Tul az elso nagy szervizen, ahogy varhato volt hasznalt autonal.
Az elso 2 het utan folyamatossan felforrt a viz es szetdurrant a futes szabalyzo szelep es a kiegyenlito tartaly.
Az elso szervizbe azt mondtak, hogy hengerfej tomites es inkabb vigyem ki a bontoba. Szerencsere nem hittem nekik es atvittem egy masik helyre (csaladi szerviz, 60 eve aparol fiura szall). Kiderult hogy a termosztat es termosztat haz kuka. A hutoventilator nem indul. Kicsereltek a tartalyt, teljes termosztatot, ventilator relet es a futes szabalyzo szelepet. £400 volt a vege. Most ugy nez ki ez a dolog rendben.
Ujabb hibalista:
- hideg motornal az elso 1-2 percben kihagy az egyik henger, de ahogy bemelegszik semmi gond
- elso ablakfutes bal fele nem mukodik, konstrukcios hiba, az ablaktorlo mechanizmus elvagja a vezeteket szep lassan
Van vagy volt valakinek ilyen gokart-ja? Mik a tapasztalatok?
Gumi cserevel es futomu beallitassal inditottam, de lesz meg rajta melo.
Pillanatnyi negativumok:
- szervo kicsit darabos alacsony sebessegnel
- csak meleg vagy forr levegot fuj, tipushiba, hogy a homerseklet allito behal
- a muszerfalon nem villanik fel a motor hiba lampa mikor a gyujtast raadom es nem mukodik a visszajelzoje a fenyszoronak (egybol arra gondoltam, hogy a dealer kikototte a hiba lampat, mert valami van a kocsival, de a szervizben nem talaltak semmi hiba kodot)
- legkondi nem fuj hideget
- huto folyat egy kicsit , hetente fel liter lotyit kell utanna tolteni
Ami nagyon tetszik:
- kocsi nagyon alacsony es a meretehez kepest szeles a nyomtav, olyan mint egy gokart
- adtak hozza teli kemenytetot, futheto hatso ablakkal