Keresés

Részletes keresés

2ttNovesz Creative Commons License 2010.04.01 0 0 1670

Nagyon szépen köszönöm a választ!

 

Megnézem! Ha az voplt a probléma akkor meg köszöntem!

Ha más akkor jelentkezem! rendben?

Nagyon nagyon szépen köszönöm a segítséget!

 

Gábor

Előzmény: Kecskefej (1669)
Kecskefej Creative Commons License 2010.04.01 0 0 1669
Utógyújtásnál a motor sokkal jobban melegszik, mint holtpont előtti gyújtásnál. Bizonyos idő elteltével, az üzemi hőmérséklet (110-120°C) feletti hőmérséklet áll elő, és az öngyulladást idéz elő a sűrítési ütem végén szikra nélkül is.
Azért kérdeztem, hogy állandó jelleggel teszi-e ezt, vagy sem, mert ha állandóan akkor utógyújtás, ha nem, akkor pedig megerőltette és azért melegedett föl (vagy kevesebb az olaj benne).
Előzmény: gabesz961 (1666)
Jánosom Creative Commons License 2010.03.31 0 0 1668

Szia!

Hogy az éjszaka még hátarlévő idejében legyen mit csinálni:

www.honda-engines-eu.com/en   (Service fül alatt)

Bocs gabesz961, de itt volt előttem a link cime egy fecnire felirva  és hátha  nem veszed zokon.

Üdv: Jánosom

Előzmény: bandikoma (1667)
bandikoma Creative Commons License 2010.03.31 0 0 1667
Helló Gabesz! Köszi a választ, de nincs infóm a karbiról, nem létezne egy "robbantott" rajz a gcv 160-as karbicsekről? Csupán csak azért, hogy melyik a fő, és alapjárati fúvóka. Sok-sok évig volt egy Robi 52-m, annak a gépkönyve tele volt a fő egységek robbantott rajzaival. Mindig én tartottam karban... Üdv, bandikoma 
Előzmény: gabesz961 (1659)
gabesz961 Creative Commons License 2010.03.31 0 0 1666
Ha utógyujtásod van és leveszed a gyertyapipát, mivel megszűnik a gyujtás akkor mitől megy tovább a motor?
Előzmény: Kecskefej (1665)
Kecskefej Creative Commons License 2010.03.31 0 0 1665
Szia!
Vagy utógyújtásos, vagy túlmelegedett. Azt nem írtad le, hogy egyszeri vagy állandó jelleggel ismétlődő probléma volt.
Normál gyújtásnál ugyebár a szikra a dugattyú holtpontjának elérése előtt esedékes, figyelembe véve, hogy a gyulladás és az égés is időigényes munkamenet.
Ha túl hamar kapja a szikrát, akkor vagy nem is gyullad be (nincs összesűrítve a cucc), vagy pedig a dugattyút az ellenkező irányba löki vissza a robbanás.
Utógyújtásnál viszont a holtponton, vagy azon túl kapja a szikrát, ilyenkor pedig előfordul, hogy nem hajlandó leállni. Nézd meg a gyújtást, ha az rendben van, akkor továbblépünk, de 90%-ban ez okozhatja a hibajelenséget.
Előzmény: 2ttNovesz (1660)
Kecskefej Creative Commons License 2010.03.31 0 0 1664
Bakter képzelj el egy csövet, ami középen még ki is van fúrva az egyik vége a szívótorok, a másik a levegőszűrős vége.
Amikor a motor egyre gyorsabban szívja a levegőt, a kis lukon vaacum képződik.
Na ehelyett a kis luk helyett képzeld oda a membránt.
Vagy tuti van porszívód. A nyelén szokott lenni egy luk, amit el lehet zárni egy műanyag retesszel.
nézz utánna ezeknek: Vaacumos fékrásegítés, stb akkor megérted.
Előzmény: Bakter1234 (1663)
Bakter1234 Creative Commons License 2010.03.31 0 0 1663
Szia!

Köszi a választ, a szelepeket, és a kartergázcsövet értem.

Az viszont továbbra sem világos, hogy a membrán mitől mozog.
Ha a motorban keletkező vákum mozgatja, akkor azt nem értem, hogy ez a vákum miért a membránt szívja fel, és miért nem a levegőszűrön keresztül szívja be a levegőt(mivel a szívócsonk a légszűrő elé megy közvetlenül). Mivel szerintem ez sokkal kisebb ellenálás.
Előzmény: gabesz961 (1661)
LittleHornet Creative Commons License 2010.03.31 0 0 1662

Sajnos sok előnye mellett ez a típus nagyon hajlamos ilyenre. Komolyan kell venni, a benzinleeresztést ha nem használod, meg addig járatni a motort, amíg le nem áll benzin hiányában.

 

Előzmény: gabesz961 (1659)
gabesz961 Creative Commons License 2010.03.31 0 0 1661
Szia!
Az a cső vezeti el a kartergázt vissza a motorba.
A membrént a motorban keletkező vákum működteti.
Valóban így lehet állítani a szelephézagot.
Azért csökken mert bekopik a szelep.
Így van egy acél persely van besajtolva az aluba.
Előzmény: Bakter1234 (1656)
2ttNovesz Creative Commons License 2010.03.30 0 0 1660
Sziasztok!

Szeretném kérni a segítségeteket!
Van nekem egy MPM Sicilai tipusu kerti traktorom elvileg universal 10-es karburátorral de pontosan nem tudom milyen, hogy néz ki a gyári.
Jelenleg nem tudok alapjáratot állítani rajta pedig a szimering csere megtörtént, ha tudtok hozzá robbantott ábrát vagy bármilyen szakmai információt azt szívesen venném. Továbbá olyan problémám volt vele, hogy kopogásos égés volt mert gyertya pipa nélkül sem akart leálni a gép.

Válaszotokat előre is köszönöm!
Novozánszki Gábor
gabesz961 Creative Commons License 2010.03.30 0 0 1659
Ha nem vállik be szét kell hogy szedd a karbit mert megszűkült a főfúvóka és eldugult az alapjárati fuvóka a karbiban.
Előzmény: bandikoma (1657)
-Tsunami- Creative Commons License 2010.03.30 0 0 1658

Bennemaradt benzin, dugulás.

 

Előzmény: bandikoma (1657)
bandikoma Creative Commons License 2010.03.30 0 0 1657
Köszi Tsunami, kipróbálom, hátha nekem is beválik, de azért csak tudni szeretném, hogy miért is csinálja amit csinál!
Bakter1234 Creative Commons License 2010.03.30 0 0 1656
Sziasztok!

Szeretnék egy kis segítséget kérni.
Kaptam egy Briggs 3.5hp motoros fűnyírót ajándékba (természetesen nem indul be).

Elkezdtem szétszedni és lenne pár kérdésem:
(Szeretek úgy megjavítani egy gépet, hogy az utolsó csavarig értem, hogy mi mire való)

Porlasztó: Pulsa Prime (tankra szerelt műanyag, piros pumpa gombbal)
- Mi a feladata annak a csőnek ami a szelepektől jön és rámegy a porlasztó oldalára?
- Ezek a membrános porlasztók hogy is működnek pontosan?
- Mi mozgatja a membránt ?

Egy ismerős mondta, hogy elég sok darabnak az a baja, hogy megszűnik a szelephézag, és nyitva maradnak egy kicsi a szelepek.
Mivel nem lehet a hézagot állítani, ezért a szelepmozgató kis talpas rúdból kell leköszörülni.
-Ez tényleg így van?
Csak azt nem értem, hogy ha a rendszer kopik, akkor szerintem nőni kellene a szelephézagnak.
- Mitől csökken mégis?
- Esetleg a szelepek beverődnek a fészkükbe, és így mélyebben ülnek? Ha jól tudom van egy acél persely besajtolva a szelepfészekbe, szóval ezt sem értem?

Segítségeteket előre is köszönöm.
Üdv. Dénes




-Tsunami- Creative Commons License 2010.03.29 0 0 1655

Ugyanezt csinálta  múlt héten az én kapám is tavaszi indítás után.

levettem a légszűrőt, löktem egy nagy gázfröccsöt a regulátorkarral és amíg leesett a fordulatszám befogtam a légbeömlőt.

Ezt 3-4x megcsináltam és megjavult.

Előzmény: bandikoma (1654)
bandikoma Creative Commons License 2010.03.29 0 0 1654
Üdv Mindenkinek! Gondom van. GCV 160 -as Honda motoros rotátorom van. 3 éves. Nehezen indul, nincs alapjárat, csak a szívató használatával tudok vele dolgozni. Ha a gázkart visszább veszem a szívató állástól el kezdi "tuningolni" magát, a fordulatszám megnő, visszaesik, megint megnő. A használati nem ír semmit erre vonatkozóan, dugulásra gyanítok, de nincs semmilyen irodalmam a karbicsekkel kapcsolatban. Tudnátok segíteni, hogy mi lehet a gondja? Előre is köszi!
LittleHornet Creative Commons License 2010.03.28 0 0 1653

:) érdekes. köszi.

Előzmény: Törölt nick (1637)
LittleHornet Creative Commons License 2010.03.28 0 0 1652
köszönöm
Előzmény: gabesz961 (1615)
kék1 Creative Commons License 2010.03.28 0 0 1651
Doxa?

Vagy orosz????
Előzmény: Pakcsi (1646)
gabesz961 Creative Commons License 2010.03.28 0 0 1650
A jelenség nem feltétlenül gyujtásproblémára utal, ha hirtelen leveszed a gázt a fordulat még megvan viszont a benzi levegő keverék elszegényedik emiatt is lehet a durrogás.
Előzmény: Törölt nick (1649)
Törölt nick Creative Commons License 2010.03.28 0 0 1649
Sziasztok! Volna egy kérdésem hozzátok a rotációs kapámmal kapcsolatban , nagyon örülnék a segítségeteknek . A hétvégén lett valami a gyújtással , ha hirtelen visza engedem a gázt durog a motor , azon kívül jól megy , és az erőt is le adja csak nem értem mi okozza ezt . Sajnos el követtem egy nagy hibát ,kicsavartam a gyertyát , és nem húztam meg elégé , ki is lazult, kb 8 órát ment így a motor . A menetet nézve nem látok problémát remélem a jövőben sem lesz vele gond . Ha még is későbiekben gond volna a menettel , lehet perselyezni ? Amúgy MTD 205 4ütemű gépről van szó.
gabesz961 Creative Commons License 2010.03.28 0 0 1648
Főtengelyről ékszíjtárcsa le, forgattyúsház dekni le, hajtókar alsó szem szétszed, hengerfej le, dugattyú hajtókarral együtt kitol, ilyen egyszerű főleg ha van hozzá colos kulcsod.
Előzmény: David29 (1647)
David29 Creative Commons License 2010.03.28 0 0 1647
Sziasztok. Brigs RK-05B kapagéphez szeretnék leírást vagy rajzot. Kiszeretném venni belőle a dugót, mert valószínüleg eltörött, hogy jön ki belőle mert úgylátom a henger együtt van a forgattyúsházzal?
Pakcsi Creative Commons License 2010.03.28 0 0 1646
másik kép
Előzmény: Pakcsi (1645)
Pakcsi Creative Commons License 2010.03.28 0 0 1645
a jelöléseka jelölések
Előzmény: Pakcsi (1644)
Pakcsi Creative Commons License 2010.03.28 0 0 1644
:)
Előzmény: Pakcsi (1643)
Pakcsi Creative Commons License 2010.03.28 0 0 1643
Hoppá!
A kép mérete túl nagy, nem lehet feltölteni :(
Előzmény: Pakcsi (1642)
Pakcsi Creative Commons License 2010.03.28 0 0 1642
Sikerült összeraknom :)
Fel is rotáltam a burgonya helyét, el is ültettem :)
Mindenkinek köszönöm a segítséget!
2 kép hátha segít valakinek :
Előzmény: gabesz961 (1639)
Fuxy. Creative Commons License 2010.03.28 0 0 1641
vettem egy lángforrasztót,hét elején hozzák.Szerintetek lehet vele fémet hegeszteni?
A robimnak a levegő szűrője letört a felfogatásnál és azt is szeretném megcsinálni.
bocsi a buta kérdésért,de eléggé nem vagyok ilyen-ben képben,mert nem volt apám. köszi :)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!