Minthogy nemrég óta akarnak egy újat, Hungarian World Airways néven... nem jósolok nekik nagy jövőt, de tervezgetik, hogy hú, meg Ájerbusz A320, A330 meg A340-ekkel fognak röppenni. Nos, előbb a pénzt próbálják hozzájuk előteremteni. Erre is hitegetnek már, hogy hú, arab, meg indiai befektető lesz. Aha, persze.
Most komolyan én már baromira untam hogy adómilliárdokat tolnak bele ebbe a f@s ba. Azt persze sajnálom hogy ismét sokan munka nélkül maradtak. Tényleg. Az meg teljesen nyilvánvaló hogy nem lesz utódja...
Asszem a malév név egy kalap szart sem ér - már ha finom akarok lenni. Az angolban a mal- előtag valami rosszat, valami negativat jelent - mint pl malfunction - az -ev végződés meg szlávos csengésű, pedig mi általában nagyon nem akarunk azok lenni. A malevolent szó is elég negativ - de erre már régen rájöttek nélkülem is.
Az állam nyomat bele minden évben más rendes emberek adójából olyan 8-10 milliárdot.
Az utóbbi évben talán már csak kettőt. De miután az üzemanyagkereskedelmet nem adták el a MALÉV-vel, ez ismét csak fokozódni fog. Viszont a járatjogok egy olyannak, akinek semmi ilyenje nincs, igen sokat érnek.
Az oroszok részben a MALÉV név kedvéért, illetve a vele kapcsolatban kialakult emóciók miatt, amihez cégkapcsoltaok, Oneworld tagság, miegymás jár. Pontosan azt a szerepet szánják neki, hogy kiterjesszék a forgalmi körzetüket Nyugat-Európára. Úgy kell megőrizni, ahogy van, legfeljebb kinevezik a saját embereiket az élére. Azt nem tudom, kivinni való nyereség van-e :-)
Mikre rá nem értek ?! :) Malév egy olyan név/szó, ami nagyon sok pénzt ér. Ennek lett hírneve, egy névváltással újra kellene építeni a hírnevét (lagalábbis jó részét). Olyan nevet, ami minden nyelvben jó, nem létezik, egy pl : valamelyik északi nyelvben a ton/ten fosztóképző, na így akartak videoton tv-t eladni...Igy müxik a piac. üdv
Milyen szép régi topic. Tóth Kálmán is ottmaradt valahol a múlt században a bizarr felvetésével. Mennyire más volt még akkor a világ. Amúgy a Malév-Malev nem szlávos, inkább lehetne héber. De mindegy.