Keresés

Részletes keresés

ÁsítóSárkány Creative Commons License 2023.12.16 -1 0 1386

Az M200-nak leginkább az M0 déli szektorhoz van köze, nem a nyugatihoz.

A TEN-T térképeket elnézve az M0É-NY leginkább az M1-M2 tranzit kapcsán merül fel. Na nehéztehertranzitra szerintem nem kellene környezetvédelmi engedélyt kapnia.
Arra vagy M10+M100 vagy tessék körbekerülni Budapestet.

Az M0NY-ra nem a tehertranzit hanem az agglomerációs forgalom miatt van szükség, a nehézteherforgalmat kéretik nem ott átvezetni. Akkor se, ha az agglomerációs út emiatt később épül meg más forrásból.

Előzmény: . kata31 (1384)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2023.12.16 0 0 1385

miről volt szó az elmúlt évtized közepefele?
Azóta konstans még 3-4 év...

Előzmény: . kata31 (1383)
. kata31 Creative Commons License 2023.12.05 0 0 1384

Viszont az M200 nem EU forrásos, hanem koncessziós lesz és 2028-ban kezdik építeni ez alapján: https://infostart.hu/belfold/2023/08/26/fontos-fejlemeny-az-m0-s-befejezese-ugyeben#

 

Valamit nagyon összekevertek Lázárék. Ha a MKIF fejlesztéseiről beszélt, annak ne is része az M0 ami nem vágna át a Pilisen az alagútjával alaltta..! - A Területrendezési Törvény módosulásáról sincs szó jelenleg, benne a nyomvonallal.

 

A TEN-T folyosók módosítása is dec. 31-ig kérhető a tagállamoktól, de kérdés, hogy a magterülete is módosítható-e!

. kata31 Creative Commons License 2023.11.28 0 0 1383

2026-ra majd szerez engedélyt Lázár a rendszeréek, a Szentendrei tiakat meg a HÉV lesűlyesztésének terveivel fogják lenyugtatni, jogetős környezetvédelmi engedéllyel...

Előzmény: ÁsítóSárkány (1381)
. kata31 Creative Commons License 2023.11.28 -1 0 1382

Nincs már szó arról a környezet védelmi engeélyről! Már nem érdekes, hogy a vissza nem vont közbeszerzésével mi történt!

 

Az M1 bővítés EU-s forrása azonos a hiányzó M0 szakaszokéval, míg a meglevők pedig az M7-el! - a tagállamok a nyomvonal változtatási javaslataikat dec. 31.-ig adhatják le!(az említett II. déli gyűrű? - Bicske- Százhalombatta....? Az M100-at folytatva dél felé, vagy az M200-nak átnevezett M8 és nincs tovább M0?) - amivel persze M10 sem lesz a Pilist feltúrva.

 

- még Tarlós se szól semmit, aki a gyárá bezárásáért eddig szót melet.. - ennyiről van most már csak szó. - az M0 2.0 ezt jelenti.

 

Sokat dogozott ezért a TEVÖ és a csabai csóválói, na meg csatlakozott a pilisborosi Greenpeacés vezetés bele.. :-( 

 

https://www.facebook.com/groups/316733755632885/posts/1326014021371515/

 

Előzmény: ÁsítóSárkány (1381)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2023.11.27 0 0 1381

Te nem érted, hogy a környezetvédelmi engedélyezés nem ott dől el...

Lehet akármilyen forrás, ha nincs jogerős engedély...

Előzmény: . kata31 (1380)
. kata31 Creative Commons License 2023.11.27 0 0 1380

Nem éted az a 2.0-t    - az az M100 meghosszabítás Bicskétől Szombathelynek..és onnan tovább egy második déli gyűrűként!

 

https://www.facebook.com/groups/316733755632885/posts/1326014021371515/

Előzmény: ÁsítóSárkány (1374)
. kata31 Creative Commons License 2023.11.27 -1 0 1379

Uhh - ez durva. - Szóval annyit jelent M100 lest,de semmi M0 tovább. - azaz még többen ömlenek a városra és az agglomerációra a 10-es úton.

Előzmény: . kata31 (1378)
. kata31 Creative Commons License 2023.11.21 -1 0 1378

Az értlme most, hogy M100 is lesz ami a városra ömlik egyértelmű!

Előzmény: fork() (1373)
. kata31 Creative Commons License 2023.11.21 -1 0 1377
. kata31 Creative Commons License 2023.11.21 0 0 1376

Na meg azt is tegyük hozzá, hogy megint egy firkász művét szórták szét politikai céllal. Más szintén baloldali firkász már így fogalmazott: - Az M0-s fejlesztéséhez új tervet akar, mert nem fogad el olyan megoldást, amihez át kellene vágni a Pilist. „Ha én zöld álláspontot képviselek, akkor nem biztos, hogy az a jó megoldás, hogy a Pilist teljesen feltúrjuk, aláteszünk egy gigantikus alagutat, amivel elképesztő mennyiségű pénzt elégetünk. Nem vagyok benne biztos, hogy ez jó megoldás,. Annyi pénzért meg lehetne építeni Az M0 II-t, ami délről egy második forgalmi pályát kiépít” – tette hozzá a miniszter.

 

Ráadásul csak az északi hiányzó szakaszt értinti a Pilis és az M0 nyugatot már nem, ami a Budai hegységben fut!

 

Video meg sehol erről

Előzmény: ümnyő (1375)
ümnyő Creative Commons License 2023.11.20 0 1 1375

Azért azt is tegyük hozzá, hogy a hazai "számlázási és kifizetési" módszerekkel kerül ennyibe.. Ahol sikerült a világ legdrágább vasútvonalát felújítani fajlagosan sokszoros áron, ott ezen nincs mit csodálkozni.

Előzmény: fork() (1373)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2023.11.20 0 0 1374

"[...] ennyiből már megépíthető lenne az elkerülő M0-s 2.0”.

majd ha jogerős környezetvédelmi engedély közelében lesz, akkor szóljatok! Kösz, előre is.

Előzmény: fork() (1373)
fork() Creative Commons License 2023.11.20 0 0 1373

Az M0-s körgyűrű, hiányzó, befejező részének ára 1000 milliárd forint is lehet, ráadásul Lázár azt mondta, nem is biztos benne, hogy „fel kell fúrni, át kell vágni ennyi pénzért a Pilist, „ennek az értelmét megkérdőjelezem, főleg, hogy ennyiből már megépíthető lenne az elkerülő M0-s 2.0”.

. kata31 Creative Commons License 2023.11.08 -1 0 1372

Csak a hülyék tarják az M0 nyugatnak az M100-at! Csak az M0 nyugaton lehet új buszjáratokat indítani a fővárosba az agglomerációjából!

 

https://www.facebook.com/groups/316733755632885/posts/1316808272292090

. kata31 Creative Commons License 2023.07.02 0 0 1371

. kata31 Creative Commons License 2023.06.27 0 0 1370

Nem szerepel benne az M0 két hiányzó szakasza, csak az M100..

Előzmény: ümnyő (1369)
ümnyő Creative Commons License 2023.06.09 -1 1 1369

Itt a rendelet, amely dokumentumot ki kellett kényszeríteni a kormányból, hogy létrehozza és közreadja... Ez utóbbi már önmagában érdekes ebben az esetben, azaz a meghiúsult, lefújt beruházások listája egy adott időszakra vetítve - és ha minden igaz még lesz jópár, ez csak az első eddigi aktuális adag.


https://hang.hu/belfold/ime-lazar-janos-listaja-a-felfuggesztett-beruhazasokrol-155054

 

Van persze több minden ami áttételesen érinti a helyieket is, de a 221 és 251-es pontok azok elég közelien hatnak. Hogy jól vagy rosszul, azaz negatívan vagy pozitívan, jó kérdés, sok vita volt erről már többfelé, mert sokan sokféleképpen ítélik meg:

 

https://www.parlament.hu/irom42/04063/04063-0001.pdf

 

Előzmény: fork() (1368)
fork() Creative Commons License 2023.06.09 -1 0 1368
. kata31 Creative Commons License 2023.06.06 0 0 1367

Szerződő Felek rögzítik, hogy jelen szerződés teljesítésének időtartama a szerződés hatálybalépésétől számított 1191 nap.
1. részteljesítés A Szerződés hatálybalépésétől számított 891. nap
(2021. március 7.)
2. részteljesítés A Szerződés hatálybalépésétől számított 1011. nap
(2021. július 5.)
3. részteljesítés A Szerződés hatálybalépésétől számított 1071. nap
(2021. szeptember 3.)
4. részteljesítés A Szerződés hatálybalépésétől számított 1101. nap
(2021. október 3.)

Előzmény: . kata31 (1366)
. kata31 Creative Commons License 2023.06.06 0 0 1366

Jogi értelemben az is érdekes ha nem merül fel ennek ellenére:  

https://www.kozbeszerzes.hu/ertesito/2021/0/targy/portal_420/megtekint/portal_19842_2021/

Előzmény: ÁsítóSárkány (1363)
. kata31 Creative Commons License 2023.03.21 -1 0 1365

Megnyugtatlak, hogy nem vagy képben.. :-) 

Előzmény: fork() (1364)
fork() Creative Commons License 2023.03.20 -2 0 1364

Úristen, itt még mindig megy ez a vekengés? 

 

Nem lesz M0 nyugat. 

ÁsítóSárkány Creative Commons License 2023.03.11 -1 0 1363

mármint finanszírozási oldalról.
jogi oldalról meg addig, amíg hatástanulmány szóba nem kerül.

Előzmény: . kata31 (1362)
. kata31 Creative Commons License 2023.03.10 -2 0 1362

...semmi köze az M0 nyugatnak az M100-hoz vagy az azt pótló közlekedési kapcsolatokhoz.

 

Nem csak a tinnyei linkben olvbasható!

 

https://www.facebook.com/groups/316733755632885/posts/1196328491006736/?comment_id=1196362134336705

Előzmény: ÁsítóSárkány (1360)
. kata31 Creative Commons License 2023.03.10 0 0 1361

A tinnyei linkban is láthatod. Az M0 nyugatra van forrás, az M10-re nincs. Sőt a 2x1 sávot is tényként említik, nem jó lene sznten az M10 első szakaszára az ürömi körforgós végpont és a solymári katonai temetői körforgalma közt.

 

Ez itt is szerepel, már kokrét forgalmi adattal 2020-ban mérten a körforgóban.

https://www.urom.hu/images/stories/telepulesszerkezetiterv/2022/RLL_13_2021_Üröm%20forgalomtechnikai%20felülvizsgálat_Műszaki.pdf?fbclid=IwAR2tVqBpdw03ZsfdaB_QV2jV2rZmkWMrzcH_roxsLdkYuXYsHt-eMl01Wxw

Előzmény: ÁsítóSárkány (1360)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2023.03.09 0 0 1360

Ha jól értem, a hír arról szól, hogy befogadták a tervezésének az ötletét...

Amúgy nem lenne hülyeség az 1. ütemet és visszakötés irányába lépni legalább 2x1 sávon, ld. https://tinnye.info/old.articles/2021/20211120_borso_andras_beszamoloja_az_m10_es_ut_egyeztetesrol/M10-rotated_crop-L.jpg -- esetleg szükséges nyomvonal korrekciókkal.

(Forrás: https://tinnye.info/cikk/20211120_borso_andras_beszamoloja_az_m10_es_ut_egyeztetesrol/ )

 

Ha a Pilisvörösvár elkerülő megvalósul, a 1133-as felújítás meg az Álomvölgy felöli oldalon valósul meg, és nem épül Pilicsaba délkeleti elkerülő, akkor előre nagyon nem irigylem a piliscsabai lakosságot.

 

És valami hasonló elkerülő M0-előzetes szakasz lenne jó Budakeszinek is... persze az alagút nem olcsó.

 

 

Előzmény: . kata31 (1359)
. kata31 Creative Commons License 2023.03.09 0 0 1359

Miután bejelentették, hogy M10 helyett elkerülője lesz Pilisvörösvárnak, a TEVÖ-s adminok még mindig törlgetik a hírt a településen, ahelyett, hogy az M0 nyugat forgalomcsökkentő hatására helyeznék a hangsúlyt végre!

 

https://www.facebook.com/groups/112785485886158/posts/1183095315521831/

. kata31 Creative Commons License 2023.02.04 0 0 1358
. kata31 Creative Commons License 2023.02.04 0 0 1357

Pilisborosra pont annyi fog menni, mint most, hiszen egy zsákfalu, ahova csak a lakói mennek.

Előzmény: ÁsítóSárkány (1354)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!