Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

gysevic Creative Commons License 5 napja 0 0 73067

Nekem Osram LEDFOG 103 van a ködlámpák helyén,tökéletesen müködik évek óta,már kétszer vizsgázott velük (2 évente vizsgázik). A Philipsnek volt még hasonló lámpája,de lehet hogy az csak sima LED ködlámpa volt. (Az Osram tipus közben iszonyatosan drága lett,ha ki nem futott azóta.) Kisebb mint a gyári ködlámpa és kell is barkácsoni egy picit vele,de berakható. Viszont le kell kapni az első lökhárítót hozzá, Nekem legalábbis így volt egyszerűbb beépíteni.

 Ha nem kell feltetlenül ragaszkodni a gyári ködlámpa helyéhez,akkor jó választás lehet még az Osram PX5,ez a két ködlámpa közötti részre pont beépíthető úgy,hogy a szabályoknak megfelelő mérettartományba essen. Mindkettő E-jeles,közúti forgalomban használható.

Előzmény: Ruby75 (73037)
Nigruskaja Creative Commons License 5 napja 0 0 73066

Már végig néztem, de nem. Illetve a próbaúton jó volt.
Meleg volt, lehúztam az ablakot, mikor fel akartam húzni, akkor kezdett le villogni a műszerfal, a benzin visszajelző és beindult a hátsó ablaktörlő.
Már végig néztem a kábeleket is, hogy nem-e vannak égés nyomok, vagy hol zárhattam össze.
Ilyen amúgy hideg motornál:
Kép

De ettől függetlenül a víz hőfokot viszont méri rendesen.
Kép

Sajnos nem tudom hogy kell képet beszúrni...

Mutual Friend Creative Commons License 6 napja 0 0 73065

nem maradt ki egy testkapcsolat valahol ?

Előzmény: Nigruskaja (73064)
Nigruskaja Creative Commons License 6 napja 0 0 73064

Sziasztok!

Clio2 1.4 8V K7JA700Kicseréltem a fűtőradiátort, mert már nagyon eresztett.

Friss fagyállóval fel lett töltve a rendszer, légtelenítettem amennyire tudtam.

Mentem vele kb. 30km, fűtés is van, a termosztát is nyit rendesen, a csövek és a hűtő is melegek.

De bármennyire is vigyáztam, a műszerfal visszarakásakor csak sikerült valami kábelt megsérteni, vagy leszorítani, mert a vezetőoldali elektromos ablakemelő használatakor megbolondult a rendszer, a műszerfal visszajelzők villogtak, bekapcsolt a hátsó ablaktörlő.

Ekkor már tudtam hogy valami nem jól lett összerakva. Újra az szétszedtem az egészet, most megszűnt a hiba, az ablakemelő is működik. Viszont a vízhőfok figyelmeztető lámpa folyamatosan világit. Ha hideg a motor, ha üzem meleg.
A mutatós hőfokmérő ettől függetlenül mér rendesen.

Már teljesen tanácstalan vagyok, hogy ez most valami elektromos hiba, vagy a hűtőfolyadékkal van összefüggésben.

vismajor1 Creative Commons License 2024.04.26 0 0 73063

valamint ami erdekes nekem a töltést mindig 100% ra irja fuggetlenül attol alapjarat vagy 5.ben 90 el megyek, a turbonak van szabályzoja lehet arra lesz a bibi? tehat a motor terhelés jel mindig 100% es nemertem miert illteve mibol szamitja /veszi az erteket adatot

 

vismajor1 Creative Commons License 2024.04.25 0 0 73062

Sziasztok 1.5dci 2006 ,90ezer km. Es moci a turbo ennél kisnyomásu és ezert tölt élöadatban max 0.9et vagy szar a turbom esetleg a sok városi nyugdijjas által vezetett km miatt tele van a kati vagy a részecske szűrő? Valamint mindig teljes terhelést ir élöadatban de ebben ugye nincs pillangoszelep csak légtömegmérö,nemde?

Thaila4eve Creative Commons License 2024.04.25 0 0 73061

Sziasztok!

 

Thalia-nak (1.4,8v 2001 végi) melyik féltengely márka a gyári markája?

Most kellene vennem, melyik márkák a megbízhatóak?

Évi kb 4-5ezer km-ert megyek vele...

 

(illetve ha tudtok szerelőt aki Monor-Albertirsa - Cegléd tengelyen ki is cserélné, azt külön megkoszonném

ivókút Creative Commons License 2024.04.20 0 0 73060

lehet, nem kapcsolja a kapcsoló?...

Előzmény: golta (73059)
golta Creative Commons License 2024.04.19 0 0 73059

Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni! A 2001-es Thaliamon elment mind2 oldali tompított fényem. Helyzetjelző és reflektor az van. Műszerfalon se világít a tompított fényszóró visszajelző lámpája.
Megnéztem a tompított fényszóró biztosítékját az rendben van. De a biztosítékon próbáltam mérni feszültséget és nincs rajta.
Járt már így valaki? Mi lehet a probléma?
Köszönöm a segítséget!!

ivókút Creative Commons License 2024.04.15 0 0 73058

Pedig egyszerű! 2016-os kocsi, kapott 4 év műszakit. Az első viszga 2020-ban volt... A tulajdonos simán lehet a bank, ha finanszírozott kocsi volt. Ha lett volna másik tulaj, lenne eredetvizsga is... Ennyi.

Előzmény: Vagyonőrmeló (73057)
Vagyonőrmeló Creative Commons License 2024.04.14 0 0 73057

Csak 2020 tól látom, és azt mondja , hogy Ő az első tulaj, csak azért van a BM rendszerben két tulajdonos, mert finanszírozott autó volt. Nekem ez furcsa.

Előzmény: Vagyonőrmeló (73056)
Vagyonőrmeló Creative Commons License 2024.04.14 0 0 73056

Szia, tudsz abban segíteni, hogy miért nem látom az autó lekérdezésekor a kezdő km óráját ennek a kocsinak? NKM529 Renault Grand scenic. Köszi.

Előzmény: RenPaul (36565)
ÖregMackó Creative Commons License 2024.03.31 0 0 73055

Helló, akkor az nem füst, hanem gőz volt... Hála Istennek én még nem találkoztam vele. Régebben 1,8-as Ford Escortom csinált ilyet, okádta a fehér vízgőzt, mikor a hengerfej tömítése átégett. 

Előzmény: Mutual Friend (73053)
karimama Creative Commons License 2024.03.25 0 0 73054

Sziasztok! Tisztelt szakértőket kérdezném, hogy az 1.5dci

48,és 60kw-os motor turbója között van különbség?

Válaszokat előre is köszönöm! 

Mutual Friend Creative Commons License 2024.03.20 0 0 73053

Aha ismerős vagy az egyes vagy a 4-es henger át van szakadva mint nekem. Tipushiba. Pontosabban valamelyik szélső.

De ez nem szakemberi hanem felhasználói diagnózis.

 

Egyszer alig akart beindulni majd hófehér füstöt eregetett de nem eregetett hanem rendesen okádta. Autómentő majd 200K amiben benne volt a hengerfej felcsiszolása is mert én kértem. Komplett motor es hütőmosás.

 

Már valakik targyalták itt hogy szanaszét ellenőrizték hogy hova tűnik a hitővíz rendre az autóból mert el nem folyik.

 

Előzmény: Fefecapri (73052)
Fefecapri Creative Commons License 2024.03.20 0 0 73052

Igen 8v. olaj kerül a hűtővízbe de az olajban nincs víz vagy emulzió.

Előzmény: Mutual Friend (73051)
Mutual Friend Creative Commons License 2024.03.20 0 0 73051

8V ?

Előzmény: Fefecapri (73050)
Fefecapri Creative Commons License 2024.03.18 0 0 73050

Ugyan ilyen problémával küzdök.

Mi lett a megolgás illetve a hiba??

Előzmény: Jaszasza (70734)
Márk10.. Creative Commons License 2024.03.17 0 0 73049

Rendben köszönöm szépen:)

Előzmény: 4728ITI (73048)
4728ITI Creative Commons License 2024.03.17 0 0 73048

Nálam ugyanez volt a hiba. A panelon levő IC lábainál elengedett a forrasztás. Nyomásra érintkeztek. Úgy tudtam megjavítani hogy gyantás oldattal bekentem az IC lábait, majd újraforrasztottam. Mindkét kulcsomat sikerült így megjavítanom. Képet is akartam feltenni a panelról, de nem tudok.

Előzmény: Márk10.. (73047)
Márk10.. Creative Commons License 2024.03.17 0 0 73047

Igen működött bár az utóbbi időben a kulcs megnyomásos módszerrel indult el 

Előzmény: 4728ITI (73046)
4728ITI Creative Commons License 2024.03.17 0 0 73046

Szia!

Ezelőtt működött ezzel a kulccsal? Ha igen, van megoldás hogy újra működjön.

Előzmény: Márk10.. (73045)
Márk10.. Creative Commons License 2024.03.17 0 0 73045

Sziasztok egy olyan problémám lenne hogy a 2001-es Thaliam  nem ismeri fel a kulcsot viszont pót kulcsom sajnos nincs. Új kulcsot hogyan lehetne az autóhoz hozzá szinkronizálni? A segítséget előre is köszönöm. :)

kW91 Creative Commons License 2024.02.16 0 0 73044

Nem a lámpa testben az alkatrész hanem alatta van a kasztniban. Gyújtás felől mennek rá tyúkbelek, de mindegy is. Szétugrott de összenyomtam és azóta is megy a kocsi :D

Ám bakot cserélni nem nagy cucc. Csak alá kell támasztani a motort emelővel. A nagyobbik bak jobb oldalt kicsit nehezebb mert én nem szedtem ripityára csak leemeltem(felfelé) róla a motort és kis segitséggel vissza engedtem az új bakra.

Előzmény: XD XD (73041)
4728ITI Creative Commons License 2024.02.16 -1 1 73043

Lehet hogy Neked ez újdonság, de nekem szakmám. Az akku töltés közben eléri a cellánkénti 2,75V-ot, amikor eléri a teljesen feltöltött állapotot. Ami nem azt jelenti hogy a töltés lekapcsolása után is annyi marad, hanem rohamosan csökken. De egy óra múlva is 13V fölött lesz. A savas akkuk ilyenek. Önindítózás közben se szabad 12V alá csökkenni a feszültségnek, mert akkor már nem teljes értékű az akku.

Előzmény: ÖregMackó (73042)
ÖregMackó Creative Commons License 2024.02.16 -1 0 73042

Hát az bizony nagyon sok lenne...,a savas akkunak cellánként 2,2 volt a feszültsége, így a 6 cella 13,2 feltöltve... Közvetlen töltés lekapcsolás után  lehet, hogy egy ideig efelett van a kapocs feszültség de 16 felett egyszerűen nem lehet. 

Aksija meg válogatja melyik meddig jó, nekem a gyári török aksi 2 évet élt, garancia lejárta után 1 hónappal egyszerűen meghalt. Utána egy banner majdnem 10 évet ment, majd varta 6 év után ismét vartára cserélve, de az a csere felesleges volt mert a testkábel harisnya miatt nem indult a motorom..

Előzmény: 4728ITI (73023)
XD XD Creative Commons License 2024.02.16 0 0 73041

"Lámpa magasság állító ".    Nagy meló a bak csere? Honnan állapítható meg hogy csak a billenesgatlot kell cserélni vagy az osszest?

Előzmény: kW91 (73040)
kW91 Creative Commons License 2024.02.14 0 0 73040

Mi lehet a jobb első lámpa alatti alkatrész amibe kábelek mennek a motor felől? Véletlen széthúztam mikor bakokat cseréltem de összenyomtam és azóta is ugyan úgy megy a kocsi. Ilyen hengeres alakja van.

kW91 Creative Commons License 2024.02.14 0 0 73039

Pont tegnap cseréltem bakokat én is. :D

Előzmény: XD XD (73034)
Mutual Friend Creative Commons License 2024.02.14 0 0 73038

Ha felszabadul a régi en megveszem mert az enyémnek törött az üvege. :)

 

Esetleg hol lehet kapni ilyen cuccot?

cserélhető-e anélkül hogy ke kelljen bontani az elejét?

Előzmény: Ruby75 (73037)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!