Több fórumra is leírtam de olyan szomorú hogy mindenki így áll hozzá.. Valami ami más a megszokottnál az nem is lehet jó...??? Addig nem veszem el a pénzt amíg nem kapott bizonylatot amúgy...
Egyébként adhat meg hamis adatokat is a vevő de mivel nem vagyok hivatalos szerv ezért nem igazoltathatom őt, viszont az nem az én felelősségem, hogy téves adatokat ad meg... Nekem a vevővel szemeben (legyen az akárki) nyugtaadási kötelezettségem van. Ha kiállítom a számlát én eleget tettem minden kötelezettségemnek :)
Nem nekem kell bizonyítani ! A döntés a tied, de aki ezt bevállalja tudja már hogy mivel járhat.
Nem arról van szó, hogy szívesen meg szokták adni az adataikat vagy sem. Fennáll annak a lehetősége, hogy valaki nem adja meg.
Bemegy hozzád az ellenőr civil házaspárként vásárol egy kütyüt , kifizeti. Elveszed a pénzt az eladás létrejött. Számlához nem adja meg a személyes adatait. Ez esetben csak nyugtát tudsz adni, no de nincsen ehhez megfelelő géped. Szoktak ilyeneket művelni. Máris lehet jegyzőkönyv, bírság, boltbezárás, leltár, hogy mindenről van-e vásárlási számlád, stb...
Megvásároltam a programot, ki merem jelenteni hogy igazán használható és kezelhető kis program pár másodperc alatt lehet számlázni és tudtam a partnereket importálni is. A cég is maximálisan ajánlotta pénztárgép helyett a programot. Én meg vagyok elégedve, ajánlom majd ismerőseimnek is :)
Ha bárkinek kérdése lenne a programmal kapcsolatban írjon nyugodtan szívesen válaszolok...
Mivel mi autószerelő műhely vagyunk eddig is sok számlát állítunk ki. Az autó alkatrészekre van garancia, ami természetesen csak számla ellenében érvényes. Nagyon szívesen megadják az ügyfelek a személyes adataikat. Ha egy abc.m lenne akkor nem szeretnék minden egyes Mari néninek számlát kiállítáni de azt hiszem a mi esetünkben sokkal jobb megoldás, és nagyon akciós is!!!
Ez téma volt már a pénztárgépek ( nem az online) bevezetésekor is.
Hogyan biztosítod, hogy minden vevődnek számlát tudjál adni ? Nem köteles vásárláskor a nevét és címét közölni. Ha nem adja meg az adatait nem tudsz számlát adni, máris bukik a dolog.
Itt írnak egy programról ami jóval olcsóbb egy pénztárgépnél, letöltöttem a fájlt engem érdekelne a dolog. Mit szóltok hozzá ezzel tényleg kikerülhető?
Sam4s NR-240 típusú pénztárgépekhez ajánljuk az eSystem által fejlesztett pénztárgéppel összekötött rendszerét, amely megkönnyíti a vendéglátósok életét. A kasszázás folyamata felgyorsul, illetve a tévesztés lehetősége is megszűnik. Ha az ön érdeklődését is felkeltette ez a rendszer, akkor erről többet olvashat az alábbi oldalon: http://vendeglatoprogram.com/blog/online-penztargep-integracio
13. a) A pénztárgépen vagy a pénztárgéphez egyértelműen köthetően, a vásárló számára láthatóan, legalább 3 cm-es betűkkel, jól olvashatóan fel kell tüntetni pénztárgép AP számát.
"
Magyarul, ha olyan helyen helyezed el, ahol nem látható a pénztárgépen az AP szám jól (pl. sok esetben pultban van berakva), akkor kell kiírni min. 3cm-es karakterekkel.
A szivacs a külsős adóellenőr-segéd, aki ihat, néha annyit, hogy el kell szállítani. Újítások az adóhatóság kreatív eszköztárában a budapesti szórakozóhelyeken. Tovább »
Bár kicsit halott a topic, de megkérdezem. Hallottatok olyanról, hogy a pénztárgép számát az üzlet kirakatába, ajtajába ..stb. ki kell úgy írni, hogy azt a navosok már az utcáról leolvashassák? Ha hallottatok, akkor a jogszabály számát is kérném.
Én a Mobil Adat-tal meccselek, de nem sok eséllyel :( még azzal együtt sem hogy van egy érvényes állásfoglalásom az NGM-től, miszerint a kikapcsolt időre nem kell a díjat fizetni. Ezek a tetűk viszont nagy ívben tesznek rá, amíg nem törvényben van, addig nem tartják be, én meg legfeljebb kitehetem az ablakba az állásfoglalást.Arra hivatkoznak, hogy nekik ez több ezer gép utáni kiesést jelentene. Az, hogy semmiért szedik a lóvét, az nem érdekes....NEM POLITIKAI TOPICOT AKAROK NYITNI, HANEM BESZÉLGESSÜNK, HA JÁR MÉG VALAKI HASONLÓ CIPŐBEN, HOGY MIT LEHETNE TENNI ? Jah a GVH is elhajtott, amikor segítséget kértem. Tényleg a kisembernek érzem magam, aki hiába kiabálja az igazát...
Sajnos a mi cégünk innen rendelte az online pénztárgépeket még 2013.novemberében (előleg minden kifizetve ahogy azt kell) és azóta se láttunk belőle semmit!! elérni képtelenség őket, hónapok óta napi szinten többször is hívom mind a 4, a weboldalon feltüntetett telefonszámot, de egyiket sem veszik fel!! Illetve az email-re sem válaszolnak!!
Az interneten semmiféle negatívumot nem találok róluk! Innen esetleg valakinek valamiféle tapasztalat?
Végül Montel Mini-h mellett döntöttem, már be is van üzemelve.Most ismerkedünk, és eddig még nincs vele bajom.Meglehetősen egyszerű a kezelése.Hál isten nem kell (nem muszáj) plu-t használni, simán lehet összegről blokkot adni, szóval eddig jó.
A könyvelőnk szólt, hogy nem lehet összetűzni, sőt bevinni sem lehet a pénztárgépbe a gépi számlát. Vagy blokk, vagy számla. Ki mit tud erről ? Mi a jó ügymenet ?
Sajnos sorstárs vagyok, Komondorom van. Azt kell, hogy mondjam, jelenlegi formájában ez egy ipari hulladék; belenyúltunk a kakiba. Már azon gondolkodom, hogy lecserélem valami másra inkább, bár nem volt olcsó és jobb helyre mehetne pénzem, de annyira utálom, már a kinézetét is.
Ha ÁFA kulcs szerinti gyűjtőid vannak, akkor kiírja az egyes tételek után amit beírsz: az A00 az 5%-os ÁFÁs, a B00 a 18%-os ÁFÁS, a C00 a 27%-os ÁFÁs.
Amit még meg tudsz tenni a gyűjtők kapcsán, hogy programozod őket: Napnyitás előtt tudsz bemenni P üzemmódba és ott tudod állítgatni. Kellően nagy levegő és 3 Miatyánk után.
Ha be tudsz szkennelni egy zárást, akkor megnézhetjük.
Szia ! Mi gépi számlát adunk a levont kedvezményekkel és csak a számla végösszegét visszük a pénztárgépbe. A bizonylatot pedig összetűzzük a számlával, és irány a könyvelő.
Hogy ez jó vagy nem ki-tudja. Ha azonos kedvezményt adtok tételenként, akkor az összegezett-ből vont kedvezmény eredményének stimmelni kell. Amúgy mi is csak saját magunkra számíthattunk, se időnk sem energiánk nem volt a forgalmazót kérdezgetni.
Egy problémával fordulnék hozzátok: beüzemeltük az új komondorunkat, viszont a napi zárásos blokkokon egy csomószor nem stimmelnek az összegek: konkrétan nem tudunk rájönni,hogy mi mi, miből jön ki (az evidenseken kívül). Például, ha tételenként vonunk százalékos kedvezményt, akkor kb. minden oké, de ha teljes összegből egyben, akkor már nem számolja rendesen. A gyűjtőink nem tudjuk be vannak-e programozva normálisan... A pénztárgépesek pedig elhajtanak minket már napok óta - a közelben vagyunk, szóval át tudunk szaladni a kérdésekkel, de nem segítenek. Büntetést meg nem szeretnénk bekapni. Van aki hasonló cipőben jár?Van ötletetek?
Komondor = Novatek = Inspur 320 = Cashcube. Ebből a Cashcube még ki is néz valahogy. Sajnos a Komondor - bár az EBEV-es pdf-ben fehér - a valóságban világosszürke, csúnya, igénytelen. Ha már fröccsöntöttek, lehetett volna valami igényesebb színt is kikeverni. A kijelző megüti a 90-es évek színvonalát.
A vicces, hogy a kezelési utasítás is a Novatekeké, még az azokon levő Összesen gombot sem cserélték le a Komondoron levő Készpénzre az útmutatóban.
Gyűjtőnkénti korlátozást nem tud, csak tétel és végösszeg maximum van.
De legalább a láblécet lehet programozni. 16 karakterre: a telefonszám még csak ráfér, de egy kicsit hosszabb webcím nem. A 21. századról beszélünk.