Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

cinyo Creative Commons License 2009.11.18 0 0 23360
köszönöm!

...de akkor azt hiszem inkább mégis szimeringeztetem....unixnál a komplett klt (kedvezménnyel) 16khuf, munkadij 30. és akkor 100e km ig le van a gond.... utána mehet bele a jobb olaj, addig csak elfüstölög... tényleg, az az olaj mennyibe kerül?
köszi még1X!






















Előzmény: KikiBácsika (23359)
KikiBácsika Creative Commons License 2009.11.18 0 0 23359

castrol magnatec 10w40 az olaj!

 

Füstölés nem volt, olajevés megszűnt.

 

Üdv.

Előzmény: cinyo (23353)
t.lantos Creative Commons License 2009.11.17 0 0 23358

Elobb megkeresem a cuccot, biztos ami biztos :)

 

Előzmény: PaBiBá (23357)
PaBiBá Creative Commons License 2009.11.17 0 0 23357
Köszönöm mindkettőtöknek a választ.

A vasak hiányát én is konstatáltam, ha a mélemre írsz egy elérhetőséget meg árat, egyezkedhetünk .
Előzmény: t.lantos (23355)
Törölt nick Creative Commons License 2009.11.17 0 0 23356
Neken ilyen van benne 2002-es sport. Van belőle sima üveges is ugyan ilyen mérteben.
Előzmény: PaBiBá (23354)
t.lantos Creative Commons License 2009.11.17 0 0 23355

Ez bizony a 2000-tol gyartott elso szerias magyar wagon (es a vele egyutt gyartott regi swiftek) gyari lampaja.

Es valoban Stanley markaju.

 

Egy apro bibi van csak : hianyzik rola a tartokonzol. (ha szerencsed van, az maradt nekem raktaron meg 1 keszlet :)

Relem is van, mar csak kapcsolo kell hozza. A vezetek benn van az autoban.

 

Előzmény: PaBiBá (23354)
PaBiBá Creative Commons License 2009.11.17 0 0 23354
Hát én castrol magnatec-kel járok, de zabálja ... Most töltöttem bele jó másfél litert ...

Viszont lenne egy kérdésem, hátha csak én vagyok a béna. Kaptam egy pár ködlámpát a Wagonhoz, de baromira nem hasonlít semmi általam ismert Suzuki ködlámpához. Aki hozta, esküdözött a jó édesanyja lelki üdvére, hogy a cuccos Esztergomból, a gyárból érkezett, tehát 1000%, hogy Suzukihoz való.
Amúgy egyedül egy Stanley márkanevet sikerült felfedeznem rajta ...








Ha valakinek van lövése, hogy melyikhez való, megköszönném ha megmondaná.
cinyo Creative Commons License 2009.11.17 0 0 23353
Szia!
Pontosan milyen olajat használsz??? castrol ....???? A szerelő is azt modta, h elöbb probáljunk ki valami jobb minőségű olajat, mielőtt szétdöntené a motort.... És az "olajevés, füstölés" teljesen megszünt ettől az olajtól??? Nagyon bírnám, ha megúsznám bontás nélkül.... (az enyém 76Le, 16V, 2000-es, 114e km.)
Köszi előre is!
Cinyó
Előzmény: KikiBácsika (23352)
KikiBácsika Creative Commons License 2009.11.17 0 0 23352

Sziasztok!

 

Volt olaj, amivel az enyém is ette (2002-es 76lovas, 82.000km) , Castrol-al nem eszi!

7000km alatt ette meg most castrol-ból a nívó min-max intervallum negyed részét, tehát olajcsere óta, ahol max-ig lett töltve, most háromnegyeden áll és 7000-et mentem.

 

Szerintem ennyit kell is, hogy egyen :)

 

Volt egyébként egy 1.6-os 99es swiftem, az folyamatosan kajálgatott minden olajat, de nagy étvágya csak pályán volt, magasabb fordulatnál. Mondjuk az tépett is rendesen, nem úgy mint a wagon :)

 

Üdv.

Sárga villám Creative Commons License 2009.11.17 0 0 23351
Sziasztok!

Az én autómnál megállt az olajfogyás! :)
172 000 km-nél járok, 0 km-el vásároltam 2003-ban.
Fogalmam sincs hogy miért kezdte el enni, de már nem is érdekel. A lényeg, hogy már nem éhes!

Köszönöm a segítséget hgc+, a motordiagnosztika lámpával kapcsolatban.
Levettem ismét a szelepet, kitisztítottam a vezetékeket és kiüttettem a hibakódot! Most várom a hatást! Remélem nem fog előjönni megint!

Üdv!
szmeagol Creative Commons License 2009.11.17 0 0 23350
a mostani wagon:

2004. 11. hó 1.3 vvt 156e km, olajat cserénél kell beleönteni, gyakorlatilag 0 fogyás. (én a gm-es olajat szoktam használni)

az előző wagon:
2000. 10. hó 1.3 145e km körül lett lecserélve a fenti járgányra, "olajfogyasztása" szintén 0 volt gyakorlatilag.


a 15ezres szervizek rendesen megcsinálva mindkettőn, levegőszűrő, olaj, olajszűrő csere minden alkalommal természetesen.

de semmi kiemelkedő pátyolgatás ezen kívül, városi gyilkolás napi szinten, a teljes futásteljesítményük 70-80%-át biztos hogy városban tették meg.
Tudi66 Creative Commons License 2009.11.16 0 0 23349
Na ugye, hogy ugye? Szerintem nekünk JÓ autónk van!!!!!!!!! Nem? De! ugye? Igen!!!
Előzmény: Törölt nick (23347)
Tudi66 Creative Commons License 2009.11.16 0 0 23348
Mivel már nem garanciális a jármű /4-éve/ olyan megbízható szervízbe hordom, akik kapcsolatban állnak a Suzukival. Bennük megbízom! Ők is Castrol olajat használnak!
Előzmény: Törölt nick (23347)
Törölt nick Creative Commons License 2009.11.16 0 0 23347
113000 km semmi baja! Mindíg meg kell adni neki a minőségi olajat! Csak CASTROL-t rakok bele, légszűrőt mindíg csere, beindítás után várni 10 másodperc mig kezd visszamenni a fordulat!
Kamionoknál a hiba hogy koszos a légszűrő, és hát hol szívjon a motor ha nem a szelepvezetőn át!
Előzmény: Tudi66 (23343)
Tudi66 Creative Commons License 2009.11.16 0 0 23346
Ezt most én is gúnyolódásnak vegyem? Vagy csak a stílusod ilyen félre érthető? :)
Előzmény: sanyooo (23345)
sanyooo Creative Commons License 2009.11.16 0 0 23345
Te vagy a "kivétel, ami próbálja a szabályt!"
Előzmény: Tudi66 (23343)
sanyooo Creative Commons License 2009.11.16 0 0 23344
Nem értek veled egyet! Szarjon a japán a markába, ha tud róla és nem hívja vissza ezeket a modelleket, és nem javítja ingyen meg őket! Szégyen a "nagy japán"-ra! :(((
A motor (állítólag)mind a "felkelő nap orzágá"-ból jön! Kapják be! :(((
Előzmény: cinyo (23342)
Tudi66 Creative Commons License 2009.11.16 0 0 23343
Csak halkan jegyzem meg, 2002-76 paci, 109000 km, és nem eszi az olajat!:)
cinyo Creative Commons License 2009.11.16 0 0 23342
Szia!
ez NEM!!! motorhiba, hanem a szimering anyaghibája. Sajnos ez előfordul(hat) komolyabb tipusoknál is....
Előzmény: sanyooo (23341)
sanyooo Creative Commons License 2009.11.15 0 0 23341
Én azt se gondoltam volna, hogy 100.000 km után literszám issza az olajat egy suzuki motor! :(((
Sajnos itt a szelepszár szimmering csere nem is olyan egyszerű!
Előzmény: cinyo (23340)
cinyo Creative Commons License 2009.11.15 0 0 23340
Szia!

Akkor teljesen félreértettelek, elnézést!
Egyébként szerintem, egy 100e km-t futott suzuki motor hengerfejét nem kell még síkozni egy egyszerü szimeringcsere miatt!!!! Esteleg, ha megfőzte valaki a motort és eldeformálódik..... A hegerfejtömítés meg úgy is benne van a tömítéskészletbe (amiről már írtam 16-18k Huf).

Cinyo
Előzmény: sanyooo (23339)
sanyooo Creative Commons License 2009.11.14 0 0 23339
Nem gúnyolódtam. Alább fejtette ki valaki, hogy ha leveszik a hengerfejet, akkor síkozni is kell! Gépműhely, sok előkészület, utómunkálat, hengerfej-tömítés csere, nem kis pénz! Ezt nemigen ússza meg olcsón az ember gyereke :(
Előzmény: cinyo (23338)
cinyo Creative Commons License 2009.11.14 0 0 23338
Hali!

Kicsi gúnyt éreztem ki a hsz-edből, ha mégsem akkor sorry.

Egyébként "elvileg" a szimeringcsere miatt nem lenne feltétlenül muszáj leszedni a hengerfejet (spec szerszám), csak a szerelő szerint, a hiba miatt sok korom stb rakodik le a szelepszáron, ill magán a szelepen is..... és ha már a szimeringet kicseréled, akkor úgy illik összerakni, h minden rendben legyen.

Üdv!
Cinyó
Előzmény: sanyooo (23337)
sanyooo Creative Commons License 2009.11.14 0 0 23337
Hali!
Köszi az infot!
A szelepcsiszoláshoz le kell venni a hengerfejet!
Előzmény: cinyo (23335)
ratio Creative Commons License 2009.11.14 0 0 23336
Nekem is Ladánál jött elő (egy rossz vétel) és a csere után csak 6 hónapig bírta a szelepvezető erős kopása miatt. Tehát függ attól, hogy az mennyire kopott, hiszen annak mértékének függvényében tágítja ki a szimmeringet.

Ha rendszeresen kizárólag rövid utakra használjuk (és itt mindegy a márka), és nem melegszik fel üzemi hőmérsékletre rendesen, akkor a motorolaj minősége rohamosan csökken (különösen hidegben), a motor alkatrészek kopása nő, a katalizátor se bírná (ezért égetik ki egy kis autópályás szakasszal akik vigyázni próbálnak rá). És természetesen a fogyasztás magas tartományban van.

Viszont a jó hír, hogy nem kopik a gumi (bár 6-8 év után ugyis kuka).
Előzmény: sanyooo (23329)
cinyo Creative Commons License 2009.11.14 0 0 23335
Üdv megint!

A komplett "felső" tömítésgarnitúra (hengerfej, sortöm, szimering, stb) 16-18k Huf, ha találsz egy jó szerelőt kb 30-40 huf -ért megcsinálja, akkor ez max 50-60k huf-ot kostál...ez azért már barátibb..., ráadásul akivel beszéltem szerelő, még a szelepek felcsiszolását is bevállalta ebbe az árba....a márkaszervíz ezért kér további 20k-t!!!!

egyébként a márkaszervízben is azt mondták, h ez megoldja a gondot, ráadásul tovább is tart, mert ez már jobb minőségü szimering. a 2000-es körüli kiadású wagonokban anyaghibás szimeringek kerültek...ez van.

Cinyó
sakac Creative Commons License 2009.11.13 0 0 23334
Előferdülhet hogy a motor lámpája kigyullad.A suzukik katalizátora érzékeny nem kell vele foglalkozni.Ha tisztán benzint tankolsz el fog tünni
Előzmény: sanyooo (23323)
sanyooo Creative Commons License 2009.11.13 0 0 23333
én ilyen gumin járok a gyári felnivel.
Előzmény: EEE_1899 (23332)
EEE_1899 Creative Commons License 2009.11.13 0 0 23332
Üdvözletem!

Fater WagonR+-jára kellene acélfelni. Ha jól tudom, ET45-ös a gyári. Kérdésem, hogy kisebb, 37-es ET-vel elfér-e egy 165/65 r14-es gumi szett?
Köszönöm!!!

ui:Eladó szett is érdekel!
ruja67 Creative Commons License 2009.11.13 0 0 23331
Suzukira nincs sok rálátásom még csak május ota van egy 13 vvt kitünö igaz 2004 es minden jo rajt,de van egy 25 éves nissanom j alvázszámmal 244 111 kmrel motorjához még nem volt nyulva,olajat nem eszi kb 10 ezer km alatt megy also nivoig akkor meg olajcsere van amugy is ez a mennyiség kb fél liter,de ez természetes fogyás igen ez japán remélem a suzuki is birni fogja.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!