A Swiss számos elismerést begyűjtött 2009-ben, úgyis mint a legjobb európai légitársaság a customer service tekintetében, ezért is itt említem meg legutóbbi utamat velük.
AMS-ZRH-SOF és vissza volt az útvonal, az első szakaszon A320-as, a többin Avro RJ100-as repülte a távot. 80-100% közötti telítettséggel repültünk. Azt (is) szeretem a Swiss fedélzeti tájékoztató rendszerében (A320), hogy az elgurulástól a megállásig folyamatosan figyelheted a monitorokon a sebesség/magasság adatokat. További plusz pont, hogy a monitoron folyamatosan mutatják, illetve az RJ-n szóban is elmondják az átszálló járatok indulási adatait.
Az ellátmány a Malévhoz hasonló mennyiség és minőség tekintetében, a bort/sört viszont kérni kell. A csoki fenomenális..... Zürich nekem egy picit csendesnek tűnt, régebben pezsgőbb reptér volt. Viszont életem egyik legudvariasabb biztonsági ellenőrével találkoztam, akinek gratuláltam is a korrekt és figyelmes munkavégzéshez.
A személyzet mind a 4 szakaszon profin, mosolygósan és precízen tette a dolgát a kabinban, a pilóták egyformán korrekt és teljes körű tájékoztatást adtak.
Ezen az útvonalon a Swiss kínálta a legjobb árat, mellé a szolgáltatás színvonala azt eredményezi, hogy nagyon jól megbecsülik az utasokat.
Leányom rövidesen vizsgázik és (többek közt) check in témában is maradt egy-két fehér folt. Kérném, aki tud segítsen válasszal vagy elérhető dokumentum megjelöléssel.
1.Gépcserét kell végrehajtani, emiatt több órás késés van - rendellenesség esetén szükséges teendők
2.Teltházas járatnál kell beszállítani, ráadásul a járat késésétől kell tartani átszállás következtében. A járat késése megengedhetetlen. Milyen fontos teendői vannak? - Járatismeret utas kiszolgálási szempontból. - Helyfoglalással és prioritással kapcsolatos tudnivalók
3. Az utasfelvétel során a számítógéprendszer meghibásodik. A manuális utasfelvételre nincs mód, az utasok közül többen reklamálnak Önnél a késés miatt. Melyek az ilyenkor szokásos teendők? - Az utasfelvétel gyakorlatban előforduló problémái.
4. Beszállítás után a tranzitban egy csoport italozás közben rendbotásba keveredik, ami károkkal jár. Ezen kívül az italozástól páran rosszul lesznek, így a beszállításnál nem jelentkeznek. Mi a teendő? - Az utas hibájából bekövetkezett rendellenességek. - A kiértesítési műveletek sorrendje. - Az LMC eljárással kapcsolatos tudnivalók.
5. Észleli, hogy kollégája egy utassal szóváltásba keveredik. A vita nem ér véget, így mint járatfelügyelő kéri kollégáját, hogy engedje át Önnek a vita folytatását, majd Ön megnyugtatja az utast. Cselekedhetett volna másképpen? - Utaskezelési eljárások
Hahó benfentesek! A wizz lapján, mint Breaking news nagyon fontos közleményként leírják, hogy fejenként ÖSSZESEN 1 kézipogyó. SLUSSZ! EZ hogy megy a gyakprlatban? Tényleg ilyen szigorú? Mert a helyszíni csomagfeladás egy vagyon, fel szeretnék készülni.
Februárba mentem a wizzairrel Terviso-ba. Csak kézipoggyásszal akartam menni, és az előírt mérettől a kerekeivel, azaz néhány (3-5) cm-vel nagyobb bőröndöm már nem fért bele, a Ferihegy 1-en felállított keretekbe, ahol oldalra nézett a kerék, így felakadt.( Igaz a nejem tette bele, és utólag visszagondolva ha két oldalról jó erőssen összenyomtam volna, akkor talán belement volna...) Visszafelé bár nem nézték, mi előtte kipróbáltuk, és ott mivel a kerék lefelé nézett ezért össze tudott nyomódni.Azaz átment volna a vizsgálaton. Ugyanevvel a kézipoggyóval már voltam Sheremetyevón, Domogyedovón, Bécsben, Meg Ferihegy 2-n. Ott nem volt gond, szemre megfelelt. Okés a szabály az szabály, de valami oka van, hogy a wizz járatánál ilyen szigorúak voltak? Pl. a wizztől csomag darabszám után van a bevétele a kiszolgálóknak, így érdekeltek h minél több cucc menjen a csomagtérbe?
Holnap lesz egy BUD-CDG-ICN utam. Az AF honlapján sikerült becsekkolnom Párizsig, Szöulig viszont nem. Párizsba reggel 7 órakor megy gépem, onnan pedig este 8 után Szöulba. Lehetséges, hogy a CDG-ICN útvonalra csak ma este nyolc után ad ki beszállókártyát a rendszer? Egyébként a BUD-CDG a legkisebb Airbus, a CDG-ICN pedig a legnagyobb Boeing lesz.
Nem tudom, mostanában ez a stílus dívik errefelé? Mármint az rendben van, hogy a sarki kocsmában kb. így beszélgetnek egymással az emberek, de azért a fórumot egy picit intellektuálisabb helynek gondolná az avatatlan szem. Tévedés akkor az egész, valójában a magyar az magyar marad és semmilyen közegben nem tudja meghazudtolni önmagát?
Közben már Amadusban is betették. Márc. 18-án az SQ308 és SQ322-re mutatja az A380-ast. A menetrendben a későbbiekre (szept.) pedig az SQ317-et és SQ322-t mutatja A380-assal LHR-SIN viszonylatban.
Itt Heathrown az a hír járja, hogy márc. 18-án jön az első, feltéve, ha az SQ megkapja a harmadik A380-asát időben (márc. közepén). Amadeusban még én sem látom viszont.
azt csiripelik a verebek, hogy a SQ321 és SQ322 (SIN-LHR és LHR-SIN) járatok márciustól 380-assal történő üzemelése már fel van töltve a különböző rendszerekbe
én még 744-et látok, pedig egyből szeptembert néztem