én vittem 2-2,5t-át (épitkezési álványzatot) /dupla kerekes/ ,de olyan volt mint a tank!/billeget és a legkisebb gödörnél is hajóbeteg lettél volna) még 500kg és már magam is féltem volna ...
A 35-ös szimpla kerekesek nagyon max. 2 tonna. A dupla kerekes ha erősített a laprugó akkor 2,5 tonna felett picivel.3tonnát is elfogja vinni,de hogy rövid időn belül a gatyáját ráfizeti az ember az 1000%!! Nekem egy 35S14V legnagyobb furgon van.
Nem tudom pontosan,hogy a 65-ös IVECOnak mennyi a terhelhetősége,csak érdekes mert egy 7,5-es vihet 3 tonna körül.
Rokonomnak van 35C14 -es platós és nagyon max.2,5 tonnát tesz rá.De már esett ki a kerék az autópályán neki.Nem volt olcsó.
Nekem volt egy renault mascott 3000 dci 160ló.190e km-nél széthullott az egész.Hengerfej,turbó,egr,kuplung,hűtő,kis ismeretséggel 800000e ft-ba fájt.Na ezt akarja elkerülni,de azért új konstrúkciós legyen.Ha jól tudom a renault sok alkatrészt kap az ivecotól,és közel sem olyan jók a renaultok.Igaz?
Szerintem az 1e4 ezer különbség (itt!) ""elenyésző"" ha lenne annyim én biztos a 2007-venném ...persze nem a 3-4 tonnára ahogyan roadrain írta !!! oda már járműszerelvényt kell venni /pótost/bár még nem láttam Dailyt póttal de nem elképzelhetetlen..:)
A Daily 65-nek 3.4tonna a hasznosa.De ezek 35-sek.2-3 tonnákat a szimpla kerekesek bírják állítólag.Igaz hogy 14-15litereket esznek százon?Turbó,kuplung,váltó,egr,difi,kardán bírja a strapát?Mert mindenhol azt olvasom,hogy gyenge az anyagminőség,összeszerelés.Neked melyik van?
3-4 tonnákra???Milyen IVECO az?Mert,hogy nem Daily az ziher.Dailybe a legnagyobb 6,5tonnás,pontosan a raksúlyát nem tudom,de 2,5-től többet (hivatalosan)nem fog vele vinni az biztos.Ha a kisebbet veszi 35-öst és erősített a laprugó van alatta az elvisz 2,5 tonnát,de hosszú távon nem tesz jót neki az biztos.
A 2006-os évjárattól tele van verve komputerekkel,sőt úgy mondd fekete doboz is van benne,így elméletileg nem lehet vissza tekerni a km órát.Vagy ha valakinek sikerül akkor is a fekete doboznak mondott valami,megjegyzi.A 2004-es is jó lehet,ha nem ütötték vágták.Ezt annak kell eldönteni aki veszi :)
Szia!Duplakerekes lenne,ahogy írtam 2007évj.100,000km 3000-es 3m600ft-ért.De kettő közt vacilál.A másik:2004évj 2800-as 270000km-rrel dupla kerék végigszervízelt 2m200ezerért.Hosszútávra kéne,3-4 tonnákra.Azért járom körbe ennyire mert olyan munkára kell ahol 6hónapig folyamatosan lehetőleg szünet nélkül /minden másnap/ kellene menjen 500km-t.Köszönök mindent előre!
Az alkatrészek mondhatni nem olcsók,sőt qrva drágák a hivatalos márkakereskedésekbe.Lehet találni olcsóbban is,de keresni kell.Vannak hibáik,legtöbb a elektromos hiba.Dupla kerekes vagy szimpla?
A motorral nem sok gond van azok elég jók,pláne a 3000-es.
Roadtrain: 2002 -évjáratú a gépem ,hát azért egy kicsit idengenkednék más tipusú gépjármű szélvédőjét beletenni !még ha látszatra egyformának is tünnek ..../ha lézer alá tenném lehet ,hogy lennének különbségek :)és még nemzetközileg is eltérő !!!:D
vamalau Ami az én ivecomat illeti mi drága bele!! ...az üzemanyag 300 felett vagyunk, a gyári szélvédő 35eft,a gyújtáskapcsoló 40eft és a jayítási költségek még nincsenek is benne ! /remélem nem idesorolandó az ajtózár .../
olaj szívárgás !?hát a rozsdásodás az nem fog meglátszani rajta! így spóroltam az alvázvédelemmel... viccet félrtetéve ,talán ezek a gyenge láncszemek !" ja" és szereti ha rendszeresen foglalkoznak az elektromos részével :p ez a 2002 verziókra vonatkozik ,de lehet ,hogy örökséget is hagytak!
SZiasztok!Kis segítség kéne.Barátom venni akar most egy az ujabb tipus daily-t 2007-es 3000-es 145lovast.KI is van nézve,100.000km van benne.Mire kell odafigyelni?Mik a tipushibái?Drágák az alkatrészek?Minden infót fogadnék!Köszönöm!
Azt,hogy lehet-e javítani nem tudom,de az enyémbe valami fillérekbe került,mikor kicserélték,más okból kifolyólag.Nem akarok hülyeséget írni valami 1700forint volt.A te IVECOd hogy néz ki?Milyen évjáratú?
Mert a Renault szélvédő ugyanaz és olcsóbb bele.Nekem is most kell majd cseréltetnem sajna,mert 3 helyen van megrepedve és van benne vagy 6 kavics ezt mind egy tél alatt szedtem össze.
kocsiban lévő dolgokra számitott a kis görény ," szerintem! "... de ezért nem tartok semmit a fülkében ..hacsak az előlap nélküli cd lejátszó tetszhetett neki ..
szerintetek zárhengert lehet javítani bontott egység szétszedésével ,és a tüskék áthelyezésével ..vagy ez kő keményen gépsoron mennek .../még nem vettem ki a zárhengert az ajtóból !és így fogalmam sincs ,hogy néz ki ...
jaja.. a szélvédő ,hol a legolcsóbb szerintetek !?és érdemes eredetit vagy inkább utángyártott hátha felkapok 1 kavicsot 1 nap után!?
Tegnap előtt vettem észre ,hogy elbaszták a jobb oldalon a zárhengeremet .
Amatőr lehetett..későn vehette észre az ultraérzékelőt a fülkében ,mert csak annyira barmolta szét ,hogy haszálhatatlanná vált ../ha elkapnám önbíráskodnék !!!/szarok a szarháziak törvényeire ........
Hát nem tudom ,hogy a fogyasztásom sok-e vagy nem !dupla hátsó kerekű járműről van szó!! ,így igazából az tudná megmondani akinek ugyan ilyen vagy hasonló kocsija van ..1 srácnak a ford transitja 2,4 -es ,erőssebb és könnyebb is! és 15 l fogyaszt tetőspoilerrel ...pedig 2 évvel fiatalabb is !hát ehez képest jobb az átlagom ...
A szélvédő azért repedt be,mert éjszaka hideg volt és reggel kezdett felmelegedni az időjárás.A hőmérséklet ingadozásnál ez szokott lenni.Nekem is van repedés,tavasszal szélvédő csere.Szerintem az a 14-15 liter nem kevés,városba finoman közlekedve 12 körül megkéne állni neki.Nekem a furgon 10 liter körül eszik,városba városon kívül,tök mindegy.
Jó lenne ha több Iveco-s is írna tapasztalatairól ,észrevételeíről ,bármiről ! én mindig felnézek hátha van valami új hozzászólás :)
Hátha valakit érdekel csak kíváncsiságból 2670kg önsúllyal 100/km városi közlekedésnél téli időszakban -14-15l fogyasztott rövid szakaszokon/dobozos, tetőspoiler nélküli/ 90lovas járművem ..baromi gyengének találom ,bár halkan jegyzem meg ! kb 2t már vittem vele ,és elvitte! de a gyorsulása majdnem mintha üres lett volna !!! mert üresen is csiga ,és a trabant is az ellenfelem lenne :) szóval igazi régi teherautós fillingje van :)
Van egy olyan észrevételem! ha kevés a tankban üzemanyag,és a sárga visszajelző villogásba kezd /közeli állapotban/mintha jobban menne ,de nem hinném ,hogy a súlykülönbség végett..lehet ,hogy az üzemenyag sapkám nem ad elég levegőt.. van valami szűrő is a tank közelében !?állítólag majd utánanézek ...
A szélvédőm berepedt eggyik nap mikor lementem a kocsihoz,volt egy kis kavics felverődés a repedés írányából !de miért reggelre repedt be a szélvédő !?
A másik történetem, reggelente már alig akart beindulni,pedig nem volt semmi baja látszatra! mikor hazafelé mentem , rádióm is kikapcsolt! mi a fene van azt hittem elromlott !/bánatba!/ hazafelé rátettem az utastér fűtést ,villog a műszerfal !jól kezdődik..mikor megérkezdtem ,géptető kinyit és láss csodát piros kis vezeték lerázodott a generátoról,de a belső visszajelzés nem volt ,hogy nincs tőltés !!! még jó ,hogy hazaérve történt mert már be se indult az akku végett ..azért írtam miért érdemes naponta benézni a motortérbe ! :p
Én nem nagyon szoktam vezérműszíjat cserélni a gépen,ezért nem írtam,hogyan kell.Elviszem a szerelőhöz és kicseréli.Apróbb dolgokat megcsinálok,de ezt ráhagyom.
Sziasztok ,kérdésem az ügyben lenne! vez..szíjj cserét szeretnék csinálni (8140) motoron majd ha bejön a jóidő !valami olyasmit olvastam speciális kulcs kell a feszítő hüvely és nyomórúd közé !erről tudna valaki mondani valamit !? vagy meg lehet oldani rögtönzött eszközökkel is .. hasznos hozzászólásokat szívesen olvasnék a témáról ,mire figyeljek ,hogyan egyszerűbb stb..
az adagoló kerekén már gondolkodtam ,hogy fúró heggyel fogom rögzíteni ,a megfelelő mértet kiválasztásával "ha lehetséges.."oda is valami méret pontos rögzítő tüskét halottam,hogy kell ..
Nekem nincs Ivecom (még), de én is hasonlót kérdeztem itt a fórumon. Kérdésedre Roadtrain már válaszolt a 775-ös hozzászólásában. Dobozból a 17,2 m3-es a legnagyobb.
Olyat szeretnék kérdezni Iveco tulajdonosoktól, hogy mennyire érdemes ilyen autót venni? Külföldi utakra kell vennem megbízható céges kisteherautót. Árban egy a legjobb és a doboz mérete is a legmegfelelőbb, viszont nem tudom mennyireolcsó hozzá az alkatrész és menynire megbízható autó, vagy hogy mennyit fogyaszt... Konkrétan egy IVECO 35s13 az amit kinéztem. Tud valaki dobozméretet? Fogasztási adatokat? Nagyon megbízható autót kellene vennem, mivel oda-vissza kb 3000 km-es utakat kellene megtennie hetente akár 2-szer is. Előre is köszönöm a válaszokat...
Milyen áramkörre gondolsz? Izzítás új, tökéletesen működik. Gázolajszűrő új, üzemanyag rendszer biztos nem fagy el. A levegőszűrő ház elé fújok hidegindítót és már indul is! Az önindító teker, mint állat!
van egy 35C13-asom (2.8-as 2003-as évjáratú) -2 fok alá esik a hőmérséklet és nem indul. Porlasztók újak, magasnyomású szelep cserélve, kompresszió tökéletes. Ha valaki tud segíteni írjon. Előre is köszönöm.