lehet íratni katalizátort és a két hátsó lambda szondát úgy, hogy a check engine se világítson? Vagy erre milyen megoldás létezik? A gyári leömlőt elfelejteném, már csak a plusz 10% teljesítmény növekedés miatt is.
2. Az M54B22 leömlője melyik típussal kompatibilis? A 323i-vel, vagy a 325-330i-vel??
Egyébként én olyat is hallottam, hogy a leömlő végét nehéz lesz összehozni a kipufogó összetétellel, mert teljesen más szögbe fog állni. Ezt a részét simán megoldom, csak az a kérdés, hogy melyikkel kompatibilis a B22.
Sziasztok! Új vagyok a fórumon. Nemrég vettem egy 318D-t (adagolós). Általános hibafeltárás volt, ami kiderítette, hogy nem jó az izzítás(az autó így is könnyen indul, de hidegben...). A hiba konkrétan az izzító modult jelölte. Kiszereltem az izzítógyertyákat, rámértem, kipróbáltam, mind jó. Ettől függetlenül csere lesz vszínű. A problémám az, hogy nem találom a modult. Nézegettem videókat de csak az újabb rail csövesekről találtam. Na ezen nem ott van a modul mint azokon. Ja és kipróbáltam a kiszedett gyertyákra a pipákat rátéve menetes részt letestelve valóban nincs izzítás. Hallok egy nem túl hangos kattanást izzítás elején, gondolom ez a reléje lehet. Az lenne a kérdésem, hogy ha van akkor hol találom a modult? Alkatrész áruházak évjárat és tipus szerint hozzák..
A következő lenne a problèmám.2004 BMW e46 318i a jármű. A gond az hogy az autó nem indul. Kiderült hogy a üzemanyagpumpa nem kapja meg a 12voltot. Biztosítèk/Relèt ellenőriztük a motortèrbe ès a kesztyűtartóban is mind relèt ès biztosítèkot. Arra lettünk figyelmesek,hogy a kesztyűtartó felől a relèk nem kattannak,ahogy fent említettem az összes relè ès biztosítèk jó.Szerintetek mi lehet a problèma?
Ezen a hibajelenségen agyalok már egy ideje, és azt hiszem, megfejtettem, illetve többen is mondták, hogy a hiba okozója: A kínai, hulladék LED belső világítás!
Kb 3 éve vásároltam kínai ledelekt beltér világításnak, és rá 1-2 hónapra rá már hibásan működtek, elkezdtek vibrálni! Hát ez cseszte el az autó egész elektromos berendezését!
Nekem egy BMW szaki mondta, hogy csak a gyári BMW olajleválasztó a jó, az fog rendesen működni.
Én tavaly vettem gyárit, a múlt héten szereltem be, az összes csövet cseréltem a fals levegő miatt.
Már csak az EGR-t kell kiiktatnom :D
De ha már itt vagyok, feltennék 2 kérdést:
1.
Egy elég érdekes problémával kapcsolatban írok.
Az utóbbi 1-2 évben nem nagyon volt időm foglalkozni a kocsimmal(E46, 2001/5), jóformán még használni se nagyon használtam. Körülbelül 1,5 éve kezdődtek az elektromos problémák, sorra hibásodott meg minden. Kezdődött a központi zárral: Nem nyitotta-zárta a kulcs az ajtókat, egyik napról a másikra(kulcs tanítást legalább 100x próbáltam), Utána ezt követte a tolatóradar hiba: Hátramenetbe kapcsolva, semmi pittyegés/sípolás, ami jelezné, hogy műküdik-e, vagy sem. Meg sem pisszen. Majd utána a duda hibásodott meg: Tök kussban van! Ezt követte a távolsági fényszóró visszajelző kék lámpa: Még teljesen sötétben is alig lehet látni, hogy kéken világít! A rádió is meghibásodott: Mikor leállítottam a motort és levettem a gyújtást, akkor is ment a rádió. Ezt kicseréltem egy ugyanilyen gyári CD-s re, idáig működik. Lámpa állító motor is legtöbbször nem működik. Belső, középkonzoli záró gomb se mindig működik. Legutoljára az ablakomosó folyadék motorjára figyeltem fel, hogy nem működik!
Rohadtul idegesítő ez a rengeteg elektromos hiba, szerintetek mi lehet a gond? A biztosíték táblán szereplő biztosítékokat átnéztem, de még vannak biztosítékok valahol a kocsiba, úgy tudom... Tudtok ezzel kapcsolatban is segíteni hol találom a többit?
Illetve, egy 2001/5-ös E46 320i magyar nyelvű biztosíték kiosztásnak is örülnék, mert nem találom a sajátot.
Köszi az ötleteket
szerk.: Utánanéztem, hogy milyen GM5 modul kell a kocsimhoz... Lehet csak ezt kellene cserélni és megszűnne a hiba?
2.
Vásároltam az autómhoz(E46, mint fent is írtam :) ) gyári xenon lámpatestet, szeretném beépíteni. Azt már feladtam, hogy a műszakira úgy készítem fel az autót hogy be van szerelve mindennel együtt, inkább majd műszaki után beszerelem :D Úgy tudom, hogy lámpamosó is kell hozzá, illetve egy lengőkarra felszerelt valami bizb*sz is kell, amivel automatikusan fogja állítani a világítást. Illetve egy világításkapcsoló modul is kell hozzá. Ezeket ha minden igaz be tudom hozzá szerezni. Az lenne a kérdésem, hogy kell-e még hozzá valami más, pl vezetékek pluszba a bekötéshez, illetve be kell-e íratni a forgalmiba. Ja, és hogy a rendőr kis tudja szúrni, hogy utólagosan beépített a xenon? Természetesen a lámpa fölé a gyári matrica is megvan, illetve a lámpamosós bajuszléc
Sziasztok! E46 320d 136 le-höz milyen kartergázszűrőt érdemes vásárolni? Csak a gyári ajánlott vagy van olyan utángyártott szűrő ami bevált már valakinek? Köszönöm!
Azzal a hiba jelenséggel találkoztam hogy a bc menüben az átlag fogyasztásom egyik napról a másikra leesett 0,6l-re, esetleg valaki találkozott már hasonlóval és mi volt a megoldás?
Mondjuk ezt pont próbáltam, amikor mozdult, mindig szépen, csendben, gyorsan ment.
Előző tulajnál valaki berakott egy világítós M-es váltógombot, amihez az áramot, a jobb oldali kapcsolóról szedte le, ez csak egyszerű, lemezes szorítóval volt összerakva, 1-2 hónapja megcsináltam zsugorcső, forrasztás, de nem az volt, mint most a napokban kiderült.
Jobb első ablakemelőm megadta magát, utóbbi időben még hol ment, hol nem. Most viszont stabilan nem mozdul. A gombnyomásra a kattanás hallatszik az ajtóból azt hiszem, de nem mozdul. Ötlet?
Nyomorgattam kicsit az ajtó átvezető kábelt, de semmi.
Pár éve félreemelt egyik kis műanyag, ahol a bowden fogja törött volt, mondjuk 1-2 évre rá a bal első is. Ezeket akkor megcsináltam, azóta rendben volt.
Ez valami kontakt hiba lesz, vajon a motorcsatlakozónál?
Nekem nem hozzávaló tanksapka volt amivel vettem az autót, kinyomta a tankajtót és néha nem zárt be. Ma kaptam egy gyári tanksapkát, probléma megoldva.
Az autóm tankajtója nyitva marad,mikor lezárom az autót,a kis pöcök valamiért nem megy a helyére,tudja valaki,hogy mi lehet a gond? Valamit cserélni kell?