Úgy látom mélyen érintettek az Agriás topicban történtek :))
A török gépekre azért nem mondanám, hogy világszínvonalú, de az biztos, hogy nagy tőke áll mögötte.
A Solarisnál úgy hallottam azért vannak pénzügyi gondok, innen nézve az sem egy tutibiztos cég.
Én azt mondom azért támogatni kell a magyar buszgyártást, mégha a mostani cégek nem is übergépeket gyártanak, de azért fejlődgetnek, nem beszélve ugy e egy ilyen gyár közvetett és közvetlen hatásaira (munkahely, beszállítók...). Ezek mellett még mindig megvan az EAG, ami szerintem megfelel a világszínvonalú követelményeknek :)
Úgy gondolom ahhoz pedig még sok idő kell, hogy itt nagy számban szerezzenek be Citaro-t, MAN NL-t/Lion's City-t a volánok.
Bárcsak lenne még Ikarus és nem lenne szükségünk ezekre, csakhát már akkor török gépeket vettek a társaságok, mikor még lehetett volna Ik-t is.
Nem mondom, azért elfért volna mellettük pár MAN Lion's City meg Van Hool stb. :)