Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

canadai Creative Commons License 2010.03.20 0 0 26839

csepel veterán mkp cuccok- amik használtak lennének cserébe. +van pár pannonia cucc is. ez akkor lenne érdekes számodra ha te is veteránoznál.

 nekem csak a polcra lenne tartalékba a kuplung cucc.

Előzmény: Zsoltika85 (26838)
Zsoltika85 Creative Commons License 2010.03.20 0 0 26838

Hali,

 

Jó kell hogy legyen az 1,4 benzineshez is. A dobozán nincsen jelölés, hogy melyik tipusokhoz jo, de rákerestem, és a gyári szám alapján jó kell hogy legyen hozzá. (gyári száma: 618300300).

 

Csere egyelőre nem érdekel, de milyen alkatrészekről lenne szó? Illetve újak vagy használtak?

Előzmény: canadai (26836)
Törölt nick Creative Commons License 2010.03.20 0 0 26837
Köszi, mail-ek mentek.
Előzmény: canadai (26835)
canadai Creative Commons License 2010.03.20 0 0 26836
A kuplun szett az jó e 1,4 benzineshez? a dobozán van e jelölés hogy melyik típuhoz jó? csere esetleg peugeot 206, csepel  vagy pannonia mkp alkatrészekre?
Előzmény: Zsoltika85 (26832)
canadai Creative Commons License 2010.03.20 0 0 26835
a kapcsolón az azonosító számok mind ami rajta van kellenének. meg az is hogy a jobb oldali kapcsoló vége benyomható e? van egy új gyári. mailben írj ha érdekel.
Előzmény: Törölt nick (26830)
canadai Creative Commons License 2010.03.20 0 0 26834
keress mailban. valószínű tudok segíteni. csak a rajta levő számok,azonosítók kellenének. nekem kicsit futott gyáriak vannak-hibátlanok. ha érdekel.
Előzmény: hed joke (26831)
Zsoltika85 Creative Commons License 2010.03.19 0 0 26833

A lényeg lemaradt: 206 1.1i-hez van a kuplung alkatrész.

Zsoltika85 Creative Commons License 2010.03.19 0 0 26832

Hali emberek,

 

Van egy eladó LUK kuplung tárcsám és kuplung szerkezetem eredeti dobozában, 30.000 HUF-ért. Eredetileg kuplung szett volt, de nekem csak a kinyomócsapágy kellett belőle. Ha valakinek szüksége van rá, vagy tud valakit, akinek szüksége lenne rá akkor szóljon! THX

hed joke Creative Commons License 2010.03.19 0 0 26831
sziasztok

206 1.1 i be keresek befecskendezö szelepet de ahogy nézegetem elég borsos áron van unix honlapja hozta 10e körül de nem tudnak rendelni ök se már csak gyárit.....nem tudtok valahol ahol hasonlo áron lehetne venni
elöre is kössz!!
Törölt nick Creative Commons License 2010.03.19 0 0 26830
Üdv Topic-lakók!

Édesapám kétszázhatosán haldoklik az index-stb bajuszkapcsoló. Lehet-e valahol 2002 utáni ilyet kapni (40ezres tétel felejtős), esetleg valami bevált szervízmegoldás rá? Köszi!
canadai Creative Commons License 2010.03.19 0 0 26829
örülök hogy sikerült a művelet! ha még előjönne a hiba valamikor akkor ismételd meg ezt a sarulevételt. általában sokáig jó szokott lenni. de ha nem akkor marad a szervizes megoldás. a telefonnál is szokott ilyen lenni hogy behülyül az agya és ki-be kapcsolás után sokáig hibamentes. írjál ide ha bármi gond van mert én is szoktam tanácsot kérni és segít aki éppen tud valami megoldást. üdv!
Előzmény: Rea30 (26828)
Rea30 Creative Commons License 2010.03.19 0 0 26828
Canadai, köszönöm a tanácsot! Bevált! Úgy indul, ahogy a nagy könyvben meg van írva! Annyi lenne még a kérdésem, hogy ez átmeneti megoldás volt, vagy ezzel meg is oldódott a probléma?
Szép napot!
Üdv. Rea
Előzmény: canadai (26827)
canadai Creative Commons License 2010.03.17 0 0 26827
amikor a sarut leveszed a gyújtáskulcs legyen kivéve a kapcsolóból!tedd zsebedbe. a riasztót is(ha van benne) kapcsold ki mert az félreérti a helyzetet. reggel a saru visszarakás után végezz el egy ajtó zárást és nyitást.utána indítsd csak a motort. a frissítés az 0.5 vagy 1 óra a márkaszervizben. amennyi a rezsióradíja annyi a ft. ezt csak olyan szervizbe csináltasd ahol van hozzáférésük a francia szerverhez.PPS műszerrel végzik. kis maszek szervizeknek nincs erre lehetőségük mert komoly éves jogdíja van ennek a hozzáférésnek. amikor megy a kulcs betanítás akkor a műszer kiírja hogy rakja be a második kulcsot. érdemes a másodikat is betanítani mert 1 kulcs hiba esetén megállás van. hiába passzol mechanikusan a kapcsolóba a 2. kulcs az imo azt nem ismeri fel.
Előzmény: Rea30 (26826)
Rea30 Creative Commons License 2010.03.17 0 0 26826
Szia!
Köszönöm a választ!
Ma éjszakára megpróbálom a saru levételt, hátha beválik. Azért ez megnyugtató, hogy egy kulccsal is lehet frissíteni, bár csináltattam másikat, de az még nincs az autóhoz kódolva. Mennyire kell a zsebbe nyúlni egy ilyen frissítéshez? Tudja valaki?
Szép napot!
Előzmény: canadai (26824)
takacsakos86 Creative Commons License 2010.03.17 0 0 26825
Szevasztok!

Van egy 1.1-es 2002-es 206-osom. Párás, nedves időben indításkor néha kigyullad a motorhiba jelző, de rendre a harmadik indításra eltűnik. Ma reggel menet közben kétszer is kigyulladt. Egyszer akkor mikor átmentem egy fekvőrendőrön, leállítottam, újraindítottam, elaludt. Utána egy pirosnál megint felgyulladt, erőt vesztett az autó, dadogott, olyan volt, mintha nem menne az egyik henger. Bejöttem dolgozni, az udvaron meghajtottam, semmi, minden jó. Nem tudnátok egykét alternatívát mondani, hogy mi lehet a gond? (Azon kívül, hogy motorhiba olvasás.) Köszi
canadai Creative Commons License 2010.03.16 0 0 26824
ha a saru levétel sem segít akkor érdemes lenne szervízben egy kulcsbetanítást megpróbálni és a BSI-t egy új progival frissíteni. cod kártyát +a 2. kulcsot ha van vidd magaddal. ha nincs akkor 1 kulccsal is lehet frissíteni.
Előzmény: Rea30 (26821)
canadai Creative Commons License 2010.03.16 0 0 26823
ha tudod a rádió códot akkor vedd le egy éjszakára az akkusarut és hátha meggyógyul. volt már rá példa. de ez csak egy vélemény. vannak itt hozzáértők majd ők is írnak ettől jobbat.
Előzmény: Rea30 (26821)
canadai Creative Commons License 2010.03.16 0 0 26822
köszi ! átgondolom az üzletet.
Előzmény: veciv6 (26814)
Rea30 Creative Commons License 2010.03.16 0 0 26821
Sziasztok!
A problémám a következő, rem. tudtok valami hasznos infót adni. A kis Peugeot 206-om
nem indul. Vagyis hol indul, hogy nem. Pl. ma 5. próbálkozásra sikerült, tegnap egész nap semmi. Az autószerelő reakciója annyi volt, hogy immo hiba, kérjek új kulcsot a márka szervizben ( tudniillik, hogy a vásárláskor nem kaptunk pótkulcsot és egyszerűen nem is tudom megszerezni ) . Egy kulcsmásolós tanácsára csináltattunk egy újat, amit majd az autóhoz kell kódolni. Jó lesz ez így? Mert elég kínai, hogy a kulcs miatt hol indul, hol nem.
Köszi a válasz.
SilverFlash Creative Commons License 2010.03.16 0 0 26820
Hali!

206-oson használt alufelni+gumi eladó.
Gumi: Dunlop SP Sport 01 185/55R15 82H , 1 hónapot használt, ment cirka 1000 km-t. Hibátlan. iár: 50eHuf/4db.
Felni: AEZ Icon 5 alufelni 6x15 ET 27 4/108 jó állapotban. iár: 50eHuf/4db
A kép ne tévesszen meg, a felni 4 csavaros.
e-mail publikus. blacknight kukac mailbox pont hu
Dunlop SP Sport 01
AEZ Icon 5
Törölt nick Creative Commons License 2010.03.14 0 0 26819
Tudja valaki, hol lehetne vásárolni színes középkonzolt elérhető áron?
Csak horror áron találtam a neten(<42k).
veciv6 Creative Commons License 2010.03.13 0 0 26818
Meg kell próbálni föltölteni először-mivel az állásban lemerült......-ha nem rég vetted akkor 1 töltés meg kellene oldja problémád......
Előzmény: tomas206sw (26817)
tomas206sw Creative Commons License 2010.03.13 0 0 26817
az jó mert novemberbe vettem bele új akkut :(
De most minden egyéb megy riasztó, rádió, központi zár.
Akkor is az akku lenne a rossz lehet hogy eleve rossz volt az akku csak ennyit bírt garanciális akkor meg kicseréljem.
veciv6 Creative Commons License 2010.03.13 0 0 26816

Az akksi merült le(v. kipurcant) az állásban......Ha feltöltöd v. új kerül bele -valószínű a légzsák lámpa is elalszik......

 

Előzmény: tomas206sw (26815)
tomas206sw Creative Commons License 2010.03.13 0 0 26815
sziasztok

Van egy kis problémám főleg az hogy nem vagyok otthon és csak azt tudom leírni amit az otthoniak mondtak a kocsiról. Van egy 2002-es 1.4-es Peugeot 206sw kocsim és tavaly október óta nem sokat jártam vele. A hiba az első indításnál világit az akku és az AIRBAG fel irat de az autó nem indul és utána az AIRBAG jelzés meg is marad meg is marad.
Nem tudom mennyire érthető mert én is csak azt tudom amit nekem mondtak mert nem vagyok egy ideig otthon.
veciv6 Creative Commons License 2010.03.12 0 0 26814
1.4-es benyás 8v 75Le volt a feleségemé -komolyabb probléma nélkül teljesített....
Dinamikája elég volt-nem versenyautó,de aki a sebbeséget szereti nem ilyet vesz....
Viszont automatáról lebeszélnélek,mert azzal ne számíts ilyen motor mellett dinamikára.....Városban kényelmesen "haladni" a tömeggel jó-de viszont a magasabb fogyasztás vesz el a feelingből.....+ugye 1 automata meghibásodása zsebbe nyúlósabb......-de természetesen ez az én véleményem.... :-)
Előzmény: canadai (26810)
canadai Creative Commons License 2010.03.12 0 0 26812
2003 as valószínű hogy 8 szelepes. de egy fénykép a motortérből megmutatná pontosan. ha lapos széles a szelepfedél akkor még a régi 8 szelepes motor. akkor 1 szíj és 1 automata feszítő görgő kell. rakjál fel fotót ide. de a vízszivattyút is kellene cserélni a vezérléssel együtt.
Előzmény: Ferry86 (26811)
Ferry86 Creative Commons License 2010.03.11 0 0 26811
Sziasztok! Peugeot 206 sw-m 2003-as 1.1-es honnan tudom megállapítani,h 8 vagy 16 szelepes? Elég bele 1 vezérműszíj 1 feszítő görgő vagy 2 feszítőgörgő kell??
canadai Creative Commons License 2010.03.09 0 0 26810
peugeot 206 1,4 benzin automata váltós gk ról van e valakinek véleménye? fogyasztás, meghibásodás,menetdinamika stb. ilyen vásárlásán gondolkodom. vagy tegyek le róla? melyik évjárattól szabad megvenni? szóval minden vélemény érdekelne.
molnartiby Creative Commons License 2010.03.09 0 0 26809
Köszi Witlok!

Nagyon jól össze szedted, azokat, amikre nem volt elég jó rálátásom.
Az utolsó gondolatoddal is teljesen 1et értek.

Köszönettel,
Tiby
Előzmény: Witlok (26801)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!