Szerintem nem jó ötlet elmenni ilyen tapasztalt bandával, mert a kedvedért nem fognak lájtos terepet választani és lassan menni. Ha meg követed őket, abból bajod lehet. Az a legjobb, ha van egyvalaki, akivel el tudsz menni tanulni.
Amúgy tényleg elment mindenhol, le a kalappal előtte. Egy percig nem bántam, hogy KTM-et vettem, sőt. Ez csak ízelítő, kemény fotói BIKE-Rnek lesznek. Pl. szenvedéseimről :-))
Pirelli MT21 - D908RR, ez vált be a srácoknak ilyen saras témára, hátul csak 140-esben persze a homokra majd C most kipróbálja a Michelin Sahara-t a Bamakon
az a motor hidd el el tud ott menni ahol az operettendurok, sot dupla olyan durva helyen! node Jim is csak 2 honapja ha hasznalja vagy kevesebb, terepen meg annak is tört részét, szal itt a gyenge lancszem nem a motor :) mas teszta az a terepmotorozas nagyon, és hát erőnlét, erőnlét :)
A celom az, hogy ezzel tanuljak meg barhol elmenni. Hiszen ezzel mennék olyan túrakra, ahov FJR- rel nem tudok. Mondjuk ez a mai eleg hardcore volt, ahova csak ilyen ut vezet, oda max helikopterrel.
Hát en feluton feladtam. Tobbszor csak a joisten mentett meg attol, hogy elessek, beragadtam a sarba, olyan helyeken mentunk, hogy okosabb volt az utat elkerulni. Mindennek ellenere iszonyu jo volt, megyek megint, ha lehet. Persze a sar meg az eso legkozelebb kimaradhatna. Motort es magamat legozborotvaztam, guminyomast visszaallitottam, ruhatcsereltem. Aki ma nem motorozik, az nalam is papirkutyabb!!!
akkor ez ott A1-esen majdnem vegig es attol lefele kb egy 50km? akkor kb 6-7 ora alatt elerheto kocsival persze a kozelebbi 1500-2000m helyek olyan 450-500, az csak 4-5óra
Kufstein mellett vagyok 10 km-el,a hegy amit megmásztunk a Német ,osztrák határvonalon van éppen és nem tul magas Kranzhorn 1375m,De kb 25-30 km-el innen már üzemelő sípályák vannak,pl.Zillertal,Hintertux.
Hát, amit az a futómü tölem kap, abba a Pegaso rég belehalt volna. Mikor ugratás helyett a gödör alján landolok. pedig azt hittem, átviszem. Meg sok hasonló.
és aki saját hazájában 4 évig kussol az EU szabályozással ellentétes (autós főként) regadó miatt, pedig lett volna hatásköre gyorsítva vizsgálni, de most már talán lesz vmi...
nehogy meglepd oket! az az MT90 A/T ami rajta van, meglepoen jol elboldogul terepen, nagy sárnál már lehetnek persze gondok no meg, a tieden van WP futomu, a japan balettendurokon meg a gyari buta gatlok-rugok...
Ma egész nap garázst pakoltam. Kell a hely a 7 motornak. :-) Kettőt el is kellet süllyeszteni, mert 9 már sehogy sem fért volna el :-) (garázs alatt van akna meg pince. Tényleg, ott nem lesz baja a Komárnak ?)