Elnézést , hogy bele szólok....De...szerény véleményem az.....,hogy.....Magyar honban hibrid mozdonyt csinálni??? Ilyen managment szemlélet, irányítás, vezetés és vezetői szakértelem mellett.... Lehetetlen. Elnem tudom képzelni. Kizárt. Teljesen kizárt. Teljesen összeomlana ennek az országnak a gazdaság politikai strukturája. Ebben volna logika. Az pedig a magyar vasúton teljes káoszt eredményezne. :-( (bocsi a cinizmusért:)
Milyen kóddal igazoljam meg azt az időt, amit a fűtőházban a külsős m.felvigyázó keresésével töltöttem, hogy átvegye tőlem a gépet? Mert pl. Ő gépet szabadít a fűtőház másik végén, mire én odaérek Ő végez és elmegy máshová, tehát folytatom a "vadászatot" és így 15 perc el is megy. (vagy másnak gépet ad át/vesz át tőle) Azt a 15 percet mivel igazolom?
Ha magánvasút által megrendelt vonatot tolatok vonatgéppel, akkor a tolatásnál ugyanúgy a 7000-s kódot alkalmazzam? (csak azért kérdem, mert a 7000-eshez a Pályavasút tartozik a táblázatunk szerint)
Más! Tud valaki küldeni elektronikus formátumban tolatásnál alkalmazott Bp-i technikai azonosítókat tartalmazó táblázatot?
A MIG kitöltésének szabályai nem változtak. Egyelőre nem rendelte el senki az MFB által mért, illetve szolgáltatott adatok MIG-re vezetését, annak nincs is értelme.
A lényeg az lenne, hogy az adatok ütközzenek, ezt meg csak akkor lehet vizsgálni, ha nem rontjuk egyik rendszert a másik szintjére.
Elindulok pl. Kelenföldről a páratlan teherrel, és viszem pl. Hatvanba. A vonatszám marad, csak Fc-től már kötőjeles lesz. Ilyenkor mi a teendő (és mikor)?
Probléma: a tervezett közlekedés dátuma nincs megfelelően kezelve. Példa: kezd a pacák pl. 2009.01.03-án 21:00-kor. Még aznap elviszi pl. az aznapi 4248-ast, tehát ennél az X090103-ra kell hivatkozni. Aztán megy tovább a szolgálat, átfordul a naptár 2009.01.04-re. A fordában következő vonata a 4229-es lesz, de mivel fordult a naptár, és nem az előző napi elmaradt vonat, ezért ennél már az X090104-re kellene hivatkozni!
Nem tudom, hogy ez hol gond, nálunk elvileg nem volt az...