Keresés

Részletes keresés

menroting Creative Commons License 2009.09.08 0 0 196
Már írtam ,nem ez volt a válasz.Miért nem erre hivatkozott akkor ?
Előzmény: Kilkenny (191)
menroting Creative Commons License 2009.09.08 0 0 194
A vállalásból és a válaszból idéztem.Te mást olvasol ?
Előzmény: Törölt nick (192)
menroting Creative Commons License 2009.09.08 0 0 193
Fogadhatnak akár kétmillióan is ha a szkeptikusoknak hisznek !Azt is ennyire röhögve fizetnéd ki ? :-) Engem amúgy már az egymillió is a földhöz vágna.
Előzmény: BBnum (185)
Kilkenny Creative Commons License 2009.09.08 0 0 191
Jaj, kedves, légy szíves, ne tereld el a szót arra, hogy mit miért írt valaki más.

Egely mester vállalásáról beszélünk.

A szkeptikusok eredeti felhívása volt, hogy bárki bemutathatja tiltott találmányát.

Erre jelentkezett Egely, hogy ő tud fogyasztáscsökkentést prezentálni.

Ez egyáltalán nem a felhívásban szereplő "tiltott találmány", hanem egy régóta ismert technika, Bánki Donát száz éves szabadalma.

Ennek a technikának semmi köze a vízhajtású motorhoz, amelynek az (volna) a lényege, hogy víz az üzemanyaga.

Te kértél egy példát arra, hogy ez egy régen ismert technika. Megkaptad.

Ezután hogy vélekedsz Egely csúsztatásáról?
Előzmény: menroting (189)
menroting Creative Commons License 2009.09.08 0 0 189

Ez volt a vállalásban:

 

"Vállalom, hogy elkészítek egy olyan Otto motoros autót, mely részben vízzel működik, s így 15-25% üzemanyag megtakarítást hoz és a CO2 kibocsátás csökkenését. Ezt egy kereskedelmi forgalomban kapható széria autó kismértékű átalakításával mutatnám be. (Technikai részletek a levél végén.)"

 

"Otto motoros injektoros és/vagy karburátoros széria autó (például Skoda, Opel, VW, Suzuki, vagy Ford) 95-ös oktánszámú benzin fogyasztásának csökkentése víz adagolás segítségével. (A gyári 5 - 6 liter/100 km értékekhez képest 20 ± 5%-kal). A mértékadó sebesség 90 - 110 km/h, sík vagy enyhén dombos terep (autóút, autópálya), 4 - 5 utassal, a motor károsodása nélkül, az eredeti CO2 kibocsátás 15 ± 5%-os, valamint a többi károsanyag kibocsátás csökkentése mellett, körülbelül 100 - 200 km próbaszakaszon."

 

 

Erre írta a válaszlevélben a szkeptikus uraság hogy csak a feltételek ilyetén  megváltoztatásával megy bele az alkuba

 

"Tudományos körökben egy ilyen méréshez egy szakember kiszerelné a motort az autóból, és egy motorvizsgáló fékpadra szerelné. Mindezt csak azért, mert ebben az esetben sokkal korrektebben lehet a mérést elvégezni, mert menet közben mérni mindazt, amit Egely György felsorol, természetesen lehet, de sokkal bonyolultabb. Ha már mindenképpen autóúton szeretnénk megmérni a fogyasztást, és egyéb emissziós értékeket, akkor a szkeptikus körökben jól ismert kettős vak próba módszerével mérnének, legalább két autót, az egyik nem változtatott, és a vezetők nem tudják, hogy melyik autó van „tuningolva”. Ezen kívül folyamatos rádiókapcsolat segítségével próbálják tartani a vezetők az azonos menetkörülményeket. Van egy másik, nem mellékes szempont, ami jelen esetben sokkal fontosabb, a mérés ellenőrzése is sokkal hitelesebb egy egyhelyben álló laboratóriumban.
További szempontok: Karburátoros széria autó, ma 2009-ben nincs, legalábbis autókereskedelmi forgalomban, már évek óta az injektoros autók kiszorították a karburátorosokat. Végül a fogyasztás csökkentés felkínált mértékéről annyit, hogy ennél sokkal kevesebb benzinnel érnek célba azok akik pl. egy fogyasztási versenyen indulnak."

 

Tehát a gyári értékbe egyáltalán nem kötött bele.Egyedül a mérés módja volt a hasfájása és az hogy karburátoros széria autó már nincs kereskedelmi forgalomban.

 

Ha igaz lenne amit írtok akkor nem lett volna egyszerübb csak erre hivatkoznia ?

Előzmény: menroting (184)
Kilkenny Creative Commons License 2009.09.08 0 0 188
De én bízom abban, hogy menroting válaszolni fog, és elismeri, hogy Egely bizony csúnyán csúsztatott, és csak olyat mert vállalni, ami már 100 éve ismert technika. Én bízom az Ő korrektségében.
Előzmény: Törölt nick (187)
Kilkenny Creative Commons License 2009.09.08 0 0 186
Ne tereld el a szót, légy szíves. Megismétlem a teljes kérdéssort.

A szkeptikusok eredeti felhívása volt, hogy bárki bemutathatja tiltott találmányát.

Erre jelentkezett Egely, hogy ő tud fogyasztáscsökkentést prezentálni.

Ez egyáltalán nem a felhívásban szereplő "tiltott találmány", hanem egy régóta ismert technika, Bánki Donát száz éves szabadalma.

Ennek a technikának semmi köze a vízhajtású motorhoz, amelynek az (volna) a lényege, hogy víz az üzemanyaga.

Te kértél egy példát arra, hogy ez egy régen ismert technika. Megkaptad.

Ezután hogy vélekedsz Egely csúsztatásáról?
Előzmény: menroting (184)
BBnum Creative Commons License 2009.09.08 0 0 185
"Akkor is ha például kétezren fogadnak veled 500 ezerben ?"

Ha veszítek akkor semmi baj.
Befizetnek nekem 2 000 * 500 000 = 1000 milliót és nekem nagy duzzogva ki kell fizetnem 1/1000 részt, tehát 1 millió Ft-t.

Ha esetleg nyerek, akkor semmit.

Egeli nincs benne a Szerencsejáték ZRT-ben? :O)
Előzmény: menroting (143)
menroting Creative Commons License 2009.09.08 0 0 184
Miért ? Tán a mostani gyári értékek ezt nem tartalmazzák ?
Előzmény: Kilkenny (181)
Kilkenny Creative Commons License 2009.09.08 0 0 183
Ne... hadd válaszoljon menroting a kérdésre.
Előzmény: Törölt nick (182)
Kilkenny Creative Commons License 2009.09.08 0 0 181
Nem, nem ezt vállalta, amint a vállalásában pontosan olvasható. Azt vállalta, hogy a gyári értékhez képest takarít meg üzemanyagot.

No de ne tereld másra a szót.

Arról volt szó, hogy a vízbefecskendezéssel történő hatásfokjavítás elve már 100 éve ismert, olyannyira, hogy először Bánki Donát szabadalmaztatta, ám Egely úr most úgy tesz, mintha ez azonos volna a vízhajtású motorral.

Te ezt nem hitted, kértél egy példát arra, hogy ez egy régen ismert technika. Megkaptad. Ezután hogy vélekedsz Egely csúsztatásáról?
Előzmény: menroting (180)
menroting Creative Commons License 2009.09.08 0 0 180
Gondolom ezt a technikát már alkalmazzák.Tehát  a mostani technikával elért megtakarításra  tehetett csak  plusz megtakarítás vállalást.
Előzmény: Kilkenny (175)
Kilkenny Creative Commons License 2009.09.08 0 0 179
Írta, csak nem vállalta.

Amit vállalt, az 15-25%-os üzemanyag-megtakarítás volt, de ezt úgy tüntette fel, mintha a korábban emlegetett vízhajtás volna, pedig a vízbefecskendezést száz éve, Bánki Donát óta ismerik.

Akkor tehát ismét: Ezután hogy vélekedsz Egely csúsztatásáról?

Előzmény: menroting (178)
menroting Creative Commons License 2009.09.08 0 0 178

Nahát, akkor ez mi ? Talán nem ő írta ?

 

 

"Amit állítottam a 300% többletről, az természetesen igaz. Több témában is kutatási felelős vagyok, de csak egyetlen téma szponzora engedte meg, hogy egyetlen képet közöljek az egyik labor egyik sarkáról. A többi témában – az ipari gyakorlatnak megfelelően – a kutatást finanszírozó befektetők a legmerevebben elzárkóztak bármiféle bemutató elől. Két ok miatt: egyrészt az újdonságrontás miatt, másrészt erős kétségeik miatt mind az Önök objektivitását, mind szakértelmét illetően. (Leveleik mindkettőt alátámasztják.)"

Előzmény: Törölt nick (177)
Kilkenny Creative Commons License 2009.09.08 0 0 175
Nem lehetséges. És mint már elmondták Neked, Egely mai vállalásában szó nincsen 300 százalékos többletről, hanem csak 20 ± 5%-ról. Arra valóban jó a vízbefecskendezés -- száz éve, Bánki Donát óta.

Akkor tehát ismét: Ezután hogy vélekedsz Egely csúsztatásáról?
Előzmény: menroting (173)
menroting Creative Commons License 2009.09.08 0 0 173
Evvel a technikával  akkor lehetséges az 300 %-os többlet amiről Egely beszélt ???
Előzmény: Kilkenny (172)
Kilkenny Creative Commons License 2009.09.08 0 0 172
Ne sasszézz el, légy szíves, és ne tereld gyorsan másra a szót.

Arról volt szó, hogy a vízbefecskendezéssel történő hatásfokjavítás elve már 100 éve ismert, olyannyira, hogy először Bánki Donát szabadalmaztatta, ám Egely úr most úgy tesz, mintha ez azonos volna a vízhajtású motorral.

Te ezt nem hitted, kértél egy példát arra, hogy ez egy régen ismert technika. Megkaptad. Ezután hogy vélekedsz Egely csúsztatásáról?

Előzmény: menroting (170)
menroting Creative Commons License 2009.09.08 0 0 171
Akkor mire ?
Előzmény: Törölt nick (167)
menroting Creative Commons License 2009.09.08 0 0 170
Horváth István-ét ismered ?
Előzmény: Kilkenny (168)
menroting Creative Commons License 2009.09.08 0 0 169
Egy hozzászólás hitelességét erőteljesen lecsökkentheti a hozzászoló nem igazán kulturált stílusa..
Előzmény: Törölt nick (162)
Kilkenny Creative Commons License 2009.09.08 0 0 168
Bánki Donát szabadalma: 38926. szám, 1906. 06. 11. Vízbefecskendező berendezés kétütemű explóziós motorok számára. Tudták már régen, hogy egy kis vizecskével javítani lehet a hatásfokot. Csak hát ez messze nem azonos a vízhajtású motorral. Olyat még senki sem látott.

De nekem van. Csak sok pénz kell az ipari szinten működőképes modell előállításához, és a szponzoraim különben sem engedik megmutatni. Ha azt akarod, hogy előreléphessünk, küldj nekem sok pénzt.
Előzmény: menroting (166)
menroting Creative Commons License 2009.09.08 0 0 166

Erre gondolsz ?

"1912. december 16-án tartotta "Folyadékok mozgása hajlított csatornákban" című székfoglalóját. 1916-ban jelent meg "Energiaátalakulások folyadékokban" című könyve, mely a tervezők alapvető kézikönyvévé vált"

 

 

Előzmény: Törölt nick (165)
menroting Creative Commons License 2009.09.08 0 0 164

"(vízautó, antigravitációs készülék, örökmozgó, auranövelő szerkentyű, stb. szóval mindaz, amivel a sufnifeltalálók hencegni szoktak ugyan, de soha senki se látta ezeket.)"

 

Horváth István mükődő vizautóját elég sokan látták...

Előzmény: Törölt nick (161)
menroting Creative Commons License 2009.09.08 0 0 163

Ez egy rég ismert technika ?

 

Akkor mutass már légyszíves egy példát rá !

Előzmény: Törölt nick (161)
menroting Creative Commons License 2009.09.08 0 0 160

"Pont arról van szó, hogy a mai vállalásában szó nincsen sem kizárólag vízzel működő motorról"

 

Na vajon miért is ?

 

Nem gondolod hogy ennek igencsak nagy anyagi és technikai feltételei lennének ?

 

Bizti hogy szeretné de nincs rá kerete ,tehát csak olyant tud megvalósítani amire szponzort talál !

Előzmény: Törölt nick (157)
menroting Creative Commons License 2009.09.08 0 0 159

Akkor miért nem mernek vele fogadni a nagyokos szkeptikusok ????

Előzmény: Törölt nick (157)
menroting Creative Commons License 2009.09.08 0 0 156
Előzmény: menroting (155)
menroting Creative Commons License 2009.09.08 0 0 155
Pedig a filmben látható ez .Sajnos nem annyira élesen mint ahogy az eredeti filmen láthatták.
Előzmény: Törölt nick (152)
menroting Creative Commons License 2009.09.08 0 0 154

http://szkeptikus.bme.hu/valasz.pdf

 

A válasz csupa "én nem pont igy gondoltam,  én nem pont  igy állítottam"-szerű tipikus szkeptikus ki és félremagyarázás olyan őskori cikkek mellékelésével amiknek a mostani vállaláshoz semmi közük.

Annak mi köze ahoz a 300 %-os többlethez amit most vállalt,ami  gondolom csak a számára elérhető technikai eszközök és anyagi okok miatt ennyi, hogy  98-ban azt állította hogy 600-800 %-os  berendezést lehet építeni ????

És hogy lehet ebbe egyáltalán belekeverni azt hogy tanúskodott valamikor egy Úri Gelleres ügyben ?

Csak terel s terel de arról nincs szó hogy miért csak a feltételek megváltoztatásával merne fogadni ha ennyire biztos Egely hiteltelenségében ????

 

Előzmény: Törölt nick (149)
menroting Creative Commons License 2009.09.08 0 0 150

Ezt írta Kisfaludy

 

 "Láttam az Apolló-11 titkos, kb. 10 perces filmjét. Ezt kerek húsz évig titkolták, majd bemutatták. Ezen a filmen nagyon éles és közeli kép látható egy idegen űrjárműről, és egy hivatalos NASA-sajtókonferencián mutatták be. Egy tizenegy, vagy tizenkét szögletű ufo körözött rajta a Hold felszínéről visszatérő kis űrkabin körül. Mozgása nagyon érdekes volt, mert nem folyamatosan haladt, hanem hirtelen egy más szög alatt állva máshol megjelenve közlekedett. Így gyorsulni nem lehet, mert a tömeg tehetetlensége ezt lehetetlenné teszi."

 

 

Ezekben a kisfilmekben látható :

 

"UFO kisérte az Apollo 11 utasait? Érdekes felvételek az Apollo 11Holdra szállás elôtti pillanatairól.Kisérôjuk akadt éjjel,melyet a rakéta ablakából figyeltek.Nem jelentették az urkôzpontnak,mert féltek,hogy kinevetik ôket .Nézzétek meg a kisfilmet,ahol tisztán kivehetô az említett fényes alakzat,melyet UFO-nak nevezhetunk ."

 

http://www.youtube.com/watch?v=XlkV1ybBnHI

 

http://video.xfree.hu/?n=ludwigtoth|d48503c1849a200512a7c814efc2a379

 

"Az Apollo űrhajórendszer két részletbe csomagolva ül a Saturn V többfokozatú rakéta tetején.
Miután a Föld körüli pályáról a Hold irányába álltak, a parancsnoki egység (Apolló űrhajó + műszaki egység) előre halad pár métert, megfordul és dokkol a még mindig a hordozórakéta utsó fokozatára (S-IVB) rögzített holdkomppal.
Ezután a kompot takaró, csonka kúpot alkotó 4 lemezt apró töltetekkel és rugókkal eltávolítják, az Apollo kihúzza a holdkompot a garázsból és irány a Hold.
Itt a lényeg:
Az S-IVB-t az irányítás Nap körüli pályára állította, nehogy esetleg ütközzön az Apollóval.
A takarólemezek meg sodródtak, amerre sodródtak: az Apolló pályája mentén, plusz arra merőlegesen pár tized m/s sebességgel, ennyit kaptak a ledobó mechanizmustól
Az egyik ilyet látták az űrhajósok késöbb.
Megkérdezték az irányítást, merre jár az S-IVB, a válasz pár ezer km távolság volt, az tehát nem lehetett. (Ez tulajdonképpen jó hír volt.)
Tehát valóban láttak azonosítatlan repülő tárgyat.

"

S itt volt már erről szó a szomszéd topikban:

 

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=92271931&t=9003012

 

Előzmény: Törölt nick (147)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!