Sziasztok! Mk II-es Transit alkatrészek eladók. Komplett 2.4D Lucas adagolós motor, 1 éve nem ment előtte hibátlanul üzemelt, egyben 25 000Ft. Semmi nem hiányzik róla. (Generátor, adagoló, stb. minden rajta van). Hozzá jól működő önindító 5000Ft. 4 sebességes váltó hibátlan állapotban, a szinkrongyűrűk is tökéletesek, 15 000Ft. Van még egy csomó bontott cucc, rozsdamentes ajtók, üvegek, apróságok. Rövid és hosszú benzines Transithoz van 1-1 komplett kipufogórendszerem, jó állapotban. 10e-10eFt. (A rövidé pár ezer km-t futott, újszerű.) Érdeklődni: 06-30-417-53-90 A cuccok Budapesten vannak. Üdv mindenkinek! Peti
Sziasztok! Most vettem egy Transitot,1996-os,sima 2.5 d.Poccre indul hidegen-melegen,de ha hidegen elinditom,nincs alapjarat,kis ideig fordulaton kell tartanom.Az ekszij meg visit ezerrel,de csak az elso,hideg inditasnal..Mit tanacsoltok?
2.5 T feletti teherautóra más sebességhatárok vonatkoznak, bár most elvileg az újabb kreszmódosítással ez változni fog és ezt a határt felemelik 3.5 T-ra.
Ha van egy hivatalos 9 személyes teherautód, vagy személy, annyi ülést veszel ki belőle, amennyit akarsz.
Ha van egy 3 személyes teherautód akkor abba nem tehetsz bele plusz ülést, csak úgy ahogy trafó2000 leírta.
Arról, hogy milyen jogsival mit vezethetsz, itt olvashatsz.
Miért lenne magasabb a matrica??? 3.5T-ig ugyanaz kell rá mint az szgk-ra.
Súlyadóban van különbség, mivel a személyre lóerő adó van a teherre meg maradt a súlyadó, önsúly + a raksúly fele.
Cégelszámolásnál jobb a teher, mert személyre különadó van 1500cm3-ig 7.000 Ft / hó 1500cm3 felett 15.000 Ft /hó.
Kisteherre ez nincs feltéve ha 2.5T alatti akkor max 3 személyes.
Ráadásul ha ÁFA körös a vállalkozás az üzemanyagból visszaigényelhető az ÁFA.
Na meg minden javításból, alkatrészből.
Vontatás. B kategóriával lehet vezetni 3.5 T-át meg nem haladó tehergépkocsit egy könnyű pótkocsival. Ami max 750 Kg össztömeg. Ennél nehezebb össztömegű vontatmányhoz kell "E" kategória, / nehézpót/.
B kategóriával lehet vontatni 750 Kg össztömegnél nehezebb pótkocsit is, feltéve ha a szerelvény össztömege nem haladja meg a 3.5T-át.
Ha tgk-t veszel olcsóbb az átírás,18ft/köbcenti. Szgk 24 ft/köbcenti.A 0 ban a tgk biztosítása olcsóbb kicsit.ennyi az össz különbség. Vehetsz 3 szem tgk is,tehetsz bele ülést és átműszakiztathatod.Ehhez mindössze temérdek papírmunka és cirka 800 ezer forint regadó befizetés kell,mert ez madzsarisztán.Szóval ez a rész felejtős. Mindegyik diesel 2,5 ös,nincs több variáció.Igazából a lényeg az hogy ne egy rehurbolt tragacsot vegyél.Transit hálás autó,kivisz a világból.
nem kell vezetni menetlevelet, ha magáncélra használod.
2008. július 01-től a magánszemélyek által - magántulajdonban levő járművel - a magáncélú közúti járműhasználat során, a menetlevél vezetési kötelezettség az MT rendelet hatályának változása folytán megszűnt.
Én csak bizonyos kérdéseidre tudok válaszolni. Ha tgk-d van minden úton (magán kocsikázás is) vezetned kell a könyvet + autópálya matrica, stb költség mind magasabb, és az átírás is, viszont szerintem nagy részét el tudod számolni, ha van céged. Persze az elszámolás a személygépkocsira is vonatkozhat. Tevékenység, stb függő. A személyautóval könnyebb kicsit a helyzet, bár ezzel szerintem fuvarozó céget a kilométer nyilvántartás miatt nem alapíthatsz. Magán jellegű szállításnál viszont mindenképp előnyösebb. Az ülések ht csavarral vannak rögzítve, a nincs berozsdálva fél óra alatt átváltoztathatod. Nagyon jó ez a kilencszemélyeseknél. Nekem is ilyen van, egy 92-es, ráadásul magasított, így fel lehet benne állni. 2,5dízelt vegyél, nagyon megbízható. Olcsó az alkatrész is hozzá. Ha gondolod az enyém jó motorral, (voltam vele motordiagnosztikán 3 hónapja) 800.000 forintért odaadom. Személygépkocsi. Más a vontatás. A legnagyobb megengedett összes tömeg 3500 kg! Utánfutóstól. Ezt B-vel lehet vezetni, ha nagyobb teherautót veszel másik jogsi kell. Vontatni 750 kg-t lehet vele, 1500 kg az önsúly, Együttes tömeg 2770 kg. Remélem tudtam segíteni. És jó kocsivásárlást! Mindenképp a fordot ajánlom, remek verda.
Üdv mindenkinek! Némi segítségre lenne szükségem. Ford transitot szeretnék vásárolni.91 körül gyártottakon gondolkodom.Viszont nem vagyok teljesen tisztában, a velejáróival.Mi a különbség a személygépkocsi, és a kisteherautóként árultak között? Úgy értem plusz ill. mínusz kötelezettségek, költségek terén, minden területen D.Egy másik dolog:Én zártat szeretnék venni, legalább 6 személyeset.A kérdésem pedig az lenne ezzel kapcsolatban, hogy ha veszek egy 3 személyeset, azt le lehet-e papíroztatni 6, vagy akár 9 személyesnek is?Ennek a fizikai ill. papírmunkabeli velejáróira is kíváncsi lennék. AzonkívülD:Ha 9 személyeset találok valahol, ki lehet venni üléssort, és úgy fuvarozni vele valamit, vagy azt csak úgy lehet használni, ahogy a forgalmiban be van jegyezve. Még nincs vége D:én úgy emlékszem KRESZ szerint 3500kg a maximálisan megengedett össztömeg utánfutóval, rakománnyal és önsúllyal együtt.Gondolom ez szgkra, kisteherre ugyan úgy vonatkozik.Menetlevelet mindkét változatban vezetni kell? És végül magáról az autóról: Mennyire megbízhatóak ezek? Mekkora motorral érdemes már megvenni.Nekem munka, és családi autó is lenne egyben.Ezért lenne jó, ha 9 személyeset találnék, és az üléssorok is kivehetőek lennének, hogy mindig az adott feladatra tudjam szabni az autót, de persze csak akkor, ha erre törvényes lehetőség is van, és persze nem kell minden átalakításnál újravizsgáztatni.Hogy működik ez a valóságban?Csak B kategóriás jogsim van, szeretném ebből kihozni a maximumot, csak még nem vagyok tisztában a velejáróival, így lehet csak álomvilágban élek D. A segítségeket előre is köszönöm, Transit rulezD.Jó fórumozást, és nyugodalmas jó éjszakát kívánok mindenkinek.
Üdv mindenkinek! Némi segítségre lenne szükségem. Ford transitot szeretnék vásárolni.91 körül gyártottakon gondolkodom.Viszont nem vagyok teljesen tisztában, a velejáróival.Mi a különbség a személygépkocsi, és a kisteherautóként árultak között? Úgyértem plusz ill. minusz kötelezettségek, költségek terén, minden területen D.Egy másik dolog:Én zártat szeretnék venni, legalább 6 személyeset.A kérdésem pedig az lenne ezzel kapcsolatban, hogy ha veszek egy 3 személyeset, azt le lehet-e papíroztatni 6, vagy akár 9 személyesnek is?Ennek a fizikai ill. papírmunkabeli velejáróira is kíváncsi lennék. AzonkívülD:Ha 9 személyeset találok valahol, ki lehet venni üléssort, és úgy fuvarozni vele valamit, vagy azt csak úgy lehet használni, ahogy a forgalmiban be van jegyezve. Még nincs vége D:én úgy emlékszem KRESZ szerint 3500kg a maximálisan megengedett össztömeg utánfutóval, rakománnyal és önsúllyal együtt.Gondolom ez szgkra, kisteherre ugyan úgy vonatkozik.Menetlevelet mindkét változatban vezetni kell? És végül magáról az autóról: Mennyire megbízhatóak ezek? Mekkora motorral érdemes már megvenni.Nekem munka, és családi autó is lenne egyben.Ezért lenne jó, ha 9 személyeset találnék, és az üléssorok is kivehetőek lennének, hogy mindig az adott feladatra tudjam szabni az autót, de persze csak akkor, ha erre törvényes lehetőség is van, és persze nem kell minden átalakításnál újravizsgáztatni.Hogy működik ez a valóságban?Csak B kategóriás jogsim van, szeretném ebből kihozni a maximumot, csak még nem vagyok tisztában a velejáróival, így lehet csak álomvilágban élek D. A segítségeket előre is köszönöm, Transit rulezD.Jó fórumozást, és nyugodalmas jó éjszakát mindenkinek.
Sziasztok! Nekem egy 120-as 2,5 dízelem van 1992-es. Átalakították 9 fősre, én már így vettem. Sajnos a hátsó hárompontos övek nem voltak benne és tapasztalatlan voltam. Vettem hát külön övet, de nem is néztem meg, hogy az a merevítő a hátsó oldalkárpit mögött, amire fel kellene csavaroznom nincs benne. Nincs valakinek ilyen feleslegben mindkét oldal érdekelne, de még akár egyesével is. És persze a kárpit sincs meg jobb oldalon és a kétfelé nyíló hátsóajtón sem. És kardánbox, vagy valami tartó amit elől fel tudnék szerelni is érdekelne, mert három kicsi gyerkőccel rohangálok és cumisüvegek garmadát kell kézközelben tartanom kifolyás nélkül. Hátsó ablaktörlő is érdekelne motorral együtt. A vezetékek már ki vannak építve a kétszárnyú ajtóba. És még ködlámpára is vevő lennék. Előre is köszi.
Sziasztok! Megint a segítségeteket szeretném kérni: (9fős kisbusz, 2001-es) Miért lehet az hogy a bal hátsó irányjelző együtt villog a helyzetjelzővel, majd később mikor levettem a burkolatot hogy megnézzem az izzókat és visszatettem már egyaltalán nem is működött egyik sem? Kicsit be volt rozsdásodva a csatlakozó de azt megtisztítottam és kipróbáltam egy másik tarnsiton is de azon működött, valamint amelyikről levettem a foglalatot ott a csatlakozóval is minden rendben van (legalábbis a voltmérő alapján amiket mértem feszültségeket). Már szinte mindent átnéztem amit tudtam Esetleg az indexkapcsoló lehet rossz? Előre is köszönöm a segítséget.
Úgy döntöttem, hogy nem tartom meg az autót! Érdekel valakit? FORD TRANSIT 100 L, 2496 cm3, 63 KW, turbó diesel. Gyártási év 1996. Az előbbiek folyamán nem tudtam feltölteni a képeket az autóról. Képet csak a belunikukacfreemailponthu-ról tudok küldeni. Az autón augusztus 24-ig van vizsga. A zöldkártyáját ma csináltattam meg.
Meg tudnád akkor irni a korábbi válaszomban irt e-mail cimre az elérhetőséged? Szeretnélek felhivni, hogy meg tudnám-e venni tőled az adagolót és az átalakitáshoz szükséges alkatreszeket.
Helló. kardhal Azért írok mert szeretném elkérni a telefon számot meg a címet ahol át alakitattad a ford transitodat, nekem is az a problémám hogy le tilt és 60-nal megy a transit. Vittem már mindenhova sehol se tudják meg mondani mi a baja. És ez a mechanikus adagolóra átalakítás érdekelne. előre is köszönöm. Balogh Sándor