Keresés

Részletes keresés

taurus99 Creative Commons License 1 napja 0 0 3671

Pedig múltkor mentem arra, és esküszöm, hogy vagy 30-cal döcörögtünk..

mcg Creative Commons License 2 napja 0 0 3670

az a 6 km is feljavult, s abban még rálátásos lassújel sincs...

Előzmény: taurus99 (3669)
taurus99 Creative Commons License 4 napja 0 0 3669

Várj, akkor most már, Tab-Siófok között végig 40-es a vonal? Én azt hittem, hogy Csak Tab-Ádánd, valamint kereskedelmi pu. előjelzőjétől Siófokig, és marad egy szar 6 km-es szakasz..

mcg Creative Commons License 4 napja 0 0 3668

De én úgy látom, hogy a jelenlegi menetrendi struktúrából érdemben több nem hozható ki, kivéve ha esetleg 30-ról tényleg 40-re emelik a Sióvölgy-Ádánd és a Tab-Karád szakaszon is a sebességet.

 

Tessék kimenni utazni a vonalra, tudom nehéz összehozni, de nem lehetetlen :)

Az előbbi már 40-es, sajnos ez még a kétórás Sió-Tab ütemhez nem elég, legfeljebb megállások kivételével.

 

Az utóbbinál kéne ugyanúgy aljcsere ami előbbinél megtörtént...

Előzmény: Abymot (3667)
Abymot Creative Commons License 6 napja 0 0 3667

A vasár- és ünnepnapi ádándi várakozás számomra is feleslegesnek tűnik, szerintem indulhatna ehelyett Siófokról 6.37-kor (a hétköznaptól eltérő menetrenddel, ahogy erre más vonalakon is van példa).

 

De én úgy látom, hogy a jelenlegi menetrendi struktúrából érdemben több nem hozható ki, kivéve ha esetleg 30-ról tényleg 40-re emelik a Sióvölgy-Ádánd és a Tab-Karád szakaszon is a sebességet.

 

Karádi szolgálatról a helyiek tudnának nyilatkozni...

Előzmény: Fizolti (3666)
Fizolti Creative Commons License 2019.02.09 0 0 3666

Karádon időszakosan korlátozott időben van szolgálat, vagy már az sincs?  Mi volt ez a nem kezelési utasítás szerinti használat?

- - -

Felmerült egy olyan észrevétel, hogy vasárnap és ünnepnap - amikor nem kell ott keresztre várnia - el kellene tüntetni Ádándról a 38317 tartózkodását, későbbi siófoki indulással és/vagy korábbi továbbindulással. Annak, hogy most minden nap azonos a vonat menetrendje, van valami utas, esetleg vonatforgalmi oka?

Előzmény: keszekusza76 (3660)
taurus99 Creative Commons License 2019.02.01 0 0 3665

Először is megkésve, de boldog új évet minden kedves fórumozónak, másodszor, kihaltunk vagy mivan? 😂😅

keszekusza76 Creative Commons License 2018.11.20 0 0 3664

Igen az.

Vonat által vezérelve.

Előzmény: Abymot (3663)
Abymot Creative Commons License 2018.11.20 0 0 3663

Köszönöm a tájékoztatást, gondolom ez a Látrány-Andocs közút átjárója.

Ha másik irányból (Kaposvár felől) érkezik a vonat, akkor mi vezérli ezt a sorompót?

Előzmény: keszekusza76 (3660)
Abymot Creative Commons License 2018.11.20 0 2 3662

Nem tudom, hogy az öt óra körüli siófoki indulással nem valamilyen hivatásforgalmi igényt akarnak-e megcélozni?

 

Egyébként tavaly karácsonykor már feltettem egy olyan saját tervezetet (#3565), amelyikben 38323-öt én is az S8506-hoz csatlakozva terveztem.

De ehhez kellene még egy kis menetidőcsökkenés Siófok-Tab között, mert 38316-nak meg vissza kellene érnie Siófokra a nyolc órás pókba.

Vagy S8506-ot kellene begyorsítani (persze elsősorban nem emiatt, de azért itt is kapóra jöhetne).

Előzmény: keszekusza76 (3661)
keszekusza76 Creative Commons License 2018.11.19 0 0 3661

A 38323 Siófokról indulhatna közel egy órával később is,

8506-ról csatlakozást biztosítva,ennek több értelme lenne:)

Előzmény: Abymot (3658)
keszekusza76 Creative Commons License 2018.11.19 0 0 3660

A karádi kezdőpont felöli állomási fénysorompó miatt van,le kell zárni kézi kezeléssel.

Volt is belőle balhé annak idején anno,nem a kezelési utasítás szerinti használata miatt.... 

Előzmény: Abymot (3658)
taurus99 Creative Commons License 2018.11.18 0 0 3659

Jövőhéten, a piactéri átjárónál, alj cserék lesznek 250 méter hosszban.. ami jelent valamit.. lehet hogy ismét nagy meglepetésként, egyszer csak emelnek a pálya sebességen, Karád és Tab között 😍😂😂

Abymot Creative Commons License 2018.11.17 0 0 3658

Nekem Tabon a Kaposvár felől szépen kiszerkesztett tíz percek váltak gyanússá.

 

Ha marad öt perc a normaidő, azt viszont véleményem szerint némileg ki lehetne használni, pl. 38323 indulhatna már 18.58-kor tovább Tabról, és akkor a vele Mernyén keresztező 38318 is 20.05 helyett néhány perccel előbb tudna indulni Kaposvárról - így ott a más vonalakról átszállóknak kevesebbet kellene várniuk.

 

Amit nem értek még, hogy 38323-nál miért lesz Somogymeggyes-Karád között a jelenlegi 18 percről 20 percre megnövelve a menetidő - 38313-nál még csak értem a 3 perc állásidőt Karádon: gondolom engedélyt kér a továbbhaladásra a 38343 miatt - de 38323-nál mi célt szolgál?

Előzmény: mcg (3656)
mcg Creative Commons License 2018.11.16 0 0 3657

hát kérdés, hogy vajon ez az üveggömb a jó, vagy amit "hivatalosnak" neveznek, mert utóbbiban még 2 év múlvára sem lesz változás...:(

Előzmény: taurus99 (3648)
mcg Creative Commons License 2018.11.16 0 0 3656

nem, nőtt meg.

 

csak azt kérték, hogy a két vége kb. ne változzon, ennyi...:(

Előzmény: Abymot (3647)
Abymot Creative Commons License 2018.11.16 0 0 3655

"Tabon nem a normaidő nőt meg(korábban is ennyi volt)"

Úgy érted, hogy eddig is 10 perc volt (Kaposvár felől)?

Előzmény: keszekusza76 (3652)
taurus99 Creative Commons License 2018.11.16 0 0 3654

Ahogy számoltam, 3 percet javítana a menetidőn. Bár össze számolva, elég sok minden hozhatna változást.. 

taurus99 Creative Commons License 2018.11.16 0 1 3653

Ahogy elnéztem, utána számolgattam, 3 percet nyerne a vonat. Nyílván, ez is valami. Ha megnézzük, a vonalra fénysorompó kellen Toponárhoz (20-as lassújel) Kisbárapátihoz, Bábonymegyer Tengődi úthoz, illetve Som-Nagyberénynél a 20 as lassújelhez.  Ezek mind mind sokat segítenének. Segítene az is, ha kötelező lemme a "figyelj" jelzés. Segítene, ha a két hídprovizórium helyett, valódi híd, vagy áteresz épülne. Segítene, ha Bonnya és Karád között, kivennék az állandó lassújelet. Sokat segítene, ha a vonal valóban a szolgálati menetrend sebességeit tükrözné. Segítene az elmosás károk javítása. Annyi minden segítene. Persze, vannak a MÁV részéről erőfeszítések, de akkor is. Ráadásul, minimális költséggel. Ami drága, az az átjárók fedezése, illetve a kisbári provi átépítése, mivel amilyen szar ott a talaj, az kurva élet, hogy cölöpalap kell neki. Azt nem tudom, hogy létezik e olyan pályázat, ahol az únió ad pénzt ilyenekre. Bár, az is kevésnek bizonyul, mert 25 % -kal minden túl van itt árazva az építőiparban.

keszekusza76 Creative Commons License 2018.11.15 0 1 3652

Kisbárapátiban a teljes sorompó,jegyvizsgáló általi tekergetésének megszüntetése is sokat javítana ez ügyben...

Tabon nem a normaidő nőt meg(korábban is ennyi volt),

jóleszideígyis szindróma hozta a szokásos baromságot.

Előzmény: taurus99 (3648)
kisebbségi Creative Commons License 2018.11.15 0 0 3651

XD

 

Előzmény: taurus99 (3650)
taurus99 Creative Commons License 2018.11.15 0 1 3650

Nem beszólnini 😂😂 nem töltötte fel a gépem 😢😢

kisebbségi Creative Commons License 2018.11.14 0 0 3649

"Na de, addig is hoztam pár képe, a nem régen bekövetkezett kisebb változásokról, alj cserékről:"    :D majdnem .

Előzmény: taurus99 (3648)
taurus99 Creative Commons License 2018.11.14 0 1 3648

Mondjuk, sajnos az is igaz. Hallottam kósza híreket, hogy ezek a változtatások is ideiglenesek, és hamarosan, mivel elvileg, 2-3 hónapon belül Ádánd és Sióvölgy, között emelik a sebességet 40-re, iletve Karád és Tab között is (az infó szerint) emelik 40 re a sebességet, így majd megint új menetrend lesz , amit ismét egy módosításban fognk közölni. Na de, addig is hoztam pár képe, a nem régen bekövetkezett kisebb változásokról, alj cserékről:

 

Abymot Creative Commons License 2018.11.14 0 0 3647

Tabon pedig a Kaposvár felőli normaidő (is) megnőtt 5 percről 10 percre a keresztezéseknél :(

 

Úgyhogy a menetidőcsökkenés éppen csak kiegyenlíti a normaidőnövekedést (ld. 38316-38323 esetében).

 

Úgyhogy egy lépés előre, és (legalább) egy lépés hátra :((

Előzmény: taurus99 (3646)
taurus99 Creative Commons License 2018.11.12 0 1 3646

Hali! Elsőkörben mindenki olvassa el az új menetrendet. (Bizonyos indulási időpomtok és a üenetidők változnak). Így most már Tab-Kaposvár, kerek két óra! 😂 Illetve, végigjártam, gyalog a vonalat a szovjet laktanyától, az uszodáig. Páratlan oldal felől a bejárati előjelzőig, a laktanya kitérőjén kívül, 10 db korhadt kereasztaljat cseréltek ki, ezen felül az uszodánál, az S kanyarban is 10 db aljat cseréltek. Illetve amut észre vettem, az Tab alámosott bejárati ívénél, olyan "földmunkák" lettek elvégezve, amelyeket alámosott oályaszakaszok rendbetétele előtt szoktak végezni. Plusz, az állomáson áll 4 TVGh teherkocsi,amiből kettőn annyi keresztalj van, hogy pont elég lenne a szakasz rendbetételéhez. (Persze lehet én gondolom rosszul.) Esetleg valakinek infója? Ill nézegettem, hogy december 4-8 között, Mernye és Tab viszonylaton, 3-3 méter szélességben,  unimogos bokorirtás lesz 😘

Csabi67 Creative Commons License 2018.10.16 0 0 3645

Üdv!

 

Rossz a dátum.... Már tegnap bontották a laktanya kitérőjét.

 

Előzmény: taurus99 (3644)
taurus99 Creative Commons License 2018.10.13 0 1 3644

Tiszteletem, továbbá szép estét mimden fòrumozónak!

Nos örömömre szolgál (vagy ki hogy éli meg) bejelenteni, hogy 2018.10.16-2018.10.18 7:00-14:00 között a MÁV elbontja azt a maradék 3 db nyílt vonali őrizetlen váltót, amelyek már hosszú évek óta állnak, árván és csonkán benn a pályában. Név szerint.: Tab, Szovjet laktanya kiágazó kitérője (CCCP (715+00-+-716+00) A/1szelvény) ill Ádánd , kisvasúti átrakó kiágazásai (1,3-as kitérők).

Anyagok és TVG màr bekészítve! Gondoltam ezt az infot megosztom😅

keszekusza76 Creative Commons License 2018.09.25 0 0 3643

Lepihent,bő 90 percet adott a személynek.

Később 4Eassal "hasított" Kaposvárra,elég beteges hanggal.

Előzmény: Csabi67 (3642)
Csabi67 Creative Commons License 2018.09.25 0 0 3642

Mi történt a 318-as Dáciával?

Nyílt pályán áll, mögötte a Bz már gyűjti a késést.

 

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!