Látom, hogy vértódulás gyötör fejben! Vigyázz nehogy dugulásod legyen! Persze az nem sokat ront az állapotodon szerintem. Inkább olvasgass össze mindent, mert úgysem érted, de leglább elfoglalod magad. Még mindig sakkozol a galambbal? Esetleg már legyőzted?
Attól függ, hogyan nevezzük, de elvileg van, mert a lánckeréktengely üreges, egészen a jobb oldali csapágyat záró zéger gyűrűig egy furat van a tengelyben, mert helyet kellett csinálni a kerékpárátváltó szerkezetnek.
Kőkeményre edzett darabok, vékony falak, a három furattal és a kerékpárátváltó vezérlőbemarással.
A gyári lánckerék edzett, felület keményített (nitridált) ,55-60 Rockwell kemény. Szedtem már le esztergán a fogazást hogy az agyra, szimó lánckereket tegyek, háát a vídia kést leverte a víz :)
Az után-gyártott alkatrészek aligha érik el a gyári minőséget, de ha befogja a drehás és nekinyomja a kést, az megmutatja miféle...
Van több is, szívesen küldök, ha nem válna be a Martinis. Ezek a csiszolás során nem szőrösödnek, ezért jók. A pontos méreteket megtaláltad? Ezen a fórumon a 170142 Hsz-emben láthatod.
Abból az időből maradt több dugó, ha akarod elküldöm Neked. Sokkal olcsóbb, mint venni annyi grappát. Sok sikert kívánok a megvalósításhoz, ha nekem sikerült Neked is fog.
Nagyon köszönöm, megtaláltam 2020.10. csak arról nemtaláltam, hogy miből készült. Már kezd elegem lenni az utángyártott szemétből, ahány fajta annyi méret sosem lehet tökéletesen beállítani ezért szeretnék készíteni én is.
Olasz grappás félliteres dugóból csináltam. Egy napig áztattam benzinben, mivel nem dagadt meg, nem oldotta a benzin, ezért csináltam abból. Ha érdekel hogyan csináltam, leírom hogy hol találod meg.
Üdv. Karburátor úszóval nem vagyok kibéküllve ahány féle annyi méret. Olvastam itt a fórumon, hogy 4728ITI készített műanyag úszót? Érdekelne, hogy miből készítette mit használt fel anyagként?
Megnéztem a videót. Ezek szerint lehet kapni fűkaszához olyan gyújtást, amelyik rendelkezik automatikus előgyújtás szabályzással, a fordulatszám függvényében. Ez akár jó lehet Babettához is, csak a forgásirány passzoljon"
Úgy igaz, ahogy írod. Az én motorom is 4 ezer fölött kezd el húzni, pedig automatikus előgyújtás szabályozás van rajza. De ezt nem csak a gyújtás okozza, hanem a tuningolás velejárója. Tuningolástól feljebb kerül a nyomatéki fordulatszám, de ettől erősebb és gyorsabb lesz a motor. Sajnos viszont alacsonyabb fordulatnál nincs javulás. Ha valaki alacsonyabb fordulatnál szeretne erősebb motort, annak nagyobb köbcentis motor a megoldás.
Személy szerint én kíváncsi vagyok a Te megvalósításodra és sok sikert kívánok hogy sikerüljön.
Tudom, hogy az alapelőgyújtás az fix dolog. Ha magas fordulaton optimálisra van állítva, akkor alapjáratkor biztos nem jó. Ez azt eredményezi, hogy amikor hirtelen gyorsítunk az alsó fordulatszám tartományban nem húz rendesen. Itt egy cikk, hogy mi az előnye. És ha megoldható olcsón, akkor megcsinálnám. https://www.youtube.com/watch?v=ANmNRiqervQ. :) --:
Megnéztem a videót. Ezek szerint lehet kapni fűkaszához olyan gyújtást, amelyik rendelkezik automatikus előgyújtás szabályzással, a fordulatszám függvényében. Ez akár jó lehet Babettához is, csak a forgásirány passzoljon. Mert ha nem, akkor nem növeli az előgyújtást nagyobb fordulaton, hanem csökkenti. Ha a gyújtótekercset fordítva is fel lehet szerelni, akkor még jó is lehet. Persze a fizikai felszerelésnek is passzolnia kell.
Az én motoromon egy ilyen, de gyári gyújtás van, amit csak fel kellett szerelnem és passzolt minden. Csak az alaplapot kellett beállítani hogy jó időben adja le a szikrát. Sztroboszkóppal kellet beállítani a pontos értéket. A motoromon így alapjáraton 0,8 mm az előgyújtás, míg max fordulaton (10000) 2,4 mm.
Ha mégsem tudnál olyat felszerelni a motorodra, ne búslakodj, mert a Babetta nem pörög ki 10 ezerig. Egy kicsivel nagyobb fix előgyújtást állítva magasabb fordulaton jobban fog húzni a motor. A javasolt érték 1,9 mm, a felső holtpont előtt.
T. Tamás 4728ITI ! Régebben beszéltünk a Te motorod elektronikus előgyűjtás szabályzásáról.
Most néztem egy videot, hogy egy egységbe be van építve és stroboszkóppal látszik a szabályzás mértéke. Ezt valahogyan a Babetta gyújtásba szeretném integrálni, mert ezt nagyon hasznos dolognak vélem. Ez a fajta "tuningolás" nekem is szimpatikus. Mi a véleményed erről? Egy ilyen gyújtásból mit lehet kihozni a Babettán? a video---: https://www.youtube.com/watch?v=ANmNRiqervQ ezt 10 percnél kell megnézni. Azért gondolom ezt a megoldást, mert ez nagyon olcsón beszerezhető lehet.
Ezt Te írtad. Amit én megcsináltam, mármint hogy Robi 50-es hengert szereltem a motoromra, amitől lényegesen erősebb lett, nem gondolkodtál el rajta? Mert nem mindegy hogy 55-el tud menni egy motor, vagy csak 40-el, vagy még annyival se.
Nem túl nagy távolság tőlünk 55km a Fertő tó. Viszont babettán nagy távolság legalábbis nekem. Oda akarok eljutni de útközben van egy "kis" domb amire nem tudom fel menne-e.
Nekem az 50ccm az 50 nem 60, tudom nagyobb erő, de ez az én álláspontom amiből nem engedek. Így hát másik megoldás kellett.
Ekkor jött az első lánc kérek, és itt akartam egyedit alkotni.
Akkor legyen a két típus valahogy együtt.
Ezek után sem biztos hogy ön erőből fel megy a dombon hiába teszek rá 11 fogas kereket.
Biztos vagyok benne hogy valami miatt vágtál bele ebbe a kísérletbe. Ha nem sikerült, az is tanulságos. De már azt is tudod hogy milyen irányba változtass. Engem pont az érdekel hogy mit szeretnél elérni.