Keresés

Részletes keresés

MTibi979 Creative Commons License 2012.08.27 0 0 34

Rég jártam már itt. Na de most... :-)

 

 

 

ICE :-) 

MTibi979 Creative Commons License 2012.03.20 0 0 33

Köszi! Nagyon jó képek! :-)

Előzmény: tgabor1122 (32)
tgabor1122 Creative Commons License 2012.03.20 0 0 32

Ugyanazon a napon, Vácott a 2345 sz. vonat előtt:

 

Így akartam... :)

Előzmény: tgabor1122 (31)
tgabor1122 Creative Commons License 2012.03.20 0 0 31

Találtam még kettőt a régi képeim között.

 

2006. 10. 27. Nagymaros-Visegrádon a 2114 sz. vonattal:

 

Ugyanazon a napon, Vácott a 2345 sz. vonat előtt:

Előzmény: MTibi979 (27)
MTibi979 Creative Commons License 2012.03.19 0 0 30

Köszönjük a szép képeket!!! :-)

Előzmény: Nydqist (29)
Nydqist Creative Commons License 2012.03.19 0 0 29

És még 1-et utolsónak:

 

Előzmény: Nydqist (28)
Nydqist Creative Commons License 2012.03.19 0 0 28

Szia!

 

Üdv Néked is! -:)  Ezek a gépek (nevezetesen a 117-es és a 256-os) nem tartoztak a GKB állományába, csak bérelték őket a HEROS-tól. Sajnos már visszavitték őket. :(

 

Itt van még 1 fotó a 256-osról Pölfing Brunn előtt:

Előzmény: MTibi979 (25)
MTibi979 Creative Commons License 2012.03.19 0 0 27

Szia!

 

Köszönjük! :-)

Előzmény: tgabor1122 (26)
tgabor1122 Creative Commons License 2012.03.19 0 0 26

Üdv!

 

Február végén fotóztam München Hbf-on:

 

MTibi979 Creative Commons License 2012.03.19 0 0 25

És ha már megjelent itt egy szép festésű 218-as akkor itt van még mellé kettő!

A képeket Fábián László küldte Celldömölkről, köszönjük.

A Mozdonyok a GKB ( Graz-Köflacher Bahn und Busbetrieb GmbH állományába tartoznak )

 

Az állomási fotó helyszíne:GRAZ Hbf

 

 

A nyíltvonali fotó helyszíne:Deutschlandsberg

 

 

 

És akkor itt a GKB honlapja: http://www.gkb.at/index2.html

MTibi979 Creative Commons License 2012.03.19 0 0 24

Köszi a választ!

Amennyiben még rendelkezel információkkal vagy képekkel a V160-as család tagjairól azt szívesen veszem itt a topicban.

Előzmény: Nydqist (23)
Nydqist Creative Commons License 2012.03.17 0 0 23

Most már Németország és Hollandia.

Előzmény: MTibi979 (22)
MTibi979 Creative Commons License 2012.03.16 0 0 22

Üdv a topicban! :-)

 

Nagyon szép ennek a mozdonynak a festése, hol közlekedik?

Előzmény: Nydqist (21)
Nydqist Creative Commons License 2012.03.16 0 0 21

Üdv. a topicnak! :)

 

MTibi979 Creative Commons License 2012.03.14 0 0 20

A képek az internetről származnak, készítőjük Ulrich Neumann.

BR 215 a téma.

 

Persze a táj is gyönyörű...

MTibi979 Creative Commons License 2012.03.13 0 0 19

Némi kép és hang anyag a 218-asokról:

 

MTibi979 Creative Commons License 2012.03.07 0 0 18

Hmmm... amikor a 218-as(ok) a magyar síneket koptatták... :-)

 

Előzmény: Törölt nick (17)
Törölt nick Creative Commons License 2012.03.07 0 0 17
MTibi979 Creative Commons License 2012.03.05 0 0 16

Micsoda előfogat! :-)

 

MTibi979 Creative Commons License 2012.03.03 0 0 15

Köszi szépen!!! Nagyon jó kis videó! :-)

Előzmény: M62-238 (14)
M62-238 Creative Commons License 2012.03.03 0 0 14

MTibi979 Creative Commons License 2012.03.02 0 0 13

Esetleg ha tudsz még hasonlóan érdekes információkat a V 160-as családdal kapcsolatban azt szívesen venném.

Előzmény: M63,008 (12)
M63,008 Creative Commons License 2012.03.02 0 0 12

Igen, ez egy kísérleti gép volt. 5 évvel később készült a 210-es sorozat, amelyik a típuscsalád "legelitebb" tagja volt a maga 2500+1200 LE-s teljesítményével és 160 km/h-s sebességével. Ezzel a teljesítménnyel valószínűleg a legerősebb 4tg-es dízelmozdony lehetett, de ettől függetlenül nekem akkor is a prototípus V160 001...010 a kedvenc.

Előzmény: MTibi979 (10)
MTibi979 Creative Commons License 2012.03.02 0 0 11

Az információkat ezen a weboldalon találtam:  http://de.academic.ru/dic.nsf/dewiki/292270

Előzmény: MTibi979 (10)
MTibi979 Creative Commons License 2012.03.02 0 0 10

Ha már szóba került a 219-es akkor hát rákerestem a neten, ezeket az információkat találtam:

A gépből egy darab készült.

Gyártó:                                 Klöckner-Humboldt-Deutz
Gyártás éve:                         1965
szolgálatból kivonták:           1978
Tengely elrendezés:               B'B'
Ütközők közötti hossz:          16400 mm
Saját tömeg:                          76,7 t
Tengelyterhelés:                     20 t
Maximális sebesség:              130 km/h
Folyamatos teljesítmény:       2150 LE + 900 lóerős gázturbina
Motor típusa:                         dízel motor és kapcsolható gázturbina
Erőátvitel:                              hidraulikus
Vonatfűtés:                           elektromos


1965-ben készült V-160-as mozdonycsalád alapjain V-169 001 pályaszámon, egy dízelmotor és egy kapcsolható gáturbina össze házasításával a DB részére, minden bizonnyal kísérleti céllal. 1968-ban kapott új pályaszámot: 219 001-5
Az weboldalon található információk szerint 1978-ban kivonták a szolgálatból, majd egy teljeskörű felújítás után a gázturbinát kiszerelve újra szolgálatba állt az Eisenbahnen und Verkehrsbetriebe (EVB) Elbe-Weser magán társaság színeiben EVB 420.01 pályaszámon.

 

És itt egy kép az első pályaszámmal: 

 

Itt pedig minden bizonnyal a szolgálatból kivonás után:

 

És egy kép az EVB színeiben:

Előzmény: MTibi979 (8)
M63,008 Creative Commons License 2012.03.02 0 0 9

Itt van, még szintén az eredeti számozással:

 

Előzmény: MTibi979 (8)
MTibi979 Creative Commons License 2012.03.02 0 0 8

Köszi!

Én is nekiláttam itt délután ennek a 219-esnek, de mire végeztem a dologgal kidobott a fórum.... :-S

 

De most majd nekifogok mégegyszer, csk már okosabban. :-)

Előzmény: M63,008 (7)
M63,008 Creative Commons License 2012.03.02 0 0 7

Egy kép és egy link a szépmozdonyokról /"Lollo"/:

 

 

http://www.drehscheibe-foren.de/foren/read.php?17,3718008,3718008

Előzmény: M63,008 (6)
M63,008 Creative Commons License 2012.03.02 0 0 6

Néhány kép még az eredeti számozással:

 

Előzmény: M63,008 (4)
MTibi979 Creative Commons License 2012.03.02 0 0 5

Köszönöm a helyesbítést! :-)

Látom Te járatos vagy a témában...

Pont ilyen embereknek szól ez a topik! :-)

Mégegyszer köszi a helyesbítést.

Előzmény: M63,008 (4)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!