Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Panderas64 Creative Commons License 2015.03.24 0 0 74

Tudnátok segíteni?

Vettem egy 2004-es, Vl 800-as Volusiát, még a forgalmi vizsga előttem van, de alkalmasint megcsinálnám a teljes szervizt. 

Hol vegyek, milyet vegyek, olcsón persze. Olaj,levegőszűrő, kardán olaj, stb. Debreceni vagyok, gondolom netről kedvezőbb.

Az egyik szerelő azt mondta, úgy emlékszik hogy ezen a gépen két levegőszűrő van, az egyik a tank alatt, az előbb le kell szerelni.

Ezen elcsodálkoztam. Nem kaptam a motorhoz semmilyen kezelési útmutatót, nem tudtam megnézni.

labati Creative Commons License 2013.09.21 0 0 73

hali?

van itt még valaki?

van egy gyári plexim, hozzá két rögzítö kar, amit nem tudom hova kell a motoron rögzíteni...

valakinek van ilyen? tenne fel képeket?

köszi...

neo777 Creative Commons License 2011.11.02 0 0 72

Eladva:-(

neo777 Creative Commons License 2011.09.22 0 0 71

Sziasztok,

 

Eladom, gyönyörő,megkímélt Suzuki Volusia motoromat.



Műszaki vizsga:2012.03
Törzskönyv természetesen van!

Ebben az évben szelep állítás,új gyertyák,rendszeres

olaj,szűrő csere, fékolaj csere,hajtás olaj csere, stb..
A motor kifogástalan műszaki és esztétikai állapotban

van! Gumik 80% osak!

Igazi különlegesség, ez az amarikai Voluzia, küllős

felnik, színre fújt vízálló oldaldobozok, radaros

riasztó,kardán hajtás.

 
Csak igényeseknek! Annak, aki tudja mit jelent ez a

motor!

Érdeklődni: Rozgonyi János 06 70 3929152

Link:  http://www.kepesmotor.hu/suzuki-chopper_cruiser/p717551

Flagstaff Creative Commons License 2008.12.24 0 0 70
Köszi az infot. Nem is tudom gyárilag miért nem fehér gumikkal adják ki,egy ilyen klasszikus megjelenésű motort vétek fekete gumikra tenni. :-)
Előzmény: Mcemru (67)
Flagstaff Creative Commons License 2008.12.24 0 0 69
Germán Suzuki oldalon fenn van de a Suzuki Spare honlapon is megtalálod a gyári kiegészítőket és van még magyar ár is. Esetleg nézz szét a Highway Hawk meg a Deprettomoto oldalon is, króm kiegészítőkkel kapcsolatban meg keresd Mücét. :-)
Előzmény: raptorviktor (68)
raptorviktor Creative Commons License 2008.12.24 0 0 68

Elhoztam a gumikat! Csinos darabok. Így felni nélkül nagyobbnak tűnnek...

 

Egyszer régen találtam az interneten egy VL800-ra felrakható kiegészítőket tartalmazó pdf-et. Nincs meg vkinek véletlenül. Kéne egy csomagtartó, de nem találok sehol.

Mcemru Creative Commons License 2008.12.23 0 0 67
sajna a WW ME880 nincs minden méretben, amiben a sima, mondjuk VL meretben van, de sacc olyan +8-9e körüli

elmeletben nem, szürkül meg veszit fenyeből nyilván, mivel öregszik, de repedezni azt nem fog mert az csak az ilyen 10 eves gumikon lathattad, addig meg ugye kinek fut el...
Előzmény: Flagstaff (66)
Flagstaff Creative Commons License 2008.12.22 0 0 66
Az se rossz a Metzért. Főleg ha ugyanennyiért megoldható lenne a fehér oldalfalas ME880 na az lenne a tuti! :-) Télle! Fehér oldalfalas gumikon az oldalfal nem sárgul be vagy nem repedezik meg idővel?
Előzmény: Mcemru (65)
Mcemru Creative Commons License 2008.12.22 0 0 65
az jó ár, bár nyilván kifutó a típus, én sem tudnám most ennyiért adni
Metzeler ME880-ast tudok most 46e pénzért, párban
Előzmény: Flagstaff (63)
raptorviktor Creative Commons License 2008.12.21 0 0 64

Megrendeltem!

Most nézem, hogy itt van az üzlet a szomszédunkban! :-)

Köszi a segítséget

Előzmény: Flagstaff (63)
Flagstaff Creative Commons License 2008.12.21 0 0 63
Jó lesz az úgy, főleg 40e-ért a kettő. :-)
Előzmény: raptorviktor (62)
raptorviktor Creative Commons License 2008.12.21 0 0 62

170/80-15 77S MT66  hátra

130/90-16 TL 67H MT66F  előre

 

Remélem nem rossz a méret vagy ilyesmi....

 

Előzmény: Flagstaff (60)
raptorviktor Creative Commons License 2008.12.21 0 0 61

Köszi.

Nekem max 150. Én annyira nem élvezem, ha rázza a kormányt a kezemben.

Előzmény: Flagstaff (60)
Flagstaff Creative Commons License 2008.12.21 0 0 60
AZ S az 180-ig használható a H meg 210-ig. :-) Lehet választani. Hacsak nem valami überbrutáltuninvasad van akkor elég lesz a 180-as tempóig szavatolt biztonságú gumi is. :-) Elvileg bír többet is de egyrészt eddig garantálják hogy nem lesz baja, másrészt ritka az a széria VL800 ami megy ennyit. No és azt se feledjük hogy chopperen 160 felett minden méter sportteljesítmény. Egyszer mentem (német autópályán :-D ) 180 felett de csak igen rövid ideig. Félelmetes volt. Csak a kapaszkodásra tudtam koncentrálni.
Előzmény: raptorviktor (59)
raptorviktor Creative Commons License 2008.12.21 0 0 59

Állat!!! Nekem nem ezt a honlapot dobta ki a gugli :-)

 

Mi a különbség a H és az S között?

Gondolom az egyik hard a másik soft. A hard kevésbé kopik, de nem fog jobban csúszni?

Előzmény: Flagstaff (58)
Flagstaff Creative Commons License 2008.12.21 0 0 58
Szerintem meg de. :-)
Pásztóy
Előzmény: raptorviktor (56)
Flagstaff Creative Commons License 2008.12.21 0 0 57
A kispiros donorján még használható IRC gyári gumik voltak (jópár éves, 2000-es a donor, 2006-ban vettem) mikor csereérett lett a kispiros,azok kerültek fel. Nem egy kategória volt. Gondolom ha a Heidenau is megfelelne gyári első beszállítású abroncsként akkor azt szerelnék fel és nem az IRC-t ami még drágább is. Az hogy idehaza nincs neve, az egy dolog. Normális gumiként képes volt viselkedni. Persze sportmotoron más lehet a helyzet de ott nem 50 ló dolgozik meg nem ér le a lábtartó a kanyarban olyan hamar. A Conti gumik állítólag megint tesztgyőztesek lettek,mintha ezt olvastam volna a sportmotoron. Nekem is volt ContiTwist a kispiroson (RoadAttack minta) és állítom hogy nagyon jó volt. Tavaszi hűvös napon is olyat lehetett borítani vele a Bükkben hogy ihaj. A Michelin Macadamot is szídják a sportmotorosok, kollégámnak meg semmi baja vele az SV1000-esen,pedig nem nagypapis stílusban megy vele.
Kifutó gumi sztem nem gáz, max autónál lehet problémás ha már nem tudsz új gumit venni ugyanolyat mert ott két gumit kell emiatt lecserélni. :-) Más kérdés hogy a Dunlop gumikat a fóka így kapta, a négy került annyiba mint két más márkás gumi,tehát megérte! :-D
Előzmény: Mcemru (53)
raptorviktor Creative Commons License 2008.12.21 0 1 56

Árváltozás miatt a honlap nem üzemel :-D

 

Amilyen szerencsém van, biztos a gumik árát emelik :-)

Előzmény: Flagstaff (55)
Flagstaff Creative Commons License 2008.12.21 0 0 55
Pásztóy webshopot nézd meg. Ott láttam hátsót annyiért.
Előzmény: raptorviktor (54)
raptorviktor Creative Commons License 2008.12.21 0 0 54
Hol láttál pirellit 20e alatt? Nekem 25e a legolcsóbb találatom.
Előzmény: Flagstaff (48)
Mcemru Creative Commons License 2008.12.21 0 0 53
azert az igaz egyelore, hogy az IRC max Heidenau szint és nem több, az hogy milyen dizajnos a minta mar lattuk nem jelent semmit a leszerepelt conti road/sport attack gumiknál más kategoriakban

a brandek Bridgestone (G701-702), Metzeler ME880, Michelin Commander még mindig jóval többet tudnak itt is mint egy név nélküli gyáró cucca
az MT66 sem rossz, annyi a helyzet vele, hogy itt az utod a Night Dragon es söprik ki a készleteket
Előzmény: Flagstaff (50)
Flagstaff Creative Commons License 2008.12.21 0 0 52
Nem a helyi szervízben dolgozom sőt nem is a motoros szakmában szóval ha szervízeltetni jönnél ide akkor kénytelen leszel bejelentkezni a Maxx-Powernél. :-) Alkatrészt a Láng Webshopból tudok neked rendelni, elég jó kedvezménnyel (25-35%). Akár autóhoz is. Aztán meg a posta kiviszi bárhová utánvéttel. :-) Ha a prüszkölés miatt vinnéd csak szervízbe akkor érdemes sztem csak azt megnézetni és előtte rákérdezni az intervallumokra. Ha van szervízkönyv (és valós,számlával igazolható vagy a szervízben munkalappal) akkor van még 3ekm az olajban. :-) Nem olcsó mulatság még vitt alkatrészből sem egy olajcsere érdemes átgondolni az időzítést. Van még benne 6 nagyobbacska túra ha úgy tetszik.
Pirelli-Dunlop-Metzeler-Michelin-Avon-Continental-Bridgestone-IRC. Ezek között nemigen lehet olyat találni chopperre ami ne elégítené ki a normál utcai használat követelményeit. Nálunk nem szempont a lapradűtés,a sportmotorosoknak sokkal jobban meg kell válogatniuk a gumikat. Meg 15e alatt a harmadik szettet szereltenék fel. :-)
Előzmény: raptorviktor (51)
raptorviktor Creative Commons License 2008.12.21 0 0 51

Köszönöm a segítséget. A helyzet az, hogy a motort idén vettem a Motorrad-nál. 12e km volt benne. Augusztus óta belecsaptam még 3e-t. A motor dadog (pár km) ha alapjáratnál egy kicsivel magasabban pörög. A fékeket is megnézetném. Lehet, hogy igazad van a 6e-es intervallumokkal, de majd betartom, ha már láttam, hogy rendbe teszik. Én bp-i vagyok, úgyhogy ha lemegyek Miskolcra ( mert a túra éltet :-) ) akkor még aznap vinném vissza a gépet.

 

Ez a láng mintás gumi beszarás. Utána nézek a Pirellinek. Most az autónkon az van és teljesen meg vagyok elégedve.

Előzmény: Flagstaff (50)
Flagstaff Creative Commons License 2008.12.20 0 0 50
Ha nem garis a gép akkor alkatrészben tudok segíteni,UV megoldható. :-) Ha garis hozott jó minőségű olajat el kell fogadjanak akkor is- Olaj,olajszűrő és tudtommal a levegőszűrő szintén cserés. De javíts ki ha tévedek, a Suzuki 6ekm-es szervízperiódussal dolgozik. Első szervízt kivéve, az 1000km-nél esedékes. Utána 6,12,18 és így tovább. Akkor kell ettől eltérni ha nincs meg az évi 6ekm futásteljesítmény. Utána kell nézni pontosan a Használati utasításban,ott le vannak írva az intervallumok és az is hogy mikor mit kell csinálni/cserélni).

Krossz Heidenaura már én is hallottam hogy jó,de a sárban bármi megtapad amin akkora bütyök van. :-) Én nem ajánlom a saját tapasztalataim alapján és soha többé nem veszek. Ez is csak erősen kényszerből került a gépre. Választhattam. Vagy ez, vagy kockáztatok egy defektet Pesten vagy hazafelé. Teszem hozzá miskolci vagyok... :-D Na ezért nem gatyáztam hogy mi legyen a gépen. A többi gumiról amit írtam nem tudok semmit,a név kötelez alapján nagy bajod nem lehet ha azokból választasz. AZ MT66-os Pirelli a Heidenaunál olcsóbban sztem best buy, azt vedd inkább ne a Metzet vagy a Michelint. Azokkal sincs gond de az ára jelentősen kedvezőbb a többiekénél.
Van még egy gyártó, ők most jutottak az eszembe, több japán motorgyártóhoz gyári beszállítók. Például a VL800-ak is jöttek ki ilyen gumival. IRC a gyár neve és egy elég különleges kinézetű gumijuk idehaza is kapható, a VL800 hátsója 26eFt. Mitől különleges? LÁNGMINTÁS a futófelülete! :-) Párban 21+26e-s költség a csere ilyenre.
WF-920
Előzmény: raptorviktor (49)
raptorviktor Creative Commons License 2008.12.20 0 0 49

Naigen!Hát vmi ilyesmire számítottam. Az olcsó hús, meg a híg lé esete. Csúszkálásból már kivettem a részem. Bár van vmi csajok motoron honlap, ahol az egyik sunának Heidenau van a gépén és dicséri. A Metzelert én is néztem (elől-hátul 60 rugó). A Michelin szimpatikus. Tudsz róla többet is, vagy csak, hogy a név kötelez.

 

Tényleg egy 15000-es szervíz az alant leírtakkal kb mennyibe kerülhet? Mert akkor ehhez igazítom az amúgy nem túl acélos tavaszi költségvetesem.

Előzmény: Flagstaff (48)
Flagstaff Creative Commons License 2008.12.19 0 0 48
Heidenaut NE!!!! A Majestyn az van elöl-hátul de nagyon hitvány. Már új korában is hitvány volt. Nem fogtam rá a 100km-t futott gumira a mátrai buktámat de még akár az is lehetett az oka. Addig jó sokat kanyarogtam vele,szal az olajos réteg le kellett kopjon. Vizes úton mindíg csúszott ha meg még hideg is van a vizes út mellé akkor a jégmotorozáshoz hasonló az élmény. Simán lehet keresztbe menni egy 22 lovas maxirobival. Kár hogy nem igazán élmény. Tehát Heidenaut NE! Metzeler ME880 az van gyári méretben is fekete vagy fehér oldalfallal vagy a Volusiariders honlap infói szerint 200-as szélességű gumi is felszerelhető,van olyan Metz is igaz csak fekete oldalfallal. Gyári méretű Heidenau 21e a Pásztóy webshopban, nem drága ez tény. Viszont!!! Van akcióban Pirelli MT66 picivel 20e alatt vagy Michelin 28re-ért. Nem érdemes Heidenauval kínlódni.
Előzmény: raptorviktor (47)
raptorviktor Creative Commons License 2008.12.19 0 0 47

Üdv mindenkinek!

 

Tavasszal viszem a gépet 15000-es szervízre. Olajcserén és karbiszinkronon (már dadog a kicsike) kívűl mi az amit ilyenkor érdemes megnézetni? Gondolom a fékek.

Gumit is akarok cseréltetni, mert k..ra csúszkálok. Lenne egy Heidenau, de szerintem az elég gagyi. Van esetleg vmi tapasztalat? Eddig a gyári gumik voltak rajta, de az nem vált be.

Flagstaff Creative Commons License 2008.12.11 0 0 46
Ahogy az 1800-as topic "pörög" az utóbbi időben, talán versenyre kelhet ezzel. :-) Az hogy a C1800-as be se indult szinte és úgy döglött be az már meg se lep. Node talán a tavasszal új élet költözik oda is ha megszaporodnak a tulajok mert egyelőre elég ritka gépsas.
Előzmény: salsano (45)
salsano Creative Commons License 2008.12.11 0 0 45
szerintem nem ennyire rossz a helyzet,de az tény, hogy voltak gondok...:-)
Előzmény: Flagstaff (44)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!