Keresés

Részletes keresés

csiriz Creative Commons License 2013.04.20 0 0 39

Újra:

 

 

Aki kíváncsi rá milyen lesz 109-essel utazni hétköznap csúcsidőben, az ma letesztelhette. Délután jó kis dugó volt a Teréz körút Podmaniczky szakaszon. Az egyik csuklós 8-10 utasa nem nagyon élvezte az araszolást, ezt abból gondolom, hogy a sofőr két megálló között kiengedte az utasok felét. Úgy tudtam két megálló között nem szabad kinyitni az ajtót, de valószínűleg az utasok sírva könyörögtek, hogy leszökhessenek a „nagysikerű” járatról. Viszont akik maradtak jól jártak, mert egy buszjegyért rengeteg ideig buszozhattak. :)  

 

Előzmény: csiriz (37)
csiriz Creative Commons License 2013.04.20 0 0 38

Normal 0 21 false false false HU X-NONE X-NONE MicrosoftInternetExplorer4

/* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Normál táblázat"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-theme-font:minor-fareast; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}

Aki kíváncsi rá milyen lesz 109-essel utazni hétköznap csúcsidőben, az ma letesztelhette. Délután jó kis dugó volt a Teréz körút Podmaniczky szakaszon. Az egyik csuklós 8-10 utasa nem nagyon élvezte az araszolást, ezt abból gondolom, hogy a sofőr két megálló között kiengedte az utasok felét. Úgy tudtam két megálló között nem szabad kinyitni az ajtót, de valószínűleg az utasok sírva könyörögtek, hogy leszökhessenek a „nagysikerű” járatról. Viszont akik maradtak jól jártak, mert egy buszjegyért rengeteg ideig buszozhattak. :)

Előzmény: csiriz (37)
csiriz Creative Commons License 2013.04.13 0 0 37

http://www.bkk.hu/2013/04/komplex-fejlesztes-a-bajcsy-zsilinszky-uton-majustol/

 

Olvasom a 109-es változásait.  Egy szó sem esik arról, hogy fogja magát átverekedni a Szent Istán és Teréz körúton csúcsidőben, buszsáv nélkül.

Hétköznap hogy fog befordulni balra a Podmaniczky-ról a Teréz körútra amikor ott minden nap dugó van, beáll a kereszteződés annak ellenére is, hogy csak egyenesen lehet menni.

Ha egy rendőrt minden nap odaállítanak, csak akkor van esélye balra befordulni egy busznak.

BTKmániás Creative Commons License 2013.02.01 0 0 36
BTKmániás Creative Commons License 2013.02.01 0 0 35
Intersziti Creative Commons License 2012.10.15 0 0 34

Olyan közlekedési cégvezetőre, akinek a munkássága alatt látványos fejlődés volt, egy példa Dózsa Gábor. De hát persze ott a politikai helyzet egész más volt, valszeg most itt szóba se jöhetne.

Előzmény: Törölt nick (31)
Tiborc2008 Creative Commons License 2012.10.15 0 0 33

Ezt Tarlóstól kellene megkérdezni.

Előzmény: Törölt nick (31)
Buslord Creative Commons License 2012.10.15 0 0 32

Mondjuk addig, amíg a Vitézy rokona a "kedves vezérnek". De ne polidilizzünk, nem ez a helye...

Előzmény: Tiborc2008 (30)
Törölt nick Creative Commons License 2012.10.15 0 0 31

nem tudom, de amugy Te/Ti magunkon magatokon  kívül :) kit tennétek vezérigazgatói székbe helyette aki hosszútávon is beválhatna?

Előzmény: Tiborc2008 (30)
Tiborc2008 Creative Commons License 2012.10.15 0 0 30

Vajon a fidesz-frakció meddig tudja megakadályozni, hogy Tarlós kirúgja a tehetségtelen, szánalmas vitézit?

troglodita Creative Commons License 2012.10.09 0 0 29

igen, mintha a BKK nem igazán akarna tudomást venni a csúcsidőben kialakuló dugókról, ők csak tervezik-tervezgetik az óbudáról kőbányáról szupegyorsan közlekedő buszokat, miközben már most sem lehet normálisan kijutni monjuk a Mázsa térre a 9-essel ;-(((

Előzmény: Intersziti (28)
Intersziti Creative Commons License 2012.10.08 0 0 28

Ha megmarad a 133-as, _mellette_ felőlem lehet egy egész napos 115-ös. De hogy ahelyet???? A 133-as már így sem igazán akkor jön, amikorra ki van írva a megállóban, egy nagy rakás fos lenne belőle, ha a totál megbízhatatlan 15-ös idézőjelbe tett "menetrendszerűségétől" függene Vizafogó környékének közlekedése. Valszeg az a cél, hogy a cekkeres mamákon kívül mindenki átszokjon a tíz perc gyaloglás plusz metró kombinációra, és akkor mindjárt jobban meg lehet ritkítani a 133-ast/115-öst.

 

Nem kéne.

Előzmény: 04-83 (26)
csiriz Creative Commons License 2012.10.08 0 0 27

A hosszú 9-es hátrányai közül lemaradt az, hogy növeli a belváros légszennyezettségét.

Hétvégén városnéző busznak jó, de csúcsidőben a nagykörúton araszolva, barossról nem is beszélve, ki vágyik rá?

Előzmény: BTKmániás (19)
04-83 Creative Commons License 2012.10.08 0 0 26

Az egésznapos hosszú 9-es margójára: ilyen változtatást nem lehetne csinálni a 15-115-133 esetében is? Átláthatóbb lenne, és lenne egy hosszú 15-ös Boráros és az Árpád híd között.

 

Illetve nem sok értelmét látom a 143-186-243 kora reggeli és késő esti szétszedésének sem, szerintem a 243 eltörölhető lenne.

Apropó, 114-213-214 család egyszerűsítése szerintetek? 213 megszűnne, helyette a 214 menne el a Török utca felé, és mindennap járna.

 

 

BTKmániás Creative Commons License 2012.10.05 0 0 25

Egyébiránt a 234-es október közepéig jár majd. Ezután miért ne mehetne ki a 3-as metróhoz?
Majd tavasztól ismét Margitszigeten át. 

BTKmániás Creative Commons License 2012.10.05 0 0 24

Ároád hídról többen fognaj utazni a 34-esen, mint a 106-os. A lakótelepieknek nem kedvez a plusz betérés.
A 134-es mehet a Sujtásba. Jah, hogy nekik át kell szállni? 

Előzmény: troglodita (21)
troglodita Creative Commons License 2012.10.05 0 0 23

Nem hiszem, hogy hétköznap, csúcsidőben, ez biztonságosan és pontosan közlekedtethető lenne. Nekem pl. az útvonala nagyon is jól jönne, de akár átszállásokkal is sokkal gyorsabban el lehet majd jutni a Baross utcáig.

Előzmény: BTKmániás (19)
troglodita Creative Commons License 2012.10.05 0 0 22

igen, ez így teljesen oké, csak a soroksári úton nem lesz helye a sok villamosnak

Előzmény: BTKmániás (16)
troglodita Creative Commons License 2012.10.05 0 0 21

a 34/106 esetében szerintem ennél huszárosabb vágás is belefért volna, tk. az egész 106-os egy nagy nonszensz és fölösleges bonyodalom, miért is ne járhatna csak úgy simán a 34-es át a rómain?

Előzmény: BTKmániás (17)
BTKmániás Creative Commons License 2012.10.05 0 0 20
BTKmániás Creative Commons License 2012.10.05 0 0 19
BTKmániás Creative Commons License 2012.10.05 0 0 18
BTKmániás Creative Commons License 2012.10.05 0 0 17
BTKmániás Creative Commons License 2012.10.05 0 0 16
troglodita Creative Commons License 2012.09.10 0 0 15

A buszmegállók nagyjából egy hónapja készen vannak, akkor mégis mi a magasságos lóf@szról kéritek itt a véleményemet, már bocsánat! Eszem-f@szom megáll ettől a mímelt demokráciáról ;-(((((((((((((((((((((((((((((((

 

Amúgy konkrétan a véleményem: attól, hogy egy járat girbe-gurba útvonalon kezd el közlekedni, attól lehet, hogy néhány embernek jobb lesz, de a nagy többség csak egy ide-oda támolygó járművet kap, ami majd csak hosszabb menetidővel idegesíti a kedves utazóközönséget.

 

Abszolút ökörség: "A 151-essel közös megállóhely révén helyben átszállási lehetőség nyílik a továbbutazók számára."

Már bocsánat, de a Határ utca, Szent Imre tér nem elég átszállási lehetőség???

 

"Az irányonként 2-3 perces többletút a módosított szakaszon áthaladó utasok számára csekély eljutásiidő-növekedést okoz, de a jelenlegi csatlakozások, hangolások menetrendi eszközökkel továbbra is biztosíthatók." - na ez az, amit normális közlekedési szakember nem ír le.

Előzmény: BTKmániás (1)
Intersziti Creative Commons License 2012.09.09 0 0 14

Merem remélni, hogy erre nem kerül sor.

Előzmény: Peto (13)
Peto Creative Commons License 2012.09.09 0 0 13

Egy egész napos 115-ös esetén nincs 133-as.

Előzmény: Intersziti (10)
linfury Creative Commons License 2012.09.09 0 0 12

Ebben van valami ... a 133-asnak és az 133E-nek semmi köze nem lesz egymáshoz

Előzmény: Intersziti (10)
linfury Creative Commons License 2012.09.09 0 0 11

A 133E ugye nem azt jelenti, hogy a 33E megszűnik? 

A 233E vonalának meghosszabbítása támogatandó, szerintem ... jobb, hogy metrónál lesz a végállomása

Előzmény: email-vmsz (9)
Intersziti Creative Commons License 2012.09.09 0 0 10

A 173-as számot aztán tényleg rohadtul meg kell változtatni...

 

(A 133-hoz képest létrejövő 133E-ről nem is beszélve, innentől kezdve számomra a mostani számozási "rendszer" is halott...)

Előzmény: email-vmsz (9)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!