Aki kíváncsi rá milyen lesz 109-essel utazni hétköznap csúcsidőben, az ma letesztelhette. Délután jó kis dugó volt a Teréz körút Podmaniczky szakaszon. Az egyik csuklós 8-10 utasa nem nagyon élvezte az araszolást, ezt abból gondolom, hogy a sofőr két megálló között kiengedte az utasok felét. Úgy tudtam két megálló között nem szabad kinyitni az ajtót, de valószínűleg az utasok sírva könyörögtek, hogy leszökhessenek a nagysikerű járatról. Viszont akik maradtak jól jártak, mert egy buszjegyért rengeteg ideig buszozhattak. :)
Aki kíváncsi rá milyen lesz 109-essel utazni hétköznap csúcsidőben, az ma letesztelhette. Délután jó kis dugó volt a Teréz körút Podmaniczky szakaszon. Az egyik csuklós 8-10 utasa nem nagyon élvezte az araszolást, ezt abból gondolom, hogy a sofőr két megálló között kiengedte az utasok felét. Úgy tudtam két megálló között nem szabad kinyitni az ajtót, de valószínűleg az utasok sírva könyörögtek, hogy leszökhessenek a nagysikerű járatról. Viszont akik maradtak jól jártak, mert egy buszjegyért rengeteg ideig buszozhattak. :)
Olvasom a 109-es változásait. Egy szó sem esik arról, hogy fogja magát átverekedni a Szent Istán és Teréz körúton csúcsidőben, buszsáv nélkül.
Hétköznap hogy fog befordulni balra a Podmaniczky-ról a Teréz körútra amikor ott minden nap dugó van, beáll a kereszteződés annak ellenére is, hogy csak egyenesen lehet menni.
Ha egy rendőrt minden nap odaállítanak, csak akkor van esélye balra befordulni egy busznak.
Olyan közlekedési cégvezetőre, akinek a munkássága alatt látványos fejlődés volt, egy példa Dózsa Gábor. De hát persze ott a politikai helyzet egész más volt, valszeg most itt szóba se jöhetne.
igen, mintha a BKK nem igazán akarna tudomást venni a csúcsidőben kialakuló dugókról, ők csak tervezik-tervezgetik az óbudáról kőbányáról szupegyorsan közlekedő buszokat, miközben már most sem lehet normálisan kijutni monjuk a Mázsa térre a 9-essel ;-(((
Ha megmarad a 133-as, _mellette_ felőlem lehet egy egész napos 115-ös. De hogy ahelyet???? A 133-as már így sem igazán akkor jön, amikorra ki van írva a megállóban, egy nagy rakás fos lenne belőle, ha a totál megbízhatatlan 15-ös idézőjelbe tett "menetrendszerűségétől" függene Vizafogó környékének közlekedése. Valszeg az a cél, hogy a cekkeres mamákon kívül mindenki átszokjon a tíz perc gyaloglás plusz metró kombinációra, és akkor mindjárt jobban meg lehet ritkítani a 133-ast/115-öst.
Az egésznapos hosszú 9-es margójára: ilyen változtatást nem lehetne csinálni a 15-115-133 esetében is? Átláthatóbb lenne, és lenne egy hosszú 15-ös Boráros és az Árpád híd között.
Illetve nem sok értelmét látom a 143-186-243 kora reggeli és késő esti szétszedésének sem, szerintem a 243 eltörölhető lenne.
Apropó, 114-213-214 család egyszerűsítése szerintetek? 213 megszűnne, helyette a 214 menne el a Török utca felé, és mindennap járna.
Ároád hídról többen fognaj utazni a 34-esen, mint a 106-os. A lakótelepieknek nem kedvez a plusz betérés. A 134-es mehet a Sujtásba. Jah, hogy nekik át kell szállni?
Nem hiszem, hogy hétköznap, csúcsidőben, ez biztonságosan és pontosan közlekedtethető lenne. Nekem pl. az útvonala nagyon is jól jönne, de akár átszállásokkal is sokkal gyorsabban el lehet majd jutni a Baross utcáig.
a 34/106 esetében szerintem ennél huszárosabb vágás is belefért volna, tk. az egész 106-os egy nagy nonszensz és fölösleges bonyodalom, miért is ne járhatna csak úgy simán a 34-es át a rómain?
A buszmegállók nagyjából egy hónapja készen vannak, akkor mégis mi a magasságos lóf@szról kéritek itt a véleményemet, már bocsánat! Eszem-f@szom megáll ettől a mímelt demokráciáról ;-(((((((((((((((((((((((((((((((
Amúgy konkrétan a véleményem: attól, hogy egy járat girbe-gurba útvonalon kezd el közlekedni, attól lehet, hogy néhány embernek jobb lesz, de a nagy többség csak egy ide-oda támolygó járművet kap, ami majd csak hosszabb menetidővel idegesíti a kedves utazóközönséget.
Abszolút ökörség: "A 151-essel közös megállóhely révén helyben átszállási lehetőség nyílik a továbbutazók számára."
Már bocsánat, de a Határ utca, Szent Imre tér nem elég átszállási lehetőség???
"Az irányonként 2-3 perces többletút a módosított szakaszon áthaladó utasok számára csekély eljutásiidő-növekedést okoz, de a jelenlegi csatlakozások, hangolások menetrendi eszközökkel továbbra is biztosíthatók." - na ez az, amit normális közlekedési szakember nem ír le.