Keresés

Részletes keresés

O1G Creative Commons License 6 órája 0 0 67433

Nincs pártom!

Minden politikust (tolvajt) szívből utálok.

Előzmény: Zarándi (67432)
Zarándi Creative Commons License 8 órája -1 0 67432

Magadból és pártod embereiből indulsz ki?

Előzmény: O1G (67431)
O1G Creative Commons License 10 órája -3 1 67431

Az, de szerintem valamelyik fideszes pénzről hall megteszi.

Az lesz a valami!

Előzmény: Dermice (67430)
Dermice Creative Commons License 10 órája -1 1 67430

Kossuth téren kinyalja

Primitív megnyilatkozás!

Előzmény: O1G (67428)
Dermice Creative Commons License 10 órája -1 1 67429

Mert ha nem a polgi seggét

 

Sötét agy, sötét elme!

Előzmény: Mutual Friend (67425)
O1G Creative Commons License 13 órája -5 1 67428

Nyalják!

Én nagyon sok kőpengőt felajánlok annak, aki a Kossuth téren kinyalja a polgi seggét.

Akkor a támogatók sem szólhatnak.

:-))))

Előzmény: Mutual Friend (67425)
furtimel Creative Commons License 18 órája -1 3 67427

 

https://www.szoljon.hu/kozelet/helyi-kozelet/evek-ota-keszultek-a-szentatya-magyarorszagi-latogatasara-3853661/

 

Évek óta készültek a szentatya magyarországi látogatására 

 

Több százezren vettek részt az 52. Nemzetközi Eucharisztikus Kongresszus zárómiséjén, ahová Szolnokról is indultak csoportok.

A Hősök terén celebrált pápai mise hangulata sokaknak jelent életre szóló élményt.

A Jézus szíve és a belvárosi plébánia közösségének egyaránt örök emlék marad a budapesti rendezvény.

– Lélekemelő esemény volt. Olyan érzés töltött el bennünket, amit szinte lehetetlen szavakba önteni. Nehéz meghatottság nélkül visszaemlékezni arra, hogy ilyen sok keresztény gyűlt össze a záró szentmisén – idézte fel a program hangulatát a Jézus szíve plébánia csoportjának kísérője.

Pélyi Andrásné elmondta, Ferenc pápa magyarországi látogatása számukra azt jelentette, hogy a szentatya figyel ránk, és együtt örül velünk.

Mutual Friend Creative Commons License 25 órája -5 0 67426

Nem akartam úgy fogalmazni hogy gagyi, mert nem az, csak olyan Szolnoki. Legalább sikerült befejezni valami módon.

 

Ránézésre remény nincs arra, hogy a vár vagy a tiszaligeti strand, vagy a színház projektnek vége legyen.

 

 

Előzmény: ájzéjá (67418)
Mutual Friend Creative Commons License 25 órája -5 2 67425

1 kőpengő mondjuk 1000 Ft. Vagy akármennyi. Mint egy zseton.

 

Mert ha nem a polgi seggét nyalod vagy rosszat írsz Szolnokról akkor a városházi primitív siserehad abban a hitben hogy ez valamit is jelent mínuszokat osztogat.

Előzmény: gepesz (67420)
amikor ittunk a Bíróban Creative Commons License 1 napja 0 0 67424

Azt nem gondoltam, hogy II-es irodaház az Úttörőház utáni épület.

Előzmény: DJ Szegecs (67423)
DJ Szegecs Creative Commons License 1 napja 0 1 67423

Az I-es pedig valóban az egykori Néplap székház:

(Forrás)

Előzmény: gepesz (67419)
DJ Szegecs Creative Commons License 1 napja 0 1 67422

A II-es az az itt talált források szerint a Megyeháza új épületszárnya:

 

Előzmény: gepesz (67419)
amikor ittunk a Bíróban Creative Commons License 1 napja 0 0 67421

Mint gyerek jártam ott 1958-ban ebben az irodaházban, akkor a földszinten a MSZBT működött.

A Néplap szerinte nem volt ott.

Később kapta a Néplap székház nevet, miután beköltöztek oda.

Előzmény: gepesz (67419)
gepesz Creative Commons License 1 napja -2 0 67420

Mi az a kőpengő?

És miért lehet ezen a hsz-en mínusz?

Előzmény: ájzéjá (67418)
gepesz Creative Commons License 1 napja 0 2 67419

Kedves Földijeim, Szolnokiak!

Beugrott a fene tudja, hogy minek a kapcsán, hogy III.sz. Irodaház. (Ságvári krt.)

Akkor lennie kellet (vagy van) I.-es II-es sz. is.

I-es, mintha a Néplap iroda háza lett volna. Már ha jól dereng.

És a többi?

Semmi jelentősége nincs, csak a kíváncsiság.

/Tudom, hogy Boldog krt., de nekem már csak Ságvári krt. marad.

ájzéjá Creative Commons License 1 napja -2 2 67418

Kimaradt még, hogy a büki az magasabb, a zempléniben hosszabb a csúszópálya, a mátrafüredinél kőpengővel is lehet fizetni, a szivásváradiban három pálya is van csak a gyerekeknek. :)

Előzmény: Mutual Friend (67417)
Mutual Friend Creative Commons License 2 napja -4 1 67417

No megnéztem a fejlesztést.

 

Először is, az a tisztligeti strand még a fasorban sincs készültség alapján. Jól gondolom, hogy még annyi pénzt rá kell majd csapni mint amennyibe jelenleg van?

Kilopták belőle a vastagját most meg így akarja majd Szalay pubi átadni a következő polcginak?

 

A kalandpark méretéhez és az időkorlát miatt szerintem kurva drága. Alig kell többet fizetni a Mecsek extremeban egész nap ott lehetsz, és még 10 dolgot használhatsz.

A gyerekpálya bóvli a maga 50-100 cm magasságával. Nem azért gyerek a pálya mert nem olyan magas hanem azért mert a talpad és a kezed távolsága kevesebb. A gyerek nem erné el a felső kapaszkodókat.

 

Balatonfűzfőn a családi pálya ennék valamivel élménydúsabb azaz keményebb mint itt a felnőtt. Biztos valami tápos önkormányzati senkiházi kitalálta hogy nem kell ide olyan magas építés, egyébként sincs rá annyi pénz, majd megbízzuk Jóskát ő majd jól kitalálja hisz ő legalább bándzsidzsámpingolt kettőt életében.

 

 

Előzmény: vizontok (67356)
tibra Creative Commons License 2 napja -1 1 67416

a minap volt egy kis időm és kimentem a Tiszaligetre:

1. A hídon való átsétálás után a szemünk elé kerülő széthulló üdülő már a ponton híd első újkori állításakor is így nézett ki.

2. A kalandpark/futókör szerintem viszont baba, minőségi Éljen. Talán a városba beköszönt a minőségi fejlesztések kora (nem pedig a 2010 előtt jellemző; amelynek szép példája a pláza; illetve a gyaloghíd felülete)

Enzo Creative Commons License 2 napja -1 0 67415

Az ott nem földút, egyébként egy kifutópályán illegálisan keresztbe közlekedni nem a hosszú élet titka. Volt már belőle baleset, szerencsére nem a repülőgépnek fájt.

Előzmény: nyebojsza (67410)
Enzo Creative Commons License 2 napja 0 0 67414

Kérdés volt, nem állítás. Még mindig fennáll. :-)

Előzmény: Whallacki (67411)
Whallacki Creative Commons License 2 napja 0 1 67413

végig a reptéri földúton

 

Az a földút teljesen illegális, és amikor a katonák vagy a repklub használja a repteret, életveszélyes ott közlekedni. Tudtommal szépen kitáblázta a sereg, hogy a reptér magánterület, idegeneknek tilos a bemenet...

Előzmény: nyebojsza (67410)
Whallacki Creative Commons License 2 napja -2 0 67412

Arra próbáltalak rávezetni, hogy tehermentesíteni sem képes, mert a plusz kapacitása elenyésző lenne a meglevő hidakhoz képest. Úgy érzem, nem sikerült.

 

Hallottam egy érdekes felvetést, megosztottam. Egyébként határozott meggyőződésem, hogy a jelenlegi helyzeten egy meghatározott járműkör áthaladása számára engedélyezett ideiglenes átkelési lehetőség - függetlenül az elnevezésétől, kialakításától - csak javítana. Nem egy megépített híd 100%-os alternatíváját látom benne, ilyet nem írtam. A feltételezésed rólam így nem helytálló. Egy kocsmában valószínűleg tettlegességet kiváltó minősítés lenne.

Előzmény: RadiX (67402)
Whallacki Creative Commons License 2 napja -2 0 67411

Tehát nincsen semmi ötleted,

 

Ezt hol olvastad tőlem leírva?! Élénk fantáziád van!

Előzmény: Enzo (67403)
nyebojsza Creative Commons License 2 napja 0 0 67410

Mint ahogy most is lemegyek, ha éppen dugó van a reptérnél: közvetlenül a híd után a gátra, aztán végig a reptéri földúton.

Előzmény: ájzéjá (67407)
Pamkutya12 Creative Commons License 2 napja -2 1 67409

Nem kell itt 45 évre visszamenni.

Aranyszájú polgármesterünk 2010 előtti véleménye:

 

"Szolnok a Tiszától kettévágott településszerkezetű, keleti és nyugati részeit csak egy belső közúti híd köti össze, emiatt állandósult dugók jellemzik a reggeli és délutáni forgalmat.

Még jóval a 2010-es évek előtt felmerült egy új híd építése, akkor a Mester utat tartotta jónak egy elképzelés, de civilek hatására készült tanulmánynak köszönhetően a Csáklya utcára került a hangsúly.

Ezzel azonban a világhálón fellelhető anyagok szerint akkor még Szalay Ferenc polgármester nem értett egyet.

Véleménye az volt, a belvárosi forgalmat az északi elkerülő út megépítése megoldja majd.

Egyszerűen butaságnak nevezte az ötletet, és cinikusan azt javasolta a civileknek, hogy ha hidat akarnak a Tiszán, akkor építsenek rajta hosszában."

 

https://magyarnarancs.hu/kismagyarorszag/szolnoknak-nagy-szuksege-van-uj-hidra-de-a-lakossag-meg-alig-tud-valamit-236785

 

Előzmény: Zujcs. (67397)
Ilhilla Creative Commons License 2 napja -4 0 67408

A megoldás: azonnal követelni, hogy a rengeteg pénzt felemésztő tervezési dokumentációt véglegesítsék, bírálják el és kezdjék el az új híd építését, párhuzamosan a ki- és bevezető utakat is. Ezt pedig a mindenkori városvezetés (működjön bármilyen "zászló" alatt, haladéktalanul kényszerítse ki!)

 

Nem voltam katona, közelről nem láttam pontonhidat, de úgy tudom, az ideiglenes jellegű, megépítéséhez előírt műszaki feltételek és személyzet szükséges és korlátozott az azon áthaladó járművek súlya, mennyisége és ami a legfontosabb: a sebessége!

Lehet, hogy kisebb településeken szükségből csináltak ilyen hidakat, mert annyira csekély a járműforgalom és nem is futotta másra a költségvetésből.

 

Szerintem a városuk járműforgalma nagyságának enyhítéséhez nem lenne elég egy pontonhíd (ami ráadásul emlékeim szerint többnyire csak egyetlen sávból áll) és az azon csak igen lassan haladhatnának járművek, amelyek előbb-utóbb feltorlódnának. 

ájzéjá Creative Commons License 2 napja 0 0 67407

Nincs előttem a kép. Hogy kerülnének fel a 4-esre?

Előzmény: nyebojsza (67404)
Portusi Creative Commons License 2 napja 0 0 67406

Minden megoldás ami segíti a városi közlekedés problémáinak csökkentését, támogatom.

Előzmény: nyebojsza (67405)
nyebojsza Creative Commons License 2 napja 0 0 67405

Az a híd, amit a katonaság csinál teherautókon szállítható speciális pontonokból, az egy gyorsan telepíthető ideiglenes pontonhíd, amit szükséghelyzetben használnak... nem azonos a pontonokra épített közúti hidakkal...

 

Viszont ez tényleg jó ötlet, hogy ha a katonaság pár nap alatt képes megfelelő minőségű utat építeni, akkor rájuk kellene bízni az útépítést :)

Előzmény: Whallacki (67393)
nyebojsza Creative Commons License 2 napja 0 0 67404

Egy szervizút lehet, hogy segítene valamit: Szandán a Gátőr úttól a legelőn/reptéren keresztül a Tisza gát mellett jönne ki az elkerülőre.

Így legalább azok, akik a város nyugati felére tartanak (kórház, ipari park, járműjavító, stb.) nem a Kertész utcán araszolva növelnék a dugót.

Előzmény: Enzo (67399)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!