Azért nem egészen full fapados!Az egy dolog hogy nincs kesztyűtartó világítás,de akkorához nem is kell.Tényleg csak kesztyűtartó.Benzinesnek fojtószelep hibája szokott lenni.Egy kitakarítás után tökéletes.Valóban egy kicsit csipegeti a motorolajat de nem vészes.Kipufogón nem látsz kékes füstöt kijönni.Ha 8 szelepes a kocsi akkor a vezérlést feléből megúszod.Most kértem árajánlatot a vezérlésre és kb.30-40 ezer között mozog az ár és ebben a vízpumpa is benne van.Mert ha már vezérlés akkor azt is cserélni kell. Nekem egy sima 1.4 8 szelepesem van és meg vagyok elégedve vele. 10 ezrenként olajat cserélek és a szűröket.Gondoskodom róla és akkor meghálálja.
Köszi a választ!egyébként igen a benzinesre gondoltam!egyenlőre még csak tervezgetem, de ahogy látom nem csak összegészében, de árában is veri a vetélytársait!
A Stella a full fapad, és ez sajnos egy Cordobánál sok bosszúságot okoz, pl nincs megvilágítva a kesztyűtartó, meg ilyenek. Viszont átfutva a kínálatot úgy tűnik, az autók 99 százaléka Stella (vagy Reference, ami ugyanaz, csak a fiatalabb autóknál már ezt a nevet használják).
Amúgy a választás kiváló, amennyiben a 75 lovas benzinmotorról van szó.
A dízel nem ajánlott, csak nagyon komoly elleenőrzés után.
A benzines motorral a Cordoba egy egyszerű kisautó, csupa kiforrott VW-alkatrészből megépítve, a kategóriaátlagnál jobb minőségben. Elfogadhatóan megy, az átlagnál kevesebbet fogyaszt.
A 2005 előtti modelleknél volt egy hibás széria a motorból, ezeket valószínűleg már javították, de kérdezz rá. A hiba az olajfogyasztásban jelentkezett, és a dugattyúgyűrűk cseréjével gyógyították. Ha nem vették észre, az olajhiányos futás súlyos kopásokat okozhatott a motorban.
Arra is kell figyelni, hogy 6 éves korban, vagy 90 ezernél kell sort keríteni a nagyszervízre (vezéléscsere), ami alsó hangon is 100e ft. Ha nincs róla papír (szervizkönyv, számla, akármi), hogy megcsinálták, akkor rögtön kalkuláld be ezt a költséget.
Mindenképpen tanácsos a fiatalabb, szervizkönyves példányokat keresni.
Sziasztok!Én épp autó vásárlás előtt állok, valamiért nagyon tetszik nekem a Cordoba, de vegyes véleményeket kapok róla!Tudnátok véleményeket írni, hogy összeegészében milyen autó a Cordoba?előre is köszi
Központi zár az jó,olyan mint ha befagyott volna.De már nincs fagy. Ezt a cikket találtam: Hidegben nem nyílnak az első ajtók. Ezt is ismerik a SEAT tulajdonosok. Nem befagyásról van szó. A kulcs elfordul, a gomba feljön, de hiába rángatjuk a kilincset akár kívülről, akár belülről. A hiba a zárszerkezetben van. A kilincsek egy ívelt háromszögletű műanyag lapot tologatnak, ami kioldja a zárat. Ha a gombát letoljuk, vagy az ajtót zárjuk, akkor ezt a lapot lejjebb tolja egy oválfuratos műanyag pálca. Nyitáskor a lapot viszont egy rúgó húzza a helyére, a felemelkedő pálca csak elengedi. Hidegben a lap kissé megszorul és lent marad, tehát hiába rángatjuk a kilincset, a lap nem éri el a kioldó pöcköt. Egy jólirányzott, nem megfeszített lemezcsavar a lapba és a pálca oválfuratán keresztül a hiba orvosolható, mivel a pálca ezután a lapot felhúzza, nem csak elengedi.
Nekem hidegben csinálta, hogy a centrál motor nem nyitott és akkor valóban se a külső se a belső kilincs nem működik... Párszor másztam be hátulról meg ilyenek :) De télen inkább a Bmw-t használom ott legalább 2 kerék mindig hajt :) Gondolom szét kéne szedni és átolajozni vagy ilyesmi...
szia! Van valami fejlemény az alapjárattal kapcsolatban?sikerült mecsinálni?az enyém most kezdte el ugyan ezt...ha sikerült légyszi írd le mivolt!köszi
jártál már így?Azért kérdezem Mert holnap vinném megint szerelőhőz.
Ez tényleg egy gyakori jelenség, főleg városban használt autóknál. Nem Seat (VW) specifikus, minden modern autó nyűgje.
A tisztítás éppenséggel megoldható otthon is, de ha így kérdezed, akkor ne kezdj bele, mert bonatni kell hozzá. Inkább legyél ott a szerelő mellett, figyeljed, és másodszorra már meg tudod csinálni magad is. (Ha városban megy az autó, évente-másfél évente ajánlatos megcsinálni még a tünetek megjelenése előtt.)
olyan problémám van,hogy szépen jár a motor akár hideg akár meleg elindulok és olyan 2-3 km után rángat ha kinyomom a kuplungot leál gurulok ráengedem és mintha nem történt volna semmi.De nem mindig.Gyertyákat már cseréltem.Gyújtókábeleket cseréltem.3000 ft-os löttyöt öntöttem a tankba de a hiba megmaradt.A gépre ha össze van kötve nem ír semmilyen hibát.Ha valaki tud okkosat.
Sziasztok! Tegnap vettünk a feleségemnek egy 2000-es évjáratú 1,6-os 100 LE-s Seat Cordoba Vario-t. Az lenne a kérdésem, hogy a váltóolaj szintet hol lehet megnézni, valamint service manualt honnan lehet beszerezni.
Sziasztok! Szezon végi áron megválnék a Seat Ibiza/Cordoba-ra (+Inka) is jó téli gumi készletemtől. Jó állapotú szerelt, centirozott komplett TÉLI kerekek. 4 db. 165/80R13 83Q 2 db SEMPERIT Winter Grip 2007 42.hét 2007 7mm profil, 2 db SEMPERIT Top Grip SLG2 régebbi 5,5mm profil. Sérülésmentes felnik 13"x5,5", 4x100x57 ET36 minimális rozsdával.
Én is észrevettem ezt a hibát, de nálam csak olyan 0 fok alatt csinálja. Jár a motor 1-2 percig és utánna semmi gond. Erre én is nagyon kiváncsi lennék, hogy mitől lehet.
Seat Cordoba 1.4 Stella Benzines hibajelenségét szeretném megosztani veletek és szívessen fogadnám a hasonló tapasztalatokat vagy ötleteket. Indításnál semmi probléma, viszont utána a motor nagyon lomha alig lehet vele elindulni,mondhatni csak felpörgetve mozdul meg....Viszont, ha a motor bemelegszik a probléma elmúlik. Érdekesség, hogy hidegen egy nagyon halk kopogó hang hallatszódik a motorból. Hallottam már információt,hogy egy hasonló esetnél injektortisztítás után az autó bivaly erős lett. Szerintetek? Az autó teljessen megkímélt állapotban van nincs agyonhajtva 58.000km van benne
Egy 2001 évjáratú cordobám van és az elektomos ablakemelö szerkezetben a bovdenvég akasztó müanyag pöcök eltört :( Érdeklődtem bontóban 18.000 Ft -ért adnának és csak komplett ablakemelö szerkezettel :) valakinek már megvolt esetleg ez a keresztje és talált rá megoldást mert ez igy horror, hogy egy max 2.000 Ft-os pöcökért fizessek 18-at!
Kb. egy hónapja vettem egy 2002.10. havi cordobát. Az lenne a kérdésem, hogy milyen típushibái vannak legfőképpen és mire kell nagyon oda figyelni. Amugy eddig semmi gondom nincs vele. 69000 km-rel vettem és a belső kilincs kopáson kívűl semmi baja sincs.