Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

gibbonpitti Creative Commons License 2009.10.06 0 0 7631
csak lessz vki aki tud és akar is segíteni.

az aszonyéban raktam(nekem tök jó a sima csavaros megoldás)és kellene finomítani rajta.
5000felett nem eléggé húz a motor és látom,hogy ott már szegényedik a keverék is.ezen lenne jó állítani.
amíg a csavaros volt ebben is addíg jobban ment mint benyával,de azóta ez változott.ja és a fogyi is megnött 1 literrel.városban is és azonkivül is.
ami nem lenne baj,de legalább menne.
Előzmény: byo (7630)
byo Creative Commons License 2009.10.06 0 0 7630
Korábban voltak itt forumozós társak akik a kábelt megépítették.
progit meg le lehet tölteni.
Előzmény: gibbonpitti (7629)
gibbonpitti Creative Commons License 2009.10.06 0 0 7629
van 1 lov-eco pro-m.

mi kell hogy tudjam itthon progizni?laptop van.gondoloma kábelt meg lehet vásárolni vhol?

és még kell vmi progi is.

tud vki segíteni hol tudok ezekhez hozzájutni?
byo Creative Commons License 2009.10.06 0 0 7628
Én már halottam ezt is azt is gáz több szerelőtől :D.
Előzmény: gibbonpitti (7627)
gibbonpitti Creative Commons License 2009.10.06 0 0 7627
én felújításnál azt vettem észre,hogy gyakorlatilag a mágnesszelep otáni részből ezen az úton közvetlenül léehet gázt adagoloni a nagy membránhoz.tehát kikerülve a nagycsavaros utat.

ergo alapjárati mennyiséget állít,sztem...
Előzmény: byo (7626)
byo Creative Commons License 2009.10.06 0 0 7626
"A kicsi rézcsavarral a fordulati gázmennyiséget szabályzod"
Elvileg nem.

Xtem ezt rendszerben kell végiggondolni, tuti van egymásra hatása a 2 tekerőnek :D.
Előzmény: gibbonpitti (7625)
gibbonpitti Creative Commons License 2009.10.06 0 0 7625
az-az


mire is való?????

nem az alapjárat finomállítására?
Előzmény: byo (7624)
byo Creative Commons License 2009.10.06 0 0 7624
Réz színű, csavarhúzóval kényelmesen tekerhető.
Előzmény: gibbonpitti (7623)
gibbonpitti Creative Commons License 2009.10.06 0 0 7623
arra gondolsz ami a lovato redin függölegesen áll és a mágnesszelep mellett van?

nekem azt mondta a szaki,hogy az az alapjárat precíz beállításához kell.nekem pl. teljesen be van csavarva.

de engem is érdekelne mi a konkrét szerepe.

ilyen csavar nem volt a marini redimen.
Előzmény: byo (7622)
byo Creative Commons License 2009.10.06 0 0 7622
A forulati rézcsavar, szal milyen fordulattól él az ő beállítása?
Mikor érvényesül a réz csavar akarata :D?
Előzmény: szappanos autogáz (7620)
byo Creative Commons License 2009.10.06 0 0 7621
Érzek azért egy kis anomáliát (így már azért világos a csavarok lényege, de).

Xal ha lovecoba be lehet állítani hogy milyen intervallumba állítsa a léptetőmotort, akkor van e jelentősége a reduktoron lévő állító csavaroknak, xal ha tökre kitekernénk és legyen max kapacitás a reduktornak, szal ne legyen maga a reduktor a szűkítés, helyes lovecos beállítással, nem lehet megfelelő rendszer beállítást elérni?

Van valami trükk itt biztos amiért nem lehet, de miért?

Miért van 2 helyen az állításra lehetőség? Nem ugyanazt állítják?

Gondolom a szekvenciális rendszerekben, már ilyen anomália nincsen.
Előzmény: szappanos autogáz (7620)
szappanos autogáz Creative Commons License 2009.10.06 0 0 7620
A kicsi rézcsavarral a fordulati gázmennyiséget szabályzod, a nagy szürkével változi inkább az alapjárat.
Előzmény: byo (7615)
szappanos autogáz Creative Commons License 2009.10.06 0 0 7619
Ugye megmondtam!
Előzmény: Piet_Punto (7616)
szappanos autogáz Creative Commons License 2009.10.06 0 0 7618
Az következik ebből, hogy nézd meg mi van pontosan írva a szabályzódobozra!
Előzmény: fel4el (7608)
Piet_Punto Creative Commons License 2009.10.05 0 0 7616
Na nem akarom elkiabálni, de úgy néz ki megoldódott a probléma a Punto-n. Ma kíváncsiságból elugrottam a kocsival, az egyik autószerelőhöz. És elmondtam neki azt amit itt is leírtam, bedugta a CO mérőt a kipufogóba, és kiderült hogy magas az alapjárati CO érték, mindösszesen a reduktoron lévő kis csavaron állított, és láss csodát megszűnt az alapjárati fordulatszám ingadozás!
byo Creative Commons License 2009.10.05 0 0 7615
"kicsi lenne az alapjáratállító"
Nekem arra nem nagyon reagál
Előzmény: Törölt nick (7614)
byo Creative Commons License 2009.10.05 0 0 7613
Ha jól értem akkor megpróbál a rendszer automatán szabályozni a beállított érték körül, a lambda érték alapján.

Ezekkel az értékekkel lehet az alapjáratot befolyásolni, pl ne 900 legyen hanem 950.
Előzmény: Törölt nick (7612)
byo Creative Commons License 2009.10.05 0 0 7611
Ezekkel a +-%okkal a menet közbeni automata szabályzás intervallumainak határait adjuk meg?
Előzmény: Törölt nick (7609)
fel4el Creative Commons License 2009.10.05 0 0 7610
Igy van, a programablak bal felsö sarkában ott áll a "loveco" és loveco a szabályozó ecu is.
Kommunikávió is van persze, hisz látom a lambda stb változásokat.
Mint írtam hiába jelölöm ki a fix (+-25%) actuator üzemmódot, tojik rá egy idő után, vagy azonnal, csak en ezt a következő rácsatlakozáskor látom.

Illetve legközelebb megpróbálom negyon elszegényíteni hogy ne legyen ereje a motornak, mit csinál.

Más szoft??? (forrás? ... fel4elni@gmx.de -re ha szabad kérnem :-) )


köszönöm+üdv
Előzmény: Törölt nick (7609)
fel4el Creative Commons License 2009.10.05 0 0 7608
Mi következik ebböl ?
üdv
Előzmény: szappanos autogáz (7607)
szappanos autogáz Creative Commons License 2009.10.05 0 0 7607
Szerintem ez a pro szoftvere, neked pedig a 438046-os lehet!
Előzmény: fel4el (7606)
fel4el Creative Commons License 2009.10.04 0 0 7606
A képen a progi ablak látható kapcsolat nélküli módban.

Ha látja az ecu-t a progi megjelenik a lamda stb értékek és valamelyik pötty a kézi/önjavító léptetőmotor pozíciónál.
Kézinél beírok pl 90-et, kikapcsolok (/ már mindenféle sorrenedet ( program, kábel lehúz/ motor leáll/átvált benzin és kombinációját próbáltam/),

azután öt perc múlva -másnap, egy hét múlva attól függöen hogy van időm stb rácsatlakozok és azt látom h átváltott önjavítóba és az alapértéket jóval feljebb vitte.

Az ecu lov-eco , nem -pro, nem -eu stb.
//////////////////////////////////////////////////////////
Előre is köszönök bárminemű a segítséget.
/////////////////////////////////////////////////////////
( az a gyanúm nem ezzel a szofttal kéne, hanem... ?... a bingo azt mondja,h nem kompatibilis)A progi actuator ablaka kapcsolat nélküli állapotban
Előzmény: Törölt nick (7605)
fel4el Creative Commons License 2009.10.04 0 0 7604
Még mindíg aktuális...:
Tanácsot kérnék Loveco-hoz.

( VW, 1.8-as RP motor )



1.,
( ez lenne a legfontosabb)
A léptetőmotor( actuator) indulási alap pozícióját beállítva hogyan tudom (jól ) menteni az ecu-ba ?

Pár nap után ismét belenézve átvált önszabályozó ( self regulating) üzemmódba és elmegy egészen más értékekhez.

2.,
Hogyan tudom a benzin/gáz átváltási fordulatot megváltoztatni ?

3.,
Van más szoftver is a Lovecon kívül, amivel (esetleg több paramétert) lehet szabályozni ?

köszönettel:
György
Piet_Punto Creative Commons License 2009.10.03 0 0 7602
szappanosautógáz is ezt tanácsolta pénteken. Pedig direkt oda vittem el megjavíttatni a gázrendszert ahol beszerelték anno a kocsiba.
Előzmény: Törölt nick (7601)
Piet_Punto Creative Commons License 2009.10.03 0 0 7600
Tegnapi telefonos beszélgetésünk után megnéztem az általad említett 3 LED-et, alapjáraton a piros világít, miután adtam neki egy kis gázt átváltott zöldre, majd sárgára, és miután visszaállt alapjáratra újra piros lett a LED.
Előzmény: szappanos autogáz (7589)
gymaci Creative Commons License 2009.10.03 0 0 7599
Teljesen tisztában vagyok vele hogy a kopogásérzékelő korigálja valamennyire az előgyujtást de még sem ugy ahogy az a legideálisabb lenne a gázhoz vagy a (e85-höz akár).Mostanában sokat járkálok a bontókban és a kintről behozott gázos autókat nézegetem a beszereléseket milyen renszer hogyan lpg-cng minden,70%-ban benne van, akkor nem tudom miért.Legutóbb 1.6 wv ventóba volt landi rendszerrel.Lehet tényleg feleslegesen
Előzmény: Törölt nick (7595)
Szaszi123 Creative Commons License 2009.10.03 0 0 7598
http://viaken.pl/sklep.php?lang=pl&kat=7

http://nagaz.pl/sklep/

Lengyelbe minden van, ráadásul jóval olcsóbban, mint a híres Magyar autógázzal foglalkozó cégeknél!

Csak 1 adalék, nekem a Landi A/1 V05E ECu-t sikerült az itthoni márkakereskedőtől ugyanannyiért megvennem, mint amennyibe kint az egész szett kerül(tartály nélkül)!!




szappanos autogáz Creative Commons License 2009.10.03 0 0 7597
Ezzel semmi gond meg lehet csinálni, de vigyázz mert akkor is ezt produkálja, ha sokat kap!
Előzmény: Norc69 (7593)
gymaci Creative Commons License 2009.10.02 0 0 7594

Sziasztok

 

Az előgyújtás témához szeretnék hozzászolni  Külföldön  általában minden gázbeszereléshez automatikusan beépítik az előgyujtás szabályozót(timing advence processor)ami gázüzemben teljesen optimalizálja az előgyújtást így tényleg minimális a fogyasztásnövekedés nem 15-20% mint nálunk .Persze ahhoz is külön számítógépes program van mint a gáz beállításhoz  .Az A.E.B. honlapján minden rajta van ,majdnem minden tipushoz összekötő kábel is van csak közzé kell tenni a jeladóhoz és már menne is.Nálunk nemtudom miért nem terjedt el

Norc69 Creative Commons License 2009.10.02 0 0 7593

Köszönöm a választ!

 

Jól értelmezted amire gondoltam, gyakorlatilag etetés alatt a gázbefecskendezési időzítéseket értettem.

A problémám az, hogy a szoftveren úgy láttam, hogy ezeket az időket (legalábbis abban a szoftververzióban amit a szervizben láttam és letöltenem sikerült) kerek 1000 fordulatonként lehet szabályozni. Én viszont csak 3500-4500 közt szeretnék plusz üzemanyagot, hogy gyorsításkor több ereje legyen, viszont utazótempóban 3000-3500 közt maradjon a jelenlegi gazdaságos fogyasztás.

Előzmény: szappanos autogáz (7588)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!