Kezdem megszeretni. Szerintem elég fordulékony...A fűtés is jónak mondható... :)
Országúton 120-al 7,5 literre jött ki az átlag. Ez elfogadható??? (2személy +150 kg + tetőcsomagtartón 1 létra)
Köszi
A tükrök sem sikerültek valami jól...
Tegnap voltam 1 kicsit hosszabb úton vele.
A tetőcsomagtartón 1db falétra (8fokú) + a raktérben kb 150kg szerszám. Az utastérben 2-en voltunk (160kg)
120-124 km/h-nál gyorsabban nem tudtunk menni...ennyit tud a 1,9 SDI ???
Szerintem a fogyi normál használat mellet 6-7L. Eléggé strababíró konstrukciónak tünik, úgyhogy nemhiszem, hogy lenne valami baja.
Hidegen TILOS pörgetni, és nagyon fontos, hogy próbáljátok követni a kötelező szerivízeket. Szeretnek csak papíron elvégezni 1-2 dolgot!
Neeeem.
Nekem ez céges autó.
Inkább arra lennék kíváncsi, hogy mire érdemes odafigyelni, mik a hibái, mi a fogyasztás, hogy lehet a fogyasztást csökkenteni, ...szóval jótanácsokra várok :)
Köszi, hogy nem felejtettél el visszajönni topikba...
Ha fel is tünt volna, bunkóság lenne fikázni.
A többség nem nyelvtanár, és a helyesírással néha gondok vannak.Nekem is.
Amúgy meg tudom, hogy csak elütés volt :)))
Én sem szoktam a hozzászólásaimat átolvasni, mert akkor elsőnek a word-ben kellene megszerkeszteni, majd a hibakeresőt lefuttatni és úgy bemásolni.Akkor kevesebb lenne a helyesírási hiba,......de minek ha így is müxik a dolog :)))
Még nincs nálam, mert nem lett kész ünnepek előtt az eredetiségvizsgálat. (Legalább is a kereskedő szerint). De már láttam kívülről...szép... Ha meglesz, küldök róla fényképet...
Wolksavagen helyett Volkswagen. Remélem senkinek sem tünt fel... :-)
Valakiasokközül! Megkaptad az autót?
Majd ha huzamosabb ideig nálam lesz, akkor írok pár infót.
A belső tükröt soha nem is használtam. 3éve Fiat Fiorinot taposok, úgy gondolom, hogy annyit azért az Inca-ból is látok. Aki már vezetett hasonló tipusú járműveket, az tudja hogy mit lát és mit nem....
Én csak sokszor azon a bunkó embereken tudom felhúzni magam, pl amikor tolatok ki (parkoló,garázs,kapubejáró,...) lassan,vészvillogóval,...és nem hajlandó lassítani, esetleg megállni . Ehelyett ezerrel nyomja a dumdát, majd 100-al elmegy a hátammögött. Ilyenkor olyan szívesen beültetném, hogy tolasson ki, és mondja el, hogy közben mit lát a forgalomból...
Most olvasgattam a műszaki táblázatot
http://www.porscheszeged.hu/;seat
Nekem sok választásom nincs, mert a főnököm adja az autót. Fogyasztás így igazából nem érdekel már, bár ez a 7 liter tényleg barátságos... Országúton 80-al haladó IFA-t meg lehet vele előzni (egyenes úton), vagy csak kanyar előtt, hogy ne lássam, hogy jönnek-e szembe is :)))
Most 1olyan autót taposok, ami 80 fölött halott.Bár autópályán eléri a 135-öt. Nehéz vele előzni, mert kb 1s alatt gyorsul 1km/h-t (80 fölött)
Teljesen egy cipőben járunk. Nekem a leendő autóm szintén egy ilyen puttonyos, de Wolksvagen Caddy >ugyanaz mint a Seat.
Én mentem már többször vele; pont 300Kg volt benne, bizony keveseltem benne az erőt. Sajnos viszonylag magasan adja le a nyomatékát, 3000-től indul meg. 140-et tudja tartani így megpakolva, mivel közvetlen befecskendezéses szerintem 7L-nél többet nem lehet belőle kitaposni. A fék kicsit szivacsos és nehéz adagolni. De egészen jól fog. A vezetői tér kellemes, viszont télen a hideg putonyból előre csap a hideg pont a derekadra. Amit utálok benne és emiatt soha nem vennék Wolksvagent, az a hosszú kuplungút. Vigyázni kell ha kiengedted a kuplungot, nehogy állbarugd magad a térdeddel.
Terheletlenül egészen fürge, bár pörgetni kell. 150-et mentem vele. Kicsit pattogós a futóműve.
Tulajdonképpen egy egészen kellemes haszongépjármű, amire feltétlenül figyelj ha van rá módod, az a hivatalos márkaszervíz!!!
Olajcsre és tsai, mert hajlamosak csak papíron elvégezni a szervízt. Hónapok óta képtelenek megoldani egy apró hibát; az autó hol izzít hol nem. Ez télen kicsit kellemetlen.
Én egyszer utaztam egy ilyen seat inca típusú kocsiban. Igaz nem dízel volt hanem 1.4-es benzines. Jó gép volt na! Ahogy az hasította az emelkedőt... , nemhiába fauvé konszern :-)) jó lenne egy olyan otthonra:-)
az SDI-k szívódízelek
fogyasztás nadon kellemes, a gyorsulásról meg annyit hogy ezeket nem arra találták ki :) és nem szabad őket széjjelpörgetni :) 4000rpm feletti tartomány már redline :))
Sziasztok.
Mit tud az SDI motor ?
Milyen fogyasztási eredményeket értetek el?
400-500 kg raktér terhelésnél, hogy viselkedik az autó? (gyorsulás, fogyasztás)
Mi az amit a gyártó nem oldott meg tökéletesen?