Hát nekem pont az ellenkezője. Azt mondja, hogy van benne de valójában kifogyott. Képzelheted hányszor próbáltam indítani mikor nem tudtam mi a baj mert beindult, alapjáraton ketyegett gázadásra leállt. Ha nem adtam gázt akkor kb. 30 mp haldoklás után így is leállt. Míg vártam a szerelőt felötlött bennem a benzinhiány de aznap este csak bevontattuk a műhelybe majd másnap reggel öntöttünk bele naftát és hopp "megjavult" kivéve a szintmérőt. :-(
Nekem tan ket eve csinalt olyat hogy eltunt az osszes csik, holott meg boven volt benne benzin. Aztan gyujtas le es vissza es jo lett. Ezt tan 2-3 alkalommal csinalta es azota se... szinten 1.3as benzines 2004-es.
Nem tudom, hogy volt-e valakinek korábban problémája az üzemanyag szintjelzőjével? Nekem 2004-es 1,3-as benzines fiestám van szóval a digitális "négyzetes" szintjelző. Onnan vettem észre, hogy gáz van mert egy ideje nem került bele benzin és a két vékonx csík látszott (rövid utakon nem túl gyakran használom mostanság) mintha nem fogyott volna a benzin. Ez nem volt igaz mivel megállt alattam a gép. Töltöttem bele 10 litert, megjelentek a vastagabb négyzetek de ahogy használtam a kocsit és fogyott a benzin arányosan el is tűntek de a 2 vékony megmatadt majd újra megállt.(ekkor már nem estem pánikba volt tartalék a kocsiban+ tölcsér)
A szerelő szerint a szintjelző a ludas mert arányaiban jól működik csak az "úszó" (vagy mi) legalsó helyzetében is azt jelzi, h van benne 10l holott csak 2-3 l van benne, sárga lámpának így esélye sincs kigyulladni. Szerinte cserélni kellene az egészet ami egybe van építve a benzin szivattyúval ami elég konkrét pénz több mint 50 ropi.
Kérdésem az lenne szokjam meg a rendszert és spóroljak vagy van más (olcsóbb de jó)megoldás is?
Sziasztok! Érdeklődnék, hogy nekem fiestáról kellene oldalsó sárga indexbúra (mindkettő)! Pontos évjáratot nem tudok de a 2005-2006-os fiestákon már ilyen volt:) Köszönöm! Ide írj ha van és eladod: leglera@hotmail.com (Szombathely)
Azt hiszem, 2 nyestrágás után talán sikerült "nyestállóvá" barkásolnom a fifit. Nem valami dekoratív megoldás, de reményeim szerint beválik. Az új gyújtókábelek árnyékoló fémharisnyával vannak betekerve, a vezeték részen egy egyszerű fördőszobai zuhanygégecső van, a pipákon pedig golyónyomott alumínium lemez burkolat.+ egy ultrahangos nyestriasztó! Lehet hogy kicsit paranoidnak tűnik, de szerintem aki már járt így, nem tartja eltúlzottnak.
Sziasztok! Tud valaki nekem küldeni Ford Fiesta 1.4 TDCI motorról olyan fényképet, vagy motorrajzot ahol látszik a motor ékszíjrendszere. Azért kellene, mert ha jobb idő lesz, le akarom cserélni a vezérműszíjat és a generátorszíjat. Jó lenne látni előtt, hogy néz ki, mert eléggé be van zsúfolva. Előre is köszönöm.
Sztem ezen felül a generátoroknak sokkal nagyobb terhelést is kell kiállniuk mint régebben. Az a sok elektromos vacak, amikkel teletömik a modern kocsikat mind-mind áramot kívánnak .... az azért megbosszulja magát. (Soha nem fogom megérteni miért nem volt jó az ablaktekerő pl.)
Sajnos ez így igaz, nekem is 1.4 TDCI Fiestám van és nagyon alul vannak tervezve, és spórolnak a beépített anyagokon, ami ezek gyengeségét okozza. Egyre több minden műanyag. Nekem most az volt a baja a kocsimnak, hogy kidörzsölte az üzemanyag vezetéket a levegőszűrő. Természetesen az összes üzemanyagvezeték nagyon silány vékony és idővel elöregedő. A céges kocsink megy egy új Ford Focus, de az sem különb sajna a beépített anyagok minőségét tekintve.
Az autovillamossági szerelő azt mondta, hogy csak nézett nagyokat, hogy milyen kevés anyag van ebben a generátorban. Valami gyűrűt kellett csinálnia hozzá (tudja a bánat micsodát, mondta a nevét, de azzal a lendülettel el is felejtettem), ami eredetiben nagyon gyenge volt.
Azt mondja, hogy 1-2 éve egyre több ilyen munkája van, jellemzően egyre fiatalabb autókon. Alul van tervezve, ki van könnyítve minden - ismerjük, valamiből a szervizeknek is élnie kell. Viszont állítólag azokat a kocsikat ezzel a bajjal nem hozták vissza. Hát, majd meglátjuk. Remélem hogy nem azért nem látta újra őket, mert azok inkább más szerelőt kerestek...
Szerinte az sem tesz jót, hogy koszolódó helyen van a generátor - ami amúgy is gyenge, annak még kevésbé tesz jót a por, a sár. Hát ennyi.
Majd elfedem a hűtőrács jobb oldalát, ne verjen be az eső - vagy nem tudom...
Nem az SMD Led a hibás, valószínűleg kontakt hiba a műszerfal nyáklapján. Neke is ezt csinálja. Néha világít néha nem. De lépj be a szervízmenűbe és akkor kiderül, hogy jó e. Nyomd meg a jobb oldali nullázót a műszerfalon, tarsd benyomva majd add rá a gyújtást és várd meg amíg bejön a szervízmenű. VAgy az első vagy a második a műszerfal teszt.
A TDCI Fiestamon egy ideje nem gyullad ki az izzito piktogram a muszerfalon. Van ehhez biztositek? Nem talaltam ilyet, az inditassal pedig nincs semmi gond.
Szia! Azt nem tudom sajnos mert szerelő kiütötte. De ma is reggel jöttem haza munkából és mielőtt elindultam bemelegítettem, és kb, egy kilométer után megint kiírta, hogy EAC FAIL és ha nyomtam neki 2000 fordulat fölött rángatott, és le is állt magától hazáig kétszer. De ha leállt, egyből be is tudtam indítani, ment tovább. Nem tudom én az elektromos gázpedálra gyanakodom, vagy Ac pumpa. De lehet rosszfelé tapogatózom.
Hello, leírok kis ST-s tapasztalatot: Nagyjából azonos minőségre / összeszerelésre stb lehet felkészülni, mint a "normál" Fiestáknál, semmi különös gondosság, vagy ilyesmi nincsen, ugyanúgy rakják össze. (itt egy kis rugó, ott egy csavar, ami leesik visszarakjuk :-))) Ami nekem eddig volt: termosztát-csere, váltó II-es fokozat csere, most lesz majd kormányszervo-csere. Hibaleírások: Termosztát-csere előtt mindig ment a ventillátor. A víz nem forrt fel, mert van ey "vészkör" és azon át tudott menni annyi víz, hogy az állandóan működő ventillátorral fenntartotta az üzemi hőfokot. A II-est hegyről lefelé nagy fordulaton motorfékezve kidobálta. Típushiba(!), minden nagyobb motorú Fiestán (1.6-oson is!). A szevízek kapnak leírást meg alkatrész-csomagot, de nem hívják vissza az autókat. Erre esetleg érdemes rákérdezni az eladónál, hogy cserélték-e a II-est. Kormányszervo húzós szerpentinezés után "sír", fogy belőle az olaj,most már "párázik" is. Egyéb típushiba nincsen (szerintem a II-es fokozaton kívüli hibáim egyediek). Lekopogom, de edig a működés során semmilyen hiba nem jött elő, ezek a hibák mind már újonnan "benne voltak", így az összképem nem olyan rossz, int első olvasásra tűnne. A motor szimpla 2000 ccm-es szívómotor: itt "régimódian" űrtartalomból van az erő, nincsen semmi "hókusz-pókusz". Így szerintem ezzel a részével tartósan sem lesz gond. A forgatásról: A váltó rövid (ugyanaz az áttételezés mint a többi Fiestában (sőt még talán rövidebb), a sportkipuff lelkesítő: ezért én nem szeretek 3500-4000-es fordulat alatt menni huzamosabb ideig. Majd minden nap el van forgatva 6000 fölé, a 4500-5500-es fordulat pedig rendszeresen, minden úton előfordul. Eddig ebből nem volt gond (58ezernél járok).
Mive elég ritka típus (nem kimondottan magyarországi preferencia a 2000ccm-es benzines kisautó) én elgondolkoznék egy importon. Németo-ban biztosan nagyobb a választék. Hát még ha a regadó is rendeződne pár éven belül (sóhaj)
Még egy kérdés :-) . ami lehet h bután fog hangozni :-) Szeretném majd lecserélni a fityót egy ST-re. idén még nem sikerülne,de jövőre asszem igen.szóval szerintetek érdemes majd beleugrani egy 4-5 éves ST-be?ki lehet e fogni jot, nem széthajtottat.sokat nem tudok rola.csak h dícsérik mindenhol nagyon.én talán a legjobb sportos kisautónak tartom olvasottak és saját kocsim alapján is bár lehet h kicsit elfogult vagyok :-). Szóval szerintetek akkor is jó vétel lesz vagy ink gondolkozzak más márkán ? esetleg mesélhetnétek ,ha tudtok ilyet, hátrányairól, hallottakról, motorja strapabíróságáról stb. Köszönöm a válaszokat :-) !
Szevasztok! Lenne pár kérdésem ,jó lenne ha tudnátok nekem segíteni kicsit. Van egy 2006-os 1.4 benzines fiestám és kicsit szeretnék növelni az erején,de nem igen tudom h mit is lenne érdemes megpróbálni.Hát a kérdéseim: - a haverom most akarja eladni a sportlégszűrőjét (jó fajta),jó áron meg is kapnám.Érdemes e beszerelni ?Mennyire okozhatok vele kárt a motorban?Mennyiszer kell tisztítani?Ad e valamennyi erőt a kocsinak plusszba vagy inkább nem érdemes beszerelni a motor miatt annyi erőnövekedésért ha van? -sportgyertya? Érdemes e? Be tudom e szerelni én itthon?káros lehet e ? van e valami különbség töle? Hát most igazábol ennyi lenne.sajnos kipuf.rendszerre nincs most keret(bár egy zeus dobot most rakattam fel :-) ) meg cip-tuningra se. Szoval nem tudom hogy a légszürőt meg a sportgyertyát hagyjam e mert annyira jelentéktelen h nem is érdemes,és ink kárt okozok ,vagy próbáljam ki nyugodtan? Köszönöm előre is segítségeteket!!! Ha más tuning tanácsot tudtok adni ami nem vészesen drága és az autót sem bántom vele azokat a tanácsokat is szívesen fogadom. Köszönöm! Szevasztok!!!