Keresés

Részletes keresés

219 CLH-690 Creative Commons License 2010.07.20 0 0 958
Úgy értettem, hogy a 3-ason csak Bengálik, 1, 4 pedig T6/KT4.
Előzmény: 219 CLH-690 (957)
219 CLH-690 Creative Commons License 2010.07.20 0 0 957
Sziasztok!

Ugye a Bengálik a 3-ason, a T6-osok meg az 1-esen és a 4-esen mennek? Csak az építkezés miatt kérdezem; régen voltam Szegeden.

Köszi előre is.
Balazsbb Creative Commons License 2007.04.10 0 0 956
nem Budapest VII. kerület! igazábol a combinon kívül az összessel meg vagyok elégedve de a T5C5K mivel budán kicsit kisebb hatásfokú a vandalizmus ezért gyönyörű kultúrált villamosok maradtak (nem úgy mint a KCSV7)
Előzmény: CKD Kombinát (954)
verval Creative Commons License 2007.04.05 0 0 955
CKD Kombinát Creative Commons License 2007.04.05 0 0 954
"de nekem az UV-k után a T5C5K a kedvencem pesten"

Akkor gondolom Budán laksz.
Mert Budán "az UV és a Tátra a király" szemlélet uralkodik...;-):-)
Előzmény: Balazsbb (935)
Csoki bácsi Creative Commons License 2007.04.05 0 0 953
Végre:206
Előzmény: NZA (952)
NZA Creative Commons License 2007.04.05 0 0 952
206: MTR 2007.04.05.
JéGyé ;-) Creative Commons License 2007.04.05 0 0 951
2005 őszén mondták, hogy húsvétra kész lesz , csak azt nem hogy melyikre :))))
SZVSZ idén nyárra már kész lesz a 709-el együtt, év végére meg talán a 607is.
Előzmény: Törölt nick (950)
Törölt nick Creative Commons License 2007.04.05 0 0 950
Akkor lehet, hogy összefutunk. :)
700-ast pedig jó lett volna idén látni az utakon. :)
Előzmény: JéGyé ;-) (949)
JéGyé ;-) Creative Commons License 2007.04.05 0 0 949
Du mint mindíg 1-2 kivételtől eltekintve :)

700-ashoz előre nem látható okokból az évet nem tették hozzá :)
Előzmény: Törölt nick (946)
Törölt nick Creative Commons License 2007.04.04 0 0 948
Kettőt meg könnyebbet.
Előzmény: Balazsbb (947)
Balazsbb Creative Commons License 2007.04.04 0 0 947
az álpótkocsik mikor állnak forgalomba?
Törölt nick Creative Commons License 2007.04.04 0 0 946
700-at nem húsvétra ígérték a gazdájának? :)
709 is már két éve készülget, 600 meg számomra rejtély, hogy szintén kb két éve miért lett leállítva. Ha jól rémlik C hídnál lengéscsillapítóval lett valami. Hát igen ... sok a meló. 601-et sem most fogjuk látni sajna.
OFF holnap de vagy du leszel? ON
Előzmény: JéGyé ;-) (945)
JéGyé ;-) Creative Commons License 2007.04.04 0 0 945
Szerintem a 700, 709-et kéne ssze szögelni, aminek ha neki esnek (no nem az oldalának, hanem a munkának) akkor 1-2 hónap és kész lehetnek.
Után talán év végre kész lehet a 607 is, de még akkor ott rohad a 600, 601, 605 és kocsi meg ....
Előzmény: Törölt nick (944)
Törölt nick Creative Commons License 2007.04.04 0 0 944
2 éve szó volt róla, hogy esetleg az akcelerátorosokat majd Cegelec-esítik, de szerintem nem éri meg anyagilag (itt beleértendő mind az alkatrészek ára, mind pedig az állásból származó kiesés, ami a 206-os példájából kiindulva ... ). És most amúgyis a pótkocsikra fognak összpontosítani (remélem).
Előzmény: Balazsbb (942)
Csoki bácsi Creative Commons License 2007.04.03 0 0 943
A két ex-berlini jelenleg eredeti állapotában a telep végén áll, egyelőre semmit nem terveznek velük kapcsolatban.
Előzmény: Balazsbb (942)
Balazsbb Creative Commons License 2007.04.03 0 0 942
és ők is ráncajtósak maradnak? az akceletorosakat már nemfejlesztik tovább CEGELEC-el?
Előzmény: Törölt nick (941)
Törölt nick Creative Commons License 2007.04.03 0 0 941
Forgalomban 209, 210, 211 Nem forgalomban meg a két ex-berlini.
Előzmény: Balazsbb (940)
Balazsbb Creative Commons License 2007.04.03 0 0 940
összesen hány darab ráncajtós tátra van és melyikek ők?
Előzmény: Csoki bácsi (939)
Csoki bácsi Creative Commons License 2007.04.02 0 0 939
211
Előzmény: Balazsbb (930)
Csoki bácsi Creative Commons License 2007.04.02 0 0 938
Eddig volt olyan, hogy "alkatrész" és a már említett műhelykocsi. Majd kiderül.
Előzmény: Balazsbb (937)
Balazsbb Creative Commons License 2007.04.02 0 0 937
elhiszem! szerinted is csak műhelykocsi lesz a T4-es?
Csoki bácsi Creative Commons License 2007.04.02 0 0 936
Jók ezek így ráncajtókkal, hidd el;-)
Előzmény: Balazsbb (935)
Balazsbb Creative Commons License 2007.04.02 0 0 935
szerintem is nézd meg nekem csak szoló tátra jutott bár abból is ujítottak fel de szóba sem került az hogy esetleg bármien más ajtót kapna. de nekem az UV-k után a T5C5K a kedvencem pesten, szegeden meg az ősszeset szeretem
Előzmény: *911* (934)
*911* Creative Commons License 2007.04.02 0 0 934

Nézd... azért mindennek van határa egyediség terén! :-D

 

Lengőajtót nem kap, nem is baj, ajtó-ajtó, szerintem ez is megteszi.

Előzmény: Balazsbb (932)
Balazsbb Creative Commons License 2007.04.02 0 0 933
és a 211-nek nem is lesz lengőajtaja?
Balazsbb Creative Commons License 2007.04.02 0 0 932
szomoru pedig Bíztam Szegedben hogy megint tol egy "egyedi" tátrát egyébként én nem vagyok szegedi sőt pesti vagyok de szívesen lecserélném az bkv embereit a szkt embereire
*911* Creative Commons License 2007.04.02 0 0 931

B6A2eseket én személy szerint nem várom. Nem tetszenek az elektronikai megoldások (különböző hajtásrendszer, különböző áttétel, különböző motorok, stb.)

T4es soha nem lesz forgalomban, legfeljebb csak műhelykocsi.

Előzmény: Balazsbb (930)
Balazsbb Creative Commons License 2007.04.02 0 0 930
esetleg vannak a 211-es ről jó képeid? és arról nem tudsz hogy a B6A2-es álpótkocsik mikor állnak forgalomba illetve a drezdai T4-esek? -OFF-
*911* Creative Commons License 2007.04.01 0 0 929

Legutoljára a 211es állt forgalomba, ex cottbusi 67es pályaszámú villamos, ránc ajtós, drezdai átalakított T4es forgóvázas (keskenyíteni kellett a nyomtávot), accelerátoros.

 

Nem KT4 legutoljára 1998. elején állt forgalomba! ;-)

Előzmény: Balazsbb (928)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!