Keresés

Részletes keresés

LacoP21 Creative Commons License 23 órája 0 0 174090

Ok, kösz, vágom melyik darab ez.

Előzmény: garázsharcos (174089)
garázsharcos Creative Commons License 24 órája 0 0 174089

Képileg így néz ki.

Egészen a zégergyűrűig csőszerű, 12-es a furat benne.

Kívül 18 mm, tehát a fal éppen 3 mm vastag.

Előzmény: garázsharcos (174086)
kaktusz.22 Creative Commons License 2 napja 0 0 174088

Ha eldugul a Babetta ( aluoxid) és a vastagfalú cső sem segít ( behúzva, méretre vágva) akkor nem lehet menni horgászni, se metszeni.

De lehet szőlőt csemegézni!

De úgy látom az savanyú!

kaktusz 22 Creative Commons License 2 napja 0 0 174087

Látom, hogy vértódulás gyötör fejben! Vigyázz nehogy dugulásod legyen! Persze az nem sokat ront az állapotodon szerintem. Inkább olvasgass össze mindent, mert úgysem érted, de leglább elfoglalod magad. Még mindig sakkozol a galambbal? Esetleg már legyőzted?

Előzmény: kaktusz.22 (174079)
garázsharcos Creative Commons License 2 napja 0 0 174086

Attól függ, hogyan nevezzük, de elvileg van, mert a lánckeréktengely  üreges, egészen a jobb oldali csapágyat záró zéger gyűrűig egy furat van a tengelyben, mert helyet kellett csinálni a kerékpárátváltó szerkezetnek.

Kőkeményre edzett darabok, vékony falak, a három furattal és a kerékpárátváltó vezérlőbemarással.

Előzmény: LacoP21 (174085)
LacoP21 Creative Commons License 2 napja 0 0 174085

Amúgy a 207-nek is van csőtengelye? A 210-nek tudom melyik darabját hívjuk így...

LacoP21 Creative Commons License 2 napja 0 0 174084

Szia!

A gyári lánckerék edzett, felület keményített (nitridált) ,55-60 Rockwell kemény. Szedtem már le esztergán a fogazást hogy az agyra, szimó lánckereket tegyek, háát a vídia kést leverte a víz :)

Az után-gyártott alkatrészek aligha érik el a gyári minőséget, de ha befogja a drehás és nekinyomja a kést, az megmutatja miféle...

Előzmény: Deepmer (174083)
Deepmer Creative Commons License 3 napja 0 0 174083

Sziasztok 

Nem adom fel a hülyeségemet. Találtam "saját" esztergályost, viszont azt kérdezi milyen az anyag minősége és a hrc?

 

Ezek nem tudom mik hátha ti tudtok segíteni hogy a 210 és lánckeréknek milyen anyag minősége meg a 207es csőtengelynek

 

Köszönöm előre is

4728ITI Creative Commons License 2024.04.20 0 0 174082

Van több is, szívesen küldök, ha nem válna be a Martinis. Ezek a csiszolás során nem szőrösödnek, ezért jók. A pontos méreteket megtaláltad? Ezen a fórumon a 170142 Hsz-emben láthatod.

Előzmény: imbuszmester (174080)
kaktusz.22 Creative Commons License 2024.04.20 0 0 174081

A jikov karburátor fokozottan érzékeny a dugulásra! (aluoxid)

Vagy húzni kell vastagfalú benzincsövet, de csak behúzva tökéletes!

Aki nem ért hozzá, összeolvas mindent, majd sakkozik egy galambbal, horgászás közben!

 

imbuszmester Creative Commons License 2024.04.19 0 0 174080

Köszönöm szépen, most egy Martinis dugót áztatok benzinben, ha ez nem válik be akkor igényt tartanék olyan dugóra ha tényleg van felesleged belőle.

Előzmény: 4728ITI (174077)
kaktusz.22 Creative Commons License 2024.04.19 0 0 174079

csak nehogy tóduljon a benzin, bár van aki ért az előretóduláshoz.

A tódulásveszély a tuning Babettáknál is előfordulhat!

Ha előretódul, nehezebb horgászni menni

kaktusz.22 Creative Commons License 2024.04.19 0 0 174078

A tuning babetta alapja a fűkasza gyújtás!

Éljen a sufnituning, aki nem ért hozzá az horgásszon

4728ITI Creative Commons License 2024.04.19 0 0 174077

Szia!

Abból az időből maradt több dugó, ha akarod elküldöm Neked. Sokkal olcsóbb, mint venni annyi grappát. Sok sikert kívánok a megvalósításhoz, ha nekem sikerült Neked is fog.

Előzmény: imbuszmester (174074)
kaktusz 22 Creative Commons License 2024.04.19 0 0 174076

Te ehhez sajnos idióta vagy. Ha nem érted miről van szó, akkor jobb ha hallgatsz. 

Előzmény: kaktusz.22 (174070)
kaktusz 22 Creative Commons License 2024.04.19 0 0 174075

Bocsánat! ide ezt akartam betenni---:http://www.szocimotoros.hu/hu/tuningfejlesztes/88

Én nekem elég lenne, ha egy PIC lenne betéve, ami megcsinálná az előgyújtás állítást. --Csak ezt nem találom, hogy lehet e egyáltalán megoldani ezt.

Előzmény: kaktusz 22 (174068)
imbuszmester Creative Commons License 2024.04.19 0 0 174074

Nagyon köszönöm, megtaláltam 2020.10. csak arról nemtaláltam, hogy miből készült. Már kezd elegem lenni az utángyártott szemétből, ahány fajta annyi méret sosem lehet tökéletesen beállítani ezért szeretnék készíteni én is. 

Előzmény: 4728ITI (174073)
4728ITI Creative Commons License 2024.04.19 0 0 174073

Szia!

Olasz grappás félliteres dugóból csináltam. Egy napig áztattam benzinben, mivel nem dagadt meg, nem oldotta a benzin, ezért csináltam abból. Ha érdekel hogyan csináltam, leírom hogy hol találod meg.

Előzmény: imbuszmester (174072)
imbuszmester Creative Commons License 2024.04.19 0 0 174072

Üdv. Karburátor úszóval nem vagyok kibéküllve ahány féle annyi méret. Olvastam itt a fórumon, hogy 4728ITI készített műanyag úszót?  Érdekelne, hogy miből készítette mit használt fel anyagként?

kaktusz.22 Creative Commons License 2024.04.19 0 0 174071

Babetta tuninghoz fűkasza gyújtás és motorfűrész karbi a legjobb!

kaktusz.22 Creative Commons License 2024.04.19 0 0 174070

Mégiscsak fűkasza gyújtás a legjobb???

IDÉZET!

 

" Szia!

Megnéztem a videót. Ezek szerint lehet kapni fűkaszához olyan gyújtást, amelyik rendelkezik automatikus előgyújtás szabályzással, a fordulatszám függvényében. Ez akár jó lehet Babettához is, csak a forgásirány passzoljon"

Idézet!!!

 

4728ITI Creative Commons License 2024.04.18 0 0 174069

Úgy igaz, ahogy írod. Az én motorom is 4 ezer fölött kezd el húzni, pedig automatikus előgyújtás szabályozás van rajza. De ezt nem csak a gyújtás okozza, hanem a tuningolás velejárója. Tuningolástól feljebb kerül a nyomatéki fordulatszám, de ettől erősebb és gyorsabb lesz a motor. Sajnos viszont alacsonyabb fordulatnál nincs javulás. Ha valaki alacsonyabb fordulatnál szeretne erősebb motort, annak nagyobb köbcentis motor a megoldás.

Személy szerint én kíváncsi vagyok a Te megvalósításodra és sok sikert kívánok hogy sikerüljön.

Előzmény: kaktusz 22 (174068)
kaktusz 22 Creative Commons License 2024.04.18 -1 0 174068

Tudom, hogy az alapelőgyújtás az fix dolog. Ha magas fordulaton optimálisra van állítva, akkor alapjáratkor biztos nem jó. Ez azt eredményezi, hogy amikor hirtelen gyorsítunk az alsó fordulatszám tartományban nem húz rendesen. Itt egy cikk, hogy mi az előnye. És ha megoldható olcsón, akkor megcsinálnám. https://www.youtube.com/watch?v=ANmNRiqervQ. :) --:

Előzmény: 4728ITI (174067)
4728ITI Creative Commons License 2024.04.18 0 0 174067

Szia!

Megnéztem a videót. Ezek szerint lehet kapni fűkaszához olyan gyújtást, amelyik rendelkezik automatikus előgyújtás szabályzással, a fordulatszám függvényében. Ez akár jó lehet Babettához is, csak a forgásirány passzoljon. Mert ha nem, akkor nem növeli az előgyújtást nagyobb fordulaton, hanem csökkenti. Ha a gyújtótekercset fordítva is fel lehet szerelni, akkor még jó is lehet. Persze a fizikai felszerelésnek is passzolnia kell.

Az én motoromon egy ilyen, de gyári gyújtás van, amit csak fel kellett szerelnem és passzolt minden. Csak az alaplapot kellett beállítani hogy jó időben adja le a szikrát. Sztroboszkóppal kellet beállítani a pontos értéket. A motoromon így alapjáraton 0,8 mm az előgyújtás, míg max fordulaton (10000) 2,4 mm.

Ha mégsem tudnál olyat felszerelni a motorodra, ne búslakodj, mert a Babetta nem pörög ki 10 ezerig. Egy kicsivel nagyobb fix előgyújtást állítva magasabb fordulaton jobban fog húzni a motor. A javasolt érték 1,9 mm, a felső holtpont előtt.

Előzmény: kaktusz 22 (174066)
kaktusz 22 Creative Commons License 2024.04.18 -1 0 174066

T. Tamás 4728ITI ! Régebben beszéltünk a Te motorod elektronikus előgyűjtás szabályzásáról.

Most néztem egy videot, hogy egy egységbe be van építve és stroboszkóppal látszik a szabályzás mértéke. Ezt valahogyan a Babetta gyújtásba szeretném integrálni, mert ezt nagyon hasznos dolognak vélem. Ez a fajta "tuningolás" nekem is szimpatikus. Mi a véleményed erről? Egy ilyen gyújtásból mit lehet kihozni a Babettán? a video---: https://www.youtube.com/watch?v=ANmNRiqervQ ezt 10 percnél kell megnézni. Azért gondolom ezt a megoldást, mert ez nagyon olcsón beszerezhető lehet.

4728ITI Creative Commons License 2024.04.17 0 0 174065

"Imádok szerelni mindig fejleszteni."

Ezt Te írtad. Amit én megcsináltam, mármint hogy Robi 50-es hengert szereltem a motoromra, amitől lényegesen erősebb lett, nem gondolkodtál el rajta? Mert nem mindegy hogy 55-el tud menni egy motor, vagy csak 40-el, vagy még annyival se.

Nem nehéz megcsinálni, az igazi fejlesztés lenne.

Előzmény: Deepmer (174063)
Deepmer Creative Commons License 2024.04.17 0 0 174064

Az elején az automata javító át írta a telefonon most látom

 

Azt szerettem volna és meg is lesz azt hiszem

Még nem volt még csak lesz

Előzmény: Deepmer (174063)
Deepmer Creative Commons License 2024.04.17 0 0 174063

Azt szerettem volna és meg is lett azt hiszem:

 

Nem túl nagy távolság tőlünk 55km a Fertő tó. Viszont babettán nagy távolság legalábbis nekem. Oda akarok eljutni de útközben van egy "kis" domb amire nem tudom fel menne-e. 

Nekem az 50ccm az 50 nem 60, tudom nagyobb erő, de ez az én álláspontom amiből nem engedek. Így hát másik megoldás kellett.

Ekkor jött az első lánc kérek, és itt akartam egyedit alkotni. 

Akkor legyen a két típus valahogy együtt. 

 

Ezek után sem biztos hogy ön erőből fel megy a dombon hiába teszek rá 11 fogas kereket.

 

Ez volt/lesz amit el szeretnék érni.

Előzmény: 4728ITI (174062)
4728ITI Creative Commons License 2024.04.16 0 0 174062

Én ezt nem hiszem el.

Biztos vagyok benne hogy valami miatt vágtál bele ebbe a kísérletbe. Ha nem sikerült, az is tanulságos. De már azt is tudod hogy milyen irányba változtass. Engem pont az érdekel hogy mit szeretnél elérni.

Előzmény: Deepmer (174061)
Deepmer Creative Commons License 2024.04.16 0 0 174061

Semmit nem hoz magával semmire nem jó teljesen felesleges pénz kidobás volt az egész, semmi nem változott 

 

Én kérek elnézést hogy meg osztottam 

 

Lassan én érzem szarul magam hogy csináltam valamit aminek semmi értelme

Előzmény: 4728ITI (174060)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!