Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Mewo Creative Commons License 2009.09.06 0 0 23570
A régi Süba,most Csillagvárban nem tudom melyik kereskedés van,ott mondta nekem a srác,hogy nem lehet állitani a kormányt.Mostmár mindegy,Bravot vettem és nagyon szeretem,talán legközelebb,bár nagyon hozzászoktam a turbóhoz,de a hét év kecsegtető...Egyébként hogy működnek,van-e valami általános hiba,műanyagok nyöszörögnek?
Előzmény: GregHozta (23569)
GregHozta Creative Commons License 2009.09.06 0 0 23569
Ez baromi érdekes... nem lehet, hogy szarul volt beállítva az üléspozició? A cee'd kormányát kel-le, illetve ki-be is lehet mozgatni. Legfelső állásban pedig olyan magasan van, hogy a kormány karimája a műszerfal fölé ér. A facelift-es cee'd-ben a középkonzol kapott két "majré-vasat", amivel szerintem kényelmetlenebb lesz az üléspozició.

Azért a biztonság kedvéért menj el egy szalonba és próbáld ki újra. Van nálam magasabb klubtagunk is (pl.: solarys), de ő sem panaszkodott még ilyenre.

Előzmény: Mewo (23568)
Mewo Creative Commons License 2009.09.06 0 0 23568
Én kereken 200 cm vagyok,anno egyszer már vezettem egy ProCeed-et,de nem igazán tudtam hova tenni a térdeimet,nagyon bezavart a középkonzol(mondjuk ez majdnem mindenhol így van sajnos,a jelenlegi autómban is) és a legrosszabb az volt,hogy nem lehetett állítani a kormányt,nagyon lent volt és fékezésnél elakadt a kormányba a lábam,úgyhogy csak bokából tudtam megállni.Gyorsan vissza is adtam az értékesítőnek.(Aki mellesleg állította,hogy sajnos a kormányt mindegyik modellben csak ki-be lehet állítani,amit nem hittem el,de annyira rossz élmény volt a bokából fékezés,hogy nem is érdekelt tovább a modell.)Amiért rákérdeztem erre,mert a facelift nekem tetszik és meg akartam kérdezni,hogy a helykínálaton valahogy javítottak-e?
Előzmény: GregHozta (23565)
aamen Creative Commons License 2009.09.06 0 0 23567
"van köztetek 2m körüli user?Érdekelne,hogy miként fér el benne"

inkabb a magamfajta melynovesueknek (168 cm) problemas ugy beallitani a szeket hogy a kuplungot is ki tudjuk nyomni de a kozepkonzol se verje a terdet...
magasabbaknak nem gond.
Előzmény: Mewo (23564)
GregHozta Creative Commons License 2009.09.06 0 0 23566
Bocsi az kimaradt....
Egyedül az LCool-ban nem volt mélységben állítható (ha minden igaz), a térdem pedig nem ütődik a középkonzolba (kényelmes akár 7-800 km-en is)
Előzmény: Mewo (23564)
GregHozta Creative Commons License 2009.09.06 0 0 23565
Én 192 vagyok, és tökéletesen elférek benne. Ha teljesen hátratolom az ülést, nem érem el a pedálokat :)
Ehhez a magassághoz beállított vezetőülésnél pedig a hátsó traktusba is zárt lábbal tudok beülni, úgy, hogy a térdem nem éri el a háttámlát.
Előzmény: Mewo (23564)
Mewo Creative Commons License 2009.09.06 0 0 23564
Srácok,van köztetek 2m körüli user?Érdekelne,hogy miként fér el benne...4 felé állítható a kormány?Térdnél mi újság?
Előzmény: fade (23563)
fade Creative Commons License 2009.09.06 0 0 23563
sztem pontossan összefoglaltad: "Azt pedig sajnos én is tapasztalom, hogy sokan lenézik/leszólják a KIA-t pedig nem is próbálták az új típusait."

A KIA-Hynadainak a 2éves CEED az első "jó" kocsija. Az emberekben még a fehér-piros hibás szériás F Astra rohadási teljesítményét nyujtó KiaHyndai (pl Accent) él. Ugye a CEED az első amit rendesen mártva cinkeznek. (Ez az első amire pont ezért 10év rohadás elleni gart mernek adni....)

KIA-Hyndainak bizonyítani kell. Ha a Ceed gyermekbetegségeit alá stabirúd, rádió.... kijavítják (és pl a ráncfelvart Ceed már új rádiót kapott....) egy 4-5év és uolyan név lesz a magyar piacon mint a Toyota, Volkswagen, Honda.....

Amúgy nagy akciókra ne számíts max ami 1hónap múlva is a nyakunkon marad és ez nem lesz sok akciózzuk meg és nem nagy kedvezménnyel: Pár darab erejéig lehet téli áron (2.99+metálért alap, 3.2+metálért SW) áron Ceedet venni. Nem metáll már kvázi nincs.
Előzmény: GregHozta (23560)
GregHozta Creative Commons License 2009.09.05 0 0 23562
Bocsi... erről a mai leállásról tudtam... csak elfelejtettem mondani.... ezekszerint van, aki olvassa /olvasná az oldalt :)
Előzmény: hejo (23561)
hejo Creative Commons License 2009.09.05 0 0 23561
Már megint elhasalt a ceedclub.hu szervere!
Szerintem túl sok ez a sztrájk!
GregHozta Creative Commons License 2009.09.04 0 0 23560
Szerintem a következő hónapokban lesz egy kiszórási akció a régi cee'd-ekre, és akkor jó áron ki lehet fogni egy-egy darabot.

Azt pedig sajnos én is tapasztalom, hogy sokan lenézik/leszólják a KIA-t pedig nem is próbálták az új típusait. Soha nem hallottam még, hogy nézd már az új Astrát... oldalról olyan, mint egy Seat Ibiza... pedig jobban hasonlít egymásra az a két autó, mint a cee'd és a Mazda, vagy Honda.


jezol Creative Commons License 2009.09.04 0 0 23559
Nekem 1.4-es SW-m van és nagyon szépen viszi. Mindössze 40kg a különbség a két kasznitipús között. Nem számottevő. Én szeretem az 1.4-est! És teljesen ösztom azt a véleményt, hogy nem mindegy miből űlsz át! Én egy 75 lóerős gépből költöztem át a ceedbe és tetszik. valószínű egy 2.0-es benyásból már nem tűnne akkor számnak a teljesítmény amit nyújt.

Szeretem!! :)
Előzmény: Törölt nick (23553)
Törölt nick Creative Commons License 2009.09.03 0 0 23558
A jelenleg letölthető akciós árlistákon a 1.6-os az olcsóbb.
Előzmény: Sarkany (23557)
Sarkany Creative Commons License 2009.09.03 0 0 23557

az ár/érték arány szempontjából lehet jobb véálasztás az 1.4.

 

A legjobb ár/érték arány az 1,6-ost egy 1,4-es áráért venni. A pro'ceed-emet idén áprilisban így vettem. :))

Előzmény: perko (23554)
Tettestárs Creative Commons License 2009.09.03 0 0 23556
Valóban nem ír rosszakat, nekem pusztán ezzel az állandó összehasonlítgatósdi-val /szép szó lett:-)))/ akad problémám!!! A kormány-honda, középkonzol mazda, stb. Hát megnéztem, szerintem egyáltalán nem! Úgy tűnik még mindig picit "bele kell rúgni" a KIA-ba. Ilyen nehéz elfogadni azt, hogy sok márkát beelőzött, szinte egy ugrással???
Előzmény: perko (23550)
Cibet Creative Commons License 2009.09.03 0 0 23555
Akkor itt az érzékekkel lehet baj, mert az 1.6-os érezhetően nyomatékosabb volt a próbaúton. 150ezer forint volt a különbség azonos felszereltségnél, nekem megért ennyit.
Előzmény: addle-brained (23552)
perko Creative Commons License 2009.09.03 0 0 23554
Szvsz nem azt írja, hogy az 1.4 jobb mint az 1.6.
Nem mondja ki, de az ár/érték arány szempontjából lehet jobb véálasztás az 1.4.
Előzmény: Törölt nick (23551)
Törölt nick Creative Commons License 2009.09.03 0 0 23553
Úgy látszik, számít, milyenből ül ár az ember. Én előtte is 1.6-ost vezettem, és az 1.4-esben azért éreztem a nyomaték hiányát.
(És a kombit meg sem próbáltam volna 1.4-essel...)
Előzmény: addle-brained (23552)
addle-brained Creative Commons License 2009.09.03 0 0 23552
Ez vicces, én is próbáltam annó mindkettőt, és utánna meg se fordult a fejemben, hogy a "nagyobb" motorra lenne szükségem. Semmivel nem éreztem erősebbnek az 1.6 -t..

Most is így döntenék, 2 év után
Előzmény: Törölt nick (23551)
Törölt nick Creative Commons License 2009.09.03 0 0 23551
Ebből csak az 1.4-es jobb, mint az 1.6-os logika nem jött át nekem. Én anno próbáltam mind a kettőt, és úgy választottam az 1.6-ost. Na, mindegy.
Előzmény: perko (23550)
perko Creative Commons License 2009.09.02 0 0 23550
Winkler cikke az Index-Totalcaron a KIA Cee'd-ről.
Nem ir rosszakat.
Amikor két éve vettem a kocsit, itt olvastam róla és nem kis mértékben befolyásolt a döntésemben.

Elég a szenvedésből, vegyenek ilyet
drq Creative Commons License 2009.08.29 0 0 23549
Köszi szépen! Én is nappali fény kiváltása miatt gondolkodtam a dolgon.
Előzmény: jezol (23548)
jezol Creative Commons License 2009.08.28 0 0 23548
Mint azt a képen láthatod, nem olyan hosszú mint az általad belinkelt, de nem mertem hosszabbat bevállalni mert nem voltam biztos benne, hogy be tudom építeni. de szerencsére nem volt gond. Nem titok, hogy nem az volt az elsődleges célom, hogy "vagi" legyen, hanem a nappali fényszóróhasználatot szerettem volna kiváltani vele leginkább. Ezt teljes mértékben nem valósítja meg mert napsütésben nem kellő a fényerő. :( Illetve a ledek a beszerelésükre merőlegesen nyújtják a legjobb hatásfokot és mivel a ceed eleje a lámpáknál elég nagy szögben ível ez is ront a helyzeten. Hejo lámpái ebben a tekintetben jobban teljesítenek.
Előzmény: drq (23536)
drq Creative Commons License 2009.08.28 0 0 23547
Ok. Köszi!
Előzmény: GregHozta (23539)
GregHozta Creative Commons License 2009.08.28 0 0 23546
Lecsapódott rá a pára
Előzmény: Apooca (23545)
Apooca Creative Commons License 2009.08.28 0 0 23545
Az az auto meg mitől olyan?
Előzmény: GregHozta (23540)
GregHozta Creative Commons License 2009.08.28 0 0 23544
Ezeken felül egyedül a forgalombahelyezési díjat kell bekalkulálnod, ami átlagosan 100ezer forint körül mozog. (forgalmi, rendszám, vizsga...)
Előzmény: GregHozta (23542)
GregHozta Creative Commons License 2009.08.28 0 0 23543
Egyébként a regisztrációs adó az
1.4 - 1.6 benzines és diesel esetén - 478 000 Ft
2.0 benzines vagy diesel esetén - 743 000 Ft

...de a listaárak ezt már tartalmazzák...
Előzmény: krleonard (23541)
GregHozta Creative Commons License 2009.08.28 0 0 23542
Benne van. Az autó regadóval terhelt lista és akciós árait a KIA oldalán olvashatod.

5 ajtós
SW - kombi
Pro_cee'd - 3 ajtós
Előzmény: krleonard (23541)
krleonard Creative Commons License 2009.08.27 0 0 23541
igen, ezt az akciót már én is néztem. de ebben az árban most benne van a regadó, vagy sem. bocs ha értetlen seggnek tűnök, de még mindig nem egyértelmű. sorry
Előzmény: GregHozta (23538)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!