Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

zoli07 Creative Commons License 2010.03.24 0 0 396
Tóga12

Azért nem egészen full fapados!Az egy dolog hogy nincs kesztyűtartó világítás,de akkorához nem is kell.Tényleg csak kesztyűtartó.Benzinesnek fojtószelep hibája szokott lenni.Egy kitakarítás után tökéletes.Valóban egy kicsit csipegeti a motorolajat de nem vészes.Kipufogón nem látsz kékes füstöt kijönni.Ha 8 szelepes a kocsi akkor a vezérlést feléből megúszod.Most kértem árajánlatot a vezérlésre és kb.30-40 ezer között mozog az ár és ebben a vízpumpa is benne van.Mert ha már vezérlés akkor azt is cserélni kell.
Nekem egy sima 1.4 8 szelepesem van és meg vagyok elégedve vele.
10 ezrenként olajat cserélek és a szűröket.Gondoskodom róla és akkor meghálálja.
Előzmény: stevie w (393)
stevie w Creative Commons License 2010.03.24 0 0 395

ahogy látom nem csak összegészében, de árában is veri a vetélytársait!

 

 

Csodák nincsenek :-)

 

Mennyi pénzed van a projektre?

 

Előzmény: Tóga12 (394)
Tóga12 Creative Commons License 2010.03.24 0 0 394

Köszi a választ!egyébként igen a benzinesre gondoltam!egyenlőre még csak tervezgetem, de ahogy látom nem csak összegészében, de árában is veri a vetélytársait!

Előzmény: stevie w (393)
stevie w Creative Commons License 2010.03.24 0 0 393

Az 1.4-es 75 lovas Stellákat nézegetem 2003-tól!

 

 

A Stella a full fapad, és ez sajnos egy Cordobánál sok  bosszúságot okoz, pl nincs megvilágítva a kesztyűtartó, meg ilyenek. Viszont átfutva a kínálatot úgy tűnik, az autók 99 százaléka Stella (vagy Reference, ami ugyanaz, csak a fiatalabb autóknál már ezt a nevet használják).

 

Amúgy a választás kiváló, amennyiben a 75 lovas benzinmotorról van szó.

A dízel nem ajánlott, csak nagyon komoly elleenőrzés után.

 

A benzines motorral a Cordoba egy egyszerű kisautó, csupa kiforrott VW-alkatrészből megépítve, a kategóriaátlagnál jobb minőségben. Elfogadhatóan megy, az átlagnál kevesebbet fogyaszt.

 

A 2005 előtti modelleknél volt egy hibás széria a motorból, ezeket valószínűleg már javították, de kérdezz rá. A hiba az olajfogyasztásban jelentkezett, és a dugattyúgyűrűk cseréjével gyógyították. Ha nem vették észre, az olajhiányos futás súlyos kopásokat okozhatott a motorban.

 

Arra is kell figyelni, hogy 6 éves korban, vagy 90 ezernél kell sort keríteni a nagyszervízre (vezéléscsere), ami alsó hangon is 100e ft. Ha nincs róla papír (szervizkönyv, számla, akármi), hogy megcsinálták, akkor rögtön kalkuláld be ezt a költséget.

 

Mindenképpen tanácsos a fiatalabb, szervizkönyves példányokat keresni.

 

 

 

 

Előzmény: Tóga12 (392)
Tóga12 Creative Commons License 2010.03.24 0 0 392
Az 1.4-es 75 lovas Stellákat nézegetem 2003-tól!Mit tudsz esetleg ezekről mondani, köszi?
stevie w Creative Commons License 2010.03.24 0 0 391

Tudnátok véleményeket írni, hogy összeegészében milyen autó a Cordoba?

 

 

Évjárat-, motor- és felszereltségfüggő :-)

 

Milyeneket nézegetsz?

Előzmény: Tóga12 (390)
Tóga12 Creative Commons License 2010.03.24 0 0 390
Sziasztok!Én épp autó vásárlás előtt állok, valamiért nagyon tetszik nekem a Cordoba, de vegyes véleményeket kapok róla!Tudnátok véleményeket írni, hogy összeegészében milyen autó a Cordoba?előre is köszi
zoli07 Creative Commons License 2010.03.22 0 0 389
Ma próbáltam kiszedni de sehogy se jött ki.
Előzmény: Mad Max (388)
Mad Max Creative Commons License 2010.03.22 0 0 388
Ilyet csinált nekem is :) Ez mindig 5 fok alatt volt...
Előzmény: zoli07 (387)
zoli07 Creative Commons License 2010.03.22 0 0 387
Központi zár az jó,olyan mint ha befagyott volna.De már nincs fagy.
Ezt a cikket találtam:
Hidegben nem nyílnak az első ajtók. Ezt is ismerik a SEAT tulajdonosok. Nem befagyásról van szó. A kulcs elfordul, a gomba feljön, de hiába rángatjuk a kilincset akár kívülről, akár belülről. A hiba a zárszerkezetben van. A kilincsek egy ívelt háromszögletű műanyag lapot tologatnak, ami kioldja a zárat. Ha a gombát letoljuk, vagy az ajtót zárjuk, akkor ezt a lapot lejjebb tolja egy oválfuratos műanyag pálca. Nyitáskor a lapot viszont egy rúgó húzza a helyére, a felemelkedő pálca csak elengedi. Hidegben a lap kissé megszorul és lent marad, tehát
hiába rángatjuk a kilincset, a lap nem éri el a kioldó pöcköt. Egy jólirányzott, nem megfeszített lemezcsavar a lapba és a pálca oválfuratán keresztül a hiba orvosolható, mivel a pálca ezután a lapot felhúzza, nem csak elengedi.

Csak nem tudom szét szedni,kiszedni a zárat.
Előzmény: stevie w (385)
Mad Max Creative Commons License 2010.03.22 0 0 386
Nekem hidegben csinálta, hogy a centrál motor nem nyitott és akkor valóban se a külső se a belső kilincs nem működik... Párszor másztam be hátulról meg ilyenek :) De télen inkább a Bmw-t használom ott legalább 2 kerék mindig hajt :)
Gondolom szét kéne szedni és átolajozni vagy ilyesmi...
Előzmény: zoli07 (384)
stevie w Creative Commons License 2010.03.22 0 0 385

Ajtó zárral mit tudok kezdeni? Nem mindig nyitható kívülről és belülről?

 

 

Pontosan mi a hibajelenség? A kilincs nem nyílik, vagy a (központi) zár?

Előzmény: zoli07 (384)
zoli07 Creative Commons License 2010.03.21 0 0 384
Ajtó zárral mit tudok kezdeni? Nem mindig nyitható kívülről és belülről?
nostram Creative Commons License 2010.03.21 0 0 383
szia!
Van valami fejlemény az alapjárattal kapcsolatban?sikerült mecsinálni?az enyém most kezdte el ugyan ezt...ha sikerült légyszi írd le mivolt!köszi
Előzmény: pikollo (366)
stevie w Creative Commons License 2010.03.17 0 0 382

jártál már így?Azért kérdezem Mert holnap vinném megint szerelőhőz.

 

 

Ez tényleg egy gyakori jelenség, főleg városban használt autóknál. Nem Seat (VW) specifikus, minden modern autó nyűgje.

 

A tisztítás éppenséggel megoldható otthon is, de ha így kérdezed, akkor ne kezdj bele, mert bonatni kell hozzá. Inkább legyél ott a szerelő mellett, figyeljed, és másodszorra már meg tudod csinálni magad is. (Ha városban megy az autó, évente-másfél évente ajánlatos megcsinálni még a tünetek megjelenése előtt.)

Előzmény: Andris30 (380)
Andris30 Creative Commons License 2010.03.17 0 0 381
otthon megoldható ez atisztitás?Ha igen akkor,hogy?
Andris30 Creative Commons License 2010.03.17 0 0 380

jártál már így?Azért kérdezem Mert holnap vinném megint szerelőhőz.

 

Előzmény: Mad Max (379)
Mad Max Creative Commons License 2010.03.17 0 0 379
Alapjárati motor-szelep környékén keresendő a baj... Lehet egy féktisztítós pucolás kéne neki...
Előzmény: Andris30 (378)
Andris30 Creative Commons License 2010.03.17 0 0 378
olyan problémám van,hogy szépen jár a motor akár hideg akár meleg elindulok és olyan 2-3 km után rángat ha kinyomom a kuplungot leál gurulok ráengedem és mintha nem történt volna semmi.De nem mindig.Gyertyákat már cseréltem.Gyújtókábeleket cseréltem.3000 ft-os löttyöt öntöttem a tankba de a hiba megmaradt.A gépre ha össze van kötve nem ír semmilyen hibát.Ha valaki tud okkosat.
Andris30 Creative Commons License 2010.03.17 0 0 377
szevasz.Nálam mikor ilyen volt én se hittem volna de akumulátor cserével megoldodott a hiba.Remélem segithettem.
Előzmény: pikollo (366)
újviking Creative Commons License 2010.03.14 0 0 376
Sziasztok!
Tegnap vettünk a feleségemnek egy 2000-es évjáratú 1,6-os 100 LE-s Seat Cordoba Vario-t. Az lenne a kérdésem, hogy a váltóolaj szintet hol lehet megnézni, valamint service manualt honnan lehet beszerezni.
VariJoe Creative Commons License 2010.03.14 0 0 375
Sziasztok!
Szezon végi áron megválnék a Seat Ibiza/Cordoba-ra (+Inka) is jó téli gumi készletemtől.
Jó állapotú szerelt, centirozott komplett TÉLI kerekek. 4 db.
165/80R13 83Q 2 db SEMPERIT Winter Grip
2007 42.hét 2007 7mm profil, 2 db SEMPERIT Top Grip SLG2 régebbi 5,5mm profil.
Sérülésmentes felnik 13"x5,5", 4x100x57 ET36 minimális rozsdával.

Téli gumi garnitúra aukció a Vaterán akár 15000 Ft-ért

Semperit téli
Bazsee83 Creative Commons License 2010.03.13 0 0 374
Sziasztok

Én is észrevettem ezt a hibát, de nálam csak olyan 0 fok alatt csinálja. Jár a motor 1-2 percig és utánna semmi gond. Erre én is nagyon kiváncsi lennék, hogy mitől lehet.
stevie w Creative Commons License 2010.03.13 0 0 373

Hallottam már információt,hogy egy hasonló esetnél injektortisztítás után az autó bivaly erős lett. Szerintetek?

 

Hasonló esetekben biztosan nem segít az injektortisztítás. Ha meleg motornál megvan a befecskendezési nyomás, akkor ott nincs mit tisztítani.

 

Ez talán valami jeladó-hiba lesz. El kell vinni diagnosztikára.

Előzmény: mulder2005 (372)
mulder2005 Creative Commons License 2010.03.12 0 0 372

Sziasztok!

Seat Cordoba 1.4 Stella Benzines hibajelenségét szeretném megosztani veletek és szívessen fogadnám a hasonló tapasztalatokat vagy ötleteket.
Indításnál semmi probléma, viszont utána a motor  nagyon lomha alig lehet vele elindulni,mondhatni csak felpörgetve mozdul meg....Viszont, ha a motor bemelegszik a probléma elmúlik.
Érdekesség, hogy hidegen egy nagyon halk kopogó hang hallatszódik a motorból.
Hallottam már információt,hogy egy hasonló esetnél injektortisztítás után az autó bivaly erős lett. Szerintetek?
Az autó teljessen megkímélt állapotban van nincs agyonhajtva 58.000km van benne

Várom a válaszotokat.
Üdv mindenkinek

zoli07 Creative Commons License 2010.03.11 0 0 371
Ajtó zárral mit tudok kezdeni? Nem mindig nyitható kívülről és belülről?
stevie w Creative Commons License 2010.03.05 0 0 370

valakinek már megvolt esetleg ez a keresztje és talált rá megoldást mert ez igy horror, hogy egy max 2.000 Ft-os pöcökért fizessek 18-at!

 

 

http://www.bowdenszerviz.hu/index.php?page=ablakemelo

Előzmény: chabsy (368)
zoli07 Creative Commons License 2010.03.04 0 0 369
Szia!
Sajnos nekem is ugyan ez a problémám volt.Nem tudsz mit tenni de kérdezd meg hogy újonnan mennyi.
Előzmény: chabsy (368)
chabsy Creative Commons License 2010.03.02 0 0 368

Hali

Egy 2001 évjáratú cordobám van és az elektomos ablakemelö szerkezetben a bovdenvég akasztó müanyag pöcök eltört :( Érdeklődtem bontóban 18.000 Ft -ért adnának és csak komplett ablakemelö szerkezettel :) valakinek már megvolt esetleg ez a keresztje és talált rá megoldást mert ez igy horror, hogy egy max 2.000 Ft-os pöcökért fizessek 18-at!

 

Előre is köszi!! :)

Bazsee83 Creative Commons License 2010.02.28 0 0 367
Sziasztok

Kb. egy hónapja vettem egy 2002.10. havi cordobát. Az lenne a kérdésem, hogy milyen típushibái vannak legfőképpen és mire kell nagyon oda figyelni. Amugy eddig semmi gondom nincs vele. 69000 km-rel vettem és a belső kilincs kopáson kívűl semmi baja sincs.

Válaszotokat előre is köszi.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!