Ez sajnos pont az a kompromisszum, ami teljesen lenullázza a védelmet :-(
Ha ragaszkodsz a gyári távirányítóhoz, akkor komolyan azzal jársz a legjobban, ha egyáltalán nem is szereltetsz riasztót, mert a gyári távirányító... hát, az olyan, mintha nem is lenne.
Az immobilizer típusa szinte lényegtelen: a beszerelés ötletessége és alapossága lényegesen fontosabb kritérium!
Hiába hatékony egy immo, ha csupa 12V cuccot tilt. Ha viszont a motor egységeinek a kommunikációját bénítja, akkor azt nem lehet egy óra alatt behajigálni. (És nem lehet sima villanyszerelőnek behajigálni.)
Tehát én azt mondom, amit ilyenkor mindig: ne hardverben és márkanevekben gondolkozz, hanem olyan műhelyben, akikben megbízol.
Lélekben készülj fel, hogy a nagy pénzt nem a hardverért, hanem a munkadíjért fogod kifizetni.
>>>Egy szimpla rántással nyitható a Ford, híres biztonságinak nevezett motortérzárja, mivel a zártest a műanyag rácsban található. >>motortérzárat is, de nem tudom, hogy hogyan és hova zár, ha szintén a műanyagba van felfogatva, akkor ezek szerint nem ér semmit. > És véleményed szerint miért nem ér semmit?
A műanyag felfogatásra mondtam, hogy nem ér semmit, ha normálisan fémbe zár, akkor ok lehet. A héten fogok megnézni egyet. Egyéb ötlet van, hogy mire érdemes figyelni? Ez pl. nagyon hasznos, hogy mondtad, köszönöm.
A zárdugózásnál olvastam, hogy hogyan lehet megoldani, hogy nyitni lehessen akkor is ha lemerült a távirányító vagy az elem. De ezt túl bonyolultnak tartom. Illetve még keresem, hogy lehet-e úgy dugózni, hogy kívülről ne is látszódjon (nem tetszik, hogy ott a fém dugó) olyan fedőkupakot tenni rá mint a jobb oldalon van.
Hosszas olvasgatás után a következőt szeretném kérdezni Tőletek:
Új Fiat Bravoba szeretnék olyan komplett rendszert ami:
1. egyben riasztó is (modulárisan lehessen hozzá ultrahangot és emelés érzékelőt esetleg ütésérzékelőt kötni)
2. egyben van indításgátló és rablásgátló funkciója, de nem rejtett kapcsolóval vagy vagy telepített számpanellel, hanem közelítőkártyás megoldással (ez ilyen saját rigolya)
3. és a gyári távirányítóról lehessen vezérelni.
Amit néztem és talán megfelel ezeknek az kitételeknek (bár elég homályosak a leírások az egyes oldalakon) a
Volf2 rendszer vagy a gemini 7676k1. Van ezekről esetleg valami tapasztalat vagy más alternatíva?
Én is szerettem volna motortér/változárat az E90-be DE az a helyzet, hogy az elektromechanikus motortérzárat NEM lehetett beszerelni mert nincs hely... :( Legalábbis ezt a típust: SzimTech P05.
Viszont változárat be lehet tenni. Ennek típusa: "Diamond Lock."
A motortérzár helyett én beszereltettem egy új típusú immobilisert: "Sky Brake"
Szívesen fogadok további ötleteket, hogy milyen motortérzár létezik még ami jó a BMW E90-be. :)
Erről röviden azt válaszolnám, hogy a Gyári riasztó tényleg nem ér semmit... A EWS is csak pár hónapig tartotta benne a lelket....
De ez mellett vannak azért jó alternatívák is ;-) Akár riasztó terén is. Váltózár..... nehéz kérdés. Kéne pontosan az évjárat, netán motor, váltó pontos típusa. Utána meg tudom nézni, van e itt értelme...
2008-as Focus II. Néztem már egy motortérzárat is, de nem tudom, hogy hogyan és hova zár, ha szintén a műanyagba van felfogatva, akkor ezek szerint nem ér semmit. Lopás ellen még az üveggravirt és a jelölő festést néztem, bár a jelenlegi terv a váltó- és motortér zár. Feltörés ellen pedig a zárbetét dugózását javasolják a legtöbben, ahogy láttam, de ez meg más problémákat vet fel.
Helló Mindenki ! E90 320 d Aut. Most vettem. Vidéken lakom jó környéken de pesten sokat járok, néha éjszaka is a belvárosban. Ki mit javasol? Nem az olcsóság számit hanem a jó megoldás. Ha jól olvastam gyári riasztók nem sokat érnek de az inmobi jobb mint a még1 risztó. Váltózár ehez a típushoz? Ezeke a pageres dolgok jók? .. Köszi
Más téma. Tervezem, hogy az O Tour-ba, tolatóradart szereltetek be. Milyen márkát javasolsz, és mennyibe kerülne a beszereléssel. Privátba elküldenéd a választ? Üdv.
Miért nem látok Audi/BMW/Skoda/VW típusú személygépjárműveket ezen a módon feltörve?
:-)) Tán, mert idáig nem figyelte...
Szóval, szerintem a baj az, hogy megszaporodott a céges Fordok száma, és ezekben általában semmiféle védelem nincs, és ráadásul a lelkiismeretes felhasználók előszeretettel hagyják bennük, a céges értékeket...
Ford:
VWGroup:
és egy kevésbé látványos, habár itt is kasznit kellene ezek után javítani...:
>Remélem nem rendezi át a szövegeket és a képeket.<
Konkrétan melyik Focus? A régebbiek kicsivel erősebbek, ott kell egy imbuszkulcs avagy egy zártörő, viszont az újabbaknál már sajnos erre sincs szükség. :-( Egy szimpla rántással nyitható a Ford, híres biztonságinak nevezett motortérzárja, mivel a zártest a műanyag rácsban található. Ezt megrántva, gyermeki egyszerűséggel nyitható a motortér.
Sziasztok, Érdekelne, hogy mi a helyzet a motortérzárással olyan autóban, ahol nem bovdenes a nyitás, hanem kulcsos(konkrétan egy Focus). Ehhez milyen megoldás létezik? Érdemes valamivel erősíteni? Épp most készülök betetetni egy váltózárat és uv-jelölést is. Úgy gondolom hogy ennyi lesz egyelőre. De a fórumot olvasgatva ez a motortérzár hasznos lehet. Köszi, Gábor
Szia! Keresd dr.Minit-et. Épp mos fejezte be az én Ignisemet. Mind szakmailag mind emberileg le a kalappal előtte. Szerintem motortéri immot+motortér zárat fog kezdésnek javasolni... Minit: még egyszer köszönöm! jó érzés hogy védettebb a gép. :)
a kilincs mellett kell lepattintani egy kis műanyag fedelet, hogy a távirányítóból kiműthető kis szar műanyagkulccsal valahogy nyitni lehessen. Ez a fajta is dugózható?
Ehhez a dugóhoz nekem is van kérdésem: nálam a vw-ben alapból nem látszik a zár, elvileg a kilincs mellett kell lepattintani egy kis műanyag fedelet, hogy a távirányítóból kiműthető kis szar műanyagkulccsal valahogy nyitni lehessen. Ez a fajta is dugózható?
Eddig amit beraktam: egy váltózár (construct), egy elektormech. motortérzár, skybrake, kártyás cobra riasztó (g300) és még egy jutalom kapcsoló, ami előtt egy mágnest kell elhúzni indításkor.
az obd blokkolason csupan egy motorterben torteno obd kabel megszakitast kell erteni, peldaul egy kapcsoloval! az egeszet termeszetesen motorterzar vedi, de helyet kap egy immobiliser is, ami egy komolyabb kabelt szakit meg immaron elektromos uton, pl egy vezerloegysegbol kijovo jelet!