Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

ezustgolyo Creative Commons License 2009.11.26 0 0 880

Hali!

 

Valaki nem tudna ajánlani egy szerelőt aki rendelkezik komolyabb hibakód olvasóval?

Airbag fault-om van meg megkéne nézni hogy bekapcsolható e a tempomat utólag.

miki_sys Creative Commons License 2009.11.26 0 0 879

Sziasztok!

Tényleg zseniális a leírás!

Valaki nem tudja hogy benzines tipusnál olajszivárgás látható a generátor felfogató konzol alol. a főtengely felőli résznél. Nem a főtengely szimaring mert az most lett cserélve nem régen meg látszik hogy nem onnan jön. Ennek a motortipusnak van valamilyen dekni része pl: olajszivatyú deknije? Mert akkor a dekni tömítés lesz a bűnös.

m-tom4 Creative Commons License 2009.11.26 0 0 878

Hali, profi a leírás, köszi!

Nálam is él a probléma, csak eddig nem vettem rá magam, hogy szétszedjem, mert azt gondoltam, hogy a lökhárítót is le kell kapni hozzá..... Majd most!

 

Korábban valaki írta, hogy a 3 fokozatú szellőzető ventillátorral volt gondja.

Nekem jelenleg csak a legnagyobb fokozat működik, ami kissé kényelmetlen. Ha jól tudom valami tekercset kell cserélni a fokozatoknál. Mekkora macera ez? Ki lehet szedni a motort relatíve egyszerűen?

 

Ha valakinek van ilyen tapasztalata, lsz ossza meg velem, köszi!

Előzmény: Törölt nick (877)
Törölt nick Creative Commons License 2009.11.25 0 0 877
Citroen C5 I. ablakmosó váltószelep:
Az én autómnál is eljött az idő, az ablakmosó az utóbbi időben nem volt túl energikus, de még működött.
Beletöltöttem a téli szélvédőmosót (nem a legolcsóbbat, de nem is túl drágát). Pár napra rá próbáltam először: se előre, se hátra egy cseppet sem spriccelt. A motor hallhatóan erőlködött, működött.
Amúgy is szervizciklusa volt a gépnek, megnéztük mi lehet a baj.
A tartályt nem kellett kiszerelni, alulról hozzá lehetett a motorhoz (ablakmosó!) férni.
Motor + hozzá tartozó váltószelep ki. "Laboratórumi" körülmények között sem működött. A motor, váltószelep nélkül igen. Váltószelep levegővel kifújva: így sem működött.
Váltószelep szétszedve: látszólag minden rendben. Érdemes megnézni, rettentően egyszerű szerkezet. Kitörölgetve újra összeraktuk. Megint nem működött.
Már majdnem a "B" tervet fogadtam el: váltószelep belső kiszedve, így mindkét irányba mindig pumpálna.

Némi töprengés után rájöttem a megoldásra: a hengeres, gumiszerű anyagból lévő "dugó" az évek alatt megdagadt, hosszabb lett. Így mindkét irányba egyszerre elzárta a mosó folyadék útját. Henger alakú dugóból levágtam kb. 1 mm.-t + megcsiszoltam mindkét végét. Most kifogástalan.
Van egy olyan érzésem, hogy ez a gumi az évek során bármilyen minőségű folyadéktól megdagad, így a hiba kódolva van.

Remélem segítettem a hasonló problémával küzdőknek...
Tommaso86 Creative Commons License 2009.11.22 0 0 876
Sziasztok!

Citroen C5 II. 1.6 Hdi FAP-os autóhoz van 1 db kéttömegű lendítőkerekem és 1 db vízpumpám eladó. A lendkerék felújításra szorul, de felújítható, ámde még ígyis működőképes ahogy van, beszerelhető.
A vízpuma pedig szintén használt, de kifogástalan állapotban van.
Akit érdekel megtekintheti az alábbi linkeken:
Lendkerék:
http://www.autosszaki.hu/alkatresz/116213/citroen-kettomegu-lenditokerek-lendkerek
Vízpumpa:
http://www.autosszaki.hu/alkatresz/116216/citroen-vizpumpa-egyeb-alkatreszek
Elérhetőségeim is itt szerepelnek.
VÉNYOLC Creative Commons License 2009.11.19 0 0 875
Mondjuk az muris, ha belül van az oldallégzsák...:))

Előzmény: miki_sys (874)
miki_sys Creative Commons License 2009.11.17 0 0 874
Sziasztok!

 

Angliábol behozott autóbol kivett első két űlést bele lehet applikálni az európai kocsikba? A angliai  ugye jobb kormányos emiatt a vezető oldali ülés nálam az anyós ülés és azt lehet jobban állítani. Amúgy ha a vezető felé teszem (bal oldalra) akkor az ülés minden foganytyúja álíthatósága a másik oldalon van ami nem fér el. Csinált már valaki ilyesmit? A bontóba 25-ot kérnének el 1 ülésért!

Köszi a válaszokat előre is!

oszcilloszkop Creative Commons License 2009.11.16 0 0 873
Teljesen normális a jelenség, mivel a C5-ben nem megy állandóan az elektromos hidraulika-szivattyú.
Így - mint általában induláskor minden villanymotor - nagy áramot vesz fel, a jelenséget este a világítás halványulásán jól észre lehet venni. Nekem is pontosan ugyanez a jelenség.
Előzmény: egoka76 (872)
egoka76 Creative Commons License 2009.11.16 0 0 872

Sztem simán érzékelget a szintező, és utána állítgat, néha Én is észreveszem hogy megállás után egyszer csak szintez egyet.

 

A lámpa pislogást nekem is csinálja, de ahogy olvastam talán nem gond, viszont ha a szintezéskor csinálja, akkor meg kevés a generátor tudása, hogy levesz a lámpából?

Előzmény: miki_sys (863)
John Zero Creative Commons License 2009.11.12 0 0 871
Én múltkor egy a következő linket találtam:
http://www.bba-reman.com/content.aspx?content=citroen_bsi_body_control_failure

125 GBP a BSI szervízelés (kb. 37 ezer Ft), de ismétlem, én csak belebotlottam ebbe az oldalba, nem tudom, hogy tényleg működik-e vagy nem.
Előzmény: xantia99 (870)
xantia99 Creative Commons License 2009.11.12 0 0 870
Nekem azt mondták,hogy a BSI-t kellett javítani.El kell küldeni X helyre,mert csak ott tudják ezt megoldani,meg ez nagyon bonyolult,stb...Bla-bla-bla
Szerintem egy hozzáértő sec-pec megoldja ezt a "bonyolult",és igen drága dolgot,arról nem is beszélve,hogy nem tart két hónapig mint nekem...

Szerintem chip-tuningosokkal beszélj,vagy nézd meg ezt:http://www.autodiagnosztika.eu/hirek/hirek-roviden/immobiliser-dekodolas.html
Előzmény: miki_sys (868)
miki_sys Creative Commons License 2009.11.11 0 0 869
Bocs most esett le hogy neked elszált és nem kellett kikapcsolni... :(
Előzmény: miki_sys (868)
miki_sys Creative Commons License 2009.11.11 0 0 868

Azt nem tudod, hogy hol kapcsolták ki? Az ECU-ban lehet kikapcsolni?

 

Előzmény: xantia99 (865)
John Zero Creative Commons License 2009.11.11 0 0 867
miki:
Nekem is néha mozog, nem jöttem rá, hogy mitől.
Talán akkor, ha egy közepesen erős fékezéssel állok meg a pirosnál? Olyankor mintha az elejét emelné egy kicsit, vicces.
Előzmény: miki_sys (863)
molnartiby Creative Commons License 2009.11.11 0 0 866
Hali!

2007-es 1,6HDi-m van és csak akkor teszi le madát, ha az útviszonyok miatt előzőleg emelte a szintet.
Én mindenesetre nagyon élvezem a dolgot :-)

Síma úton megállásnál nem csinálja.

Tiby
Előzmény: miki_sys (863)
xantia99 Creative Commons License 2009.11.10 0 0 865
Nekem xantia hdi-n ugyanez 150-be került...1 kulcsom volt,és az immó elszállt.Most nincs immó,és két éve problémamentes! Viszont bármely kulcsal inditható.

De ki lop Citromot?
Előzmény: miki_sys (864)
miki_sys Creative Commons License 2009.11.10 0 0 864

Immobilájzert ki lehet kapcsolni?

1 kulcsom van a géphez és az imos kulcs az jó drága huszonakárhány forint ha a nélküli akkor az jóval olcsóbb. Ha esetleg ki lehetne kapcsolni az jó lenne csak árulja el valaki hogy hogy, mert akkor sima kulcsot csináltatnék hozzá ami az ajtót is nyitja meg indít is.

miki_sys Creative Commons License 2009.11.10 0 0 863

Sziasztok! Nektek szokott ilyet csinálni?: pirosnál állok és egy kis idő mulva magátol változtatja (álltalában hátul) a magasságát. (álltalában lentebb engedi a fenekét) ez normális hogy néha megától le meg fel emeli a kocsit?

miki_sys Creative Commons License 2009.11.10 0 0 862

Én úgy tudom hogy nem kell! És én nem is légtelenítettem... de azóta is működik! :)

Előzmény: önindítópersely (854)
önindítópersely Creative Commons License 2009.11.09 0 0 861

 

Köszönöm, így is rátaláltam, épp töltöm le.

Köszi szépen!

moli1 Creative Commons License 2009.11.09 0 0 860
Hát sajna nem tudom hogy kell linket berakni :))) :((
moli1 Creative Commons License 2009.11.09 0 0 859
[http://search.utorrent.com/search.php?q=citroen&e=http%3a%2f%2fwww.mininova.org%2fsearch%2f%3futorrent%26search%3d&u=1]
moli1 Creative Commons License 2009.11.09 0 0 858


Na talán most jóó
moli1 Creative Commons License 2009.11.09 0 0 857
moli1 Creative Commons License 2009.11.09 0 0 856
Pl innen :citroen service documentation 2007

http://search.utorrent.com/search.php?q=citroen&e=http%3a%2f%2fwww.mininova.org%2fsearch%2f%3futorrent%26search%3d&u=1
moli1 Creative Commons License 2009.11.08 0 0 855
Torrernt oldalakon l. Pirete-n is fent volt
Előzmény: önindítópersely (851)
önindítópersely Creative Commons License 2009.11.08 0 0 854

 

 

Köszi a segítségeket!

 

Amikor visszatöltöm a hidraulikafolyadékot akkor kell légteleníteni valahol mint a cx, bx-nél, vagy magától megcsinálja?

Előzmény: miki_sys (853)
miki_sys Creative Commons License 2009.11.07 0 0 853
"Mennyire nehéz leszedni a hidraulika tartályt?"
1, A jobb kereket kiveszed
2, Műanyag kerékdobot is kiszeded
3, A Tartály végéről (megnézed hogy melyik az mert két cső is van) leveszed a csövet amit sima bilincs fog.
( vigyázz mert a hidraulika folyadék ömleni fog belölle készíts elő legalább egy 5 literes tároló edényt amibe fel tudod fogni az olajat és rongyot amivel fel tudod itatni a kifolyt olajat) ja meg a cső végének egy dugót mert abból is folyik az olaj.
4, Felülről kiszeded a csavarokat.
5 Aszem van kissebb, véknyabb csövek is azokat is leszeded
És nagyjából kész.. aszem nem hagytam ki semmit de ha mégis bocs de a macerásabb részeket leírtam. Ha hozzákezdesz akkor úgyis értesz hozzá anyira hogy ki tudd venni.
Birdiee Creative Commons License 2009.11.07 0 0 852
Igen,párban cseréld mert a munkadíj sem lesz kevés és nem kell sok idő a másikhoz sem ha egyik már eltört.Nekem a csere után kicsit finomabb is lett a hátsó "rugózás"..Egyébként ha nem cseréled időben,akkor a csapágyházat kicsit megkínozza az pedig nem jó dolog!!!
Előzmény: önindítópersely (851)
önindítópersely Creative Commons License 2009.11.06 0 0 851

 

 

Köszi a válaszokat!

 

Esetleg ha valaki meg tudná mondani hol található ez a szerelési útmutató amit John Zero említ, azt nagyon megköszönném!

 

Nálam bevált ez a hátsó ablak dolog, több hónapja használom így, no problem.

 

A bajuszkapcsolós /kormánykapcsoló/ válaszom pedig akkor tárgytalan, ha nincs sötétség érzékelő szenzor...

csak a világosság kedvéért írom, hogy nekem az említett jelenség /visszavált tompítottra refiről/ akkor fordul elő, ha este nem kapcsolom be manuálisan a kormánykapcsolón a tompítottat, hanem a szenzor adja a világítást, én pedig ebben az állásban akarok refizni. Pár másodpercig engedi, aztán visszarakja tompítottra. Na ilyenkor ráadom én a világítást /korm.kapcs/ és akkor már úgy marad a reflektor és a ködlámpa is.

 

Hátsó felfüggesztőcsapágyat csak párban illik cserélni igaz??

 

üdv

Előzmény: John Zero (844)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!