Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2010.03.11 0 0 1834

Szia!

 

Hát nekem elől-hátul Metzeler Lasertec van, de tapadásban nem az igazi, pedig nem egy olcsó mulatság + 10000 km alatt lekopott a hátsó. Kanyarokben nálam kúszik, nem vészes, de ezért nem igazán tetszik.

 

Ezt a Heidenau-féle gumit sokan dícsérik, talán megér egy próbát. Amúgy van ennél olcsóbb is, a Mitas. Ki tudja milyen? Lehet, hogy megfelelő lenne ez is utcai motorozásra. Olvasok sok gumi tesztet, de elég sok az elfogultság és az ellentétes vélemény egyazon típusról.

Előzmény: Mcemru (1833)
Mcemru Creative Commons License 2010.03.07 0 0 1833
a Heidejó egy alapvetően közepes-rossz gumi, tök mind1 mire, GS-re közepes
persze, olcsó...
a Pirelli Sport Demon a leginkább ami tapad, a Bridgestone BT45 a túrásabb, és a Metzeler Lasertec hasonló mint a Pirelli, de retros mintával
Előzmény: Törölt nick (1815)
MrChef Creative Commons License 2010.03.07 0 0 1832
Köszi a tippet, ilyesmiben gondolkodom. Egy túrakormány kb. 11ezer Ft, és ebay-ről is tudok felső kormányvillát rendelni viszonylag óccsóért. Aztán már csak egy szervizes kell, aki összedobja nekem.
Előzmény: Nick Grabowsky (1831)
Nick Grabowsky Creative Commons License 2010.03.07 0 0 1831
Vegyél egy túrakormányt, szerintem a magasító sem olcsóbb. A Futár motoros boltban egy ETZ kormány pl. 1900 Ft. Nem tudom hogy a vastagsága jó-e, azt ellenőrizd.
Ja és mindenek előtt nézd meg a bowdeneket, kábeleket, hogy mennyi tartalék van a hosszukban, ne kelljen mindent cserélni, az nem olcsó.
Előzmény: MrChef (1830)
MrChef Creative Commons License 2010.03.06 0 0 1830
Sziasztok! Szebb időt mindenkinek!:-) Még nemigen jön a tavasz, csak a hó végén, de én már most beindítottam a motoromat, csak hogy járjon egy kicsit, és már most megnézem, mi kellhet, és beszerzem, nehogy úgy járjak, mint tavaly, amikor hetekbe tellett, mire minden megvolt, és annyi önfeledt motorozási időt buktam.:-P

Csutkakormány vs túrakormány problematika:
az én motoromon még csutkakormány van (2000-es évjárat), és túrakormányra szeretném cserélni, természetesen óccsóért. Tudtok erre vmi jó megoldást? Esetleg csutkakormány-magasító? (az mennyire válik be?)
MrChef Creative Commons License 2010.03.06 0 0 1829
Sziasztok! Szebb időt mindenkinek!:-) Még nemigen jön a tavasz, csak a hő végén, de én már most beindítottam a motoromat, csak hogy járjon egy kicsit, és már most megnézem, mi kellhet, és beszerzem, nehogy úgy járjak, mint tavaly, amikor hetekbe tellett, mire minden megvolt, és annyi önfeledt motorozási időt buktam.:-P

Csutkakormány vs túrakormány problematika:
az én motoromon még csutkakormány van (2000-es évjárat), és túrakormányra szeretném cserélni, természetesen óccsóért. Tudtok erre vmi jó megoldást? Esetleg csutkakormány-magasító? (az mennyire válik be?)
babar34 Creative Commons License 2010.03.05 0 0 1828
Igazad van, én is gyűlölöm az ilyet...
Előzmény: Törölt nick (1827)
Törölt nick Creative Commons License 2010.03.05 0 0 1827

Érdeklődtem én a szombathelyi Suzukinál (sőt a Yamaha és a Honda kereskedésben is), de válaszra sem méltatnak, ezért megyek másik városba.

 

A GS500-amat 1,5 évvel ezelőtt a szombathelyi Yamahában szerettem volna megvenni (volt egy pár éves használtan). Mondták, hogy visszahívnak, de le se sz@...k, ezért utaztam inkább több, mint 100 km-t Székesfehérvárig a Suzukiba. Ott foglalkoztak velem (udvarias, segítőkész kiszolgálás; kávé). Meg is vettem:-))

Előzmény: babar34 (1823)
Nick Grabowsky Creative Commons License 2010.03.05 0 0 1826
Már nem emlékszem konkrétan, barkácsboltból tetszőleges kétkomponensű epoxi ragasztó, kb. 800 Ft volt.
Előzmény: Gsebok84 (1824)
CsA Creative Commons License 2010.03.04 0 0 1825
Jöhetne már a jó idő... :-(
Gsebok84 Creative Commons License 2010.03.04 0 0 1824
Meg mondanád milyen ragasztóval lett akkor megragasztva...
Mi a márkája és mennyibe kerül?
Köszi!
Előzmény: Nick Grabowsky (1821)
babar34 Creative Commons License 2010.03.04 0 0 1823
babar34 Creative Commons License 2010.02.25 0 0 1822
megnyugtatlak, a drágábbakhoz is ennyiért csinálja a Puig. Ha legyárt egy alkatrészt, nem azt nézi, az adott tipusnak mi volt az új ára, hanem mennyibe kerül elkészíteni. Meg egy kis marketing...
Előzmény: Gsebok84 (1819)
Nick Grabowsky Creative Commons License 2010.02.25 0 0 1821
Előzmény: Gsebok84 (1820)
Gsebok84 Creative Commons License 2010.02.24 0 0 1820
Kívülről hogy néz ki?
Előzmény: Nick Grabowsky (1811)
Gsebok84 Creative Commons License 2010.02.24 0 0 1819
... az azért érdekes, hogy milyen drága a kis öszvérünkre ez a cucc holott a több milliós vasakra meg a feléért rá is teszik...
Kössz, de így elgondolkodtató!
Előzmény: babar34 (1816)
Nick Grabowsky Creative Commons License 2010.02.24 0 0 1818
Van még bent egy erősítés, szerintem nem fog letörni:

Előzmény: PatoPalko (1814)
Nick Grabowsky Creative Commons License 2010.02.24 0 0 1817
>> ... aztán ha nem metál a festés ...

Na de az! Itt bukik a dolog. Ha a műanyagos csinálja, akkor az egész idomot újra kell fújni, új matricával. Vagy lehet csak egy darabot festetni úgy, hogy ne látsszon az átmenet?
Előzmény: Fischi (1812)
babar34 Creative Commons License 2010.02.23 0 0 1816
21pénz az említett bukógomba. Küldjek?
Előzmény: Gsebok84 (1809)
Törölt nick Creative Commons License 2010.02.23 0 0 1815

Szia!

Mi volt velük a gond? Csak azért, mert én is Heidenaut rendelnék a gépre (igaz a K68-as típust néztem ki).

Előzmény: needee (1813)
PatoPalko Creative Commons License 2010.02.22 0 0 1814
Szia Grabowsky!

A képről úgy látszik, mintha két ponton lenne felfüggesztve a doboz (a majrévas helyére?). Ha így van, ne menj vele, mert le fog törni. Tapasztalat. Négy pontos felfüggesztés kell, lásd pl. GIVI megoldása.
Előzmény: Nick Grabowsky (1784)
needee Creative Commons License 2010.02.22 0 0 1813

Hallo
Holnap,ha minden igaz felkerül a motorra az uj gumipár!Ha esetleg érdekel valakit 6000km futott 1db Heidenau K63(110) jó állapotban és 1 db K64 (130)!Nem hibás,csak vettem másikat és öszintén megmondom "nekem ez nem vált be" gumik!
needee@maffia.hu             

Árat meg nemtom!Esetleg cserélhetünk is!

Fischi Creative Commons License 2010.02.22 0 0 1812
Szerintem NE ragaszgasd- hanem vidd el egy műanyagoshoz, jobban összeforrasztja neked meg erősebben mint egy ragasztó- aztán ha nem metál a festés.- akkor a hézagot szépen kétkomponensű gittel óvatosan ki, szintbe csiszol- alapoz és ráfúj- majd összepolíroz..

Ennyi..
Előzmény: Gsebok84 (1809)
Nick Grabowsky Creative Commons License 2010.02.22 0 0 1811
Ilyen a ragasztás belülről. Persze megfolyt kicsit, a függőleges helyzet miatt, de jól tart.

Előzmény: Gsebok84 (1809)
Nick Grabowsky Creative Commons License 2010.02.22 0 0 1810
Ajjaj, szegény sorstársam!! Ugyanez történt velem tavaly, pepitában.
Először is nőjön be az orra luka annak, aki azt az indexet oda tervezte és úgy, hogy a legkisebb borulás is idomot repeszt!!!
A repedéseket én kétkomponensű epoxi ragasztóval orvosoltam belülről, az oldalidomot leszerelve, az orr-idomot csak úgy a helyén. Így egyben vannak, de a repedések sajnos látszanak. Annyira nem brutális azért, hogy újrafestessem őket (plusz matricák ugye...).

Létezik hivatalos PUIG bukógomba GS500F-hez, azzal is szemezek még, vagy gondolkodom egy egyedi bukócső-megoldásban, ez ügyben most mossa épp a lassú víz a partot a fejemben.





Előzmény: Gsebok84 (1809)
Gsebok84 Creative Commons License 2010.02.22 0 0 1809
Nálunk is, na ennek örömére kitört az indexem is..........
:-(
:-(
:-(
=-(
A motorozás után gondolt egyet a gép és a garázsba felé tolás közben a hátára akart venni úgy hogy eldőlt közben jobbra.
Ennek következtében spéci rövid lett a jobb indexe mert beljebb landolt az idomban!

Hát a szívem szorult össze mikor megláttam...

Valakinek esetleg valami ötlet, hogy mitévő legyek?
A darabka meg van ami kitört(úgy 3*2 cm-es), és alig bírtam visszapattintani(kellett vagy 10 perc), úgy hogy most áll a helyén elég jól. Csak látszik a törés helye, meg azért valahogy össze kéne ragasztani(na meg persze eltüntetni a nyomokat...)
Gondoltam szerzek valami ragasztót meg teszek rá kívülről valami matricát....
???
Ezért erőltettem régebben a bukó gombát, de persze erre a típusra szinte csak varázsolni lehet...
Nick Grabowsky Creative Commons License 2010.02.22 0 0 1808
Yeeah! Tegnap kitört nálunk a tavasz, motoroztam, kipróbáltam az új nyitott sisakomat.
Törölt nick Creative Commons License 2010.02.17 0 0 1807

Sziasztok!

Köszi a válaszokat!

Azt hiszem ez lesz a nyerő:-))

Fischi Creative Commons License 2010.02.16 0 0 1806
No ide is beteszem, úgyis itt van a kedvenc Gs 500- as banda! :)

<b> "Sziasztok!

Néhányunkban felvetődött az ötlet, hogy találkozót kellene szervezni az ER5 tulajoknak. Úgy néz ki a dolog, hogy idén összejöhet. Helyszín még kétséges, de nagyon valószínű, hogy egy kenpingben leszünk valahol a Balaton partján.
Időpont: június 25-26-27.
Azt szeretném kérni tőletek, hogy jelezzetek vissza a szándékaitokkal kapcsolatban!
Akkor is, ha jönnétek, és akkor is, ha nem, mivel létszámot kellene terveznünk.
Gyors reagálásotok köszönöm szépen a szervezők nevében"


A levelet nicojunior adta fel a sportmotoros Er-5 fórumban- természetesen nem csak Er- 5 tulajok jöhetnek- mindenkit szeretettel várunk! <b/>


Mivel nem vaskalapos a társaság- gyertek minél többen Ti is!

A helyszín lehet hogy a Mágika- tanya Diszelben, de ez még rendezés alatt!!!
Fischi Creative Commons License 2010.02.16 0 0 1805
Fórumon nálunk használják Fireblade- ba meg Honda Cbr- be, nem nyekeregtek hogy rossz lenne...
Előzmény: Törölt nick (1803)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!