Keresés

Részletes keresés

ferri72 Creative Commons License 2009.11.06 0 0 10289
Szép estét. Szaby én teljes mértékben egyet értek veled, hisz a "modern" traktorokon is van 540E tlt, ami csökk. mot. ford.-ot jelent. Csak a lényeg hogy mindent ésszel kell csinálni.
Előzmény: Szaby27 (10279)
Szaby27 Creative Commons License 2009.11.06 0 0 10288
ATraktoros!
Kukoricaszár és fűfélékhez melyik kés dolgozik szebben szárzúzónál? Melyik aprít jobban?
A videódon melyik kés van fent?
Előzmény: A "traktoros" (10258)
utos Creative Commons License 2009.11.06 0 0 10287
szia freddy én csak egy kis üzemanyagot adtam neki semmi mást de erezhetöen erösebb alacsony fordulaton is jobban dolgozik mint elötte
Előzmény: Törölt nick (10284)
utos Creative Commons License 2009.11.06 0 0 10286
szia ez egy same traktor turbo azt hiszem 90 lovasé volt
Előzmény: 892.2 (10285)
892.2 Creative Commons License 2009.11.06 0 0 10285

jó estét!

utos,ez mien turbó?

 

Előzmény: utos (10282)
Törölt nick Creative Commons License 2009.11.06 0 0 10284
És min kell még alakítani,hogy a turbót rálehessen tenni,az 50-es motorra ?
Előzmény: utos (10282)
Szaby27 Creative Commons License 2009.11.06 0 0 10283
Mindig tanul az ember. Én úgy tudtam, hogy örvénykamrásra nem lehet turbót rakni. Bocs a félre tájékoztatásért.
Előzmény: utos (10282)
utos Creative Commons License 2009.11.06 0 0 10282
helloka nekem is örvénykamrás motoron van már vagy két éve és kitünöen müködik
Makómiki Creative Commons License 2009.11.06 0 0 10281
üdv! hát pont ezt kérdeztem, de az, hogy hangosabb is lesz, az már sok, így is füldugóval dolgozom, mert máskülönben lefekvéskor is berreg a gép a fejemben:) Amúgy miért ne lehetne örvénykamrásra előtöltőt rakni? Tudok is ilyen megoldást! Kb 10 éve rakták fel
Előzmény: Szaby27 (10280)
Szaby27 Creative Commons License 2009.11.06 0 0 10280
Üdv!
50-es örvénykamrás motorra nem lehet turbót rakni. Olcsóbb akkor az 550E motort kihozni belőle.
A legegyszerübb megoldás, ha már úgyis hűvely+dugó csere lesz, hogy a 80-asét veszed(ezt úgyis meg kell venni, ha 50-eshez kell) vagyis ez eddig 0Ft pluszba.
80-as hengerfejet keritesz valahol mindennel együtt(szívótorkok, torokizzító, porlasztó) és ezis megvan kb 50ezerből ha bontóba veszed, még ha szerencséd van akkor 20-30ezeért beszámolják az 50-es cuccokat. A lendkerékkel nem foglalkozol úgy hagyod ahogy van legalább nyomatékosabb lesz a gép.
Ez a játék max 50ezredbe van és számold ki 100liter gázolajból megmarad 5l. Mennyi idő alatt térül meg a beruházás. Ha jól számoltam fejbe kb 4-5ezer liter gázolaj elhasználása után.
Én ezt tenném a helyedbe. Én nagyon bánom hogy 3évvel ezelőtt nem alakítottam át ilyenre az enyémet.
De majd megfogom egyszer.
Előzmény: Makómiki (10274)
Szaby27 Creative Commons License 2009.11.06 0 0 10279
Leirom mégegyszer az 1000 TLT-ről tanácsoltakat.
Nem kell a TLT 1000f/p-el pörgetni -én nem ezt irtam
Csak át kell kapcsolni 1000 f/p-esre a TLT.
És azt tanácsoltam, hogy a motort csak 1200 f/p-el hajtsa így a TLT 540 f/p körül forog. Ami azt jelenti, hogy kevesebb gázolajat fogyaszt a gép és csak könnyebb zúzásra ajánlottam mint pl.: Fű, kukoricaszár meg ilyesmire.
Az ismerősőm már 2. éve így csinálja és érdekes a gépnek sincs baja és a szárzúzónak se. Csak meg maradt egy kevés pénz a pénztárcába amit a gázolajjal spórolt. Mert ilyen üzemanyagárak és felvásárlási árak mellett sajnos az ilyen kicsire is oda kell figyelni.
A régi TSZ-es pilótákról ne beszéljünk- Tisztelet a kivételnek.
Én ilyen embernek kölcsön se adtam volna a szárzúzót- erről ennyi a véleményem, ha meg elrontotta akkor csináltassa meg olyanra ahogy elvitte.
Előzmény: csoppika (10275)
csoppika Creative Commons License 2009.11.06 0 0 10278
Ma adagolót, önindítót kéne cserélnem ,de nincs sok kedvem. Az adagoló már 3 hete kész, de mindig kellett a traki, és nem akartam munka közben tesztelni, hogy jó lett-e:-) Plusz egy hátsó gumi szerelésre is hivatalos vagyok, mert a kért trakin, a használatom után eresztett le:-)
csoppika Creative Commons License 2009.11.06 0 0 10277
Hehe, utoljára, mikor kölcsönkértem az eladás után, komoly napom volt vele:-) nem volt gyári kardánom. Kivittem egy új gyengébbet. Benne 8-as nyírócsavarral. Azután egész nap 3/4 gázon nyomtam (kézigázzal), semmi fordulatváltás. Elfogyott vagy 20 darab csavarom (4 hektáron) , mire végeztem:-) Elég volt egy kisebb barázda miatti sebességváltozás, és már röpült is a csavar:-) De akkor sem tettem bele erősebbet. Nálam nem a Tsz-es felfogás uralkodik, hogy mindent lehegesztünk, megfejelünk, aztán ha szakad , kalapálunk 2 nap.
Előzmény: csoppika (10276)
csoppika Creative Commons License 2009.11.06 0 0 10276
Aztán a vége az lett, hogy egy jó ismerősnél maradt 1 évig. Az öregem el is adta neki, mert drága a maszek a szártépővel. Az illető el is intézte magának a hajtóművet: belement 2 méteres gazba, úgy, mintha 30 centis volna:-(
Előzmény: csoppika (10275)
csoppika Creative Commons License 2009.11.06 0 0 10275
Csatlakozom a véleményhez. Volt egy VZ-3 szártépőnk. Ugye gyárilag 1000-esen kell hajtatni. A mienk, hogy 50-es is vihesse, cserekerékkel át lett variálva 540-re. 1x kérték kölcsön. A mókusnak hiába lett a szájába rágva, hogy ezt 540-el kell hajtatni. "Majd ő tudja!" A Tsz-ben is 1000-esen ment. Gondolom nem is a szokványos hangja volt üzem közben. Szét is pörgették a csapágyházakat. Veszélyes dolog a kölcsönadás:-( És a sajátnál is, ha 1x nem figyelsz a fordulatra, drága lehet...
Előzmény: Holmer (10271)
Makómiki Creative Commons License 2009.11.06 0 0 10274
Köszi a szakvéleményt mindkettőtöknek (Katalog&Szaby), marad akkor a régiben a dolog, max. ha majd nem bírok a bevételeimmel, teszünk rá egy turbót, oszt az is annyi....
Előzmény: katalog (10262)
Holmer Creative Commons License 2009.11.05 0 0 10273
Elolvastam nyugi,de én akkor sem javaslom....
Előzmény: Szaby27 (10272)
Szaby27 Creative Commons License 2009.11.05 0 0 10272
Olvasd el a hozzászólásomat még egyszer a második sortól leírtam, hogy miért javasoltam az 1000-es TLT. Az ismerősöm 82-ese több 10 hektár után se romlott el és még az olajat se forrázta fel.
Előzmény: Holmer (10271)
Holmer Creative Commons License 2009.11.05 0 0 10271

540esre tervezett kardánhajtású eszközt nem szabad ezresen hajtatni

a csapágyak élettartamából gyököt vonhatsz,a hajtómű házban ha még nem forrozz fel az olajad,akkor majd fog...

Előzmény: Szaby27 (10246)
Szaby27 Creative Commons License 2009.11.05 0 0 10270
Igen ismerem.
Előzmény: katalog (10269)
katalog Creative Commons License 2009.11.05 0 0 10269
Szabi !

Egyébként meg ismered a reklámot " kicsi kamat, kicsi tánc " .
Szaby27 Creative Commons License 2009.11.05 0 0 10268
Fogyasztásban és teljesítményben nálunk is igaz.

MTZ vs. John deere
Előzmény: katalog (10267)
katalog Creative Commons License 2009.11.05 0 0 10267
Egy nyugati ország véleménye alapján telj . ben ott vannak , fogyasztásban több tipus még a nagyobb hírű trakikat is fölül mulja . Ezt szak irodalom hozta ki.
Előzmény: Szaby27 (10266)
Szaby27 Creative Commons License 2009.11.05 0 0 10266
Valószínű, hogy többe kerül.
Előzmény: katalog (10265)
katalog Creative Commons License 2009.11.05 0 0 10265
Hogy a minősége milyen ? ....... viszont az ára sem ez .
Előzmény: Szaby27 (10263)
Szaby27 Creative Commons License 2009.11.05 0 0 10264
Üdv!
Az 560-as mtz paramétereit nézve lesz teljesítmény növekedés kb 62Le. Ez a könyv.

A valóságban fogyasztáscsökkenést fogsz esetleg észre venni. Max 5-10%-ot, de inkább 5%. Esetleg mégy egy picit nyomatékosabb lesz a gép.Ha nincs vízmelegítőd, meg torokizzítód. Akkor vehetsz egy rakás hidegindítóspray-t is.
Ja és egy pár decibellel hangosabb lesz a fülke belülről, mert a közvetlen befecskendezéses motorok egy picit zajosabbak, keményebb a járásuk.
Előzmény: Makómiki (10261)
Szaby27 Creative Commons License 2009.11.05 0 0 10263
Én csak arra akartam utalni, hogy különböző országokba más minőségű mtz megy.
Előzmény: katalog (10260)
katalog Creative Commons License 2009.11.05 0 0 10262
Őszintén mondom én nem alakítottam át . Pedig amit cseréltem blokkot az 240 es volt . Igy ha a főtengelyt meghagyod nem lesz változás .
Az 560 paramétereit kell szem előtt tartani az átalakításhoz , akkor van pozitiv változás. Gyk . lag ugyan azt az öszvér motort kell össze hozni .
Előzmény: Makómiki (10261)
Makómiki Creative Commons License 2009.11.05 0 0 10261
Üdv Katalog mester!
Egy gondolattal játszom és a véleményét kérem. Az 50esem hüvelyezés előtt áll és arra gondoltam, hogy ha szerzek hozzá 80as hengerfejet szívótorokkal kompletten, akkor azzal raknánk össze, de a főtengelyt nem lehet pótsúlyozni és a lendkereket se cserélnénk, így meghagynám az 1800 max fordulatot. kérdésem a következő, így várható-e teljesítménynövekedés/ fogyasztáscsökkenés, vagy csak az indítás lesz nehezebb és az átalakítás drágább?
katalog Creative Commons License 2009.11.05 0 0 10260
Üdv ! Mindenki .

Ugye milyen szarok ezek a . 3 MTZ k .
Te már annyi képet és videot föl tettél ,hogy már aki eddig ockodott töle már az is rá bólint.
Előzmény: A "traktoros" (10255)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!