Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Jankli Creative Commons License 2010.02.24 0 0 414908
Basszus, a könyv eszembe sem jutott....:)))

gyalulsz rajta, vagy fűrészelsz?:))
Előzmény: Törölt nick (414902)
gessztenye1 Creative Commons License 2010.02.24 0 0 414907

Valami ott nem gömbölyű. Hogy-hogy közelít a jeladóhoz? Nem kéne. Elvileg konstansnak kéne lenni a távolságnak. Nem jól lett ott valami összerakva.

 

Service lámpához ajánlok egy színben passzoló szigszalagdarabot egy hónapra. ;-)

Előzmény: Törölt nick (414905)
gessztenye1 Creative Commons License 2010.02.24 0 0 414906

Na, most aztán tényleg nem panaszolhatod, hogy válasz nélkül maradt a kérdésed.. ;-)

 

A kuplungnál lehet gond még a pedál-munkahenger környékén is. Vidd a mesterhez.. Márkaszervizben csak lehúznak, meg kókányolnak, tisztelet a kivételnek.

Előzmény: njk_ (414897)
Törölt nick Creative Commons License 2010.02.24 0 0 414905
Kezdem nem érteni a dolgokat :o

Ma kicseréltem a ledarált abs-jeladót (egy dolog, hogy még mindig a szerelőt hibáztatom értem, hogy nem vette észre :), csak az okát nem értem), de a darálás még mindig megvan.
Erőltetett balos kanyarban a jobboldai abs-gyűrű eléri a jeladót. Finom balosban, egyenesen és jobbra nem éri el, nem szól. Felemelve is azt látni, hogy balra tekerve közelít hozzá. Egyszerűen a miértjét nem látom a dolognak. Azóta van a hang, mióta a féltengelyt kicseréltük. A féltengely hozzávaló, ezer %. Hozzávalóbb nem létezik :)

Másik dolog: korábban putyus írta, hogy 40 hibátlan felmelegedési ciklus kell, hogy az átmeneti hibát ne tárolja az autó. Ez m1re igaz? Korábban a darálás alatt nem volt hibajel, míg a jeladó meg nem nyekkent teljesen. Most, hogy kicseréltem, még mindig ott van. Eltűnik ez?
Jankli Creative Commons License 2010.02.24 0 0 414904
Szívesen:)

Én nem állítottam, elvileg minden ugyanoda kerül vissza. A művelet óta kb. 20ekm-t mentem, nem észlelek semmi rendellenes dolgot. A kormányküllő ugyanúgy áll mint eddig, nem húz el semerre, nem kopik ferdén a gumi.
Előzmény: stevemegane (414900)
gessztenye1 Creative Commons License 2010.02.24 0 0 414903

Fejből nem tudok címeket, de a meganeklubos honlapon találsz pár ajánlott szervizt, és szerelőt. Aki oda felkerült, szerintem "megérdemelte".

 

Műszaki vizsga: Ha jó a fék, kormány, lámpák, lengéscsillapítók, akkor be kell tolni a közlekedésfelügyelethez. Ott a legolcsóbb.

 

Abs - service: át kell nézni, hogy a jeladók környékén nem csúszott-e szét valamelyik csatlakozó, nem sérült-e kábel, vagy a biztosítéktáblán, hogy ép-e az abs biztosítéka. más nagyon nem szokott gondot okozni. Egy kb. 5000 Ft-os diagnosztika sokat segíthet, ha nem akartok találgatni.

 

Kemény kuplung: ha nincs semmi fizikai behatás, kosz, olajmérgezés a pedál környékén, akkor esélyes egy kuplung generál. nem olcsó. Ha szét van szedve, illik cserélni egyben: tárcsa, szerkezet, munkahenger. Hány km van a kocsiban?

Előzmény: njk_ (414897)
Törölt nick Creative Commons License 2010.02.24 0 0 414902
sziasztok ma is


én a gyalupadot egész más célra használom :))

rugostag szétszerelése

rugo
Előzmény: Jankli (414896)
Kopi Creative Commons License 2010.02.24 0 0 414901

:)

 

Előzmény: Jankli (414898)
stevemegane Creative Commons License 2010.02.24 0 0 414900

Köszi a pontos leírást.

 

Kell a művelet után futóművet állíttatni?

Előzmény: Jankli (414896)
Kopi Creative Commons License 2010.02.24 0 0 414899

Szia!

 

Válaszoltam, hogy szerintem hívd fel Stefit, ha nem márkaszervizbe szeretnél menni! :)

 

http://meganeklub.hu/index.php?Stefi-Mester-Autoszerel337-m369helye

 

No meg az ABS miatt Zoltánt 20 - 408 huszonegy 08 (munkaidőben)

Előzmény: njk_ (414897)
Jankli Creative Commons License 2010.02.24 0 0 414898
Azt hiszem Kopi ajánlotta Neked Steffi mestert, a Klub honlapján találsz elérhetőséget, elektromos hibára pedig Zoltán1967 az embered. Van Neki telefonszáma is, a többiek mindjárt megmondják, én nem tom fejből.
Előzmény: njk_ (414897)
njk_ Creative Commons License 2010.02.24 0 0 414897
Üdv Mindenkinek.
Látom nagyon pörög a topik. De itt tényleg mindenki maga szereli az autóját? :)

Szervizzel senkinek nincs tapasztalata? Segítsetek kérlek.
Előre is kösz,
NJK

----------------
"Sziasztok!

Segítsetek kérlek egy jó, megbízható szervizt vagy szerelőt találni Budapesten a következő javításokra a 6 éves Megane II-mhöz:
- Műszaki vizsga
- ABS visszajelző és Service világít
- kemény a kuplung

Jó lenne olcsóbban megúszni, mint a márkaszerviz.

Tudtok ajánlani valakit?
Előre is köszönöm,
NJK"
Előzmény: njk_ (414618)
Jankli Creative Commons License 2010.02.24 0 0 414896
Sziasztok!

Ahogy KoAn írta, úgy ellenőrizhető a toronycsapágy, de ha recseg akkor már nagyon a végét járja.
A szétszedése viszonylag egyszerű. Ki kell venni a komplett gólyalábat (rugóstagot), rugóösszehúzóval a rugót levenni és máris ott a csapágy. Ne hagyományos csapágyra gondolj, ez egy több részből álló fekvő csapágy. Ha szétszedted és a golyók nem esnek ki a műanyag kosárból, akkor még használható a csapágy. Nekem törés miatt cserélnem kellett a rugókat (párban cseréltem) és mikor szétszedtem, felgeneráloztam a toronycsapágyakat is. Szépen kimostam lakkbenzinnel mindent, vastagon bezsírozva került vissza a helyére. Eléggé ki volt száradva, összerakás után úgy éreztem szervós a boci, pedig nem:)
A két gólyaláb generálja meg a rugócsere otthon a garázsban történt, ötkor kezdtem, nyolc órakor már kész is volt. (közben valahogy elfogyott két sör is, pedig akkor még nem is olvastam Pinga és Zb tippjeit:)) )Kell egy emelő, kerékanya kulcs, rugóösszehúzó (ezt én kölcsönkértem) 10-13-21 kulcs és egy fogó.
Mikor a gólyalábat kivetted (két csavar a kerékagynál, két csavar a motortérben), össze kell húzni a rugót, a lengéscsillapító végét fogóval megfogva tudod az anyát levenni róla. Nem árt ha a cuccot be tudod satuba fogni, könnyebb dolgozni vele. Én "örököltem" egy gyalupadot, ilyenkor nagyon tuti:)
Sajna semmilyen leírásom nincs hozzá, de nem bonyolult munka, minden adja magát. A leírtak MI PhI-re vonatkoznak, nem tudom az MII-nél ugyanígy van-e megoldva, de valószínű.
Előzmény: stevemegane (414884)
Kopi Creative Commons License 2010.02.24 0 0 414895
Dobtam egy méltet is! :)
Előzmény: Indy_ (414893)
Kopi Creative Commons License 2010.02.24 0 0 414894

Kösz! :)

 

Előzmény: Indy_ (414893)
Indy_ Creative Commons License 2010.02.24 0 0 414893
Nincs mit, kapard egészséggel. :D
Előzmény: Kopi (414541)
Indy_ Creative Commons License 2010.02.24 0 0 414892
Igen, lehet venni külön is ilyen keretet, de csak márkaszervizben.
Előzmény: Johnny641 (414320)
Chris530i Creative Commons License 2010.02.24 0 0 414891

azt láttam h elég hülyen van bedugva :)

megpróbálom thx

Előzmény: gessztenye1 (414890)
gessztenye1 Creative Commons License 2010.02.24 0 0 414890

Légszűrő, az akksi és a vezérlő mögött egy fiókban.

 

2 csavart kikinlódod elég hülyén lehet őket kitekerni

 

A fiókot felfelé kell húzni, de óvatosan, hogy a vezérlő kábelei nehogy sérüljenek. Szépen ki lehet "válogatni" a fiók peremét a kábelek alól.

 

Porszívózás, és betétcsere után fordított sorrendben vissza. Kábelekre, peremre vigyázz! Kicsit azért kell feszegetni.

Előzmény: Chris530i (414889)
Chris530i Creative Commons License 2010.02.24 0 0 414889

hi

van vkinek vmilyen használható leírása h h kell levegőszűrőt cserélni MII 1.5dCi-n 2008. as

thx

KoAn Creative Commons License 2010.02.24 0 0 414888
Ha toronycsapágy rossz, akkor álló helyzetben ha tekered a kormányt végállásig, akkor recsegő hangja van.
Előzmény: stevemegane (414886)
brummpapa822 Creative Commons License 2010.02.24 0 0 414887





Jóóóóóó reggelt :)
stevemegane Creative Commons License 2010.02.24 0 0 414886

Én már átnézettem mindent.

Stabilizátor szilentet cseréltek, a többi rendben van.

 

A toronycsapágyra gyanakszom még.

Azért kérdeztem, hogyan lehet ellenőrizni, illetve cserélni.

TamiBT Creative Commons License 2010.02.24 0 0 414885
- nekem anno a silent cserekkel ez a jelenseg megszunt.
Előzmény: stevemegane (414884)
stevemegane Creative Commons License 2010.02.24 0 0 414884

Szia!

 

Köszi a benzinszűrőhöz a tippet.

 

Lenne még egy problémám.

Nagy bukkanó felső pontján az MII autóm jobb eleje felől koppanó hang jön, mintha a lengéscsillapító alsó véghelyzetbe leütne.

Átnéztem, a futómű rendben.

 

Valaki írta itt, hogy lehet toronycsapágy probléma.

 

Toronycsapágyat hogyan tudom szétszedni?

Cserét otthon meg lehet csinálni vagy kellenek speckó szerszámok?

Van esetleg ábrád vagy valami leírásod a csere, illetve az ellenőrzés menetéről?

 

Köszi a segítséget.

 

Előzmény: Jankli (414868)
gallo Creative Commons License 2010.02.24 0 0 414883
Jó reggelt. 2 napig jólesne pótlás. Őket tartogattam tegnapról. Jól elvagyok ott köztük.
Jankli Creative Commons License 2010.02.23 0 0 414882
Még egy dolog a benzin szűrőhöz. Nem mindegy hogy teszed be, figyelni kell a folyás irányt! Ha a régin nem látod, ugyanolyan formában tedd be az újat, mint a régi volt.
Előzmény: kisjezus (414880)
Jankli Creative Commons License 2010.02.23 0 0 414881
Nem adom fel könnyen:))
Találtam krómsprayt, állítólag lakkozható, de még meg akarom nézni személyesen is. (webshopban leltem rá)
Ha kész teszek fel képet.
Előzmény: kisjezus (414880)
kisjezus Creative Commons License 2010.02.23 0 0 414880
és a te felnid h áll? a krómfestés(króm 6ású) megvalósul vagy le tettél róla?
Előzmény: Jankli (414878)
Jankli Creative Commons License 2010.02.23 0 0 414879
A jóhoz hamar hozzá lehet szokni:))
Előzmény: zbzbzb (414872)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!