És miért lett volna baj, hogy "hangos"????? Undorító nagy állat volt a pályán és nagyon ment....
Gondolod, hogy én nem szeretem, ha egy versenyautónaktisztességes, "férfias" hangja van????
Álltál te már az erdőben és hallgattad 1 km távolságból a 6 hengeres Porsche, aztán a 6 hengeres Lancia Stratos hangját, meg a 4 hengeres Fiat Abartok kontrázó bömbölését?? Na és az 5 hengeres Audi Quattrókat???
miért "szóltam volna meg"??? Én csak a muzeális minősítgetőket szólom meg, ha baszaxszanak - ennyit már megjegyezhettél volna....::))))
Woooow, AZ más. Számomra Mr. Bell pályafutásából a megszámlálhatatlan Le Mans győzelem a legfontosabb.
Egyébként ezt az autót szerintem én láttam menni anno Brno-ban a Túrakocsi EB-n, méghozzá még a régi pályán. De hogy pontosan melyik évjárat volt, azt már nem tudom....
Ezt a XJC-t most állították helyre, és azért gondoltam rád, mert ez a konkrét példány az első XJC versenyautó, ami egyetlen versenyt ment 1976-ban, akkor meg az egyik sofőrje Derek Bell volt. '77-es szezonban is Derek Bell volt végig a két Broadspeed XJC közül az egyiknek a pilótája, de ezek már a '76-os továbbfejleszett változatai voltak.
Én is ilyesmiben utazom, közben hálatelt szívvel emlegetve azt a ****, ******* *********-ot, aki úgy festette egyszer az autót, hogy benne volt a váltó-motor, ezáltal kellemes festékködöt húzva az alumíniumon. (Elég könnyen lejön, kivéve a sarkokból. Valaki megszámolja, hogy az alant látható váltón hány sarok van?...)
Mivel a T-modell egy kiállítási szobában lakik, ritkán van beindítva, de az Oldtimer Show-n szombat és vasárnap délután több gép is be lesz indítva, a T is. Minden érdeklődőt várunk. Jó magam csak a vasárnapi zárás előtt tudok kijutni, de akkor ott leszek.
khmmmm.... cseréltünk. laci hozott nekem olajat meg szerszámot, kapott némi leadni való színes papírt érte. olyan tíz-tizenöt kilót. ő már csak ilyen, gyűjti ezeket a lomokat.
Szia Ki használ cellulózt 2009 -ben ???Azt meg hogy minek azt legfőképpen nem értem.Adni neki műgyantával azt isten áldja!!!!!!:):):) A cellulóz lebomlik-penészedik-ismét tönkremegy,a gyanta meg jó pár évtizedre-századra megoldja a védelmet.Már a papír jó része se fából készül vagy 30 éve.
Nekem szakmunkás bizonyitványom van mesterlevél társaságában karosszérialakatos szakmából,25 éve üzöm több kevesebb sikerrel:) Kidomborítottam már tábla lemezből néhány kasztnit,volt amit javarészt fényképekről:))) Ja és 3vén rozsdásom van:) Na ez se elég...