Nekünk egy kb. 1 éves tekna+ felszereltségű van, azt tudom róla mondani, hogy nagyon jó, nagyon tetszik, azzal együtt, hogy olyan baromi nagy, országúton és városban 5-6 liter közötti fogyasztással megy úgy, hogy ha kell, szinte bármit legyorsul, lehet vele normálisan előzni.
Autópályán, mivel ugye ott sokkal kevésbé tud visszatölteni az akkuba, inkább folyamatosan a benzinmotor tölti, ezért a pályán a sebességhatárt tartva 8-10 liter között eszik. Télen kicsit többet.
A viselkedése kb. mint egy elektromos autóé, annak minden előnyével, viszont azzal, hogy a fedélzetén ott van egy benzinmotor, amivel töltjük az akkumlátort, nincsenek töltési nehézségek, úgy lehet használni, mint egy hagyományos benzinest.
Igazából egyetlen probléma van csak vele, mégpedig hogy meg van tömve elektronikával és szinte mindent szoftverek vezérelnek, amelyek jellemzően tök újak (az ebben használt rendszer ugye csak 2 éve létezik kb.), vannak bizonytalanságok a rendszerben. Szerencsére komoly dolgok azért nincsenek, hanem gondolok itt olyasmire, hogy pl. láblengetős csomagtér nyitás, vagy épp a kilincs érintésre nyitás funkció általában működik, néha meg nem. Vagy a minap pl. volt olyan, hogy felvillant egyszer csak az, hogy nem vagyok bekötve, pedig akkor már fél órája vezettem. De ez tényleg csak felvillanás volt, egy másodperc után el is tűnt a jelzés. Szóval ilyen apróságok.
De pl. az automata pilóta mód számomra meglepően jó lett, mentem haza Pápáról Győrbe az új 83-as úton úgy, hogy egész úton nem kellett a pedálokhoz nyúlnom és kormányozni sem nagyon, ha utolértünk valakit, lelassított, ha kiraktam az indexet, magától sávot váltott és megelőzte. Azt mondjuk figyelembe kell venni, hogy az útburkolati jelek láthatósága fontos neki, jó minőségű úton tudja ezt csak ilyen szépen, illetve azért valamennyire figyelni kell, mert erősebb kanyaroknál időnként a kormánnyal segíteni kell neki. Ez a funkció amúgy jelzi is, hogy fogni kell a kormányt, különben nem megy majd :)
Az útba nagyon jó "kapaszkodik", amióta használjuk, szerintem megcsúszásunk, vagy kerék kipördülése nem volt, bár idén január - februárban ugye nem nagyon volt tél, de kavicsos, vagy poros úton sem volt ilyen gond.
Igazán komoly terepen még nem próbáltuk, kisebb földes / füves dombokra szépen felment, lejött, de előbb-utóbb terepre is visszük majd.
Üdv mindenkinek. Nem régóta vagyok egy X-trail T30-as tulaja. 2004 évj. 2.2dci, 100kw. Az elektromos ablakemelővel van gondom és hátha tud valaki ebben segíteni.
A jelenség a következő: a négyből három ablakot tudom mozgatni le is fel is (mondjuk jobb első elég lassan megy) viszont a jobb háasót ablakot sem a vezetőnél lévő kapcsolóval, sem a jobb hátsó ajtón lévő kapcsolóval nem lehet működtetni egyáltalán. Meg sem mozdul az ablak, szerintem nem kap áramot a motor. Lehetséges hogy a vezető ajtóban lévő kapcsoló romlott el (legalábbis a jobb hátsó ablakhoz tartozó része)?
Láttatok a hátsó ülés sort hogy milyen rövid, kinek tervezték 150cm alattiaknak?de egy ekkora autót? Egy fábiában oké..de itt? Jézusom, több tízmillios auto..így ezzel elbaszni...hihetetlen.. nehogy tökéletes legyen..
Üdv mindenkinek!Problémám,hogy világít az ABS lámpa! Néha elalszik,akkor addig sötét,még le nem állítom.Van hogy indulás után pár másodpercre kigyullad!P1111 hibát írt ki.Nálam ezt ABS motor híbának mondták!Leszedtük.A motor működött,szét nem szedtük,de azt mondták,biztos elkopott benne a kefe.Vissza tettük a helyére,pár napig semmi! Most megint csinálja! Mit kezdjek vele!A fék tökéletes,nincs semmi pedál hiba!
Tudna valaki ajánlani egy olyan embert, aki látott már olyan embert, aki tapasztalt x-trail (T-31, M9R) szervizelésben???
240000km-nél járok és most volt 1 turbó érzékelő hibám, ami az érzékelő cseréjével megoldódott, viszont párhuzamosan indulásnál max 1 percig hangos kerepelés hallatszik a motortérből, ami nem tudom, hogy mi lehet. A szakszervizekkel csak negatív tapasztalatom van, teljesen fogalmatlanok T-31-gyel kapcsolatban azt sem tudták megmondani, hogy mit mikor kell cserélni. Viszont a szervizkönyv ír érdekes dolgokat. Pl.: hajtószíj ellenőrzés 20000km-enként (szerviz szerint láncos) Vízpumpa ellenőrzésről nem szól a szervizkönyv - nemrég cseréltük folyás miatt, olajpumpáról szintén nem szól a fáma. Kérlek Titeket, hogy ajánljatok egy megbízható szerelőt, akire rá lehet bízni a gépet és esetleg rendbe tudná szedni.
Keresek szeretett 2006-os 2,2 dci 4x4 T30-asomhoz egy jó állapotú intercoolert. Sajnos az enyém elkezdett szelelni, de az autó napi használatban van és a javítást több napra vállalták. Ezért döntöttem egy cseredarab vásárlása mellett. Ha szintén hibás, akkor is beszéljünk róla.
2012-es Nissan XTrail T31 2.0 dci-m van, 150 le-s.
Kérdezném tőletek, hogy valakinél előfordult-e már az alábbi probléma:
- normál haladásnál a sebesség növekedésekor egyre hangosabb búgó hangot lehet hallani, olyan 60-70 km/h sebességtől. A búgást sebességi fokozatban és üresen gurulva is hallani lehet. Kerékagycsapágy problémára tippeltem, de a szerelőm azt mondta, hogy rendben van mindegyik. Ő az osztóművet említette, hogy ott lehet a gond.
Lehetséges? Vagy esetleg más irányban "nyomozzak"?
Mindenhol csak készletben találok. Beszerezhető külön is?
30000 km-rel ezelőtt cserélték lánccal, feszítővel együtt, de most eltört mindkét vezérműtengely és a stift kitört egy darabot a meghajtó lánckerék csatlakozó részéből.
Sziasztok.Kérdezném hogy tudtok-e olyan fejegységet T32-eshez amelyik androidos és tudja kezelni a 360°-os kamerát.Találtam egy helyet ahol volt de sajnos az nem kezelte és sajnos "noname" volt a fejegység mint kiderült.
Sziasztok. Szeretnék venni egy 2003-as X-trailt, sok hibával, de a leg aggasztóbb számomra, hogy nem lehet 4x4-be kapcsolni, mivel állandóan sárgán világit az ikonja. Érdemes vele foglalkozni, vagy felejtős?
Sziasztok ! Nem tud valaki egy megbízható hozzáértő szerelőt ajánlani ? 2007 es T31 es x-trailem van , normál üzemmódban rendesen üzemel , de amint gyorsítani kéne , ( padlógáz ) nem akar felpörögni és visszaváltani . Max 2700 as fordulatig megy fel , onnan pedig kínkeservesen gyorsul . Ha tudtok , légyszíves segítsetek ! Köszönöm !
Szeretném megkérdezni, hogy van-e valakinek olyan táblázata, ahol megtudhatom, hogy a gyári kötelező szervízek alkalmával milyen cseréket és karbantarásokat írnak elő? Szeretném magam elvégezni ezeket, mert a márkaszervízekben már igen csak eldurvultak a kötelező szervíz árak.
Az enyém volt az országban az első 1.6 benzines T32-es X-Trail, japán gyártás, 2015 decemberében vettem át. Mai napig ez a kocsim van, nagyon szeretem, hibátlan.
Ami felmerült:
- Hátsó biztonsági öv bekapcsolásra figyelmeztető jelzés nem működött az egyik ülésnél, megcsinálták.
- Egyetlen egyszer (soha nem jött vissza) garázsból kiállás után elment a motorból az erő (évekkel ezelőtt), 20 km/h volt a vége. Soha többet nem jött vissza
Ennyi. Mondjuk nem használom agyon, mert városi rohangálósnak van egy Juke, inkább hosszabb utakra (Rimini, Garda tó, országon belül hosszabb távokra), k.b. 63000 km van benne.
Az ereje elég, a fogyasztása szerintem nagyon jó, főút 6,5 pálya 7,5, ha nagyon tolod neki pályán akkor 9.
Vásárlás előtt állok. Kinéztem egy 2017-es 1,6 benzines, manuális váltót x-trailt. Jelenleg 79 e km van benne, ezt picit sokallom. Van valakinek tapasztalata az autóval kapcsolatban? Mennyire megbízaható? Fütóműve nem döcögős? Tekna felszereltség, tehát elég sok elektronika van benne, vajon meddig fognak hibátlanul működni, mire lehet számítani?
Van egy T30-as 2.0 benzinesem ( 2001 ) aminek sajnos típusosan szó szerint elporladt az üzemanyagbetöltő csöve ( a lengéscsillapító mügötti U felfogatásban) .....
Van esetleg valakinél elfekvőben ilyen vagy alternatív megoldásokban tapasztalata ?
( Gyári ára megközelíti az autó értékeét :) ......bontóban meg eddig csak hasonlóan lebomlottakat találtam )
101%- ig ugyanez volt a hibajelenség!!!! Kb ennyi volt benne., de inkább több., nem volt még lánc cserélve.., egy kollegatól hallottam egy N.Navarával ugyanez volt.., lehuzott vez. Jeladóval --- mindig indult és főleg nem állt le elsö hideginditáskor..., nem akartam elhinni én sem..., még éjjel kipróbaltam lehuzott vez. Jeladó csatival: Igaza volt---