Te igazi jo alany vagy mindenfele hiszteriakeltes eseten. Meg szerencse, hogy teged nem fenyeget a mehnyakrak. Szeretteim azert be vannak oltva, biztos ami biztos. Tudom, valamiben ugyis meg kell halni, de ne ugy es ne fiatalon. En spec beneveztem az infarktussal a rak ellen mozgalomba, a mai saros domboldal is odatett nehany plakkot a coronariamra.
Nekem valamit elkúrtak a tetanusz beadásánál (vagy a vakcina ütött ki), de négy napig üvöltöttem a fájdalomtól, ha bal lábamra terheltem a súlyom egy részét.
Na, HPV témában hallottam ám csak igazán érdekeseket!
Egyik jóbarátom (a GPZ-s) ennek a specialistája. Újra és újra kiderül, hogy a statisztika a legplasztikusabb tudomány/eljárás a világon. ;)
Más.Ma olyan okádék idő volt, hogy még autóval is durcisan jöttem vissza Bp-re. Autópályán alig láttam, úgy szakadt az eső. Respekt azoknak, akik ilyen trágydék időben bármilyen motoros tevékenységre hajlandóak! Nálam leginkább most kezdődik majd a napfényből kifogyós, semmihez sincs kedvem időszak. :/
Igazad van, télleg 400. Örülök, hogy C-02-t is ismered. Segíts már légyszi, mi a jó a sárban?? Olyan gumi kellene egy 200 kilós vasra, amivel lehet menni az aszfalton egy keveset, majd megyünk murván, mélyhomokban és vannak saras szakaszok is... Ja és nem vagyunk profi versenyzők, csak úgy gurulgatunk, ide-oda. -- Még valami? :-))
"de olaszt is jonak mondjak, francia reszt is, na meg a kőgazdagoknak svájc"
Az említett országok közül a legolcsóbb Ausztria,egy sí-nyaralásra!Az olaszok is ide járnak át,francia meg messze van és jóval drágább,vetekszik árban Svájccal.
Azzal 12 eves kor folott oltanak. Volt 2 halaleset, az egyik rakos volt (nem a vakcinatol), a masik a thiomersal- t nem birta. Ez utobbival tarositjak a tetanuszt is, tegye fel a kezet, aki meg nem kapott.
Egyébként meg ott mentem mögötted: semmi gáz nem volt, komolyan, 3-4 alkalommal odébbtette egy kicsit a seggét a vas... Meg fogod szokni, télre tedd fel a bütykös gumikat, és GO!!! :-)))
Szerintem nem jó ötlet elmenni ilyen tapasztalt bandával, mert a kedvedért nem fognak lájtos terepet választani és lassan menni. -- Akkor vesézzük ki ezt a mondatot...
Pont ilyen bandával jó ötlet elmenni, mert mi tudjuk - vagy azt hisszük, hogy tudjuk - azt, hogy milyen körülmények között megy (még) el egy Vara, vagy egy Transalp, egy DL, ott pedig el fog menni a 990 is. Azért is jó ötlet velünk jönni, mert tudjuk azt, hogy hol kell segíteni a másiknak - és ott meg is tesszük -, mert látható, hogy nem fog önerejéből boldogulni. -- mert a kedvedért nem fognak lájtos terepet választani -- Valóban nem, egyedül elgurulgatni, a dzsuvába nem bemenni magától is tud mindenki, nem célunk, hogy könnyű legyen a terep - de utalnék az első részre: ha egyedül nem boldogulsz, azért vannak a társak, hogy közösen megoldjátok a helyzetet. Szerintem BIKE-R nem fog lecseszni, ha elárulom: a Varát ma néhány ízben 3-an toltuk előre úgy, hogy ő közben rajta ült. Ilyen van, legközelebb lehet, hogy engem kell segíteni - mint ahogy előfordult már párszor. --- nem fognak .......... lassan menni. -- Nem, valóban nem. Mindenki a saját komfortjának megfelelően megy. A terepen még annyira sem lehet jaszkarizni, mint aszfalton, mert igen könnyen befigyel egy kificamodott ujj, egy repedt nyakcsigolya, egy törött boka. Viszont: mindig megvárjuk azokat, akik lassabban jönnek, nálunk még nem maradt ott ember az úton, és még nem hangzott el - komolyan gondolva -, hogy mit cüccöx már?? :-)))
naja de meg nem igen ment ilyen terepen sem, meg a motor is relative uj amugy meg KTM, tukroket szedje, kezvedo legyen fent, sok baja nem lesz neki ha odaveri hiaba 1000-es, kicsit karcos muanyag, az meg ocsos :)
hat, a tapasztalt banda akkor az mondjuk pl Ócsán pár emberke, Norbival akár, na akkor azokat képzeld el mit mennek az EXC-kel ami az igazi enduro motorok...
Jimnek (és a mocinak) egyszer át kell esni a "tűzkeresztségen" és utána bátrabban fogja használni. Egyébként a motor baromi könnyű (főleg a Varához képest), a súlyát nem érezni (csak álló helyzetben vettem róla "mintát", nem akartam és felavatni). És igenis kellenek az ilyen szopatós túrák is, mert teher alatt nő a pálma :DDD
Már bocs, hogy közbeszólok, de ennél lájtosabb terepmotorozást hivják aszfalton túrázásnak. Volt 500 m sáros, ahol Jimnek elszakadt a cérna, de sajnos off-roadozáskor nem szabad azon görcsölni, hogy nem kerüljön földre a motor. Azután, hogy Jim levált, 2-3 km-rel odébb jött még csak a java :DDDD
Végül is nem sikerült elesnem, de többször hajszál híja volt. Ha pl. bekapcsolva marad az ABS, több helyen is oldalán jön le a mocc a lejtőn. Így is csak gyorsult, blokkoló kerekekkel lefele a sárban. De okos volt az is, hogy ne legyen keményre fújva. Hál istennek a sisakban nem látszik a rémült arcom :-)
Szerintem nem jó ötlet elmenni ilyen tapasztalt bandával, mert a kedvedért nem fognak lájtos terepet választani és lassan menni. Ha meg követed őket, abból bajod lehet. Az a legjobb, ha van egyvalaki, akivel el tudsz menni tanulni.
Amúgy tényleg elment mindenhol, le a kalappal előtte. Egy percig nem bántam, hogy KTM-et vettem, sőt. Ez csak ízelítő, kemény fotói BIKE-Rnek lesznek. Pl. szenvedéseimről :-))
Pirelli MT21 - D908RR, ez vált be a srácoknak ilyen saras témára, hátul csak 140-esben persze a homokra majd C most kipróbálja a Michelin Sahara-t a Bamakon
az a motor hidd el el tud ott menni ahol az operettendurok, sot dupla olyan durva helyen! node Jim is csak 2 honapja ha hasznalja vagy kevesebb, terepen meg annak is tört részét, szal itt a gyenge lancszem nem a motor :) mas teszta az a terepmotorozas nagyon, és hát erőnlét, erőnlét :)
A celom az, hogy ezzel tanuljak meg barhol elmenni. Hiszen ezzel mennék olyan túrakra, ahov FJR- rel nem tudok. Mondjuk ez a mai eleg hardcore volt, ahova csak ilyen ut vezet, oda max helikopterrel.