A fenét, ez PayPal-os. Külföldi kártyás vásárlás árában lehet fizetni. (0 Ft tranzakciós ktg, csak a banki váltást fizeted, ugyanúgy, mintha külföldön vásárolnál a bankkártyáddal.) Németeknél nem sok ilyen van, de ez pont igen. :) Ezenfelül egyből ott is van a pénz. Ráadásul ha gond van (nem jön a cucc, nem olyan jött mint rendelted, vagy az eladó eltűnt, ilyenek), a PayPal vissza is tudja neked szerezni az összeget. Gyakorlatilag az egyik legolcsóbb, leggyorsabb és legbiztonságosabb fizetési mód netes vásárlásra. Kár, hogy ilyen kevesen használják a németeknél. :(
a motoron nem az a baj a gumival, h mericskeled v a rendor neked a mintazat melyseget hanem az h konnyen elesel vele, ha szar az ido azert, ha gyorsan mesz azert, mert fos a gumid, és akkor a fejedet mericskelheti korba a rendor a helyszinelesen :)
nem rossz gep kicsit nehez, kicsit szar a futomuve de a blokk eros a befecsijevel voltak gondok, volt ra sokfele program, csak vmelyik jo szervizes vagy van XT Klub, na ott tudjak h melyik ra a jo program, egy kipuffal, es asszem ezzel orvosolhato a dolog
Nyáron 300-at :-) A rendszám nélküliek mennek 200-ért 94-es évjárattal. Most nagyon jól megy, új lánc, új gumi, szóval új motor :-) Kormánycsapágy kotyog, de megvan, csak nincs időm cserélni.
"Én legalább már tudom, hogy milyet szeretnék :-) "
Ha eladtad a TDR-t? Mennyit kérnél érte? Én sem hiszem, h 200-ért hibátlan 28 éves motort lehet kapni, de tél van, vigyázhattak a paripára, meg az XJ karbantartva tényleg a hosszú élettartamáról híres.
Azért a gumi félig poén volt, de 1,6 mm-t ki fog vonalzóval méricskélni? Amúgy télleg olyan márkájú volt, amit zöld_I írt. És megfelelő profillal. Motorosvizsga? Na hagyjuk...
Az akksi a motor töltésjelzője szerint (minden műszer működött) 12V körül ingadozott, de gázadásra felment 14-re is. Ez azt jelenti, h van töltés, ugye?
Lesz még egy köröm hozzáértőkkel valszeg a hétvégén, majd mesélek...
A szelepállítás a legszopóbb, szét kell szedni hozzá a fél motort, hogy aztán 3 perc alatt végezzél vele :)
Első motornak ...khm...tényleg izguljál. Elég hülye áttétele van, pl városban a 3 már sok neki, kettőben meg még gázra emeli az elejét. Kezdetnek büntesd meg tesód egy nagyobb első lánckerékel szerintem. :)
Ragyogott a nap, és nem volt nálam bukó meg sluszkulcs, pedig a moci ott volt 4 emelettel a seggem alatt. :o -- YESS,
talán utoljára volt ilyen idő, mentem is gyorsan vagy 140 km-t, ide-oda a hegyekben, rendes rinyacsíkot csináltam - ill. tüntettem el - végre az elmúlt 4-5 hét eső+szar idő után.. :-)))
és - hogy mindenki jól értse - az alkoholt említem.
Nem tehetek róla, imádom a sört, különösen a Kilkenny-t. ( ír félbarna) Egyszer, fűnyírás közben megszomjaztam és berongyoltam a Cora-ba, vettem két, négyes kartont. 459 ft volt darabja, tehát a 8 üveg olyan 3.500 környékén volt.
Felteszem a pultra, rám néz a pénztáros, aszongya:
- tudja maga, hogy ez mennyibe kerül? - Ja - így én - 460 ft. - De DARABJA!!!! - látszik a megdicsőült mosoly az orcáján. - Tudom... - Hát én a maga helyében nem venném meg !!! - Értem, de ha hoztam magammal elég pénzt, akkor kifizethetem???
És ezek után is vettem Kilkenny-t, mert szeretem.
Te - valljuk be - folyamatosan butaságokat beszélsz egy bizonyos márkáról, csak azért, mert találkoztál egyszer egy fasszal, aki azt árulta. Akkor én sose igyak többet Kilkenny-t????
Akkura? Persze. Szét kéne szedni és megnézni milyenek vannak benne. Itthon is kapni sok helyen forrasztható akkukat, de tudok csájnízt kintről.
Valahogy így megy a dolog: http://www.thepriors.idps.co.uk/repair_battery_pack/repair_battery_pack.html http://www.kichline.com/chuck/fixit/makita/default.htm