Nem szeretnék bunkó lenni, de finoman szólva, amit csináltál köcsögség! Az voltál, s az is maradsz. :( A képek "eltűntetve". Így aki szeretné megnézni, milyen is volt a plakett, illetve a bor -hála Neked, s a hasonlóan gondolkodóknak- itt már nem tehetik meg.
Minden jót.
Mikor jösz Pozsonyba? Valahogy át kellene küldenem a "100 éves" - video megvágott, de tömörítetlen változatát.
Hátha Te előbb jösz, mint én megyek Pestre.
Egyetértek ms topiktással, nem hiszem, hogy brembo ilyen célzattal tette volna közzé ezeket a képeket...vagy ti nem látjátok mondata végén a smiley-kat???
Ha valaki egy innen kiprintelt emléklappal próbálna dicsekedni (a borosüvegről nem is beszélve :-D), annak erősen kétségbe vonnám az értelmi színvonalát...(szerintem meg sem fordul ilyesmi épelméjű ember fejében) mint annak is, aki nem akar bunkó lenni, utána meg mégis köcsögözik itt... Asszem' az erős volt, nem is kicsit!
Brembo, tényleg kár volt ennyire elbagatelizálni az emlékplakett kérdését. Azt viszont nem hiszem, hogy bárki is arra vetemedne, hogy sokszorosítja. Köszönettel Sztraka Ferinek, én részt tudtam venni a centenáriumi repülésen. Szlovákiából egyedül! Tudod, mit jelentett az amikor a mieinknek lejátszottam a videót és a képeket? Sárgultak!!! Az Aranysast, amibe bekerült egy általam készített kép és a személyem is látható volt „Fedő” társaságában, konfiskálták tőlem és a klub faliújságján a díszhelyen van elhelyezve. Úgy ahogy van „magyarul”. Ha képtelen vagy elképzelni azt, hogy mit jelent egy Szlovák Nemzeti Repülőklubban az, hogy egy MAGYAR újság élteti a repülés 100. évfordulóját, akkor nem is érdemled meg, hogy elmagyarázzam.
Hajaj, mit meg adtam volna egy emlékplakettért !!!
Legyetek rá igen-igen büszkék, és tartsátok meg a méltó helyét a MO-i repülésben a plakettel, kadarkával és Talabossal együtt!
Nem szeretnék bunkó lenni, de finoman szólva, amit csináltál köcsögség! (Tudom, hogy ezért most kitiltanak a fórumból...) ...Ha tudnám a telefonszámod, sokkal szívesebben felhívnálak, de így talán hatásosabb lesz!
Szerinted miért nem tették közzé az oklevelet a szervezők? -Azért, hogy tényleg csak az kapjon, aki ott volt, és részt vett az eseményen! Ha mindenki szerezhet magának ilyet, elveszti a varázsát, a jelentőségét az emléklap! EMBER...!
Természetesen ugyanez vonatkozik a bor cimkéjére is! Mellesleg Pálinkás Lacika a bor termelője... "másodállásban" helikopter szerelő!
Remélem ezek után elgondolkozol a tetteden, és mielőbb leszeded!
A második képen az éltető nedű, azaz Talabos úr földi nedűje látható. Itt nem szerepelt név a címkén (Pálinkás László nem ér), így azt mindenki magának címkézheti meg. :-) [A hivatkozott kép már nem található meg a tar.hu-n]
Sziasztok!
Ezen a hétvégén sikerült átvennem az emlékrepülés borocskáját, és papirosát. Ha magánban elárulja valaki, hogyan kell ide beilleszteni 2 kis képet, akkor megmutatnám. Üdv. b
Nem csökkentve Angyal Laci érdemeit az "Év ..-a" díjak devalválása terén, a díj már évek óta létezik, aki kapja, az általában rá is szolgál. Hogy mi a díj, az attól függ, hogy milyen szponzor mit hajlandó felajánlani a célra. Az Aviator negativ nyereségéből évente mindig megcsinálandó és kifizetendő kupára, miegymásra nem telik. Tavaly Juhos István a sárkányos magassági rekordért egy ejtőernyős kést kapott. A vég kezdete majd akkor lesz, ha a díj egy Garmin 55-ös GPS lesz.
Aha!
És ez az Év Aviatora díj mikor lett létrehozva?
Kik kaphatják? Kik ítélik oda? Milyen időközönként?
Miért van az az érzésem, hogy Aviator Angyal László némi publicitást remélve hozzávágott egy alig használt Poljotot Kántás Andorhoz, amit legott elnevezett az Év Aviátora díjnak?
December 17-én, a centenáriumi kötelékrepülés után adta Angyal László, az Aviator International főszerkesztője Kántás Andornak az Év Aviatora díját, egy Poljot Aviator repülőórát. Kántás Andor az egyedülálló Sármellék Sydney több mint 21 ezer kilométeres, közel három hónap alatt végrehajtott repülésével érdemelte ki a díjat.
Az Aviator International 37. száma megújulva, 100 oldalon Karácsony előtt került ismét a piacra.
Egy jó hírrel szolgálhatok a kötelék résztvevői számára:
Elkészültek a beígért emléklapok, emléktárgyak.
Az emlékplakettek számozottak. Az emléktárgy 1 üveg Szekszárdi Kadarka (Miért pont szekszárdi, s miért pont kadarka? Ezt nem értem! :))), amelyek szintén átvehetőek.
Egyeztetni célszerű az átvételt illetően:
Talabos Gábor 24/536-900, és/vagy Rita mama 249-9803 telefonszámokon.
Tettem fel egy videót a centenáriumi kötelékrepülésről. Elég nagy (61 Mb), de nagyobb tömörítésben sokat veszít a minőségéből. Ezen is nagyon látszik, hogy DivX. Az originál feldolgozás viszont nagyon szép, de az meg több mint 4 Gb! Talán majd DVD-re égetve.
Ha van valakinek a témáról hasonló felvétele, nem lenne baj ha megkeresne és készíthetnénk egy teljes összeállítást. Hátha érdekel valakit???
Tettem fel egy videót a centenáriumi kötelékrepülésről. Elég nagy (61 Mb), de nagyobb tömörítésben sokat veszít a minőségéből. Ezen is nagyon látszik, hogy DivX. Az originál feldolgozás viszont nagyon szép, de az meg több mint 4 Gb! Talán majd DVD-re égetve.
Ha van valakinek a témáról hasonló felvétele, nem lenne baj ha megkeresne és készíthetnénk egy teljes összeállítást. Hátha érdekel valakit???
Én csak most értem haza a szerdai ünnepi repülésről. :o)) Megdöbbenéssel tapasztaltam, hogy a levegőben készített képeken látszik a kabin plexiének a tükrözése. Feltettem őket, hátha azért érdekel valakit?
Nem lenne itt nagy halál. Ha megnézed az arányokat az eredeti gépméret függvényében, láthatod, hogy nem azonos magasságban "repülnek". Ha a nagyobb és gyorsabb gépeket 300 méterrel magasabban küldik el (tudom, turbulencia:-), akkor a földről kb. azonosnak látszanak. Csak a találkozás helyét kell pontosan kiszámolni, mert a kicsik nem tudják sokáig tartani azt a sebességet, aminél a nagyok már laffognak.
Brembo:
Nem kell 100 év, 2010-ben a magyar repülés 100. évfordulójára újra meg lehetne próbálni. Sajnos Adorján repülése is december, ha jól emlékszem.