Szerintem a problémát onnét kellene megközelíteni, hogy a kocsi akkor is halad (gázzal) amikor nem fogy a benzin. Többen beszámoltak már benzines/dizel tulajok is hogy a üzemanyag szint mérő nem valós értéket mutatott. A következő tankolás után viszont helyreállt a rend.
Nem igazán értek hozzá, de a 20-as számu vezetékköteg csak a FAP-osokon van, az pusztán a tanksapka kinyitását is érzékelheti, a betöltött mennyiségtől függetlenül .
Az kevés, hogy leveszed a tanksapkát. Utána figyeli az üzemanyagszintet és a betöltött mennyiségtől függően fecskendezi be az adott mennyiséghez való eolyst. Tehát az üa. eolys koncentrációja mindig ugyan akkora. Ergó, ha nem tankolsz nincs eolys, így nem lehet átverni.
A FAP-os dízeleknél az adalékot akkor nyomja bele, ha kinyitottad a benzintank ajtaját... Talán ebben az esetben is megoldás lehet: Kocsi leállít Tank kinyit Vársz 1 percet Tank becsuk Mutató ellenőriz
Azt én is kikövetkeztettem, hogy a számítógép számolja, hogy mennyi ment el, mert hát mutatja is a központi kijelzőn, hogy mennyi a fogyasztás meg a megtehető kilométer.
A "kifogyással" csak annyi a gondom, hogy fosok, hogy egyszer leáll a kocsi.
De még mindig maradt a kérdés! Mi a fene méri, hogy tankoltam???? Mert ugye ha csak üzemanyagszint mérő lenne és teszem fel csak induláskor mérné meg a mennyiséget - ami logikus is, hiszen menet közben nem szoktunk tankolni - akkor meg kéne, hogy oldódjon a probléma egy leállítás újraindítással. De nem!
Szóval mi a fene veszi észre, hogy tankoltam? Ez itt a kérdés :D
Sőt, gázos kocsi nem is volt eddig a köreinkben:-)
(Milyen egyszerű volt régen a Ladám, abban nem voltak ilyen problémák. Max, amikor a rendőr megállított, közölte hogy "Zsana van", kivette az 50 Ft-ot a forgalmiból is mehettem tovább:-) Mondjuk akkoriban minimum 180 Km-t tettem meg egy palack gázzal, és ha jól emléxem, 17-20 Ft körüli összegért töltötték...)
mivel a központi számgép érzékeli, hogy halad az autó, meg hogy van befecskendezés, valami alapján számolja a benzinfogyasztást is, lévén, hogy nem számít olyan lehetőségre, hogy megyünk is, de a benzin se fogy...
hogy mi a megoldás, nem tudom, többiek majd mondják, de talán szaki átalakító, vagy éppen szakszervíz megmondja. illetve nem muszáj zavartatnod magad attól, hogyha lent van a mutató (azt nem tudom, hogy a fals infó alapján végül leállítja-e az autót a vezérlés...).
az pedig sajnos(? ilyen és kész) normális, hogy 5 litert legalább tankolni kell rá, hogy észrevegye a változást. viszont ilyen gondolat asszem, még itt sosem merült fel, hogy képes a kocsi mérés helyett kiszámolni a szintet... Ez azért már az x-akták kategóriájába tartozik, ami a mérnöki megoldást illeti, kiváncsi vagyok, más autó is ilyen "okos" rendszerű-e...
-760: Bocsi, jobb oldali féltengely gömbcsuklóra gondoltam, mivel ha balra kanyarodsz, akkor jobbra visz a centrifugális erő. De ettől függetlenül bármelyik lehet. Lehet, hogy csak egy kis zsír kell neki és még elmegy egy darabig.
A problémám, amiben a segítségeteket szeretném kérni, a következő:
Most alakíttattam át a 307-esem (1.6 benzin), kettős benzin-gáz üzeműre. Minden frankó a géppel, kivéve, hogy azt hiszi, hogy fogy a benzin is. Ma is lement a mutató nullára, pedig tudtam, hogy félig kell lennie a benzintartálynak. Tankoltam rá 5 liter benzint és láss csodát... félig lett a tank. Próbáltam már az akku saru levesz módszert is, nem segít. Próbáltam 1-2-3 liter benzinekkel is, az sem jött be. Csak akkor veszi észre a valós benzinszintet, ha legalább 5 litert tankolok.
Tudja valaki, hogy hogyan működik benne az üzemanyag mérése, illetve, hogy mi veszi észre, hogy tankoltam? Valahogy át kéne verni a rendszert időnként hogy tankoltam, így újra észrevenné a helyes üzemanyagszintet. -------------------------
-760: Szerintem bal oldali féltengely gömbcsukló lesz a ludas. Ha holnap is csinálja, akkor nézesd meg.
Kegyetlen hideg volt az éjjel és úgy alakult, hogy az autóm a csillagos ég alatt éjszakázott. Meg ma is ott fog.. Reggel elindítottam (szegény, éreztem nincs hozzászokva), járattam 4-5 percig majd elindultam. A belső ventilátor kicsit hangosabb volt a kelleténél, de az első körforgalomba kicsit megijedtem: balra kanyarodásnál veszettül kattogott valami, talán a futóműnél, vagy a nemtomhol.. Jobbra semmi, csak balra. Ezt a hidegnek kell betudni? Soha nem tapasztaltam még.
Hát...nekem folytatja magatol, ha megszakad a letoltés, bár ezt a servernek is támogatnia kell. Gondolom akkor ez nála nem ismert funkcio.... mekkora az a csomag?
Nos, hát install megvolt, a fájl-t is elkezdte szépen, kisebb-nagyobb szünetekkel tölteni (ahogy eddig a sima firefox letöltésnél volt), majd egyszercsak újra kérte a captcha kódot, beírtam, és meglepve tapasztaltam, hogy elölről kezdte el letölteni...
Szépek a kerekek,azon csodálkozom hogy fértek be szélességbe 225/45 R17.Kanyarodásnál nem voltak problémáid vele vagy ,ha megvolt pakolva a kocsi? Visszanéztem a balesetedről készült képeket,hát jó kis csat lehetett.Nem tud 307sw be beférne?Meg még az a kérdésem lenne a csattanástól mennyire sérült,kaphatott az is rendesen.Az első kettőre gondolok.
Légyszi ird be a nicked mellé milyen géped van (motor,évj,stb) ha nem túl nagy fáradság és ezt ajánlanám minden új kollégának is mert én borzasztó feledékeny vagyok így nem vágom fejből minden kolléga autóját, és így hozzászólni sem tudok az adott problémához.
Az előző is tetszett,-) na, de ha csak úgy szó nélkül hagyom, azt hiszed, valami bajom van Veled:-)) Egyébként itthon is van "olyan" hideg, csak olyan sípályák/hegyek nincsenek. (irigyellek értük)
Ne is mondd, -15C, ma reggel nekem is, hosszu inditozas utan indult csak el. 5-6x inditozok, hajtja, hajtja, majd beindul, beroszket, lefullad. Majd jon megint..tekeri, tekeri...roszket, lefullad. kis varakozás után ujra....pár mp..es START! hm hm..vakartam is eleget a fejem..hogy ez most normális vagy nemtudom. Akksim nem uj....de hajtotta. Akksi csere megoldaná ezt?
Ma delutan aztan tankoltam bele Alpesi Dizelt..hátha majd ez segit rajta.
Létezik olyan program, ami a kodos, CAPTCHA-kodokot is kiolvassa, majd folytatja a letoltést. pl.JDownloader. Lehet használni a data.hu szerverekhez, vagy a rapidos szerverekhez is. Ha igy értetted te is, akkor tudok meg ebben segiteni.