Nekem Osram LEDFOG 103 van a ködlámpák helyén,tökéletesen müködik évek óta,már kétszer vizsgázott velük (2 évente vizsgázik). A Philipsnek volt még hasonló lámpája,de lehet hogy az csak sima LED ködlámpa volt. (Az Osram tipus közben iszonyatosan drága lett,ha ki nem futott azóta.) Kisebb mint a gyári ködlámpa és kell is barkácsoni egy picit vele,de berakható. Viszont le kell kapni az első lökhárítót hozzá, Nekem legalábbis így volt egyszerűbb beépíteni.
Ha nem kell feltetlenül ragaszkodni a gyári ködlámpa helyéhez,akkor jó választás lehet még az Osram PX5,ez a két ködlámpa közötti részre pont beépíthető úgy,hogy a szabályoknak megfelelő mérettartományba essen. Mindkettő E-jeles,közúti forgalomban használható.
Már végig néztem, de nem. Illetve a próbaúton jó volt. Meleg volt, lehúztam az ablakot, mikor fel akartam húzni, akkor kezdett le villogni a műszerfal, a benzin visszajelző és beindult a hátsó ablaktörlő. Már végig néztem a kábeleket is, hogy nem-e vannak égés nyomok, vagy hol zárhattam össze. Ilyen amúgy hideg motornál: Kép
De ettől függetlenül a víz hőfokot viszont méri rendesen. Kép
Clio2 1.4 8V K7JA700Kicseréltem a fűtőradiátort, mert már nagyon eresztett.
Friss fagyállóval fel lett töltve a rendszer, légtelenítettem amennyire tudtam.
Mentem vele kb. 30km, fűtés is van, a termosztát is nyit rendesen, a csövek és a hűtő is melegek.
De bármennyire is vigyáztam, a műszerfal visszarakásakor csak sikerült valami kábelt megsérteni, vagy leszorítani, mert a vezetőoldali elektromos ablakemelő használatakor megbolondult a rendszer, a műszerfal visszajelzők villogtak, bekapcsolt a hátsó ablaktörlő.
Ekkor már tudtam hogy valami nem jól lett összerakva. Újra az szétszedtem az egészet, most megszűnt a hiba, az ablakemelő is működik. Viszont a vízhőfok figyelmeztető lámpa folyamatosan világit. Ha hideg a motor, ha üzem meleg. A mutatós hőfokmérő ettől függetlenül mér rendesen.
Már teljesen tanácstalan vagyok, hogy ez most valami elektromos hiba, vagy a hűtőfolyadékkal van összefüggésben.
valamint ami erdekes nekem a töltést mindig 100% ra irja fuggetlenül attol alapjarat vagy 5.ben 90 el megyek, a turbonak van szabályzoja lehet arra lesz a bibi? tehat a motor terhelés jel mindig 100% es nemertem miert illteve mibol szamitja /veszi az erteket adatot
Sziasztok 1.5dci 2006 ,90ezer km. Es moci a turbo ennél kisnyomásu és ezert tölt élöadatban max 0.9et vagy szar a turbom esetleg a sok városi nyugdijjas által vezetett km miatt tele van a kati vagy a részecske szűrő? Valamint mindig teljes terhelést ir élöadatban de ebben ugye nincs pillangoszelep csak légtömegmérö,nemde?
Segítséget szeretnék kérni! A 2001-es Thaliamon elment mind2 oldali tompított fényem. Helyzetjelző és reflektor az van. Műszerfalon se világít a tompított fényszóró visszajelző lámpája. Megnéztem a tompított fényszóró biztosítékját az rendben van. De a biztosítékon próbáltam mérni feszültséget és nincs rajta. Járt már így valaki? Mi lehet a probléma? Köszönöm a segítséget!!
Pedig egyszerű! 2016-os kocsi, kapott 4 év műszakit. Az első viszga 2020-ban volt... A tulajdonos simán lehet a bank, ha finanszírozott kocsi volt. Ha lett volna másik tulaj, lenne eredetvizsga is... Ennyi.
Csak 2020 tól látom, és azt mondja , hogy Ő az első tulaj, csak azért van a BM rendszerben két tulajdonos, mert finanszírozott autó volt. Nekem ez furcsa.
Helló, akkor az nem füst, hanem gőz volt... Hála Istennek én még nem találkoztam vele. Régebben 1,8-as Ford Escortom csinált ilyet, okádta a fehér vízgőzt, mikor a hengerfej tömítése átégett.
Aha ismerős vagy az egyes vagy a 4-es henger át van szakadva mint nekem. Tipushiba. Pontosabban valamelyik szélső.
De ez nem szakemberi hanem felhasználói diagnózis.
Egyszer alig akart beindulni majd hófehér füstöt eregetett de nem eregetett hanem rendesen okádta. Autómentő majd 200K amiben benne volt a hengerfej felcsiszolása is mert én kértem. Komplett motor es hütőmosás.
Már valakik targyalták itt hogy szanaszét ellenőrizték hogy hova tűnik a hitővíz rendre az autóból mert el nem folyik.
Nálam ugyanez volt a hiba. A panelon levő IC lábainál elengedett a forrasztás. Nyomásra érintkeztek. Úgy tudtam megjavítani hogy gyantás oldattal bekentem az IC lábait, majd újraforrasztottam. Mindkét kulcsomat sikerült így megjavítanom. Képet is akartam feltenni a panelról, de nem tudok.
Sziasztok egy olyan problémám lenne hogy a 2001-es Thaliam nem ismeri fel a kulcsot viszont pót kulcsom sajnos nincs. Új kulcsot hogyan lehetne az autóhoz hozzá szinkronizálni? A segítséget előre is köszönöm. :)
Nem a lámpa testben az alkatrész hanem alatta van a kasztniban. Gyújtás felől mennek rá tyúkbelek, de mindegy is. Szétugrott de összenyomtam és azóta is megy a kocsi :D
Ám bakot cserélni nem nagy cucc. Csak alá kell támasztani a motort emelővel. A nagyobbik bak jobb oldalt kicsit nehezebb mert én nem szedtem ripityára csak leemeltem(felfelé) róla a motort és kis segitséggel vissza engedtem az új bakra.
Lehet hogy Neked ez újdonság, de nekem szakmám. Az akku töltés közben eléri a cellánkénti 2,75V-ot, amikor eléri a teljesen feltöltött állapotot. Ami nem azt jelenti hogy a töltés lekapcsolása után is annyi marad, hanem rohamosan csökken. De egy óra múlva is 13V fölött lesz. A savas akkuk ilyenek. Önindítózás közben se szabad 12V alá csökkenni a feszültségnek, mert akkor már nem teljes értékű az akku.
Hát az bizony nagyon sok lenne...,a savas akkunak cellánként 2,2 volt a feszültsége, így a 6 cella 13,2 feltöltve... Közvetlen töltés lekapcsolás után lehet, hogy egy ideig efelett van a kapocs feszültség de 16 felett egyszerűen nem lehet.
Aksija meg válogatja melyik meddig jó, nekem a gyári török aksi 2 évet élt, garancia lejárta után 1 hónappal egyszerűen meghalt. Utána egy banner majdnem 10 évet ment, majd varta 6 év után ismét vartára cserélve, de az a csere felesleges volt mert a testkábel harisnya miatt nem indult a motorom..
Mi lehet a jobb első lámpa alatti alkatrész amibe kábelek mennek a motor felől? Véletlen széthúztam mikor bakokat cseréltem de összenyomtam és azóta is ugyan úgy megy a kocsi. Ilyen hengeres alakja van.