Először is tisztázni kéne, hogy miből is áll a szett amit beszereltek az autódba, mert a kapcsoló 1 dolog.
A beszerelési ár már nagyjából behatárolja a rendszert.
Amennyiben nincs ECU, léptetőmotor, abban az esetben jól átraktak a palánkon.
Továbbá nem értem, hogy minek vitted a régi szettet, ha nem azt szerelték be?? ill. mi lett annak a sorsa: beszámították az újba, "zsebretették", hazavitted emlékbe??
A fogyasztáshoz annyit, hogy a GOLF III 1,8 (8 szelepes központi befecskendezős 90Le. változat, gázszett Landi LCSV05) autóm gázfogyasztása 8,5 l vegyes használat mellett, ennek tükrében nagyon magas a fogyid.
A Platán már csősz, és .... szóval Csősz felvásárolta a skodát, nem tom gázhoz hogy állnak.
Orosi útra jártam 2 évig de autójavitás okán, nem lpg szerintem nyiregyen ők tök átlagosak, van rossz és kellemes élményem is, de hogy egy szerelő mogorva szerintem az a jó jel :D (a garanciát, jótálást lehet nálluk érvényesíteni, hf tömités csere után visszavittem mert a szimeringnél kifolyt az olaj a blokkra, kicserélték ingyé anyagot sem kellett fizetni, lebontották a vezérlés miegymás, más kérdés hogy picit drágán dolgoznak, de átlag kisker áron adják az alkatrészt, és amolyan mindent cserélős fajták, generátor feszítőmechanikát mikor cserélték azt mondták csak úgy van rá garancia ha a szíjat is cserélik).
Szekvenciálishoz nem értenek itt a környéken (még a keverős is necces :D).
volt 200x600 as atrama (litván) tartályom is abba 40 litert lehetett tankolni, ezért gondoltam hogy ebbe is annyi körül menne!
Az astrat a környék legjobb gáz szerelő műhelyében szerelték de érdekes volt mert vittem egy bontott landi renzo szettet egy 1.4 es 8szelepes F astrából, és ezt kaptam helyette, mondjuk olcsó volt az igaz, csak meglepett hogy kocka ladákba is ilyen rendszer szokott kerülni.....(lehet hogy nem vákumos hanem elektromos?, ilyen fekete lovato kapcsolo van hozzá, amin van piros szinu gomb is a benzin-gáz kapcsoló mellett, gondolom igy könnyebb de lovato minden)
Nekem ugye szekv. van úgyhogy a kemecsei uti kilőve, platán, valent drága, az orosi útinál voltál már? én voltam beszerelés ügyben anno, 40000rel többet mondtak, mint debrecenbe az euro-plusnál (és nincs "belehányva" a cucc, mint azt az imént is olvashattuk...) ja és finoman szólva nem voltam szívélyesen fogadva a skoda fabia gázosítással kapcsolatban.
Más: Szappanos szakiról meg annyit, hogy én az ilyen szerelőt tartom f.szának mert szívesen segít bárkinek itt a fórumon, ráadásul ingyen, még ha fikázzák is ezért. Személyesen nem beszéltem vele, de 2 éve olvasom ez a rovatot( bár ritkán szólok hozzá, inkább tanulok tőletek csendben:))
Miután beszerelték, rögtön visszavittem, hogy szerintem sokat fogyaszt, meg nem jól megy. Állítottak rajta, a fogyasztás maradt ennyi, viszont jobban ment a beállítás után. Ráhagytam. Ez már négy éve volt, a fogyasztás nem változott. Nem hiszem, hogy van valakinek 6,5 alatti gázfogyasztása egyébként, bármilyen autó is az. Én legalábbis nem hallottam róla, pedig elejétől fogva olvasom a topicot.
Na jó. Ha viszed a szettet, 40-50 ezer Ft a beépítés autótól függően. Nem sokára teszek fel képeket a hanyagul beszerelt kocsimról, és az illető által szereltről is. Már a látvány is magáért beszél.
A precizitása példás. Nem szegecsel, csavaroz. A furatokat egyenként kikeni alvázvédővel. Minden kötőelemet zsírral rak össze, így 1 év múlva is bontható lesz flex nélkül is. A reduktornak külön konzolt gyárt, beszarás. Az ECU szintén nem kábelkötegelőn lóg. Holland szerelési minőség, komolyan.
Nyírő László, tel: +36203955151
Ő eredetileg Zavolival foglalkozik, azt be is szerzi. A kialakult kooperációnk keretében elvállalja az AC Gas beszerelését, melynek beszerzésében tudok segíteni, de megoldhatja bárki egyénileg is. Ebben az esetben a programozás hibátlan lesz, mert ez a rendszer a legjobban konfigurálható. Épp most hagytam abba egy Zavoli programozását, tényleg egy fos az AC -hoz képest.
A Laci hívásakor célszerű rám hivatkozni, az adataimat privát mailben adom hozzá.
Amennyiben segítségre van szüksége bárkinek, hívhat engem is, küldhet mailt, vagy akár a Nyírő Lacit direktben.
A 600x200-as Stako az igen 42-43L, most ennek a 80%- át kell venni, így reális a kb 30L gáz. Mondjuk a multiszelep nagyobb így többet kellene beengedni, elvileg,ha csak nem hajtották vissza. Másik:Gondolom az astrát házilag szerelték, mert ez nagyon-nagyon gáz! Vákuumos szettel egy eco-tec motort?
7 liter körüli vegyes fogyasztás a reális, akikkel eddig beszéltem mindenki ezt mondta /az én sedanom fogyasztása elég szélsőséges szerintem mert az asszony jár most a kocsival és 2km az oviba reggel majd vissza és dél körül még egyszer ugyanez esetleg napközben még a városban 3-4 km. szegény motor épp hogy megmelegszik és már le is áll!/
Sziasztok Lancia Dedrámba szeretnék gázszettet találni ehez kérném segitségetek. Éerdekelhet használt befecskendezös szett is de föleg egy megbizható költséghhatékony hely ahol normálisan megcsinálnák. Köszönöm.
mivel nem érkezett semmi javaslat, megegyszer megkerdezem: van egy 200mmx600as Stako pótkeréktartályom, amibe egy 220-240mmes multi kerult, igy nem ürül ki a tartályból a 42 liter, hanem csak 30 jön ki belőle, valamint a szintjelző 4 ledje is álandóan teli-t mutat! Hogy lehetne ezt megoldani esetleg multi csere nélkül? Szintjelző nem gond, mert ugyis hülyeségeket mutat, de az lényeges lenne hogy ne csak 30 liter körüli gáz jöjjön ki belőle?
más: 1.6os G astra központi injektoros (X16SZR) vákumos lovato rendszerrel, most télen bekajál 11litert! gázból(nyáron 9körül evett,rendszer júniusban lett szerelve) szerintetek ez normális? kicsit sokallom, ahhoz képest hogy 1.2es G astránk zavolival max 9litert nyel csak be.
2 tankoláson vagyok eddig túl , nagyrészt helyben a hidegben pár kilóméterekkel 8,04 lett a 2. tankolás . /az első még 8.5 körüli volt de akkor volt a sebesség teszt/