Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

grandegabo Creative Commons License 2010.01.01 0 0 3405
Keressél nyugodtan. A számom valamelyik előző hsz.-ben..
Előzmény: pet520 (3403)
balu.maci104 Creative Commons License 2010.01.01 0 0 3404
Szia!
Azért megy mert széthúztad a csatiját és ilyenkor az törli a hibasort magában.A régebbi D3W Z nem kommunikál a VAG-COM-l,úgy tudom! Nekem kézi hibakód kiolvasóm van hozzá amivel törölni is lehet! Az gondolom 25 1864-s vezérlőjű,lehet cserélni a 25 2121-l,az már belső ovál csatlakozós. Mákod van ha megy,mert az elég hamar bedobja az unalmast! Várj még az örömmel egy hetet.....,vagy egy telet!
Ha gond van,szólj segítek,én csak ezekkel foglalkozom...
Előzmény: T.o.m.i (3402)
pet520 Creative Commons License 2010.01.01 0 0 3403
Van rajta.Akkor keresnélek ezzel kapcsolatban.
Szombat szóba jöhet?
Előzmény: grandegabo (3395)
T.o.m.i Creative Commons License 2010.01.01 0 0 3402

Sziasztok!

 

Előszöris BUÉK!

Ford Galaxy 1-em van, D3WZ kieg fűtéssel. Nem ment a kályha, pedig a külső feltételek rendben voltak, ezért szétszedtem, de belül is mindent rendben találtam.

Összeraktam, most működik :-), de hogy mi volt a baja, fogalmam sincs.

A diagnosztika sokat segíthetett volna, de nincs hozzá felszerelésem. Van viszont VAG-COM kábelem, nem lehetne azt "összeházasítani" valahogy a kályha diagnosztikai száljával? Szoftvernek ott lenne az EDITH, ránézésre nagyon sokat tud, és ismeri a D3WZ-t (is).

Ha ez a valóságtól nagyon elrugaszkodott ötlet, hol és mennyiért lehet kapni hibakódolvasásra, törlésre és lezárt vezérlő "kinyitására" alkalmas eszközt?

Tudom, menjek szakműhelybe:-), de 50 km-re van a legközelebbi, és egyébként is kissé macerás lenne.

 

SZT

Törölt nick Creative Commons License 2010.01.01 0 0 3401
A bmw -é kályhákkal nem komunikál a webasto hibaolvasó.bmw-é kályhával csak a bmw diag,inpa stb komunikál.
Előzmény: balu.maci104 (3396)
grandegabo Creative Commons License 2010.01.01 0 0 3400
A BMW-s rendszerről nekem sajnos halvány gőzöm sincs, tehát ha nem magával a kályhával van gond akkor biztos hogy nem fogok tudni segiteni egy diaggal.

Pont az újabb BMW-s kályhák azok amiket csak a gyári rendszerbe épitve lehet használni, többsége csak can buszon inditható és nem tudom hogyan, milyen értékek vagy jeladók alapján vezérli a gyári komputer. Ha ott van gond akkor a kályhából hiába olvasunk ki bármit.
Előzmény: balu.maci104 (3396)
568456 Creative Commons License 2010.01.01 0 0 3399
küldtem egy mailt.
Előzmény: balu.maci104 (3398)
balu.maci104 Creative Commons License 2010.01.01 0 0 3398
Bocsi..
balu pont maci száznégy kukac cit....
Előzmény: balu.maci104 (3397)
balu.maci104 Creative Commons License 2010.01.01 0 0 3397
Keress és megbeszéljük!
balu pont maci száznégy pont citrom....
Előzmény: 568456 (3391)
balu.maci104 Creative Commons License 2010.01.01 0 0 3396
Gyári BMW beépítésű! Az mit jelent nálad pontosabban,hogy több ismeretlenes az egyenlet??
Előzmény: grandegabo (3390)
grandegabo Creative Commons License 2010.01.01 0 0 3395
Ha van rajta diag szál, minden bizonnyal :-)
Előzmény: pet520 (3394)
pet520 Creative Commons License 2010.01.01 0 0 3394
Robi

ez nem bmw-s kályha.a típus u.a. mint a bmw-be,de nem onnan származik.

grandegabo

THERMO TOP T kályhát ki tudsz olvasni?


BUÉK
Előzmény: Vojnó (3381)
568456 Creative Commons License 2010.01.01 0 0 3393
A szivattyúmmal nincs gond az ha elinditom a programot mükszik,max nem gyujt be és csak dolgozik feleslegesen.Ja és nem webasto van benne hanem eberspracher.
Előzmény: GalloG (3392)
GalloG Creative Commons License 2010.01.01 0 0 3392
Munkatársam Mazda6-jában két évig kínlódtak ezzel. Újonnan vett kocsi volt, gyárilag van benne Webasto kiegészítő fűtés, és szintén gyári opciókét lett beletéve a programóra, hogy állófűtéssé váljon. Nem részletezem mi mindent cseréltek eredménytelenül (sajna a Webasto márkaszerviz nem kompetens, mert a vezérlő és/vagy a szoftver egyedi Mazda), mire kiderült, hogy az elektromos keringető szivattyú a rossz (ami az állófűtéssé alakító szett része), így álló motornál nem forog eléggé a víz és túlmelegszik a kályha. A vízszivattyú cseréje után hibátlanul működött kiegészítő és állófűtésként is. Csak két évet kellett rá várni, mire megoldották (sajna garis volt a kocsi, így nem túrhattunk bele itthon).

De ahogy itt a szakértők írják, hibakód olvasás után derülne ki, hogy valóban túlmelegszik-e vagy tök más a baja.
Előzmény: 568456 (3383)
568456 Creative Commons License 2010.01.01 0 0 3391
Ok esetleg Te megtudod tenni eme pompás dolgot? Ha igen akkor hol ,és mikor , D3Wz amit irtál,íTe tudtad jól bocsi.
Előzmény: balu.maci104 (3388)
grandegabo Creative Commons License 2010.01.01 0 0 3390
Ki tudom valószínűleg de ha gyári, akkor ott már több ismeretlenes az egyenlet, BMW-hez meg nincs diag cuccom csak VW csoportos autókhoz.

30 756 negyvenhat 35
Előzmény: balu.maci104 (3384)
grandegabo Creative Commons License 2010.01.01 0 0 3389
És arra a Thermo Top V kályhára mi van ráírva, zuheizer vagy standheizung?
VW?

Tudok segíteni a bekötésben ha gondolod..
Előzmény: samplermagic (3361)
balu.maci104 Creative Commons License 2010.01.01 0 0 3388
Nem biztos,hogy nagy a baj,ki kellene olvasni hibakód olvasóval!
Nem arra a programórára gondoltam,hanem a kazán vezérlőelektronikájára.
Lehet,hogy csak vízszivattyú,vákumszelep/cső stb...
Látni kellene!
Előzmény: 568456 (3387)
568456 Creative Commons License 2010.01.01 0 0 3387
A vezérlő alatt a programórát érted?
568456 Creative Commons License 2010.01.01 0 0 3386
köszi
akkor ez sufnituning modon nem járható?mennyire fog fájni?
Előzmény: balu.maci104 (3385)
balu.maci104 Creative Commons License 2010.01.01 0 0 3385
Szia!
Ha gyári,akkor abban nem Webasto van hál'istenek,hanem Eberspacher D3W Z vagy D4W S.
Elmondásod alapján,ha nem nézték még soha,akkor itt az ideje,hogy a kályha és 'körítései' meg legyenek nézve,hogy a vezérlődet meg tudd menteni (ha már nem az van megdögölve!?)!
Előzmény: 568456 (3383)
balu.maci104 Creative Commons License 2010.01.01 0 0 3384
Szia!
Boldog újévet!
Én ha nem gond,majd keresnélek! BMW X5-t kazánját kitudod olvasni?
Elérhetőség...?
Előzmény: grandegabo (3382)
568456 Creative Commons License 2010.01.01 0 0 3383
B.U.É.K. Mindenkinek!
Visszaolvastam a forumot,de nem találtam egyértelmü választ,ezért leirom a gondomat,hátha van valakinek megoldása,ötlete. 2000-es évjáratu VW T4-em van. Gyárilag benne van a kiegészítő fütés (3kw-os webasto)ami ugye 5 C alatt automatikusan bekapcsol. Na erre gyári cuccra lett beszerelve a programóra,amitől állófütéses lett a dolog.A hiba kb 2 éve jelentkezett,(mivel garázsban állok nem mindig használom az állófütést)hol elindult az áf. hol nem. Hallom a relét kattani,elindul a vizszivattyu,elindul az utastér ventillátor (csak ha bekapcsolom) Búg egyet,mintha elakarna indulni,aztán mégse,van hogy elindul a kályha,de leáll 2 v 5 v 15 perc mulva,és automatikus kiszellöztet,persze mind ezt magától, Van ugy hogy mintha semmi baja nem lenne ,müködik. Egy valamit azért észrevettem ha megyek az autóval akkor többször eltudom inditani az áf.-st,mintha állóhelyzteben probálnám. elöször arra gondoltam nem kap elég feszt,de szerintem ez is megdölt,mert amikor olyanja van elindul,tény akksitöltös inditást még nem probáltam.Az is tény még nem szedtem szét soha,és szervizben se volt soha (tudom pont aktuális)de sajna csoróság van :-)Csináld magad van.
Ezért minden ötletért hálás lennék.
grandegabo Creative Commons License 2009.12.31 0 0 3382
Üdv Mindenkinek!
Békés boldog válságmentes újévet kívánok minden kedves kályhatársnak :-)

Az újévet már webasto diaggal a tarsolyban kezdem, vagyis ha valakinek gondja -hibakódja akad- és nem lusta eljönni hozzám gyömrőre, keressen bizalommal..

BUÉK!
Vojnó Creative Commons License 2009.12.31 0 0 3381
Peti! :o)

De vandiag csatlakozása!
Ha eredetileg BMW-ből származik, akkor tudod hogyan tovább. ;o)
Előzmény: pet520 (3380)
pet520 Creative Commons License 2009.12.31 0 0 3380
Megnézem,aztán majd referálok.köszönöm
Előzmény: balu.maci104 (3379)
balu.maci104 Creative Commons License 2009.12.31 0 0 3379
Szerintem a lángszitánál keresd a hiba okát,ill. nézd át a szívó és a kipufogó oldalakat nincs-e szűkület,dugulás!?
Előzmény: pet520 (3374)
balu.maci104 Creative Commons License 2009.12.31 0 0 3378
Szia!
Ne haragudj,ilyent még nem láttam közelről,így sajna nem fogok tudni segíteni benne!
Előzmény: pet520 (3374)
GalloG Creative Commons License 2009.12.31 0 0 3377
Nem fixfokozatos a ventilátor, így nem tudom csak azt bizonyos sebességen bekapcsolni. A másik két dolog megoldható lenne (leállítás előtti kézi beállítás), de nekem körülményesnek tűnik mindig erre figyelni. Így lesz az egész vezérlő elindítása, és majd teszi a dolgát. Ha az akku nem bírja, akkor veszek másikat... :-)
Előzmény: balu.maci104 (3371)
GalloG Creative Commons License 2009.12.31 0 0 3376
Nekem is (kvázi) fokozatmentes, tranzisztoros a ventilátor fordulat-szabályozása. Ezen felül a klímapanel állítja a hideg/megeg arányt a beállított és a kint/bent mérhető hőfok függvényében. Így elektromosan és szabályozás terén is egyszerűbb az egészet bekapcsolni, és az előre beállított hőfokot majd megpróbálja elérni ahogy akarja. A program szerint úgyis először ablakra fúj, majd lábra és csak a hőfokon tartó enyhe befúvás megy arcba/lábra (a megfigyelésem szerint).

A klímát indítja ez a verzió - ha jár a motor, ha nem (a "ráncfelvarrás" utáni verzióban már csak járó motornál indul a klímapanel is, így a kompresszor is), de ezt egy egyszerű relézéssel meg lehet oldani.

Rajzaim vannak hozzá, nem gond a bekötése, csak azért érdeklődtem, hogy hogyan célszerűbb.
Előzmény: Csáki79 (3366)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!