nem Budapest VII. kerület! igazábol a combinon kívül az összessel meg vagyok elégedve de a T5C5K mivel budán kicsit kisebb hatásfokú a vandalizmus ezért gyönyörű kultúrált villamosok maradtak (nem úgy mint a KCSV7)
2005 őszén mondták, hogy húsvétra kész lesz , csak azt nem hogy melyikre :)))) SZVSZ idén nyárra már kész lesz a 709-el együtt, év végére meg talán a 607is.
700-at nem húsvétra ígérték a gazdájának? :) 709 is már két éve készülget, 600 meg számomra rejtély, hogy szintén kb két éve miért lett leállítva. Ha jól rémlik C hídnál lengéscsillapítóval lett valami. Hát igen ... sok a meló. 601-et sem most fogjuk látni sajna. OFF holnap de vagy du leszel? ON
Szerintem a 700, 709-et kéne ssze szögelni, aminek ha neki esnek (no nem az oldalának, hanem a munkának) akkor 1-2 hónap és kész lehetnek. Után talán év végre kész lehet a 607 is, de még akkor ott rohad a 600, 601, 605 és kocsi meg ....
2 éve szó volt róla, hogy esetleg az akcelerátorosokat majd Cegelec-esítik, de szerintem nem éri meg anyagilag (itt beleértendő mind az alkatrészek ára, mind pedig az állásból származó kiesés, ami a 206-os példájából kiindulva ... ). És most amúgyis a pótkocsikra fognak összpontosítani (remélem).
szerintem is nézd meg nekem csak szoló tátra jutott bár abból is ujítottak fel de szóba sem került az hogy esetleg bármien más ajtót kapna. de nekem az UV-k után a T5C5K a kedvencem pesten, szegeden meg az ősszeset szeretem
szomoru pedig Bíztam Szegedben hogy megint tol egy "egyedi" tátrát egyébként én nem vagyok szegedi sőt pesti vagyok de szívesen lecserélném az bkv embereit a szkt embereire
B6A2eseket én személy szerint nem várom. Nem tetszenek az elektronikai megoldások (különböző hajtásrendszer, különböző áttétel, különböző motorok, stb.)
T4es soha nem lesz forgalomban, legfeljebb csak műhelykocsi.
Legutoljára a 211es állt forgalomba, ex cottbusi 67es pályaszámú villamos, ránc ajtós, drezdai átalakított T4es forgóvázas (keskenyíteni kellett a nyomtávot), accelerátoros.
Nem KT4 legutoljára 1998. elején állt forgalomba! ;-)