Keresés

Részletes keresés

berci1919 Creative Commons License 19 órája 0 0 25160

Mikor járt a Batthyány-ra?

Előzmény: trizs77 (25157)
NAR Creative Commons License 29 órája 0 4 25159

A metró a Moszkva téren is megáll és ott is át lehet szállni a 16-osra. A Szentendrei HÉV nem, viszont arról eddig sem lehetett átszállni a 16-osra...

Előzmény: trizs77 (25157)
HarunBp Creative Commons License 30 órája 0 0 25158

Így már értem, köszönöm!

Előzmény: IAtilla (25156)
trizs77 Creative Commons License 1 napja -1 2 25157

Elég a Clark.

Megpördül a virágágyás körül és visszamegy a várba.

 

A híd lábától meg majd lesz egy kishajó ami oda-vissza csordogál Pestre.

 

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

 

A Batthyányi a metro miatt lenne hasznos, de amikor a múltkor odajárt, akkor is kevesen maradtak fent a buszon Clark után a Batthyányi metro felé.

Előzmény: IAtilla (25156)
IAtilla Creative Commons License 1 napja 0 5 25156

Nem.

Úgy tűnik, az a terv, hogy a Lánchíd felújítása alatt a Deák helyett a Clark lesz a végállomás (a Moszkva marad).

A topiktársak javaslata pedig az lenne, hogy a Clarknál ne torpanjon meg, hanem menjen tovább a Batthyányra (a Moszkva marad).

Előzmény: HarunBp (25155)
HarunBp Creative Commons License 1 napja -1 0 25155

Aha. Batyiról menne a Várba, ezzel megszüntetve a Moszkva téri végállomást?

Előzmény: toto92 (25154)
toto92 Creative Commons License 2 napja 0 4 25154

Clark helyett.

Előzmény: HarunBp (25153)
HarunBp Creative Commons License 2 napja -2 0 25153

Csak annyira belevau, hogy jól értem, hogy a 16-ost a Moszkva tér helyett a Batthyány térre tennék a topiktársak? Vagy valami félrecsúszott az értelmezésemben? Köszönöm!

Előzmény: timetable (25152)
timetable Creative Commons License 2 napja 0 1 25152

Azt lenne érdemes mérlegelni, a híd lezárása a közúti forgalmat hogyan befolyásolja. Gondolom én, mindkét oldalon csökkenhet az oda vezető utak forgalma.

 

Ennek alapján a 16-osnak egyértelműen a Batthyányn lenne a helye, mert akkor a vári forgalom két ága között nem alakulna ki akkora kapacitáskülönbség.

 

Érdekes, hogy egyikőtök sem írta azt a megoldást, hogy a 105-ös a Széchenyi tértől a Március 15. tér felé tovább (délnek a Vigadó előtt, északnak a rakparton), és utána viszont ott a hídra felhajtás lehetősége egyből, ami viszont régebben nem létezett. Márpedig a leglogikusabb talán ez lenne, mivel így a pesti oldalról megmaradna a közvetlen járat, és a 2-es villamosos átszállókat is jól ki lehetne szolgálni (ők viszonylag sokan vannak).

 

Az Erzsébet hídon áthaladó járat budai útvonala sem mindegy. Lehet hogy a 105/205 (valami) inkább mehetne egyből az Attila út felé. A 178-as pedig kerülhetne az Alagút felé. (Ez talán attól függ, a híd két vége között kell-e közvetlen kapcsolat).

Előzmény: 18-09 (25148)
rige13 Creative Commons License 2 napja 0 1 25151

A tér szélén biztos, a volt 86-os megállóiban. :) 

Előzmény: toto92 (25150)
toto92 Creative Commons License 2 napja -1 0 25150

Elférne amúgy a Batyin a híd felújítása alatt végig?

Előzmény: 08-73 (25149)
08-73 Creative Commons License 2 napja -1 0 25149

Ha ez a terv, kérdés, hogy a 16 miért nem megy a Batyira? A hídon valamelyik oldali járda nyitva lesz a gyalogosok számára?

Előzmény: 18-09 (25148)
18-09 Creative Commons License 2 napja -1 3 25148

16 Clark, 16A, 116 változatlan

 

105: Gyönyösi-Széchenyi

205: Apor-Keleti 

Előzmény: nemeza (25142)
rige13 Creative Commons License 2 napja 0 3 25147

16/16A végállomása az Ostrom utcában van jelenleg. A 116-os egy piaci járat a kerületieknek a Várból. Ameddig az önkormányzat igényt tart rá, addig szerintem közlekedni fog. 

Előzmény: 08-73 (25146)
08-73 Creative Commons License 2 napja -3 1 25146

116-os már most is felesleges kb, mivel a 16-os család végállomása ugye ott van a Margit körúti oldalon, szinte egy sarokra a piactól.

Előzmény: rige13 (25145)
rige13 Creative Commons License 3 napja 0 1 25145

116-osba az önkormányzat fizet bele elvileg.

Szerintem a 16-ost nem kellene elvágni a Clark Ádám téren, a Batthyány téri végállomáson tartózkodni is lehet.

Igazából az a kérdés, hogy a 16-osra mennyire lesh szükség sűrűségben. Nyilván kelleni fog, de nem biztos, hogy olyan sűrűn, mint ma, helyette a 16A-ba lehetne beforgatni a teljesítményt.

Mire gondolsz a 110-112, 102-39 alatt? 

Előzmény: nemeza (25142)
rusenuxu Creative Commons License 3 napja 0 2 25144
Előzmény: gorcher (25143)
gorcher Creative Commons License 3 napja 0 0 25143

Kihagytam egy kérdést: ha valakinek megvan, meg is osztaná? Buszhálóra gondoltam, ha egyszer eljutok javításban az egyéb járatokig... köszönöm előre is ✌

Előzmény: gorcher (25077)
nemeza Creative Commons License 3 napja -1 1 25142

A pesti oldal tiszta sor.

16: Lehetne a Batthyányig, vagy akár csak a Clarkig.

16Ara van szükség külön? Meg 116ra?

Vagy esetleg lehetne egyszerűsíteni?

 

105Apor-Clark 110-112  102 39 is megérne esetleg egy átgondolást..

Előzmény: rige13 (25132)
HBweb hu Creative Commons License 3 napja 0 6 25141

Nem véletlenül gyomlálták ki onnan a tömegközlekedést. Volt, hogy 2, volt hogy 40 percbe telt átvergődni rajta. 

Előzmény: 08-73 (25136)
siófoki35 Creative Commons License 3 napja -2 6 25140

És vajon lesz majd hídpótló átkelőhajó, vagy hasonló menőség? :)

Előzmény: 08-73 (25124)
rige13 Creative Commons License 3 napja 0 1 25139

A 15/115-ös járatok is egy évben többször nem érintik a Ferenciek tere - Szervita tér útvonalat különböző építkezések miatt, nem biztos, hogy célszerű lenne így a 105-öst is bezavarni oda. Apor Vilmos tér felé merre közlekedne a busz, Petőfi tér érintésével? 

Előzmény: mk4047 (25134)
rige13 Creative Commons License 3 napja -1 0 25138

Margit híd is opció lehet, de akkor az Oktogon-Széchenyi István tér közötti szakasz marad busz nélkül. Ebben az esetben azt tudnám elképzelni, hogy lenne egy járat (pl 205) ami a Széchenyi István tér - Gyöngyösi utca között közlekedne a 105-ös mellett, ami a Margit hídon át közlekedne. Az a kérdés ebben az esetben, hogy a 205-ös járatra mikor lenne igény, esetleg csak csúcsidőben hétköznapokon.

Előzmény: 08-73 (25135)
6243 Creative Commons License 3 napja 0 5 25137

"Mivel turisták sincsenek, bőven elég lenne a Batthyány térig vezetni."

Vagy 2 évig tart ez a műsor, szóval remélem addigra visszatérnek...

Előzmény: rige13 (25132)
08-73 Creative Commons License 3 napja 0 1 25136

Irányi mennyire alkalmas buszközlekedésre? Mert elég szűk lett buszoknak, és ezen az útvonalon szvsz aránytalan többletjármű mennyiség kéne emiatt a 16-ra és a 105-re is.

Előzmény: mk4047 (25134)
08-73 Creative Commons License 3 napja -1 0 25135

105-ösre másik opció a Margit híd az Andrássytól mindkét irányban a Bajcsy- Szent István krt- Margit híd- Bem rakpart- Fő utca (visszafelé Bem rkp) útvonal. Talán mostanság a Clark előtt se nagyon van dugesz.

 

Harmadik opció: Astoria forgalmi rend módosítás, kizárólag a 105-ösnek balra kanyarodási lehetőség. 

Előzmény: rige13 (25132)
mk4047 Creative Commons License 3 napja -2 0 25134

A régi, jó buszos útvonalat újra lehet éleszteni a Március 15-e tér - Irányi utca - Ferenciek tere - Petőfi S. utca - Deák tér útvonalon.

Előzmény: rige13 (25132)
trizs77 Creative Commons License 3 napja 0 1 25133

Február 28.

Előzmény: nemeza (25127)
rige13 Creative Commons License 3 napja 0 7 25132

Szerintem felesleges lenne a 16-os járatot az Erzsébet hídon közlekedtetni. Mivel turisták sincsenek, bőven elég lenne a Batthyány térig vezetni.

105-öst sem biztos, hogy átvezetném az Erzsébet hídon. Hol fordulna vissza a Deák tér felé, az Uránia előtt? Nem tudom ott lehetséges-e most és, hogy lenne-e értelme ily kerülővel közlekedtetni a járatot. A Kiskörút már így is eléggé leterhelt a metrópótlás miatt. 

Szerintem ketté kéne bontani. Egyik fele Apor Vilmos tér - Batthyány tér között, másik Széchenyi István tér - Deák Ferenc tér - Gyöngyösi utca. Így megmaradna a Széchenyi István tér ellátottsága is busz járattal. 

Előzmény: 08-73 (25124)
08-73 Creative Commons License 3 napja -3 3 25131

A mínuszolóknak: akármi is legyen a forgalmi rend, az általam leírt simán elképzelhető, kiindulva a korábbi Lánchíd-lezárásokból kiindulva (függetlenül attól, hogy a 16 akkor vagy a Clarkig járt, vagy az Erzsi hídon).

Viszont a midigondok ismertek, a 16-os Erzsébet hídra terelése valószínűleg nem bírna el ennyi többletet.

Előzmény: 08-73 (25124)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!