Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

stevie w Creative Commons License 2010.04.13 0 0 27980

és a gyári távirányítóról lehessen vezérelni.

 

Ez sajnos pont az a kompromisszum, ami teljesen lenullázza a védelmet :-(

 

Ha ragaszkodsz a gyári távirányítóhoz, akkor komolyan azzal jársz a legjobban, ha egyáltalán nem is szereltetsz riasztót, mert a gyári távirányító... hát, az olyan, mintha nem is lenne.

 

Az immobilizer típusa szinte lényegtelen: a beszerelés ötletessége és alapossága lényegesen fontosabb kritérium!

 

Hiába hatékony egy immo, ha csupa 12V cuccot tilt. Ha viszont a motor egységeinek a kommunikációját bénítja, akkor azt nem lehet egy óra alatt behajigálni. (És nem lehet sima villanyszerelőnek behajigálni.)

 

Tehát én azt mondom, amit ilyenkor mindig: ne hardverben és márkanevekben gondolkozz, hanem olyan műhelyben, akikben megbízol.

 

Lélekben készülj fel, hogy a nagy pénzt nem a hardverért, hanem a munkadíjért fogod kifizetni.

 

 

 

 

 

Előzmény: nricsi (27978)
gabesz222 Creative Commons License 2010.04.13 0 0 27979
>>>Egy szimpla rántással nyitható a Ford, híres biztonságinak nevezett motortérzárja, mivel a zártest a műanyag rácsban található.
>>motortérzárat is, de nem tudom, hogy hogyan és hova zár, ha szintén a műanyagba van felfogatva, akkor ezek szerint nem ér semmit.
> És véleményed szerint miért nem ér semmit?

A műanyag felfogatásra mondtam, hogy nem ér semmit, ha normálisan fémbe zár, akkor ok lehet. A héten fogok megnézni egyet. Egyéb ötlet van, hogy mire érdemes figyelni? Ez pl. nagyon hasznos, hogy mondtad, köszönöm.

A zárdugózásnál olvastam, hogy hogyan lehet megoldani, hogy nyitni lehessen akkor is ha lemerült a távirányító vagy az elem. De ezt túl bonyolultnak tartom.
Illetve még keresem, hogy lehet-e úgy dugózni, hogy kívülről ne is látszódjon (nem tetszik, hogy ott a fém dugó) olyan fedőkupakot tenni rá mint a jobb oldalon van.
Előzmény: drMinit (27972)
nricsi Creative Commons License 2010.04.13 0 0 27978
Sziasztok!

Hosszas olvasgatás után a következőt szeretném kérdezni Tőletek:

Új Fiat Bravoba szeretnék olyan komplett rendszert ami:

1. egyben riasztó is (modulárisan lehessen hozzá ultrahangot és emelés érzékelőt esetleg ütésérzékelőt kötni)

2. egyben van indításgátló és rablásgátló funkciója, de nem rejtett kapcsolóval vagy vagy telepített számpanellel, hanem közelítőkártyás megoldással (ez ilyen saját rigolya)

3. és a gyári távirányítóról lehessen vezérelni.

Amit néztem és talán megfelel ezeknek az kitételeknek (bár elég homályosak a leírások az egyes oldalakon) a

Volf2 rendszer vagy a gemini 7676k1. Van ezekről esetleg valami tapasztalat vagy más alternatíva?

(Mindehhez még tetetnék egy motortér zárat.)

Előre is köszönet: NR
drMinit Creative Commons License 2010.04.13 0 0 27977
Motortérzárat minden további nélkül lehet beszerelni.. már többet is szereltem.
Igaz nem a legegyszerűbb de nem lehetetlen.

Váltózárnál a kérdés a kulissza, és nem a zár típusa.
ha jól tudom, akkor ez több tényezőtől is függ..
Előzmény: Transylvania (27976)
Transylvania Creative Commons License 2010.04.12 0 0 27976
Sziasztok,

Én is szerettem volna motortér/változárat az E90-be DE az a helyzet, hogy az elektromechanikus motortérzárat NEM lehetett beszerelni mert nincs hely... :(
Legalábbis ezt a típust: SzimTech P05.

Viszont változárat be lehet tenni. Ennek típusa: "Diamond Lock."

A motortérzár helyett én beszereltettem egy új típusú immobilisert: "Sky Brake"

Szívesen fogadok további ötleteket, hogy milyen motortérzár létezik még ami jó a BMW E90-be. :)

Üdv.
Előzmény: drMinit (27975)
drMinit Creative Commons License 2010.04.12 0 0 27975
Én inkább a elektromost ajánlanám...
E90-be meg csakis, és kizárólag!!!
Előzmény: feriferry (27973)
drMinit Creative Commons License 2010.04.12 0 0 27974
Erről röviden azt válaszolnám, hogy a Gyári riasztó tényleg nem ér semmit...
A EWS is csak pár hónapig tartotta benne a lelket....

De ez mellett vannak azért jó alternatívák is ;-)
Akár riasztó terén is.
Váltózár.....
nehéz kérdés.
Kéne pontosan az évjárat, netán motor, váltó pontos típusa.
Utána meg tudom nézni, van e itt értelme...
Előzmény: feriferry (27970)
feriferry Creative Commons License 2010.04.12 0 0 27973
Melyik jobb a motortérzárra az elektromos vagy a mechanikus- bovdenes??? 
drMinit Creative Commons License 2010.04.12 0 0 27972
Néztem már egy motortérzárat is....
akkor ezek szerint nem ér semmit.

de ez meg más problémákat vet fel.




Ha kérdezhetem, milyen zárat néztél? Netán pont Fordon? És ezt hol nézted?
És véleményed szerint miért nem ér semmit?

A zárdugóval kapcsolatban milyen problémák merülnek fel?

Szerintem nincs semmi probléma, max nem tudsz mindent. :-))
Előzmény: gabesz222 (27971)
gabesz222 Creative Commons License 2010.04.11 0 0 27971
2008-as Focus II. Néztem már egy motortérzárat is, de nem tudom, hogy hogyan és hova zár, ha szintén a műanyagba van felfogatva, akkor ezek szerint nem ér semmit.
Lopás ellen még az üveggravirt és a jelölő festést néztem, bár a jelenlegi terv a váltó- és motortér zár. Feltörés ellen pedig a zárbetét dugózását javasolják a legtöbben, ahogy láttam, de ez meg más problémákat vet fel.
Előzmény: drMinit (27967)
feriferry Creative Commons License 2010.04.11 0 0 27970
Helló Mindenki ! E90 320 d Aut. Most vettem. Vidéken lakom jó környéken de pesten sokat járok, néha éjszaka is a belvárosban. Ki mit javasol? Nem az olcsóság számit hanem a jó megoldás. Ha jól olvastam gyári riasztók nem sokat érnek de az inmobi jobb mint a még1 risztó. Váltózár ehez a típushoz? Ezeke a pageres dolgok jók? .. Köszi
net91 Creative Commons License 2010.04.10 0 0 27969
drMinit!

Más téma.
Tervezem, hogy az O Tour-ba, tolatóradart szereltetek be. Milyen márkát javasolsz, és mennyibe kerülne a beszereléssel. Privátba elküldenéd a választ?
Üdv.
drMinit Creative Commons License 2010.04.10 0 0 27968
Idézet a cikkből:

Miért nem látok Audi/BMW/Skoda/VW típusú személygépjárműveket ezen a módon feltörve?

:-))
Tán, mert idáig nem figyelte...

Szóval, szerintem a baj az, hogy megszaporodott a céges Fordok száma, és ezekben általában semmiféle védelem nincs, és ráadásul a lelkiismeretes felhasználók előszeretettel hagyják bennük, a céges értékeket...

Ford:


VWGroup:


és egy kevésbé látványos, habár itt is kasznit kellene ezek után javítani...:


>Remélem nem rendezi át a szövegeket és a képeket.<
Előzmény: UnitedParcelService (27966)
drMinit Creative Commons License 2010.04.10 0 0 27967
Konkrétan melyik Focus?
A régebbiek kicsivel erősebbek, ott kell egy imbuszkulcs avagy egy zártörő, viszont az újabbaknál már sajnos erre sincs szükség. :-(
Egy szimpla rántással nyitható a Ford, híres biztonságinak nevezett motortérzárja, mivel a zártest a műanyag rácsban található.
Ezt megrántva, gyermeki egyszerűséggel nyitható a motortér.

Természetesen van rá megoldás ?-)
Előzmény: gabesz222 (27965)
UnitedParcelService Creative Commons License 2010.04.09 0 0 27966
Egy dugózás semmiképp sem árthat.

http://autozz.blog.hu/2010/03/24/tomegesen_torik_fel_a_focusokat_budapesten
Előzmény: gabesz222 (27965)
gabesz222 Creative Commons License 2010.04.09 0 0 27965
Sziasztok,
Érdekelne, hogy mi a helyzet a motortérzárással olyan autóban, ahol nem bovdenes a nyitás, hanem kulcsos(konkrétan egy Focus). Ehhez milyen megoldás létezik? Érdemes valamivel erősíteni?
Épp most készülök betetetni egy váltózárat és uv-jelölést is. Úgy gondolom hogy ennyi lesz egyelőre. De a fórumot olvasgatva ez a motortérzár hasznos lehet.
Köszi,
Gábor
ajoe Creative Commons License 2010.04.08 0 0 27964
Szia! Köszönöm szépen a tanácsodat !
Előzmény: fimre1975 (27963)
fimre1975 Creative Commons License 2010.04.08 0 0 27963
Szia! Keresd dr.Minit-et. Épp mos fejezte be az én Ignisemet. Mind szakmailag mind emberileg le a kalappal előtte. Szerintem motortéri immot+motortér zárat fog kezdésnek javasolni...
Minit: még egyszer köszönöm! jó érzés hogy védettebb a gép. :)
Előzmény: ajoe (27950)
stevie w Creative Commons License 2010.04.08 0 0 27962

a kilincs mellett kell lepattintani egy kis műanyag fedelet, hogy a távirányítóból kiműthető kis szar műanyagkulccsal valahogy nyitni lehessen. Ez a fajta is dugózható?

 

 

Természetesen. És érdemes is.

Előzmény: Johny Bravo (27960)
stevie w Creative Commons License 2010.04.08 0 0 27961

Ez a zárdugózás pontosan mit is jelent? Ki csinálja és mibe kerülhet?

 

 

http://totalcar.hu/magazin/hifituning/zarak/

 

Figyelem, a cikk ezeréves, szegény Buzna kft azóta rég megszűnt, de ha a Gugliba beírod a zárdugózás szót, bőven kapsz eredményt.

 

A topikról Minit és UnitedParcelService is foglalkozik ilyennel.

Előzmény: napoli008 (27959)
Johny Bravo Creative Commons License 2010.04.08 0 0 27960
Ehhez a dugóhoz nekem is van kérdésem: nálam a vw-ben alapból nem látszik a zár, elvileg a kilincs mellett kell lepattintani egy kis műanyag fedelet, hogy a távirányítóból kiműthető kis szar műanyagkulccsal valahogy nyitni lehessen. Ez a fajta is dugózható?
napoli008 Creative Commons License 2010.04.08 0 0 27959
Ez a zárdugózás pontosan mit is jelent? Ki csinálja és mibe kerülhet?
Előzmény: stevie w (27957)
Johny Bravo Creative Commons License 2010.04.08 0 0 27958

Remek, köszi, akkor ezekbe még beruházok.

 

Tudtok ajánlani rá helyet/embert? Akár olvtársat is? (ha jól látom, drMinit mintha?).

Előzmény: stevie w (27957)
stevie w Creative Commons License 2010.04.08 0 0 27957

Emellé még érdemes ilyen obd-móka?

 

 

1) olcsó. 2) lezárt motortér mellett különösen hatásos. 3) nem nehezíti meg a mindennapi használatot. 

 

 

És a zárdugó?

 

 

VW autókba úgyszólván kötelező, mert a kettős retesz miatt igen komoly a védelmi ereje, másrészt meg mert nagyon szépen meg lehet csinálni.

 

 

Előzmény: Johny Bravo (27956)
Johny Bravo Creative Commons License 2010.04.07 0 0 27956

Eddig amit beraktam: egy váltózár (construct), egy elektormech. motortérzár, skybrake, kártyás cobra riasztó (g300) és még egy jutalom kapcsoló, ami előtt egy mágnest kell elhúzni indításkor.

 

Emellé még érdemes ilyen obd-móka? És a zárdugó?

Előzmény: fewfewe (27955)
fewfewe Creative Commons License 2010.04.07 0 0 27955
az obd blokkolason csupan egy motorterben torteno obd kabel megszakitast kell erteni, peldaul egy kapcsoloval! az egeszet termeszetesen motorterzar vedi, de helyet kap egy immobiliser is, ami egy komolyabb kabelt szakit meg immaron elektromos uton, pl egy vezerloegysegbol kijovo jelet!
Előzmény: Johny Bravo (27954)
Johny Bravo Creative Commons License 2010.04.07 0 0 27954

Hello!

 

Ez az obd2-blokkolás, ez miféle jószág? Nekem is vw van, azért kérdem.

 

Másik kérdés a zárdugóra: ha ez megtörténik, utána lemerült kulcs (pl. külföldön) esetén nincs visszaút?

Előzmény: drMinit (27946)
UnitedParcelService Creative Commons License 2010.04.07 0 0 27953
Egy faragatlan köcsög vagyok. Bocs.
Előzmény: ajoe (27952)
ajoe Creative Commons License 2010.04.07 0 0 27952
Valami építőbb jellegű válazt vártam.
ajoe
Előzmény: UnitedParcelService (27951)
UnitedParcelService Creative Commons License 2010.04.07 0 0 27951
"Meg ha el akarják vinni akkor úgyis elviszik."

Akkor semmit.
Előzmény: ajoe (27950)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!