Keresés

Részletes keresés

heted7 Creative Commons License 3 napja 0 0 108350

Igen :) De az is jó néha, hogy ma már mindenkinek a zsebében van egy filmfelvevő. Nem volt ez mindig így.

Előzmény: Kront (108349)
Kront Creative Commons License 3 napja 0 2 108349

250 órával ez nagyon szép mutatvány volt. közben a forgalmazása is mintaszerű. akad pár jópofa komment a videó alatt: "A valaha volt legjobb felhasználása egy golfpályának.", "Ezt Cirrus pilótáknak is meg kellene tanítani."...

Előzmény: heted7 (108348)
heted7 Creative Commons License 4 napja 0 1 108348
Előzmény: Kront (108343)
Kront Creative Commons License 4 napja 0 0 108347

állítólag madár volt. egy lábtöréssel megúszták, még katapultálni sem kellett. sokkal-sokkal szerencsésebb kimenetelű, mint az előző hármas balesetük volt.

Előzmény: Syracusa (108346)
Syracusa Creative Commons License 4 napja 0 1 108346

A Frecce Tricolori három gépe ütközött kötelékben, bemutató közben. Megúszták, le is jött mind a három nagyrészt egyben, de komoly gépkárokkal.

https://airlive.net/military/2025/05/06/breaking-three-jets-from-italian-aerobatic-team-collided-mid-air/

 

martinaxe7 Creative Commons License 2025.05.04 -1 0 108345
Kront Creative Commons License 2025.05.03 0 0 108344

visszanézve ennek a gépnek FR24-en az utolsó pár repülését, elég érdekes útvonalakat nyom (vertikálisan).

Előzmény: Kront (108343)
Kront Creative Commons License 2025.05.03 0 1 108343

ez a pilóta valamit nagyon tud vagy nagyon nagy szerencséje volt, de leginkább mindkettő.

Előzmény: Syracusa (108342)
Syracusa Creative Commons License 2025.05.03 0 2 108342

Egy C172 (N3753L) valami dimbes-dombos golfpályára szállt álló sróffal LA-ban.
Van róla egy videó amiben látszik ahogyan végigpattog a dombok között és megáll sértetlenül. Ezt én 99% AI-nak gondoltam első látásra, de úgy tűnik hogy nem az.
A lajstromjelre kiadja a gúgli, sajnos egyelőre leginkább insta és x oldalakon találtam.

https://asn.flightsafety.org/wikibase/504233

https://www.dailymail.co.uk/sport/golf/article-14673761/Riviera-Country-Club-plane-crash-landing.html

https://x.com/NUCLRGOLF/status/1918413542086021220

A210 820 08 21 Creative Commons License 2025.05.03 0 1 108341
heted7 Creative Commons License 2025.05.01 0 0 108340

:))

Előzmény: Galfi Gergo (108339)
Galfi Gergo Creative Commons License 2025.05.01 0 5 108339

Szerintem örüljünk, hogy nem "közeli kisasszony" lett belőle :)

Előzmény: Kenny___ (108336)
Kront Creative Commons License 2025.05.01 0 2 108338

tipikus "I have a number for you to call" eset: https://www.youtube.com/watch?v=jB-m0UL_5zI

trizs77 Creative Commons License 2025.04.30 -1 1 108337

lásd egy szép színes, mélynyomású,  nagyon exkluzív, sok száz példányban kinyomott és osztogatott  autós prospektusban megjelent az előzetes 5-6 kezes szűrőn átment :  kapcsolati doboz kifejezést.

 

Mint kiderült a sebesség váltóról akart szólani.

 

 

Előzmény: Kenny___ (108336)
Kenny___ Creative Commons License 2025.04.29 -1 0 108336

Ha megnezed a szovegkornyezetet, nyilvanvalo, hogy egy angolul sem tudo, a repulest max bevezeto origami szinten ugato nimad forditotta igy a "near miss"-t.

Előzmény: Kront (108335)
Kront Creative Commons License 2025.04.28 -1 0 108335

"közeli ütközés" - ezt még el tudom képzelni, de vajon milyen lehet egy "távoli ütközés"? mennek, mennek és egyszer csak nem történik semmi? (gondolom a close call fordítása sikeredett ilyen jóra)

Előzmény: V.Gy. (108334)
V.Gy. Creative Commons License 2025.04.28 -1 3 108334
A210 820 08 21 Creative Commons License 2025.04.28 -1 0 108333

Köszi a választ. Sosem kapcsolgattam rajta semmit, csak a free verziót nézem, de nekem nincs meg az, hogy ez így évek óta ki lenne pontozva.

Most is lassabb a szokásosnál, ha például az egérrel görgőzve változtatom a nézet méretét, nem vállalhatatlan, de enyhe akadozással teljesíti a kérést.

Kront Creative Commons License 2025.04.27 -1 0 108332

nekem a "szokásos". néha gyors, néha nem. most, ebben a pillanatban, éppen viszonylag gyors. a pontok már korábban is voltak az aktív tracken (legalább 4 éve biztosan), nem újkeletű találmány és nem tudom, hol lehet kikapcsolni. már ha lehet egyáltalán.

 

az archív útvonalon, ha egy régit nézel vissza, már nincsenek pontok. gondolom ezzel keverted össze, mikor arra gondoltál, hogy újdonság a pontozás. (vagy volt egy rejtett kapcsolód, amivel ki tudtad korábban kapcsolni az aktívon.)

 

elviekben arra jó lenne a pont, hogy pontosan követhesd az adatok vételének ütemét, de ezt megakadályozza, hogy (megjelenítési erőforrás spórolásból) az időben távoliakat (a zoomolás függvényében) elkezdi összevonni, amennyiben az adott térképi felbontásban lefedi az összevont szakasszal képzett vektorral a térképi tracket. ezért láthatod, hogy fordulóban nagyon besűrűsödnek a pontok jobban, mint azt a repülő eredeti (egyenes) irányra vetített sebességkomponensének csökkenése indokolná.

 

nagyjából arra jó, hogy kikövetkeztesd, az adott útvonalat honnan szüli éppen meg az FR24. ha szép sűrű, akkor földi ADS-B (vagy valamely könnyűrepülős alternatívája pl. FLIR), ha sűrű, de sokat csúszik, utólag pakolgatja ki a pontokat, akkor műholdról jön az ADS-B vétel, nem földiről (vagy leterhelt a földi vevő nete). ha ritkább a pont vagy folyamatosan késik, netán ugrál a magasság vagy nincs, akkor valószínűleg MLAT-olt Mode-S transponderből jön a jel, ha meg nagyon ritka a pont, akkor elsődleges radarképre vetített reptervből visszafejtett útvonal. az utóbbi hármat főleg transzatlanti járatoknál láthatod. amennyiben feketék a pöttyök, akkor fogalma sincs az FR-nek, hogy hol van a gép, a helyzetet csak prediktálta a korábbi útvonalból vagy a reptervből.

Előzmény: A210 820 08 21 (108329)
Kront Creative Commons License 2025.04.27 -2 2 108331

ide most tennék egy smiley-t, de a korábbi eredményük miatt, inkább nem.

Előzmény: bárány (108330)
bárány Creative Commons License 2025.04.27 -2 4 108330

Szerencsére a honvédség sem állt neki megmenteni

Előzmény: Kront (108328)
A210 820 08 21 Creative Commons License 2025.04.27 -1 0 108329

Flightradaros kérdésem lenne: most már jó ideje azt tapasztalom, hogy az eddig megszokotthoz képest érezhetően lelassult a site működése, pl. egy kiválasztott gépre kattintva régen azonnal bevágta az adattáblát, most meg csak némi gondolkodási idő után nyílik le a panel. A másik, hogy eddig folyamatos színnel húzták a csíkot a repcsik, most meg telerakja a sávot pontokkal( talán az az adatfrissítések idejében). Ez másnál is ilyen, vagy csak én vagyok szerencsés?

 

Kront Creative Commons License 2025.04.27 0 1 108328

ezentúl óvatosabban kell bánni az engine inop megközelítés gyakorlásokkal: https://telex.hu/belfold/2025/04/27/baranya-pogany-lezuhant-helikopter-gyakorlat

 

mondjuk, ez sokkal jobb eset, mintha látna valami problémát a polgár, és nem jelezné.

feketefelhoo Creative Commons License 2025.04.27 0 1 108327

Thai Police Viking DHC-6 Twin Otter with six officers on board plunged headlong into the sea shortly after takeoff 

 

Facebook

heted7 Creative Commons License 2025.04.26 0 0 108326

:)

Előzmény: Kront (108316)
low_pass Creative Commons License 2025.04.25 0 1 108325
martinaxe7 Creative Commons License 2025.04.22 0 0 108324
Kront Creative Commons License 2025.04.20 0 0 108323

közvetlenül a pályaküszöb mögé szállt le, ahogy azt tanítják. oké, nem a 10-es, hanem a 28-as küszöb mögé, de most számokon vitatkozni... 

ahogy látom, már megtiltották az ott tartózkodást a spottereknek, influenszereknek, ahol az a kép készült (9:23-nál):https://www.youtube.com/watch?v=H2NFJY2EiuI 

Előzmény: feketefelhoo (108322)
feketefelhoo Creative Commons License 2025.04.20 0 1 108322

Sokszor felbukkanó felvétel. Mondjuk nem is a pálya 2/3-nál kéne nyikkanjon a gumi. Amennyire repült az a repülő bőven átstartolhatott volna.

 

Persze mindnezt fotelből okoskodtam ki :-)

Előzmény: Kront (108320)
martinaxe7 Creative Commons License 2025.04.19 0 2 108321

Cessna 180 Skywagon

Előzmény: martinaxe7 (108318)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!