Sajnos nekem az utolsó rendeléssel kapcsolatban nincs jó véleményem . Piros nyáriorgonát a katalógusból rendeltem . Amit akkor nem vehettem észre csak most virágzáskor ,hogy piros helyett egy nagyon halvány lila szín az amit kaptam . Pedig egy szín volt akkor a katalógusban is csak a PIROS ! Útközben míg kiszállították elfajzot ?? De ugye ilyenkor már nincs apelláta és örüljek ,hogy nem kecskerágó lett a nyáriorgona helyében !
Üdv,rob vagyok. MEGLETT a katalógus,Tartozom 1 Bocsánatkéréssel,Bocsánat. Mehet a rendelés:) Remélem lehet törölni az előző hozzászólásom. Türelmetlen voltam.
Üdv kedves olvasók. Nevem rob,és 3 ember részére kértem Starkl ingyenes katalógust,természetesen névvel,címmel,telefonszámmal,és semmit sem kaptak, ez pedig állítólag ingyen van, akkor a pénzes rendelésekkel mi lenne? (ha még ez sem jött meg.) Az én véleményem,nagy BECSAPÁS. Nem köszönök semmit mert nincs mit. Kedves olvasó,önnek viszont megköszönöm,hogy elolvasta,további szép napot.
Érdeklődni szeretnék van-e vki, aki különleges "gyógynövény" hajtásokkal,növénnyekkel rendelkezik v. hajtást tud eladni pl. datolya szilva, szibériai mézbogyó? szeretném ezeket a növényeket is termeszteni.
Szerintem ezeknél a csomagküldőknél sem a tulaj a hibás, hanem az ott dolgozó alkalmazott, aki trehány, még a szart is elküldi, pedig egyszerűbb lenne odaírni, hogy elfogyott. Én a Starklnál rendszeresen rendelek, valóban nem minden tökéletes, de a reklamációt mindíg helyesbítik, akár másik növénnyel, ha már elfogyott, amit rendeltél.
Ugyanez vonatkozik a Sieberz-re is. Onnan is kaptam már szőlőtőkét, ami nem maradt meg, viszont a virághagymái tökéletesek.
Én azt nem szeretem, ha ahelyett, amit rendeltek önhatalmúan küld másikat, ami nekem nem kell, csak azért, hogy pénzénél legyen. Én meg csináljak vele azt, amit akarok. (Pl: Bakker)
Én már több alkalommal is rendeltem tőllük és nagyon meg vagyok elégedve velük. A kínálatukból vettem már gyümölcsfákat, bogyósokat, díszfákat amik kivétel nélkül megmaradtak és azóta is szépen nőnek
Igen télálló banán.A második telét töltötte.ezen a kemény télen nekem is elfagyott az áltörzs,de már szépen hajt rizómáról.Már 15 sarjat nyomott ki.A Tiéd ezek szerint teljesen elfagyott?
Az ott a télálló banán? Szép! Mi két éve rendeltünk, nagyon durva növény kaptunk szállítás után, viszont nagyon összeszedte magát, illetve nagyon gyorsan megnőtt!!! Az első telet kibírta, tavaly nyáron három is nőt a régi helyébe!!! Most meg sajnos elrontottuk a téli takarást, így nem nőtt ki semmi...:( És tényleg szépek a növényeid...!!! :)
Nem bizonygattam semmit.Egyszerüen leírtam,hogy nekem nem volt velük problémám.Az egyik hsz.-ben írtam,hogy nagyon sajnálom,ha valaki pórul járt miattuk.Te az írásodat egyenest nekem címezted,kénytelen voltam reagálni rá.Egyébként pedig ez a topik nem csak azoknak van,akik befaragtak a céggel.Engedtessék meg nekem,hogy más legyen a véleményem.Nem fogom azt szajkózni ami neked tetszik.És nem tőled fogok tanácsot kérni,hogy kitől vásároljak.NEM AZT BIZONYGATTAM,HOGY HŰ,DE MILYEN JÓK,HANEM AZT,HOGY NEKEM NEM VOLT VELÜK PROBLÉMÁM.MOST MÁR ELÉGGÉ ÉRTHETŐ?
Semmi baj a Starkl vevők értelmi képességeivel, úgy látom, ebben a topikban SENKI nem is vonta azt kétségbe.
Az elégedett vevő, aki nekiáll a Starkl kárvallottaknak a Starkl nagyszerűségét bizonygatni, az sem értelmi fogyatékos, csak enyhén szólva sajtszagú. Te - állításod szerint - egy szerencsés elégedett vevő vagy, valamikor én is az voltam, aztán több vásárlás után változott a helyzet és úgy látom, nem csak nekem volt problémám ezzel a céggel, de amíg elégedett voltam, eszembe sem jutott volna a csalódott vevőkkel vitázni. Meg még lustán sem. Neked viszont biztosan van erre a buzgalomra valami okod és talán nem is tudod, hogy ezzel ELLENREKLÁMOT csinálsz a kedvenc kertészetednek.
Nem vagyok starkl rajongó,de hülyének sem kellene nézni.Teljes egészében tisztában vagyok azzal,hogy olyan csoda növények nincsenek.Mindettől függetlenül fenntartom a véleményem.Az eddig rendelt növényeimmel meg vagyok elégedve.Azért mert én tőlük rendelek,nem kéne az értelmi képességeimet kétségbe vonni.
"De mit csináljon az, aki messze él mindenféle komolyabb beszerzési helytől?"
Keressen egy TISZTESSÉGES csomagküldöt. Szerencsére nem csak a Starkl létezik. Meg nem csak a BAKKER Holland. http://www.torzsasztal.hu/Article/showArticle?t=9134143&la=98042692
ez pedig egy kertészetis topik http://www.torzsasztal.hu/Article/showArticle?t=9161886&la=78379988
Nem, nem azt mutatják, hogy milyen növény lesz belőle, épp ez a baj.
HAZUDNAK!
Ha egy különösen szép példány fotóját tennék, be, az is gurítás lenne, mert csak nagyon jó esetben és nagyon szakszerű ápolással lenne olyan a növény, de a STRAKL katalógusban nem különösen szép növényekről készült, hanem képszerkesztővel HAMISÍTOTT képek vannak.
Megismételem, hogy a strakl-rajongók is megértsék:
belerakják egy leánder fotóját a katalógusba, amin van természetes állapotában mondjuk 60 virág. A képszerkesztő két kattintással ebből 60 virágből csinál száznyolcvan virágot, ami tüzetesebb szemrevételezéssel bárki megállapíthat, és így olyan növény kerül a katalógusba, amilyen nem is létezik.
Az olyan starkl képekről nem beszélve, amin pl. virágzó sövény látható olyan növényekből, amelyek nem is egyidőben virágoznak.
A képekkel kapcsolatos észrevételeiddel teljes mértékben egyetértek. De mit csináljon az, aki messze él mindenféle komolyabb beszerzési helytől? Természetesen a csomagküldőtől mindig zsákbamacskát kap az ember lánya, de történhet baleset v. melléfogás a boltban, v. kertészetben kiválasztott növény esetében is. Ma kaptam csomagot a Starkl-tól, alapvetően rendben vannak a növények. Még egyet: ha valami megtetszik a katalógusban, nem küldöm hanyatt-homlok megrendelést, hanem alaposan utánanézek szakkönyvekben, interneten, hogy mi is várható valójában a növénytől, mik az igényei, fagytűrése, stb.
ezzel beletenyereltél a kellős közepébe,mert éppen idén vetettem először physalist,mindenféle szenzációzó reklámszöveg mellőzésével.gyönyörű palántáim vannak.
én külömben lehet,hogy azért vagyok ennyie pipa rájuk,mert az egyik szakmám az kertész,és enyhén szólva nem olvadok el minden szines növénykatalógustól,erőszakos reklámoktól.ezek a kisérőszövegek elsősorban laikusoknak íródnak,a képek is nekik készülnek,engem néha nemkicsit irritálnak,még akkor is,ha tudom,hogy azért valahol tényleg minden növény egy csoda.
Sajnálatos,hogy nincs szerencsétek a starkl-al.Nekem eddig nem volt problémám velük.Almafa csemetét is vettem,a következő évben termést is kötött.Most is szép tele van virággal.
Valahogy el kell adni a terméket. Miért vennék meg az emberek, ha nincs reklám? Te vennél mondjuk physalis peruviánát, ha csak ennyi lenne odaírva? És vajon XY néni a szomszéd faluból akinek a név nem mond semmit?
A képek szerintem is túl szépek. Anyósom sokat vásárol onnan (nálunk a közelben nincs jó kertészet), és rendszeresen csalódás éri. Nincs internetje, nem tud máshol utánanézni, mi is várható valójában az adott növénytől, és a képen látható formát ritkán hozzák. Mert tényleg utólag vannak ráaplikálva a fákra a plusz gyümölcsök, dúsítva a virágok, de aki nem gyakorlott a számítógép használatban, nem veszi észre. Amúgy a növények állapota nem volt kifogásolható, a fajtaazonossággal viszont többször voltak problémák.
Szerencsére sok helyen lehet vásárolni,nem muszáj a starktól.Te is megtalálod azt,akivel elégedett lehetsz.A képekkel nekem semmi bajom.Több száz növényük van,nem tehetik bele az összesről készült képet.Csak mutatják,hogy milyen növény lesz belőle.Nem tudom miért baj ez,miért zavar téged?
igen,úgytűnik mostanra annyi volt a reklamáció,hogy kénytelenek voltak kiküszöbölni azokat a hibákat,amiket a gyatra növények,és csomagolásuk küldésével vétettek.mindenesetre én is csípem a katalógusukat.azzal szoktam szórakozni,hogy bejelölöm a photoshoppos műremekeket.mondjuk én inkább olyan növényér adok ki pénzt,amit látok,és egyből elhozok,meg előtte szeretek beszélni az eladóval is,ha azt látom,hogy ért hozzá....szal.de azért tudnák olyan növényt is mondani,amit faiskolákból nem,csak Starkból tudnék rendelni,de akkor is inkábbb választok egy másik céget,ahol az aktuális növények láthatók a képen,nem a Starkot,ahol van olyan képük/növényfotójuk,ami 10 éve díszeleg a katalógusukban.
A múlt héten érkezett meg a starkl-tól rendelt növény csomagom.Szakszerüen volt becsomagolva,semmi bajuk nem volt a növényeknek.Többször rendeltem már tőlük,soha nem volt velük probléma.Sőt!volt egy növényem ami kifagyott,és ők küldtek helyette másikat.Sok,sok éve csak tőlük rendelek.Nos,én viszont alig várom,hogy küldjék a következő katalógust.Mindig találok benne valamilyen újdonságot.
na,anyum egyszer rendelt tőlűk úgy tíz éve,de mikor kihozták a csomagot,nem merte átvenni,annyira kritikán alul volt becsomagolva.a postás megengedte,hogy kissé belekukkancsunk,és hát növények helyett valami száradt kórók zötykölődtek benne,pont mint az itteni első hozzászóló esetében,akár egy kukából lett volna előszedve a csomag is,a növény is.azóta nem mertünk rendelni tőlük semmit.a mostanában küldött katalógusaik meg már csak úgy hemzsegnek a megbuherált növényfotóktól.gusztustalan,hogy egyazon növényi egyeden háromszor is rajta van ugyanaz a virág.......vivát photoshop ohyeah.:))))a gyümölcsökkel agyonrakott fáikról ,és a ''mindent pofonegyszerű nevelni''....ééééés minden hujjjjdemekkoraszenzáció című növényismertető szövegeiktől meg a frász kerülget.
legutóbb olyan katalógust küldtek,amiben minden gyümölcs ismertetése a gyümölcsöt életelixírnek írta le,különös,szenzációs fiatalító hatással.brrrrrr
nem ócska reklámfogások ezek,á nemazok
persze vágom,h van alapjuk,hisz egészséges gyümölcsöt fogyasztani,de muszáj ezt ilyen megalomán ótvar szövegekkel nyomni???