Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2010.05.02 0 0 426622
még annyi, hogy ne csodálkozz ha nem tudják a komputert csatlakoztatni, ismerek olyat akinek a gyári rendszere se tudja az én befecs komputeremből kiütni a hibakódot (de legalább látja)
Előzmény: 5w (426609)
Törölt nick Creative Commons License 2010.05.02 0 0 426621
bizony, a befecs komputer hibajelet tárol, és a 128-as középértékre állítja magát a 35-ös lábon mért 0-256 értékek helyett, ilyenkor a teljesítmény nem csökken csak nem tartja be a kocsi a környezetvédelmi normát.
és mindezt fejből írtam, könyv nélkül :))))
Előzmény: gessztenye1 (426616)
Törölt nick Creative Commons License 2010.05.02 0 0 426620
dobd ki a francba a katalizátort, cserélj gyertyát és olajat, és használd vidáman a szekeret.
az a baja.
ne is keresd tovább.

tegyél bele rendes benzinszűrőt.
holnap, ha már úgyis mész a boltba, vegyél az injektorhoz tömítés készletet (mivel szétszedted, és cserélni illik ilyenkor, az O-gyűrűt minimum).

azért mutat rossz értéket a nyomásmérő, mert tele van minden korommal. a motor kartergáza is mocsok, és teleköp mindent.

gondolom a kocsi is gyenge, nem is forog ki rendesen (nekem olyan 4600-ig forgott csak).

ha pesti vagy környéki vagy, tudok segíteni, ha Janklival megegyezel a hűtő-kenőanyag mennyiségéről akkor ő is biztosan beszáll szívesen :))))
Előzmény: 5w (426609)
Törölt nick Creative Commons License 2010.05.02 0 0 426619
dobd ki a francba a katalizátort, cserélj gyertyát és olajat, és használd vidáman a szekeret.
az a baja.
ne is keresd tovább.

tegyél bele rendes benzinszűrőt.
holnap, ha már úgyis mész a boltba, vegyél az injektorhoz tömítés készletet (mivel szétszedted, és cserélni illik ilyenkor, az O-gyűrűt minimum).

azért mutat rossz értéket a nyomásmérő, mert tele van minden korommal. a motor kartergáza is mocsok, és teleköp mindent.

gondolom a kocsi is gyenge, nem is forog ki rendesen (nekem olyan 4600-ig forgott csak).

gyertya cserét is ejtsd meg.

ha pesti vagy környéki vagy, tudok segíteni, ha Janklival megegyezel a hűtő-kenőanyag mennyiségéről akkor ő is biztosan beszáll szívesen :))))
Előzmény: 5w (426609)
kissge000 Creative Commons License 2010.05.02 0 0 426618
Merre laksz pontosan? Én szolnoki vagyok egy egyszerű hibakód kiolvasóm van, én használtam már az ennyémmel m2 1,6 16V. ha gondolod és jársz szolnokon megnézhetjük hogy kommunikál e
Előzmény: 5w (426609)
kissge000 Creative Commons License 2010.05.02 0 0 426617
a szerelő tette be, nemtudom pontosan be lett e állítva kedden megyek Zoltánhoz, azt is megnézzük akkor (remélem ha ez a gond nem baxa el addig az új trafókat..)
Előzmény: Jankli (426613)
gessztenye1 Creative Commons License 2010.05.02 0 0 426616
Ezt egyszerű tesztelni. Kábeleket le kell húzni a szondáról (és leszigetelni) és úgy indítani a motort. Középértékre fog állni, kicsit többet fogyasztva, de mennie kell. Ha nem megy, akkor fojtószelep környékén van gond.
Előzmény: Törölt nick (426597)
Jankli Creative Commons License 2010.05.02 0 0 426615
Háát ez nem túl sok:)
Előzmény: kissge000 (426610)
putyus62 Creative Commons License 2010.05.02 0 0 426614
az ára is renault:)
Előzmény: putyus62 (426612)
Jankli Creative Commons License 2010.05.02 0 0 426613
Gyertyahézag be lett állítva pontosan? Vagy csak kivetted a dobozból és becsavartad a helyére? Ez egy sarkalatos pont, ugyanis a rossz hézag tönkreteheti a trafót.
Előzmény: kissge000 (426606)
putyus62 Creative Commons License 2010.05.02 0 0 426612
nem ezen renault a felirat
Előzmény: Jankli (426605)
gessztenye1 Creative Commons License 2010.05.02 0 0 426611
Nekem olyan van, ami műanyag házas kívül, de a belső része, és a felfüggesztése ugyanaz ránézésre.
Előzmény: eREr78 (426589)
kissge000 Creative Commons License 2010.05.02 0 0 426610
150km vagy 200kb :)
Előzmény: Jankli (426607)
5w Creative Commons License 2010.05.02 0 0 426609
Nos ott kezdődött hogy egy téli reggelen az alapjáraton mire kinyitottam a nagykaput annyira leesett hogy meg is állt és csak úgy maradt meg ha nyomtam a gázt még be nem melegedett.(gondolom én).Elvittem a helyi autóvillamossági szerelőhöz aki rögtön azzal kezdte hogy gyertya. OK! vettem is. Semmi változás majd megint vissza vittem az ipséhez hogy rossz mire ő azt mondta hogy kábel készlet utána pedig trafó miután a trafót is megvettük nem változott semmit. Majd jobban belemerültem egy este és neki áltam nézegetni amikor letörve láttam a km/h jeladómat mondtam magamba fasza! Másnap mentünk szolnokra a tescoba mikor útközben kigyulladt a már sokat emlegetett hiba viszajelző lámpa. :S
Akkor mondtam elég. Akkora elkellett vinnem zöldkártyára mikor azt mondta a szerelő hogy valami gond van a kipufogóval mert nem örül neki a gép , mondtam neki hogy az utóbbi időben hallok egy csörgő hangot de azt hittem hogy a kipufogó védő lemez a ér hozzá az alvázhoz, de ő erre a KATALIZÁTOR van szét égve :O!!!
Majd nagyon elszarta magát a gyujtás és vettem ezeket a gyertyákat amiket az imént írtam.A zöldkártyás faszihoz elvittem hogy tegye rá a gépet , majd az megmondja mi a baja ekkor történ hogy nem komunikált vele a gép.De szerinte csak azért mert nincs nekik frissítve a szoftver és ezé nem látta.Utána rögtön elmentem egy másik szerelőhöz, neki is volt gépje de az övé se komunikált vele de azt mondta hogy már volt nála ilyen megane és azzal se komunikált.Akkor vittem a szuper autóvillamossági szerelőhöz majd ő tudni fogja mi a baja de nála se ment a géppel semmire de ő is azt mondta hoyg azért nem mert az ő gépe ford-ra és opel-ra való leginkább és amúőgyse találta az adatbázisban az és motorkódomat
Ezek óta hagyatkozom rátok.

Tehát mit csináltam eddig és mik a tapasztalatok:

- AC pumpát kivettem kitakarítottam a benne lévő szemcséktől(ami nagyon keves volt) ettől nem történt semmi.

-Megmértem az üzemanyag szállító képességét a pumpának ami 12 voltnál 30 másodperc alatt 0.86 liter a gyári érték ez nálam olyan 0.6 liter volt de mindenki azt mondta hogy ennek elégnek kell lennie.

-megtakarítottam az AC pumpa csatlakozóját contact spray-vel .Nem változott semmi.

-Szét durtam a karburátort darabokra és alaposan kitakarítottam az egészet, az elektromos csatlakozókat megtakarítottam contact spray-vel.Összeraktam de nem változott semmit.

- Haver hozott egy olyan pillangó szelep állító motort ami nekem jó hogy szerinte az a baj , az kavar be, De ugyan olyan maradt.

-levettem a benzin szűrőt és olyan fekete vagy sötétszürke színű benzin folyik ki belőle mire apósom hát ez piszkos volt :I kiszurtam és tettem a karburátor elé egy kissebb szűrőt ! Ettől az akciótól később gyullad ki a sárga lámpa.

- itt írta valaki hogy nézzem át a vákum csöveket. Megtettem, felfujtam öket egyenként kompresszorral és vödör vízbe raktam mire látom hogy igen EZAZ megvan a baj lyukas a cső.Levágtam belőle egy darabot mert elbírta és ki is próbáltuk! Csak egy kicsit simább lett a járás és váltáskor nem volt egy pici rántás se (mivel eddig volt de mindenki azt mondta hogy én így vezetek :S ) de a lámpa ekkor is kigyulladt.

-Majd ajánlotta PINGA (ha jó tudom) hogy mérjem meg a szívótérnyomás érzékelőt (töltő nyomás érzékelő)hogy a középső vezetékhez érintsem a piros drótját a műszernek a fekete drótját pedig a testre. Ekkor kellene 0-5 volt között maradnia ha gázt adok akkor is de ez nálam felugrott 14-e és alapjáraton is 3-7 volt között ingadozott.

-ezután ismét PINGA szavára megmértem a felső holtponti jeladó ellen állását aminek szerinte 200 és 800 ohm között kellene lennie. És nálam a műszeren sima 2000-es állásra kapcsolt ellen állás mérésen 256-ot láttam a kijelzőn ami szerintem 256 ohm ellen állás ugye?!.
Tehát elméletileg jó!

-A 30A-os biztosíték pedig akkor ég ki mikor alapjáraton próbálok elindulni gázadás nélkül vagy amikor nagyon megterhelem a motort gondolok elinduláskor. Ezt megpatkoltam 3 szál vezeték huzallal de pár kör után megint kiégett. Most beforrasztottam vékony ónnal és most bírja.

-Most pedig ti mondjátok hogy lehet hogy a katalizátor vagy a gyujtás.

Tehát eddig a AC pumpánál találtam eltérést 0.86 helyett 0.6 , a szívótérnyomás érzékelőnél aminél 0-5 -ig kellene látnom helyette még 14-re is felment, a benzin szűrőm piskos volt az kiiktattam amitől később gyullad ki a lámpa ja és lyukas volt az egyik vákum cső amitől javítás után tisztább lett az alapjárat és nem ránt egy picit se.

Ennyi !

Szerintetek?
Előzmény: gessztenye1 (426582)
kissge000 Creative Commons License 2010.05.02 0 0 426608
de viszont az előző gyertyák sem előírtak voltak benne hanem DENSO
Jankli Creative Commons License 2010.05.02 0 0 426607
Sokan esküsznek az egyikre, sokan meg a másikra:) A lényeg az, hogy mindkettő jó.
Mennyi idősek a gyertyák és hány km. van bennük?
Előzmény: kissge000 (426603)
kissge000 Creative Commons License 2010.05.02 0 0 426606
ja és a kocsinál a trafó gond is gyertya csere után 1héten belül jelentkezett
Jankli Creative Commons License 2010.05.02 0 0 426605
Nem az EYQUEM gyertyát hívják RENAULT gyertyának?
Előzmény: putyus62 (426599)
BGyozo Creative Commons License 2010.05.02 0 0 426604
Köszi szépen! Nem én fogom csinálni, szerelő, de fel fogom hívni rá a figyelmét.
Előzmény: putyus62 (426587)
kissge000 Creative Commons License 2010.05.02 0 0 426603
EYQUEM RFN58LZ
CHAMPION RC87YCL


a szerelő mondta hogy NGK t vegyek a könyvben nem az az ajánlott pedig
Előzmény: Jankli (426600)
BGyozo Creative Commons License 2010.05.02 0 0 426602
Fater Picassoja ugyan ezt csinálta, neki a gyertya csere megoldotta a dolgot!
Előzmény: kissge000 (426595)
kissge000 Creative Commons License 2010.05.02 0 0 426601
Nekem hideg motornál leáll terhelés nélkül is, kicsit nagyobb gázzal kell indulni hogy rendben legyen
Előzmény: Törölt nick (426597)
Jankli Creative Commons License 2010.05.02 0 0 426600
Lehet, persze.
Ha van szervizkönyved, abban benne kell lenni a megfelelő gyertya típusnak. Az MI-en a hengerfejen van egy matrica, amin jelölve van, hogy milyen gyertya kell bele és mekkora gyertyahézaggal. Az MII-őn nincs ilyen?
Előzmény: kissge000 (426595)
putyus62 Creative Commons License 2010.05.02 0 0 426599

nem tudom kereskedelemben van-e RENAULT gyertya mert ez márka szervizes

 

Előzmény: Törölt nick (426598)
Törölt nick Creative Commons License 2010.05.02 0 0 426598
ne próbáld, jó a renault :)
Előzmény: putyus62 (426596)
Törölt nick Creative Commons License 2010.05.02 0 0 426597
hát neked M2 van, én meg MI könyvet olvasok :)

de öcsémnek ugyan ez volt a problémája, igaz fiat uno-val. amíg hideg a motor, nem jár szépen és terhelésre lefullad.

lambda szonda fűtése nem kapcsolt, ez volt a gond.

szóval...
Előzmény: kissge000 (426595)
putyus62 Creative Commons License 2010.05.02 0 0 426596
enyémben most RENAULT gyertya van semmi gond vele,de kipróbálom az NGK-t.
Előzmény: Jankli (426594)
kissge000 Creative Commons License 2010.05.02 0 0 426595
A problémám nekem még az, hogy indítom a kocsit és alapjáraton indítás után leáll, csak pár másodpercig megy, de ha elindulok néha még kicsit "rángat". trafócsere megvolt. lehet gyertya?
Jankli Creative Commons License 2010.05.02 0 0 426594
Nekem még sosem volt EYQUEM gyertyám. Csak NGK-val járok, (régebben BRISK-kel, de nem vált be) nem tom jobb lenne-e EYQUEN-el. A legközelebbi gyertyacserénél kipróbálom:)
Habár, ha belegondolok, hogy 140+ekm-en jó volt... járt utat a járatlanért.....:))
Előzmény: Törölt nick (426592)
kissge000 Creative Commons License 2010.05.02 0 0 426593
Nekem is NGK gyertyák lettek beletéve, M2 1,6 16v hez tudnátok pontos tipust mondani milyen kellene bele? autósboltba vettem kocsi adatai alapján de azért megéri ránézni...

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!