Sziasztok, ha érdekel még valakit ez a téma, a XV. ker. blogban egy oldalra csoportosítottam a kerület közlekedésével kapcsolatos bejegyzéseket. Egyelőre még több a nem kattintható viszonylatszám, mint amennyi meg van írva, de előbb-utóbb meglesz valamennyi. Ha valakinek van információja a kevésbé ismert járatokról, (pl. 125,96) megköszönöm a segítségét.
Amiről most írok, az egy olyan vonal, amelynek már a sínjei is eltűntek. A Rákosszentmihály felől érkező HÉV-ről van szó, amely keresztülhaladt Pestújhelyen és Rákospalotán, majd a Széchenyi téren csatlakozott az Újpest felé haladó villamoshálózathoz. Bár[...] Bővebben!Tovább »
Még annyival kiegészíteném, hogy a közlekedésbarátságon felül 38 éve a helyszíntől kb. 500 méterre (Győztes utca) lakom és személyesen is láttam a balesetet. Igaz, akkor éppen óvodába vitt az anyám, de láttam a saját szememmel. Mármint a végeredményt.
Mint ahogyan a blog utáni kommentekben is le van írva, csak az elhunyt járművezető (Medič Milos) neve és a születésének és halálának éve volt feltüntetve a fekete alapon fehér betűs táblán.
Egyébként "vicces" a saját soraimat visszaolvasni egy blogon. :-) Az autóbuszokra és a történésre utaló írásokat ugyanis én írtam le valakinek, aki aztán továbbadta valaki másnak és ez az írás született belőle. :-) De nem baj, csak vicces.
Köztes megoldás lehet egész nap 20 percenként az eredeti 25, hozzá csúcsidőben 20 percenként 225. Nem kéne plusz kapacitás: csúcsidón kívül újpesti 25 is 20 percenként járhatna, csúcsidőben 1-2 kocsival kevesebb - a hétvége nehéz még, talán 30/30 perc. 25 maradna 225 - ez lenne a régi 25-ös 225E - ez a régi gy25
Reggeli csúcsban azért rendesen vannak rajta és nem 1-2 ember szokott felszállni a Bezeredj Pál utca és Szerencs utca megállókban sem. Ha ez így történne, akkor Rákospalota gyorsjárat nélkül maradna, ugyanis ma már csak a 225-ös az amit még annak lehet nevezni. Az a baj szerintem, hogy ezt a helyzetet úgy megoldani, hogy mindenki jól járjon csak többletkapacitással lehet, ugyanis szeptember elvették a kertvárostól a 25-ös megszűntetésével 12 buszt, ehelyett adtak 2-t (170-es +1 kocsi, 225-ös +1 kocsi). Ez olyan nagy mennyiség szerintem amivel elkerülhetetlen a szolgáltatásszínvonal csökkenése.
Nem a számokon van a lényeg, és szerintem csak annak kéne új szám amin tényleg változtatunk. Én is hasonlóan gondoltam, csak hozzászámoltam a Kórház érintését (Kolozsvár utca). 25/225 Mexikói út - Hubay Jenő tér - Újpest-központ/Székely Elek út 5-10 utasért - szerintem - felesleges az autópályára busz, ami dugózik is.
Tegnap olvastam. A régi 25-vel egyetlen bajom, hogy az 5 lerövidítésének árán akarják létrehozni - szerintem a 225 útvonalát kéne módosítani (SZTK, Kórház), és az Újpesti 25-ból kapacitást átcsoportosítani.
Nekem is tetszik az 5-ös, de kéne neki valami jó műszaki tárolót kialakítani (számomra fontosabb a 104/204-nél). Jövőbeni Kertvárosi korrekciókról, fejlesztésekről - esetleg mérésekről - tud valaki valamit?
RÁKOSPALOTA, KOSSUTH UTCA FELÉ: Pasaréti tér vá. – Pasaréti út – Szilágyi Erzsébet fasor – Moszkva tér – Krisztina körút – Attila út – Dózsa György tér – Krisztina körút – Döbrentei tér – Erzsébet híd – Szabad sajtó út – Kossuth Lajos utca – Rákóczi út – Baross tér – Thököly út – Mexikói út – Erzsébet királyné útja – Kolozsvár utca – Széchenyi út – Rákos út – Arany János utca – Eötvös utca – Deák utca – Fő út – Sződliget utca – Károlyi Sándor út – Közvágóhíd utca – Csobogós utca – Kossuth utca – Régi Fóti út – Kazinczy utca – Fő út – Rákospalota, Kossuth utca vá.
PASARÉTI TÉR FELÉ: Rákospalota, Kossuth utca vá. – Fő út – Csobogós utca – Közvágóhíd utca – Károlyi Sándor út – Sződliget utca – Fő út – Deák utca – Eötvös utca – Arany János utca – Rákos út – Széchenyi út – Kolozsvár utca – Erzsébet királyné útja – Mexikói út – Thököly út – Baross tér – Rákóczi út – Kossuth Lajos utca – Szabad sajtó út – Erzsébet híd – Döbrentei tér – Attila út – Krisztina körút – Moszkva tér – Szilágyi Erzsébet fasor – Pasaréti út – Pasaréti tér vá.
Ha jol latom akkor az uj tervek szerint a 24 -es (124) illetve a 70-es (270) reggel az eddigi 12 perc helyett 15 percenkent megy majd.Pozitiv a hetvegen vegig jaro 170-es.