Sziasztok, en hetfon utazom ki miamiba, es erdeklodni szeretnek, hogy tud e nekem abban segiteni, hogy mukodik a repuloteren az atszallas ( philadephiaba) es miket kerdeznek a repteren majd?
És az normális, hogy az aa.com-on foglalt jegyen a három külsős szektorra (BA, Iberia, Iberia) nem tudok ülést választani? A BA meg az Iberia saját weboldalán sem. (Illetve a BA engedi 3600-ért, az Iberia nem is látja a foglalást.)
nagyon remélem, hogy marad a oneworld, és a jelek szerint erre minden esély megvan.
amúgy az egyesülésnek nagy híve vagyok: eléggé "fájt" látni, hogy az american hogy lecsúszott a két másik nagyhoz képest (főként a deltával szemben volt ez látványos) az utóbbi két évben. így viszont egy számomra szimpatikus megoldás született, most már "csak" nem kéne elszabni a dolgot. az se tett túl jót, hogy az american jó szokása szerint folyamatosan fölfele srófolja az elvárásokat... épp' az ellenkezőjét kéne csinálni, aztán túlteljesíteni. de ők már csak ilyenek.
a két hálózat meglehetősen jól kiegészíti egymást. tulajdonképpen minden hubon elég jól vagy akár nagyon jól fognak állni, ez alól a látványos kivétel a jfk, ami elég nagy baj egy olyan társaságnak, amelyik ennyire ad a presztízsre, ráadásul ma már vajmi keveset lehet ezen a pozíción javítani. kíváncsi vagyok, milyen stratégiát követnek majd ott. mindenfélét olvastam már, de persze csak föltevéseket.
összességében: valami olyan "tökös" és egyben okos munkát szeretnék látni, amit az utóbbi években a delta mutatott.
Az AA összeolvad a Uniteddel, név marad AA festés az uj AA, hatalmas flotta stb.
Szerintetek ennek milyen követlezményei lesznek az AA árazását tekintve? vagy lesz valami hatással egyáltalán? új uticélok? mert valami átszervezés lesz az biztos
A kérdésemre már Lilinek korábban válaszoltatok, mert mi is Miami átszállással utazunk Mexikóba két hét múlva. A csatlakozási időnk kettő óra. Azért érdeklődnék van-e friss tapasztalata valakinek, illetve újabb hasznos tanácsot tudtok-e adni az átszálláshoz. Továbbá, az American Airlines mennyire szigorú a kézipoggyász méretével. A standard méretűnek eladott kézi böröndünk két irányban is 0,5- 1 centivel nagyobb a honlapjukon megadottnál, illetve azt írják, hogy keretbe kell beletenni.
Mabellenek igaza volt, Miamiban ki kellett venni a csomagokat, és újra feladni. Sikerült elérni a Cancuni gépet és 25 óra utazás után megérkeztünk. Csodálatos programokat élvezhettünk, szerdán megyünk haza, de mostmár négy óránk lesz Miamiban ráérősen átszállni.
Természetesen itt vagyok, és nagyon köszönöm a hasznos infókat. A jelek szerint figyelmesnek, leleményesnek, és szerencsésnek kell lennünk, hogy elérjük a csatlakozásokat. Kicsit izgulok, hogy mi lesz ebből, még soha nem utaztam többször átszállálós variációban. Nem jártam az USÁ-ban sem. Remélem egy szép emlék lesz ez az utazás és nem egy rémálom, az esetleges járatlekésés, rohanás, kapkodás miatt.
hello lili, nem tudom mennyire nezed a topicot, kozben en is megfeledkeztem rola. tul vagyok azota miami csatlakozason, eppen lhrbol ahogy ti is fogjatok, es sajnos nekem nem volt valtozas, szokasos 2 oras immigration (ez egyre szarabb szerintem a tobbi us repteren is, )es hiaba volt international connexem, es csak kezipoggyaszom, a kek cetlivel ujra sorba kellett allni a customsnal, (mondjuk ez legalabb gyorsabban megy)
beza-beza az futos lesz :) ha kesik az incomingod, mondjuk ugyis atfoglalnak masikra. egyebkent uj beszallokartyat is kapsz majd lhr-ben a feher sesti salatat nem fogadjak el, mielott beernel a shoppingolos reszbe, balra lesznek az AA pultok, altalaban mar itt lekapcsolnak a szokasos kis kerdeseikre, ha megis atcsuszol akkor a gate-nel:)
Ez remek, köszönöm a segítséget. Végig AA-val megyünk. Londonba 8.15-kor indulna a gép, de a múlt héten volt olyan, hogy 9 után indult csak Ferihegyről. Ez az átszállás is izgalmas lesz mert 12.05.-kor indulunk Miamiba. Az érkezés, és az indulás a 3-as terminálon lesz, melynek térképét már kinyomtattam.
ok köszi ezt nem tudtam.ez sokaknak hatalmas segitseg lenne, egyenlore en decemberben 2x tranzitoltam ugy hogy internationalrol- internationalra egyszer bos egyszer jfk ott még nem igy ment, febr 1 jfk lesz megint, de 8 an lesz egy mia, szoval nagyon remenykedem:)
bar jo ideje max carry-onnal jarok,még igy sem nyertem semmi idot,mert at kellett menni a franya customon, max a borondomet nem hagyták el:)
Igen. Bar tudom,hogy regebben ez nem igy volt, mert a tranzitutasoknak is at kellett menniuk a vamvizsgalaton, de repteri tajekoztatobol nekem az kovetkezik, hogy most mar nem ez a helyzet es mint mondtam az ismerosom is hasonlokeppen jart.
Azota egy kicsit jobban utananeztem a dolgoknak es ezt talaltam:
"2 US airports are now allowing transits to other countries without entering the US.They are MIA and IAH.MIA is having a few teething problems,but most connections are not requiring entry to the US.IAH is a six month trial,which if successful will be rolled out at 10 further airports.So far the trial seems to be going well,so expect connections to other countries to become much easier soon."
International flights connecting to international destinations - confirm with your airline that your luggage was checked directly to your final destination.
Domestic flights connecting to international destinations - confirm with your airline that your luggage was checked directly to your final destination
ebbol nekem az jon le, hogyha a csomagot Cancun-ig adjak fel, akkor nem kell felvenni Miamiban. Egyebkent az ismerosomnek sem kellett mikor masodjara ment. Bar ezek a szabalyok szoktak valtozni, ugyhogy mindenkeppen meg kell erdeklodni indulas elott par nappal. Foleg ha ilyen szuk az atszallas.
ha jol ertem vegig American Airlines-al mesz, a necces pont tenyleg miami,(bar londonban is akadhat el csomag) a csomagot mindenkeppen fel kell venni, de csak a custom declaration erejeig, ez nagyjabol azt jelenti, hogy felveszed majd a kék szinu custom formbol (ebbol csak 1et kell kitolteni haztartasonkent) atmesz a vamos faszin, általában ahogy latja hogy tranzit nem foglalkozik sokat veletek (remelhetoleg semmit) es egybol utana ujbol van egy zona ahol egybol le is tudod adni, szoval nem kell 100m-nel tobbet setalni vele. remelem eleg ertheto:)
a 2 es fel ora tenyleg eleg necces miamiban, ahogy beertek az immigration terminalban, (mozgolepcso fel utana balra) probaljatok legbalrabb huzodni az elso 5-6 counternel altalabban gyengebb a forgalom (csak az 1, 2 a diplomata).valahogy az utobbi idokben ez szarabb, sztem kevesebb officer lehet. de ez nem csak miamiban van.
ha az aa215re van a transzatlanti foglalas az egy 767 es (szoval valoszinuleg nem lesz szemelyre szolo kepernyo,etc )altalaban es nyugisabb a londoni becsatlakozas.. az aa57 es az egy 777 viszont rohanas van LHR ben.
Azt, hogy a csomagot fel kell-e vanni, azt mindenkepp ellenorizd a legitarsasaggal. Nagy valoszinuseggel nem kell, de ezek a szabalyok foleg Miamiban eleg surun valtoznak. Pl. egyik ismerosom ugyanazon az utvonalon kethonap elteressel, ket teljesen kulonbozo proceduran ment keresztul. A mostani helyzet szerintem az, hogy nem kell csomagot felvenni, ha csak allsz meg az USA-ban.
A 2.5 ora viszont Miamiban huzos lesz, mert az immigration-on keresztul kell menni (el ne felejtsd az ETA-t mielott utazol, vagy a trazit vizumot, ha meg regi tipusu utleveled van), ami idoigenyes procedura, foleg ha sok gep erkezik egyszerre. Mindenkepp szamoljatok ra egy jo 1.5 orat. Ha a gep kesik es nagyon szorit az ido, akkor az immigration-nel sorbanallas kozben lehet beszelni a segitokkel, hogy soron kivul engedjenek at benneteket. En mar csinaltam ilyet es ha tenyleg jogosnak erzik a sietseget meg nincs masik 200 ember, akinek sietnie kell akkor szivesen segitenek. Ugyanez igaz a security sorokra is. Ha mondjuk van fel orad a gep indulasaig es 200 ember all sorban, akkor nyugodtan odamehets az "priority" sorhoz, es beengednek rajta. remelem tudtam segiteni.
Budapest-London-Miami-Cancun vissza Cancun-Miami-London-Budapest útvonalon utazunk márciusban az American Airlines-el. Milyen teendőink vannak, Pl: Miamiban fel kell vennünk a csomagokat? 2 1/2 óra van átszállásra, ez elég? Mi van, ha késik a gép Miamiban? Aki utazott már ezen a vonalon, vagy tapasztalt utazó kérem segítsen.
Ha már van ilyen topik, akkor ide másolom be a friss hírt:
American Airlines files for bankruptcy protection
American Airlines has filed for Chapter 11 bankruptcy protection and announced that its president, Thomas Horton, has succeeded Gerard Arpey as chief executive.
The carrier today filed voluntary petitions for reorganisation with the Southern District of New York bankruptcy court, citing the move as being "in the best interest of the company and its stakeholders".
Horton said: "We have met our challenges head on, taking all possible action to secure our long-term position. In recent years, even as the airline industry faced unprecedented challenges, American strengthened our domestic and global network; fortified our alliances with the best partners around the world; launched a transformational fleet deal that will give American the youngest and most efficient fleet in the industry; and invested in our product, service and technology to build a world class customer experience.
"But as we have made clear with increasing urgency in recent weeks, we must address our cost structure, including labour costs, to enable us to capitalise on these foundational strengths and secure our future. Our very substantial cost disadvantage compared to our larger competitors, all of which restructured their costs and debt through Chapter 11, has become increasingly untenable given the accelerating impact of global economic uncertainty and resulting revenue instability, volatile and rising fuel prices, and intensifying competitive challenges."
Horton added that the carrier is committed to working "as quickly and efficiently as possible" to restructure the airline and emerge from bankruptcy protection.
American intends to carry out its operations as normal during its restructuring process, and will "maintain a strong presence in domestic and international markets, including our cornerstones in Dallas Fort Worth, Chicago, New York, Miami and Los Angeles", said Horton.
American will enter negotiations with its unions aimed at improving its cost structure.
The airline has $4.1 billion in unrestricted cash reserves and short-term investments, which it said will be "more than sufficient to assure that its vendors, suppliers and other business partners will be paid timely and in full for goods and services provided during the Chapter 11 process".